Gå til innhold

Opptatt mann viser interesse for meg, jeg driter litt i at han er opptatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det der hadde jeg ikke hatt samvittighet til. Heldigvis. 

Anonymkode: f4869...560

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Kritt skrev:

Om du er med på notene deler dere "skyld". Jeg er ikke av de mest klandrende her, tror jeg, jeg synes bare du skal tenke deg om. Hva slags person ønsker du å være? Skjønner det er vanskelig om du har virkelig falt for ham, men det virker ikke helt slik.

Nei, faller nok aldri for han.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det der hadde jeg ikke hatt samvittighet til. Heldigvis. 

Anonymkode: f4869...560

Har det skjedd deg nok drit i livet så klarer du å kvitte deg med samvittighet for andre mennesker.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner ikke meg, nei jeg har kontroll på mitt følelserregister, men så klart så har du bare deg selv å dømme ut fra. 

Jeg liker verken hans personlighet eller utseende. Han har pikk, thats it 

Anonymkode: d3471...bc8

Det her er jo bare trist.

Anonymkode: b4356...900

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig egoistisk enkelte mennesker kan være.

Om du er fæl? Du er rett og slett grusom.

Anonymkode: 6f8f5...587

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du legger en uforholdsmessig stor skyld på din ekspartner. Enig i at utroskap er feil og ødeleggende, men det er din fortid som gjør deg ekstremt sårbar.

Derfor utviklet du PTSD, ikke pga utroskap i seg selv. 

Anonymkode: d36cf...a5b

Det skjedde på en ekstremt utspekulert måte, over lang tid, etter at jeg hadde gått med på å ta han tilbake etter utroskap tidligere. Jeg kjempet en indre kamp daglig for å tro at han virkelig aldri kom til å gjøre noe slikt igjen. Det var ekstremt utmattende, og jeg utviklet depresjon og angst. Allikevel jobber jeg mye med å klare å tro på han for han var jo så utrolig overbevisende, gråt i ukesvis, lå foran føttene mine og ba i lang tid. Så jeg «måtte» jo tro på han at han aldri kom til å gjøre noe slikt igjen. 

Som sagt det var en indre kamp daglig, der fornuften min kjempet intenst mot hjertet som ville tro på han. Når jeg da etter to nye år finner ut at han lurte meg trill rundt, han fortsatte som før, og det var ikke snakk om en men mange ble jeg faktisk på grensen til psykotisk. Måten han hadde gjort det på var så utspekulert at jeg ikke hadde kunnet forestille meg...at noen går så langt for å snike bak ryggen for enhver pris. 

Jeg legger på ingen måte en uforholdsmessig stor skyld på min partner, den han har gjort mot meg har forandret hver celle i kroppen min og jeg kommer aldri til å bli den samme igjen. 

Anonymkode: ab6c6...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kjenner ikke meg, nei jeg har kontroll på mitt følelserregister, men så klart så har du bare deg selv å dømme ut fra. 

Jeg liker verken hans personlighet eller utseende. Han har pikk, thats it 

Anonymkode: d3471...bc8

Hvis du verken liker personligheten eller utseendet, hvorfor vil du ha sex med han da? Er det bare han som er interessert? 

Tipper du klarer å finne en singel mann med penis også, som heller ikke ønsker forpliktelser. Mer ryddig. 

Tenk om kjæresten/samboeren/kona finner ut om deg. Orker du det spetakkelet? Hadde heller tatt en singel mann som eventuelt kan ende opp med «å kreve for mye». Han kan du jo bli kvitt uten noe mer dramatikk. 

Anonymkode: b4356...900

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte som deg da jeg var yngre. Hadde et sporadisk forhold til en som hadde kjæreste, og brydde meg ikke. I dag tenker jeg anderledes om saken.

Også for min egen del. Det er noe patetisk og trist over å holde på med noen som er opptatt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg opplevde interesse fra en gift mann var jeg sånn 21-22 år. Jeg husker godt hvor spennende det var, han så ikke så verst ut heller. Heldigvis kjente jeg kona. Ei veldig trivelig dame som jeg hadde en del interesser til felles med. Heldigvis bestemte jeg meg for at mannen hennes ikke skulle være en av de interessene. Jeg har valgt å fortsette sånn og det har nok spart meg for en del bråk og dårlig samvittighet.

Kan du være sikker på hvordan du reagerer når det har skjedd? Kan du være sikker på at det ikke blir oppdaget? De fleste har vel sett på nært hold hvordan det går i så fall. Er du sikker på at du trenger det bråket?

Anonymkode: ece46...6f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den snilleste personen, men du er ikke nærheten av å være så ille som han. Han har alt bedratt den dama si når han sitter å lusker med telefonen sin bak hennes rygg og prøver invitere seg på overnatting hos deg. 

Men om du ikke liker han i det hele tatt: hvorfor vurdere å ha sex med han? Hvorfor gidde risikere få dama hans på nakken for en kar du misliker? Må da være nok av single, kjipe menn som kan brukes til sex?

Anonymkode: 519fb...361

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med menn i forhold som prøver seg. Jeg mister all respekt jeg da. Det er så lavmål. For det første: vis respekt for dama di! 

For det andre : vis respekt for meg. Ingen vil være nr 2.

Jeg liker menn med integritet jeg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Har du ikke andre menn å løpe etter? Må du ha en opptatt fyr...gå for de single, eller for du ingen napp på single menn? Hjelp heller fyren med å innse at han er i gang med å gjøre en feil, ikke frist han til noe han ikke burde. Enten slår han opp med dama si og hopper i senga de, eller finn deg en singel mann.

Anonymkode: 67747...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Ja det er du også, og du mangler det som heter moral og etikk. Du er bare interessert i hva som tilfredsstiller deg og ikke noe annet. Tenk om alle skulle tenke slik? Du har oppskriften på kaos. Men du bryr deg ikke, så det takler du sikkert greit også, når partner banker på døren din og vil ha hevn? Da får du ta konsekvensene av handlingene dine? Godtar du dette?

Kan han svike sin partner, kan han svike deg. På alle mulige måter som du ikke har tenkt over, som man reder ligger man. Slik er det alltid, det får sine konsekvenser alltid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du verken liker personligheten eller utseendet, hvorfor vil du ha sex med han da? Er det bare han som er interessert? 

Tipper du klarer å finne en singel mann med penis også, som heller ikke ønsker forpliktelser. Mer ryddig. 

Tenk om kjæresten/samboeren/kona finner ut om deg. Orker du det spetakkelet? Hadde heller tatt en singel mann som eventuelt kan ende opp med «å kreve for mye». Han kan du jo bli kvitt uten noe mer dramatikk. 

Anonymkode: b4356...900

Det er bare han som er interessert i meg, jeg har ikke gjort annet enn å ta i mot oppmerksomheten. Hva jeg skal videre har jeg ikke bestemt meg for.

Jeg ignorerer drama. 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

bor du i Trondheim?

Anonymkode: 8e78a...f4b

Nei, helt motsatt ende av Norge.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke andre menn å løpe etter? Må du ha en opptatt fyr...gå for de single, eller for du ingen napp på single menn? Hjelp heller fyren med å innse at han er i gang med å gjøre en feil, ikke frist han til noe han ikke burde. Enten slår han opp med dama si og hopper i senga de, eller finn deg en singel mann.

Anonymkode: 67747...7aa

Jeg løper ikke etter noen. Men det er jo alltid en annen dame sin skyld om typen er utro stakkars.

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Duftavsommerregn skrev:

Ja det er du også, og du mangler det som heter moral og etikk. Du er bare interessert i hva som tilfredsstiller deg og ikke noe annet. Tenk om alle skulle tenke slik? Du har oppskriften på kaos. Men du bryr deg ikke, så det takler du sikkert greit også, når partner banker på døren din og vil ha hevn? Da får du ta konsekvensene av handlingene dine? Godtar du dette?

Kan han svike sin partner, kan han svike deg. På alle mulige måter som du ikke har tenkt over, som man reder ligger man. Slik er det alltid, det får sine konsekvenser alltid.

Han kan ikke svike meg når jeg ikke har forventninger 

Anonymkode: d3471...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2019 den 21.22, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke interessert i noe forhold, jeg liker oppmerksomhet og sex uten forpliktelser. En opptatt mann hadde vært "perfekt." På mange måter går det i mot alt jeg mener, men på en annen side så har jeg forandret meg mye i det siste. Jeg har ikke troen på forhold som varer livet ut eller forhold generelt. Har alltid sagt at damer som godtar opptatte menn har ikke respekt for forhold, jeg har jo ikke det jeg heller. Det er jo han hun skal ha tillit til og det er jo hun han skal være tro mot.

Han viser mye interesse over sosiale medier når jeg forstår at hun ikke er tilstedet. Enten tidlig om morgenen, muligens før hun står opp, når hun ikke er hjemme, når han selv er på jobb eller ute med venner. Det har vært vennlig en kort stund før det begynte å handle om litt mer seksuelle ting. Nå inviterer han seg selv til å en gang overnatte hos meg. 

Jeg tenker at han kan jo det, jeg bryr meg ikke om livet han har med henne. Ikke vil jeg ha noe kjærlighet fra han heller. 

Er jeg fæl?

Anonymkode: d3471...bc8

Ja fordi du er stygg mot en annen kvinne ved å ville forsyne deg av hennes partner bare fordi han mangler vett til å holde seg trofast.

Anonymkode: d4bae...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fæl? Tja, jeg synes at du er patetisk og idiotisk, og ikke et veldig sympatisk menneske. Det er igrunnen å være ganske fæl!

Likevel er det idiotisk som troner høyest. Passer for deg med en opptatt mann nå, men den som leker med ilden... Følelser styrer man ikke når man først er hektet! 

På grunn av slike som deg får vi iallefall mange tråder fra frustrerte og ulykkelige elskerinner. Og skulle du få ham... ja da vet du hvordan du fikk ham, så da vet du jo hva du kan vente deg av lojalitet derfra i årene som kommer. Og så blir det enda flere artige tråder ut av det. 

You go girl! Hopp uti alle mulige måter å bli ulykkelig på! Det er så lurt! 

 

Anonymkode: 262c7...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...