Gå til innhold

Opptatt mann viser interesse for meg, jeg driter litt i at han er opptatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Tror du har misforstått. Folk som aktivt går etter noen i et forhold mangler ikke bare respekt for forhold, men også for andre mennesker. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg, osv. 

Virker som om du er en av mange som liker tanken av at en opptatt person er villig til å ha sex med deg selvom han risikerer forholdet sitt. Og som også prøver å fraskrive seg alt ansvar så du slipper å se på deg selv om en jævlig person. 

Men faktum er at om du går etter noen som er opptatt, så er du en jævlig person. For du vet jo at du er med på å påføre kjæresten månedsvis med smerte, tårer og sinne. Kanskje til og med flere år med trust issues. Ligger hovedansvaret på han/hun som var utro? Selvfølgelig. Var du med på å påføre kjæresten dette helvette? Ja. Brydde du deg nok til å la vær? Nei. Er du da et godt menneske? Nei. 

Hvorvidt du bryr deg om å være et godt menneske er en helt annen sak. 

Anonymkode: 0c1f5...7c0

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg synes jo ikke det er veldig solidarisk overfor hans kjære da. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å bidra til utroskap.  Også må du jo huske på at du kan få et ganske dårlig rykte hvis det kommer ut at du er «sånn» da...

Når det er sagt er det jo først og fremst hans ansvar!

Bare pass deg nå, så du ikke snubler og faktisk får følelser. Føler det er en ny tråd her på forumet annen hver dag om elskerinne som absolutt ikke trodde hun skulle falle for mannen - og gjorde det likevel. Så sitter man der da, med skjegget i postkassa, og er ulykkelig fordi flørtemannen ikke egentlig hadde tenkt seg ut av forholdet sitt... 

Anonymkode: 68016...b52

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

How you get him is how you lose him 😉

Anonymkode: 0b970...497

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Det er respektløst å gå etter menn som allerede er i forhold. En kan spørre seg om det er sik at du ikke har respekt for kona fordi du ikke kjenner henne. Om du kjenner henne er det enda verre, men en bør respektere mennesker uansett. Den jeg respekterer aller minst oppi dette er selvsagt han, og jeg kunne aldri lagt meg etter en mann som respekterte sin kjære så lite. Ha grunn til å respektere deg selv, og hold deg unna.

Endret av Kritt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er fæl. Fra ei som har utviklet PTSD, angst og depresjon etter emosjonelt og fysisk utroskap, det er det absolutt verste jeg har opplevd. Jeg har opplevd seksuelt overgrep, voldtekt, vold, drapstrusler osv. Det sviket som ligger i utroskap var det som fikk vippet meg av pinnen, og som jeg sliter med i dag, lang tid etterpå. 

Anonymkode: ab6c6...690

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke du er veldig fæl, men hvis det skjer noe så synes jeg han er helt forferdelig og da skjønner jeg egentlig ikke at du orker å ligge med han. 

Anonymkode: 10b14...3e5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du er fæl. Fra ei som har utviklet PTSD, angst og depresjon etter emosjonelt og fysisk utroskap, det er det absolutt verste jeg har opplevd. Jeg har opplevd seksuelt overgrep, voldtekt, vold, drapstrusler osv. Det sviket som ligger i utroskap var det som fikk vippet meg av pinnen, og som jeg sliter med i dag, lang tid etterpå. 

Anonymkode: ab6c6...690

Du legger en uforholdsmessig stor skyld på din ekspartner. Enig i at utroskap er feil og ødeleggende, men det er din fortid som gjør deg ekstremt sårbar.

Derfor utviklet du PTSD, ikke pga utroskap i seg selv. 

Anonymkode: d36cf...a5b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vil si du er fæl. Hvis du/dere virkelig likte hverandre begge to/forelsket etc, det hadde vært noe anneledes, dog stygg handling. Men du forteller jo at du virkelig er bitch, sorry. Finn deg en som er singel og ha deg med. 

Anonymkode: 4b9ad...f5d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Egoistisk er du. Men kjør på. Blir spennende å se hva som skjer når dere får holdt på en stund, følelser dukker opp og han minner deg på at han har dame. 😐  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du smi mens jernet er varmt.... For du tar vel imot denne mannen fordi du ikke har sjans på andre single menn, går jeg ut i fra?

Ellers så kan jeg ikke se så mye nestekjærlighet i ditt innlegg. Det jeg derimot ser er: Jeg driter i andre, så lenge det gagner meg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du har misforstått. Folk som aktivt går etter noen i et forhold mangler ikke bare respekt for forhold, men også for andre mennesker. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg, osv. 

Virker som om du er en av mange som liker tanken av at en opptatt person er villig til å ha sex med deg selvom han risikerer forholdet sitt. Og som også prøver å fraskrive seg alt ansvar så du slipper å se på deg selv om en jævlig person. 

Men faktum er at om du går etter noen som er opptatt, så er du en jævlig person. For du vet jo at du er med på å påføre kjæresten månedsvis med smerte, tårer og sinne. Kanskje til og med flere år med trust issues. Ligger hovedansvaret på han/hun som var utro? Selvfølgelig. Var du med på å påføre kjæresten dette helvette? Ja. Brydde du deg nok til å la vær? Nei. Er du da et godt menneske? Nei. 

Hvorvidt du bryr deg om å være et godt menneske er en helt annen sak. 

Anonymkode: 0c1f5...7c0

Egentlig har jeg ikke ofret det en tanke slik du legger det frem. Tenker bare at da er ikke han typen til å mase om å møtes hele tiden, maser ikke om forhold eller å få barn. Dermed en trygg ff. 

Les også at jeg går ikke etter han, jeg svarer kun på kontakten. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kritt skrev:

Det er respektløst å gå etter menn som allerede er i forhold. En kan spørre seg om det er sik at du ikke har respekt for kona fordi du ikke kjenner henne. Om du kjenner henne er det enda verre, men en bør respektere mennesker uansett. Den jeg respekterer aller minst oppi dette er selvsagt han, og jeg kunne aldri lagt meg etter en mann som respekterte sin kjære så lite. Ha grunn til å respektere deg selv, og hold deg unna.

Alle skriver at det er respektløst å gå etter menn i forhold. Ja det er det, men jeg går ikke etter han. Han går etter meg. Likevel min skyld fordi jeg bare godtar det?

Anonymkode: d3471...bc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja vil si du er fæl. Hvis du/dere virkelig likte hverandre begge to/forelsket etc, det hadde vært noe anneledes, dog stygg handling. Men du forteller jo at du virkelig er bitch, sorry. Finn deg en som er singel og ha deg med. 

Anonymkode: 4b9ad...f5d

Single menn forventet ofte mer enn jeg vil gi.

Anonymkode: d3471...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du er fæl. Fra ei som har utviklet PTSD, angst og depresjon etter emosjonelt og fysisk utroskap, det er det absolutt verste jeg har opplevd. Jeg har opplevd seksuelt overgrep, voldtekt, vold, drapstrusler osv. Det sviket som ligger i utroskap var det som fikk vippet meg av pinnen, og som jeg sliter med i dag, lang tid etterpå. 

Anonymkode: ab6c6...690

Ja jeg har også opplevd alt du ramser opp. Kanskje en grunn til at jeg er som jeg er. Skal jeg få slippe unna med mine tanker og væremåte på dette pga det? 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Kritt skrev:

Det er respektløst å gå etter menn som allerede er i forhold. En kan spørre seg om det er sik at du ikke har respekt for kona fordi du ikke kjenner henne. Om du kjenner henne er det enda verre, men en bør respektere mennesker uansett. Den jeg respekterer aller minst oppi dette er selvsagt han, og jeg kunne aldri lagt meg etter en mann som respekterte sin kjære så lite. Ha grunn til å respektere deg selv, og hold deg unna.

Aldri møtt eller sett henne, vet ingenting om henne. Begynner bare å se hvor lite tid de to bruker sammen. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Bonito skrev:

Egoistisk er du. Men kjør på. Blir spennende å se hva som skjer når dere får holdt på en stund, følelser dukker opp og han minner deg på at han har dame. 😐  

Du kjenner ikke meg, nei jeg har kontroll på mitt følelserregister, men så klart så har du bare deg selv å dømme ut fra. 

Jeg liker verken hans personlighet eller utseende. Han har pikk, thats it 

Anonymkode: d3471...bc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle skriver at det er respektløst å gå etter menn i forhold. Ja det er det, men jeg går ikke etter han. Han går etter meg. Likevel min skyld fordi jeg bare godtar det?

Anonymkode: d3471...bc8

Om du er med på notene deler dere "skyld". Jeg er ikke av de mest klandrende her, tror jeg, jeg synes bare du skal tenke deg om. Hva slags person ønsker du å være? Skjønner det er vanskelig om du har virkelig falt for ham, men det virker ikke helt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...