Litenoggod Skrevet 26. januar 2021 #1041 Skrevet 26. januar 2021 MzMe skrev (30 minutter siden): Han har også fjernet det på sin profil 😞 Oi sann😕 man skal jo egentlig ikke spekulere i sånne ting. Men det er jo mye som tyder til det. Håper egentlig ikke det er det som har skjedd. ser også at huset deres ligger fortsatt ute til salgs
MzMe Skrevet 26. januar 2021 #1042 Skrevet 26. januar 2021 Litenoggod skrev (9 minutter siden): Oi sann😕 man skal jo egentlig ikke spekulere i sånne ting. Men det er jo mye som tyder til det. Håper egentlig ikke det er det som har skjedd. ser også at huset deres ligger fortsatt ute til salgs Hadde ikke de ombestemt seg ang salg? Vil mene Mari sa noe om det på snappen i fjor..at de heller skulle omrokkere i det huset de hadde og heller spare penger sånn at de kunne bygge eget?
Litenoggod Skrevet 26. januar 2021 #1043 Skrevet 26. januar 2021 MzMe skrev (1 time siden): Hadde ikke de ombestemt seg ang salg? Vil mene Mari sa noe om det på snappen i fjor..at de heller skulle omrokkere i det huset de hadde og heller spare penger sånn at de kunne bygge eget? Jo det var det hu sa, men rett før jul sa hun at de skulle ha visning. Og det ligger på Finn. Og mannen hennes har delt lenk på facebooken sin også.
MzMe Skrevet 26. januar 2021 #1044 Skrevet 26. januar 2021 Litenoggod skrev (3 timer siden): Jo det var det hu sa, men rett før jul sa hun at de skulle ha visning. Og det ligger på Finn. Og mannen hennes har delt lenk på facebooken sin også. Kanskje dette er noe som har «ulmet» siden før jul og derfor skal huset selges.. Huff, håper virkelig at vi tar feil, altså 😞
MzMe Skrevet 26. januar 2021 #1045 Skrevet 26. januar 2021 (endret) Talla snapper ikke for JM denne uka? Trodde hun var fast snapper der.. Endret 26. januar 2021 av MzMe 1
Mandarina30 Skrevet 26. januar 2021 #1046 Skrevet 26. januar 2021 Joviale har tapt seg så ufattelig mye. Handler i hovedsak om medlemer som har diagnoser og vondt over alt. Lite inspirerende å følge noen som aldri gidder å stå opp, eller sover på sofaen halve dagen. Å når de først står opp forteller de hvor de har vondt, eller hvor komplisert livet deres er. Late folk kalles det her jeg kommer fra. 13
EllaSays Skrevet 26. januar 2021 #1047 Skrevet 26. januar 2021 JM mangler struktur og folk. Enig i at det er for mye sykdom og sutring. Lite variasjon der. Når de er på så snappes det lite og det er mye negativitet. Likte Astrid før, men hun har blitt altfor opptatt av klær og av at hun ikke får feiret bursdagen. At hun har det vanskelig sånn hormonelt har jeg forståelse for, men hun tar etter de andre med alt de kjøper og gjør. Har blitt kjedelig. Avfølger en periode framover. 5
Flettfrid Skrevet 26. januar 2021 #1048 Skrevet 26. januar 2021 MzMe skrev (34 minutter siden): Talla snapper ikke for JM denne uka? Trodde hun var fast snapper der.. Snapper ca 1 gang i mnd der.
Litenoggod Skrevet 27. januar 2021 #1049 Skrevet 27. januar 2021 EllaSays skrev (7 timer siden): JM mangler struktur og folk. Enig i at det er for mye sykdom og sutring. Lite variasjon der. Når de er på så snappes det lite og det er mye negativitet. Likte Astrid før, men hun har blitt altfor opptatt av klær og av at hun ikke får feiret bursdagen. At hun har det vanskelig sånn hormonelt har jeg forståelse for, men hun tar etter de andre med alt de kjøper og gjør. Har blitt kjedelig. Avfølger en periode framover. Jeg skjønner godt at Astrid sutrer over at hu ikke får feiret dagen sin, hun har planlagt den i flere år og gjort mye innkjøp til den. Og hu sa det var ekstra tungt nå pga at broren hennes som er død fylte 40 år i går. astrid har hatt det kjempe tøft siden sommer i tillegg, med en mann som har prolaps. Hun har flydd mellom fjøset og jobb, så det lille hu har vist av klær osv og 50 årsdagen hennes kan faktisk være høydepunktet for henne når det har vært så mye motgang pga sykdom. 8
Lunabelle Skrevet 27. januar 2021 #1050 Skrevet 27. januar 2021 Litenoggod skrev (1 time siden): Jeg skjønner godt at Astrid sutrer over at hu ikke får feiret dagen sin, hun har planlagt den i flere år og gjort mye innkjøp til den. Og hu sa det var ekstra tungt nå pga at broren hennes som er død fylte 40 år i går. astrid har hatt det kjempe tøft siden sommer i tillegg, med en mann som har prolaps. Hun har flydd mellom fjøset og jobb, så det lille hu har vist av klær osv og 50 årsdagen hennes kan faktisk være høydepunktet for henne når det har vært så mye motgang pga sykdom. Det "lille" hun har vist av klær... Hun viser ekstremt mye klær og bombarderer med annonser og rabattkoder, ustanselig. 6
Litenoggod Skrevet 27. januar 2021 #1051 Skrevet 27. januar 2021 Lunabelle skrev (41 minutter siden): Det "lille" hun har vist av klær... Hun viser ekstremt mye klær og bombarderer med annonser og rabattkoder, ustanselig. Synes hun viser lite i forhold til andre vbloggere 1
Lunabelle Skrevet 27. januar 2021 #1052 Skrevet 27. januar 2021 Litenoggod skrev (3 timer siden): Synes hun viser lite i forhold til andre vbloggere Jeg får moderere meg litt; På Jovialemammaer så viser hun ikke så veldig mye klær, det er riktig. Men på sine egne kanaler er hun helt ekstrem. Det er enormt mye klesreklame på hennes Instagram og Snapchat. 7
Litenoggod Skrevet 27. januar 2021 #1053 Skrevet 27. januar 2021 Lunabelle skrev (18 minutter siden): Jeg får moderere meg litt; På Jovialemammaer så viser hun ikke så veldig mye klær, det er riktig. Men på sine egne kanaler er hun helt ekstrem. Det er enormt mye klesreklame på hennes Instagram og Snapchat. Det kan hende at hu har reklamert mer på insta og snap pga at hu ikke lager så mye mat som hun gjorde, men jeg synes en måte at det er bra at hu reklamer for en bedrift i disse korona tider. Tror mange små bedrifter er veldig avhengige av den reklamen de får i disse tider.
Tessa12 Skrevet 27. januar 2021 #1054 Skrevet 27. januar 2021 Lunabelle skrev (20 minutter siden): Jeg får moderere meg litt; På Jovialemammaer så viser hun ikke så veldig mye klær, det er riktig. Men på sine egne kanaler er hun helt ekstrem. Det er enormt mye klesreklame på hennes Instagram og Snapchat. Det må hun da få gjøre som hun vil med uten å få pes på det. Er helt valgfritt å følge. 4
EllaSays Skrevet 27. januar 2021 #1055 Skrevet 27. januar 2021 Tessa12 skrev (1 time siden): Det må hun da få gjøre som hun vil med uten å få pes på det. Er helt valgfritt å følge. Samtidig er det lov til å mene noe om det uten umiddelbart å måtte håndtere det svart/hvitt. 🙃 4
Gjest Trynefaktor Skrevet 27. januar 2021 #1056 Skrevet 27. januar 2021 Lunabelle skrev (4 timer siden): Jeg får moderere meg litt; På Jovialemammaer så viser hun ikke så veldig mye klær, det er riktig. Men på sine egne kanaler er hun helt ekstrem. Det er enormt mye klesreklame på hennes Instagram og Snapchat. Vet du hva, det synes jeg er greit.Særlig siden det er mest på hennes egen snap og insta hun viser mest. Jeg liker godt Astrid, synes det er befriende å se et normalt menneske på den jm-snappen.
Litenoggod Skrevet 27. januar 2021 #1057 Skrevet 27. januar 2021 Mari og mannen har tatt ut separasjon. Så trist. Håper de finner tilbake til hverandre
Gjest Trynefaktor Skrevet 27. januar 2021 #1058 Skrevet 27. januar 2021 Litenoggod skrev (41 minutter siden): Mari og mannen har tatt ut separasjon. Så trist. Håper de finner tilbake til hverandre Har hun sagt det på snappen?
MzMe Skrevet 27. januar 2021 #1059 Skrevet 27. januar 2021 (endret) Trynefaktor skrev (18 minutter siden): Har hun sagt det på snappen? Ja, de har slitt ei stund og det fungerer ikke mellom dem. De tok ut separasjon i desember og hun har flyttet ut 😞 Endret 27. januar 2021 av MzMe
*Stjerne*støv* Skrevet 27. januar 2021 #1060 Skrevet 27. januar 2021 1 hour ago, MzMe said: Ja, de har slitt ei stund og det fungerer ikke mellom dem. De tok ut separasjon i desember og hun har flyttet ut 😞 Det er en vond situasjon, og all respekt for de som har prøvd å jobbe seg gjennom det! Men samtidig lurer jeg på, var barn nr 3 så voldsomt lurt når de har hatt problemer over tid? jeg blir stadig overrasket over folk som prøver å redde forhold med barn .. 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå