Gå til innhold

Linnea Myhre

PippiLa

Anbefalte innlegg

Linnea har begynt å bli mye mer mystisk i det siste. Hun viser ikke like mye som før. Hvorfor det? Har hun slått opp med sondre? Før postet hun veldig mye om han selvom hun ikke var i LA. Jeg fikk med meg at hun hadde en søster? Stemmer det? Jeg har aldri hørt hun si noenting om det. Den damen er mystisk!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Oslo99 skrev:

Linnea har begynt å bli mye mer mystisk i det siste. Hun viser ikke like mye som før. Hvorfor det? Har hun slått opp med sondre? Før postet hun veldig mye om han selvom hun ikke var i LA. Jeg fikk med meg at hun hadde en søster? Stemmer det? Jeg har aldri hørt hun si noenting om det. Den damen er mystisk!

Lenge siden det var slutt med hun å Sondre. Det har stått flere steder i media hvis du følger med. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har blogget masse om søstera, søsteren hadde også blogg back in the days. Jeg husker Linnéa hang på forumet mote.no, dette var før hun ble ordentlig kjent. Hun har også en bror. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel greit at alle ikke utleverer alt. Mulig hun er litt mystisk sånn sett. Men noe som fascinerer meg, er at hun ser ikke lik ut på noen bilder. Altså, en ser det er henne, men hun har liksom 1000 ansikter 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker at hun leser Se og hør, men jeg blir så bilsjuk av at hun zoomer inn og ut på bladet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/17/2020 at 11:27 PM, Oslo99 said:

Du tror ikke det at hun ikke deler like mye lengre er fordi hun ikke trenger produsere innhold for blogger e lengre, og derfor kan fokusere mer på det hun er mest gira på å dele? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Oline12 skrev:

Jeg liker at hun leser Se og hør, men jeg blir så bilsjuk av at hun zoomer inn og ut på bladet. 

Ta reisesyketablett :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øy. Linnea Myhre. Det var dårlig av deg å si det om Hoppetaujenta. At hun ikke gjør annet enn å være her inne. Alvorlig, så er hun en av de mer oppegående og inkluderende her. Hallo! Det var dårlig av deg. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SoWhat? skrev:

Øy. Linnea Myhre. Det var dårlig av deg å si det om Hoppetaujenta. At hun ikke gjør annet enn å være her inne. Alvorlig, så er hun en av de mer oppegående og inkluderende her. Hallo! Det var dårlig av deg. 

Enig. Likte heller ikke det☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, SoWhat? skrev:

Regner med at Hoppetaujenta har et liv og at hun tåler en spøk ;) Når det er sagt: vi elsker henne og KG hadde ikke vært det samme uten!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, linneam skrev:

Regner med at Hoppetaujenta har et liv og at hun tåler en spøk ;) Når det er sagt: vi elsker henne og KG hadde ikke vært det samme uten!

Ok

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner at noen reagerer på Hoppetaujenta-kommentaren. Tror imidlertid virkelig ikke det lå noe ondt og gjennomtenkt bak den. Ble nok bare sagt der og da. Å henge seg mer opp i dette er å lage storm i et vannglass. Det var EN utenksom setning, ikke en tirade eller flere minutter med gjennomtenkt refsing

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at Linnea liker å få konstruktive tilbakemeldinger på podcasten, og at hun tåler dette veldig godt ;) 

(Å si fra er ikke å "henge seg opp" i noe som helst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lill3My skrev:

Skjønner at noen reagerer på Hoppetaujenta-kommentaren. Tror imidlertid virkelig ikke det lå noe ondt og gjennomtenkt bak den. Ble nok bare sagt der og da. Å henge seg mer opp i dette er å lage storm i et vannglass. Det var EN utenksom setning, ikke en tirade eller flere minutter med gjennomtenkt refsing

Nettopp, og Hoppetaujenta ER jo mye på forumet. Og det er nok det Linnèa mente og hun mente ikke det som drittslenging? 

Seriøst, dere, om dere ble krenka og grinete av den kommentaren der, så forstår jeg ikke hvorfor dere følger Linnèa i det hele tatt? Dere må jo ta dere nær av ALT hun sier, og hun kan si mye rart? @Finlay @SoWhat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...