Gjest Finlay Skrevet 19. november 2021 #641 Del Skrevet 19. november 2021 Havnefogden skrev (6 timer siden): Synes Linnea Myhre er dyktig programleder i denne serien om bloggerne. Men man kan stille seg spørsmål om hvorfor verken Sophie Elise eller Caroline Berg Eriksen ikke er med. De har jo rulet internett nesten like lenge som Trine Grung. (Jeg tror jeg vet svaret.) Synes hun imponerer som programleder! Ikke veldig overrasket, etter å ha hørt på GMAD, der hun ringer opp hovedpersonene etterpå. Flink til å stille oppfølgende spørsmål, flink til å få dem til å fortelle, og flink til å sette seg selv til side. MEN - selvsagt skulle Sophie Elise og Fotballfrue vært med! Det er jo forsåvidt også flere aktuelle. Kanskje det kommer en sesong to?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 19. november 2021 #642 Del Skrevet 19. november 2021 Jeg syns Linnéa gjør en utrolig god figur i "Da vi styrte internett"! Har bare sett halvveis av første episode, men har tatt meg i å le flere ganger av vittighetene hennes! 😂 Hun treffer spikeren så på hodet! Bra jobba, Linnéa! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dupers Skrevet 19. november 2021 #643 Del Skrevet 19. november 2021 1 hour ago, Finlay said: Synes hun imponerer som programleder! Ikke veldig overrasket, etter å ha hørt på GMAD, der hun ringer opp hovedpersonene etterpå. Flink til å stille oppfølgende spørsmål, flink til å få dem til å fortelle, og flink til å sette seg selv til side. MEN - selvsagt skulle Sophie Elise og Fotballfrue vært med! Det er jo forsåvidt også flere aktuelle. Kanskje det kommer en sesong to?🤔 Liker egentlig at sophie elise og fotballfrue ikke er med. For meg er ikke de en del av the OG blogg-kjendiser. Men skulle gjerne hatt med Julia Nyland, eller Lars Tangen, selv om de kanskje ikke er så store lengre. eller the OG blogg.no queen Ida Wulff 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 19. november 2021 #644 Del Skrevet 19. november 2021 Dupers skrev (25 minutter siden): Liker egentlig at sophie elise og fotballfrue ikke er med. For meg er ikke de en del av the OG blogg-kjendiser. Men skulle gjerne hatt med Julia Nyland, eller Lars Tangen, selv om de kanskje ikke er så store lengre. eller the OG blogg.no queen Ida Wulff Enig i det. Dessuten ville CBE og SE ikke klare å delta på en ærlig og åpen måte. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 19. november 2021 #645 Del Skrevet 19. november 2021 De som er med er jo ikke akkurat "høyst relevant" lengre, og ser nok på dette som en måte å dra det litt lengre ut på. Pilotfrue og Stina lever vel enda godt, men de har en veldig begrenset målgruppe og har vel egentlig ikke noe spesielt - så de vil nok fade ut med tiden de også. Fra de mer aktuelle, sterkere kandidatene som har mer å falle tilbake på, vil det aldri kunne bli ekte og ærlig, de har alt for mye å tape. CBE og SE prøver vel for øvrig også til en viss grad å komme seg vekk fra merkelappen de skaffet seg back in the days... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosmarin(ert) Skrevet 19. november 2021 #646 Del Skrevet 19. november 2021 14 hours ago, Dupers said: Liker egentlig at sophie elise og fotballfrue ikke er med. For meg er ikke de en del av the OG blogg-kjendiser. Men skulle gjerne hatt med Julia Nyland, eller Lars Tangen, selv om de kanskje ikke er så store lengre. eller the OG blogg.no queen Ida Wulff ja! Bring back Lars Tangen! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 20. november 2021 #647 Del Skrevet 20. november 2021 Jeg får meg bare ikke til å se på serien hennes og støtte denne "legende statusen" hun prøver å gi deltagerne. Dette er folk som nå endelig er helt eller delvis borte fra rampelyset og det er virkelig ingen grunn til å bringe dem tilbake. 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 20. november 2021 #648 Del Skrevet 20. november 2021 Linnea, de manglende kostymrpengene i SVD har blitt brukt på CBE i Megahit😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 20. november 2021 #649 Del Skrevet 20. november 2021 Nutz skrev (10 timer siden): Jeg får meg bare ikke til å se på serien hennes og støtte denne "legende statusen" hun prøver å gi deltagerne. Dette er folk som nå endelig er helt eller delvis borte fra rampelyset og det er virkelig ingen grunn til å bringe dem tilbake. Tror "legende"-begrepet et ment relativt ironisk. Det kommer handle klart fram i introduksjonen av episodene 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havnefogden Skrevet 20. november 2021 #650 Del Skrevet 20. november 2021 Lill3My skrev (2 timer siden): Tror "legende"-begrepet et ment relativt ironisk. Det kommer handle klart fram i introduksjonen av episodene "Da vi eide internett" indikerer at dette er noe som skjedde før. Og tittelen på serien er nok i høyeste grad ironisk ment, ja. Det er en samling med totalt uviktige folk, når man ser sånn på det. Samtlige, unntatt Linnea, er jo på veg ut av rampelyset. Linnea har maktet å se etter andre muligheter i markedet. Kredit for det, asså! I trur ho vil nå langt!🕺 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamiamia Skrevet 21. november 2021 #651 Del Skrevet 21. november 2021 Applaus til LM for programmet sitt og podcasten. Syns hun gjør en god jobb og det ligger helt klart mye arbeid bak dette. Har sansen for henne 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrsa Skrevet 3. februar 2022 #652 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg savner "Venner av internett"!!! 2022 fordrer Stine og Linnea i monitor! 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne83_ Skrevet 3. februar 2022 #653 Del Skrevet 3. februar 2022 Jeg digger Linnea Myhre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 4. februar 2022 #654 Del Skrevet 4. februar 2022 I au digga Linnéa🙂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 4. februar 2022 #655 Del Skrevet 4. februar 2022 Yrsa skrev (På 3.2.2022 den 19.56): Jeg savner "Venner av internett"!!! 2022 fordrer Stine og Linnea i monitor! What? Kommer det ikke mer fra de to? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 5. februar 2022 #656 Del Skrevet 5. februar 2022 shab skrev (2 timer siden): What? Kommer det ikke mer fra de to? De vet ikke. Stine blir opptatt med baby i en stund fremover, så de tar det litt som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariposa__ Skrevet 23. februar 2022 #657 Del Skrevet 23. februar 2022 Emil kunne gjort så mye bedre!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 23. februar 2022 #658 Del Skrevet 23. februar 2022 Mariposa__ skrev (7 minutter siden): Emil kunne gjort så mye bedre!! Hva mener du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. februar 2022 #659 Del Skrevet 23. februar 2022 Hun virker så lykkelig med Emil😍 Virker som han faktisk setter pris på henne og heier litt på henne også! Syns det virket som alt skulle handle om andrepart i forrige forhold. Hun virket så alene. 11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 23. februar 2022 #660 Del Skrevet 23. februar 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå