EllaSays Skrevet 21. juli 2023 #1581 Del Skrevet 21. juli 2023 fjellet skrev (8 minutter siden): Og når hun holder på med alle disse drinkene sine eller vinglasset…..og poserer i skjørt og topper som blir kortere og kortere for hver dag. Ja, det er noe fryktelig trist og samtidig desperat over det hele. Hun nevner jevnlig at folk rundt henne skuffer henne, at hun ønsker å reise til Syden, men ikke alene.. Jeg forstår bare ikke hvorfor hun blir i den situasjonen hun helt klart mistrives i. De sitter i hver sin stue og ser hver sine programmer, spiser ulike middager og sover på hvert sitt soverom. Alt dette legger hun jo ut. Selv ville jeg også roet ned på både vipper, soling og korte topper, men akkurat det må hun få velge selv 😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. juli 2023 #1582 Del Skrevet 22. juli 2023 EllaSays skrev (22 timer siden): Ja, det er noe fryktelig trist og samtidig desperat over det hele. Hun nevner jevnlig at folk rundt henne skuffer henne, at hun ønsker å reise til Syden, men ikke alene.. Jeg forstår bare ikke hvorfor hun blir i den situasjonen hun helt klart mistrives i. De sitter i hver sin stue og ser hver sine programmer, spiser ulike middager og sover på hvert sitt soverom. Alt dette legger hun jo ut. Selv ville jeg også roet ned på både vipper, soling og korte topper, men akkurat det må hun få velge selv 😊 Er helt enig , kompenserer misnøye/lite trivsel med shopping og lever via snap . Trist at ikke voksne mennesker klarer å ta tak i livet sitt for å få det bedre ! Jeg personlig synes det er pinlig noen ganger hva hun/og andre deler bare for å få komplimenter via snap 😊 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 22. juli 2023 #1583 Del Skrevet 22. juli 2023 JojoMoyes skrev (53 minutter siden): Er helt enig , kompenserer misnøye/lite trivsel med shopping og lever via snap . Trist at ikke voksne mennesker klarer å ta tak i livet sitt for å få det bedre ! Jeg personlig synes det er pinlig noen ganger hva hun/og andre deler bare for å få komplimenter via snap 😊 Synes hun når toppen da hun driver å viser disse sexleketøyene jeg. Men ja hun framstår ensom og deler vel kun postkassa med mannen på gården.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. juli 2023 #1584 Del Skrevet 22. juli 2023 Nillani skrev (4 timer siden): Synes hun når toppen da hun driver å viser disse sexleketøyene jeg. Men ja hun framstår ensom og deler vel kun postkassa med mannen på gården.. Jeg synes det er enda verre når hun driver foran speilet og digger musikk , eller tar bilder /filmer seg selv fra lårene og ned 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 22. juli 2023 #1585 Del Skrevet 22. juli 2023 Sikkert ikke så lett å bryte opp. Hun trenger jo hjelp på denne gården. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellet Skrevet 22. juli 2023 #1586 Del Skrevet 22. juli 2023 Snapper fra badet med trutmunn…nei takk, skipper fort over de. Beina er hun nok meget stolt av ser det ut til. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 22. juli 2023 #1587 Del Skrevet 22. juli 2023 Mina 2 skrev (2 timer siden): Sikkert ikke så lett å bryte opp. Hun trenger jo hjelp på denne gården. Men det gjøres jo ikke noe vedlikehold på denne gården ? Hun pynter til jul osv ute og det eneste jeg ser er et hus eller gård som ikke blir vedlikeholdt , trenger maling og oppussing seriøst . Bare kyr da som blir ivaretatt ? Og hundene har jeg ikke sett på 100 år på snap ? De blir aldrig luftet av henne hvertfall . Veldig rart alt sammen synes må jeg . 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 23. juli 2023 #1588 Del Skrevet 23. juli 2023 JojoMoyes skrev (13 timer siden): Men det gjøres jo ikke noe vedlikehold på denne gården ? Hun pynter til jul osv ute og det eneste jeg ser er et hus eller gård som ikke blir vedlikeholdt , trenger maling og oppussing seriøst . Bare kyr da som blir ivaretatt ? Og hundene har jeg ikke sett på 100 år på snap ? De blir aldrig luftet av henne hvertfall . Veldig rart alt sammen synes må jeg . Enig i det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellet Skrevet 23. juli 2023 #1589 Del Skrevet 23. juli 2023 Huset ser ut som det burde fått maling på seg for noen år siden ja…mens huset «hans» males visst nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. juli 2023 #1590 Del Skrevet 23. juli 2023 fjellet skrev (3 timer siden): Huset ser ut som det burde fått maling på seg for noen år siden ja…mens huset «hans» males visst nå Ja enda rarere ! Huset der de er ser falleferdig ut og der blir ikke noe gjort mens et hus som ikke er i bruk blir pusset opp . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 23. juli 2023 #1591 Del Skrevet 23. juli 2023 Tok en titt på denne snapkontoen nå, men noe så begredelig kjedelig da?! Er jo bare en masse helt vanlige damer som lager middelmådig mat hele tiden og deler oppskriftene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. juli 2023 #1592 Del Skrevet 23. juli 2023 Mildemoses skrev (3 timer siden): Tok en titt på denne snapkontoen nå, men noe så begredelig kjedelig da?! Er jo bare en masse helt vanlige damer som lager middelmådig mat hele tiden og deler oppskriftene? Jeg følger ikke joviale . Bare Astrid , så aner ikke hva se driver med . Har likt å følge Astrid lenge men nå er det blitt bare fjas og fjolleri på henne så blir vel til at jeg sletter . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 5. august 2023 #1593 Del Skrevet 5. august 2023 Hvem er Astrid med på ferie/roadtrip? Hun er livredd for vise fram den hun er med. Er det mannen på gården eller? Aldri sett han. Hun viser ham aldri. Skjemmes hun eller liker hun å fremstå som alene/singel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 5. august 2023 #1594 Del Skrevet 5. august 2023 Nillani skrev (1 minutt siden): Hvem er Astrid med på ferie/roadtrip? Hun er livredd for vise fram den hun er med. Er det mannen på gården eller? Aldri sett han. Hun viser ham aldri. Skjemmes hun eller liker hun å fremstå som alene/singel? Han vil ikke eksponeres og da er det jo flott at hun respekterer det. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 5. august 2023 #1595 Del Skrevet 5. august 2023 Lunabelle skrev (5 minutter siden): Han vil ikke eksponeres og da er det jo flott at hun respekterer det. Ja for all del. Men er det ham hun reiser med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 5. august 2023 #1596 Del Skrevet 5. august 2023 Nillani skrev (21 minutter siden): Ja for all del. Men er det ham hun reiser med? Vil tro det er han hun reiser med, de har vært på tur før, men han vil ikke eksponeres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 10. august 2023 #1597 Del Skrevet 10. august 2023 fjellet skrev (På 22.7.2023 den 20.00): Snapper fra badet med trutmunn…nei takk, skipper fort over de. Beina er hun nok meget stolt av ser det ut til. Ja og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 1. september 2023 #1598 Del Skrevet 1. september 2023 Dronninga av å si A, men ingen andre bokstaver i alfabetet, må være Astrid. Jeg forstår at overgangsalderen er utfordrende, been there-done that, men makan til opplegg da. Hun kommer feks aldri til å få orden på søvnen når hun legger seg på ettermiddagen og sover da, det ødelegger rytmen. Hun vil helst bare at legen skal gi henne noe, men det krever faktisk å jobbe med seg selv i tillegg. Kjenner at jeg har litt lav toleranse overfor henne. Hun nyter helt klart alle sympatimeldinger og alle som er enige i offermentaliteten hennes, legges bare ut støttemeldinger og dill og dall. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 2. september 2023 #1599 Del Skrevet 2. september 2023 EllaSays skrev (13 timer siden): Dronninga av å si A, men ingen andre bokstaver i alfabetet, må være Astrid. Jeg forstår at overgangsalderen er utfordrende, been there-done that, men makan til opplegg da. Hun kommer feks aldri til å få orden på søvnen når hun legger seg på ettermiddagen og sover da, det ødelegger rytmen. Hun vil helst bare at legen skal gi henne noe, men det krever faktisk å jobbe med seg selv i tillegg. Kjenner at jeg har litt lav toleranse overfor henne. Hun nyter helt klart alle sympatimeldinger og alle som er enige i offermentaliteten hennes, legges bare ut støttemeldinger og dill og dall. Nå et det bare syting over den oa ja , har mye plager med det jeg og ,søvn er fremmedord og jeg et ufør med kroniske sykdommer ! Kunne aldri drømt om å syte og klage på snap sånn som dette og slite ut mine nærmeste med bare syt og negativitet . Hun fremstår ikke som en moden dame synes jeg og det vises også på denne slankingen med sprøyte og det hun spiser . Null selvinnsikt ser det ut som . Men heldigvis at man kan avfølge da . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 2. september 2023 #1600 Del Skrevet 2. september 2023 Men hva gjør hun for å bli sliten nok til å sovne da? Sitter eller ligger på sofaen, synes synd på seg selv og trøster seg med alle medlidenhetsmeldinger 🤔 Bor ikke hun på gård da? Måtte gå an å komne seg ut av finstasen og bidra litt der. Kanskje ut å gå seg en tur, ja bli sliten etter å ha brukt kroppen sin rett og slett. Er mer enn nok å henge fingrene i når en bor på gård. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå