Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

*Stjerne*støv* skrev (13 timer siden):

Det er en vond situasjon, og all respekt for de som har prøvd å jobbe seg gjennom det! Men samtidig lurer jeg på, var barn nr 3 så voldsomt lurt når de har hatt problemer over tid? 
jeg blir stadig overrasket over folk som prøver å redde forhold med barn ..

Barn nummer tre kan vel like gjerne vere resultatet av ein god periode der ein trur ein har fått jobba seg gjennom problema og at ting er good. Så kan jo problema komme tilbake i ettertid. Eg trudde også at folk fekk barn for å redde forholdet, men når eg har snakka med dei så har eg fått meg ein overraskelse sjølv for då viser det seg at dei fleste er på ein god plass akkurat då. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo også hende at de ønsket seg tre barn, og da er det jo like så greit at barna har samme foreldre... 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Stjerne*støv* skrev (På 27.1.2021 den 21.30):

Det er en vond situasjon, og all respekt for de som har prøvd å jobbe seg gjennom det! Men samtidig lurer jeg på, var barn nr 3 så voldsomt lurt når de har hatt problemer over tid? 
jeg blir stadig overrasket over folk som prøver å redde forhold med barn ..

I dag sa hun at grunnen til at hun ikke virket så lei seg var fordi hun var ferdig med sorgen for over et år siden... 

Ble hun gravid midt i stormen da? 

Har ofte tenkt at mannen virker stormende forelsket i Mari, men at hun ikke viser gjengjeldene følelser på snap. At han kunne komme og gi henne et kyss på halsen mens hun snapper, og så virker hun mer irritert enn glad. 

Men, det var vel kanskje sant det da... Hun snakker om eie/leie så de har jo tydligvis bestemt seg at de ikke skal bli sammen igjen. Ønsker de lykke til begge to! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 time siden):

I dag sa hun at grunnen til at hun ikke virket så lei seg var fordi hun var ferdig med sorgen for over et år siden... 

Har ofte tenkt at mannen virker stormende forelsket i Mari, men at hun ikke viser gjengjeldene følelser på snap. At han kunne komme og gi henne et kyss på halsen mens hun snapper, og så virker hun mer irritert enn glad. 

Men, det var vel kanskje sant det da... Hun snakker om eie/leie så de har jo tydligvis bestemt seg at de ikke skal bli sammen igjen. Ønsker de lykke til begge to! 

Den slo meg litt når hun sa det, men kanskje de hadde det bra i den perioden før fødselen og hu minste ble jo til et år etter de giftet seg. 
men tenker litt sånn at Mari er jo bipolar og det kan jo være utfordrende i seg. Men det er så snodig for de hadde så mye planer, selge huset for å bygge hus, og så avvente salg, campingvogn, mye planer inni bildet, men hvis hu var ferdig med forholdet for 1 år siden, hvorfor sier og gjør hun det hun har gjort på snap? Hvorfor ikke bare si okey, vi sliter i forholdet. 
jeg er litt spent å se hvor lenge hun blir der hun er nå, for hun er veldig rastløs person. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (19 timer siden):

Den slo meg litt når hun sa det, men kanskje de hadde det bra i den perioden før fødselen og hu minste ble jo til et år etter de giftet seg. 
men tenker litt sånn at Mari er jo bipolar og det kan jo være utfordrende i seg. Men det er så snodig for de hadde så mye planer, selge huset for å bygge hus, og så avvente salg, campingvogn, mye planer inni bildet, men hvis hu var ferdig med forholdet for 1 år siden, hvorfor sier og gjør hun det hun har gjort på snap? Hvorfor ikke bare si okey, vi sliter i forholdet. 
jeg er litt spent å se hvor lenge hun blir der hun er nå, for hun er veldig rastløs person. 

Enig! Litt for mye frem og tilbake, men som du sier.. Er vel pga bipolar-lidelse sikkert. Vært mye planer der i gården siste året, og nå plutselig har hun vært ute av forholdet i et år.. Stemmer ikke helt med det som har blitt delt på snap.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajajane skrev (1 time siden):

Enig! Litt for mye frem og tilbake, men som du sier.. Er vel pga bipolar-lidelse sikkert. Vært mye planer der i gården siste året, og nå plutselig har hun vært ute av forholdet i et år.. Stemmer ikke helt med det som har blitt delt på snap.. 

nei, det stemmer ikke mye overens. Men tydelig at det har ligget i kortene før jul. Men de skal ha for at de har prøvd det de kan for barnas skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 1/31/2021 at 5:32 PM, Jajajane said:

Nå tenker jeg kanskje at en uplanlagt gravididet har forlenget forholdet? Men hvorfor gifte seg når det stormer slik 🙈 husker hun har fortalt at alltid har ønsket seg 3 barn.. det er liksom ikke en rød trå her 😅

men ja håper begge får det fint :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ruskejento skrev (3 timer siden):

Makan til aggressiv A blei i dag over at folk slår ned på telefonbruk i bil! Spesielt?? 

Veldig spesielt. Ble skuffa, jeg likte henne så godt. Avfulgte henne nå. 

Å si ifra når folk driver med mobil når de kjører er ikke å blande seg i saker en ikke har noe med, synes jeg. Det er å bry seg om andre enn seg selv! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig feil ting å bli så jævla butthurt over! Ken faen har interesse av å se dæ sitte der å gaule, syng heller i dusjen, det høres sikkert bedre ut! 

NEI TIL MOBILBRUK WHATSOEVER UNDER BILKJØRING! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri likt Anette og aldri giddet å se snapdagen hennes, men fy fadern for en oppførsel hun har. Ser jo flere ganger at hu ser på mobilen mens hu kjører. 
med gangene jeg har scrolleg gjennom snapdagen hennes for å se personen som kommer etter henne, så har det alltid dreid seg om ulykken hennes og denne syngingen hennes. Sorry men jeg synes hu ikke synger noe pent. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (14 minutter siden):

Jeg har aldri likt Anette og aldri giddet å se snapdagen hennes, men fy fadern for en oppførsel hun har. Ser jo flere ganger at hu ser på mobilen mens hu kjører. 
med gangene jeg har scrolleg gjennom snapdagen hennes for å se personen som kommer etter henne, så har det alltid dreid seg om ulykken hennes og denne syngingen hennes. Sorry men jeg synes hu ikke synger noe pent. 

Hvis hun bruker mobilen mens hun kjører ville jeg tipset politiets nettpatrulje. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (1 time siden):

Enig 🥱

Synes generelt joviale mammaer har tapt seg en del i det siste... 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inochan skrev (1 time siden):

Enig 🥱

Synes generelt joviale mammaer har tapt seg en del i det siste... 

Og etter Tallas siste sprell i SoMe er det vel kanskje på tide at de revurderer om hun fortsatt skal være en fast snapper der. Fremstår ikke veldig jovial...

Endret av Lunabelle
La til en r
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anette og/eller andre (U)Joviale som ser dette, dere andre medlemmene kan jo videreformiddle det til Anette om hun ikke selv leser det.

Det er ikke tillatt å bruke mobil/snapp på den måten Anette gjorde i går og det fører til 5000 i bot og 3 prikker i førerkortet om hun blir tatt for det. Har null betydning om hun kjører på en lite trafikkert vei eller en mye trafikkert. Reglene er de samme uansett!

Så i stede for å bruke halve snappdagen sin på å kjefte/rante om at følgere er frekke som påpeker dette for henne. Bør hun legge seg langflat, beklage at hun gjorde det og si at det ikke skal skje igjen.

Screenshot_20210205-141730_Samsung Internet.jpg

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flettfrid skrev (3 minutter siden):

Anette og/eller andre (U)Joviale som ser dette, dere andre medlemmene kan jo videreformiddle det til Anette om hun ikke selv leser det.

Det er ikke tillatt å bruke mobil/snapp på den måten Anette gjorde i går og det fører til 5000 i bot og 3 prikker i førerkortet om hun blir tatt for det. Har null betydning om hun kjører på en lite trafikkert vei eller en mye trafikkert. Reglene er de samme uansett!

Så i stede for å bruke halve snappdagen sin på å kjefte/rante om at følgere er frekke som påpekerdette for henne. Bør hun legge seg langflat, beklage at hun gjorde det og si at det ikke skal skje igjen.

Screenshot_20210205-141730_Samsung Internet.jpg

Det var godt med litt støtte her, for jeg kan godt innrømme at det var jeg som ble "hengt ut" på snappen i går 🙈🙈  

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor

Gadd ikke å skrive noe der, ville sikkert bare blitt hengt ut. Fullstendig idiotisk oppførsel med den mobilbruken i bil. 

Og syngingen suger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hang hun ut en følger som sa ifra?!

Har avfulgt denne Kanalen for lengst,tapt seg helt utrolig mye. Og den syngingen hennes er så grusom at jeg blir flau. Hopper RASKTover den for å si det sån 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (3 timer siden):

Hang hun ut en følger som sa ifra?!

Har avfulgt denne Kanalen for lengst,tapt seg helt utrolig mye. Og den syngingen hennes er så grusom at jeg blir flau. Hopper RASKTover den for å si det sån 

Jaa, ho hang ut meg, med bitemojien min og hva jeg skrev..  men heldigvis ikke navn.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...