Flettfrid Skrevet 1. oktober 2020 #981 Del Skrevet 1. oktober 2020 6 timer siden, KAMLMI skrev: Har fulgt Mari Jensen en stund. Synes hun hadde en veldig fin snap kanal. Men nå synes jeg det har blitt så mye sykdom og negativt fokus? Naturlig det når det er mye sykdom og motgang for tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 2. oktober 2020 #982 Del Skrevet 2. oktober 2020 15 timer siden, KAMLMI skrev: Har fulgt Mari Jensen en stund. Synes hun hadde en veldig fin snap kanal. Men nå synes jeg det har blitt så mye sykdom og negativt fokus? Jeg avsluttet henne, jeg ble negativt påvirket av hennes hverdag. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stjerne*støv* Skrevet 2. oktober 2020 #983 Del Skrevet 2. oktober 2020 14 hours ago, Flettfrid said: ENaturlig det når det er mye sykdom og motgang for tiden. Jeg mener når begge foreldre er kronisk syke, så burde de ikke utvide familien enda mer. Små barn tar mye energi. Hvorfor ikke fokusere på de man allerede har når man ikke er 100%? nå har de 2 små barn og en baby, ikke rart koppen sier ifra. (føler meg litt som en bitch nå😅) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 2. oktober 2020 #984 Del Skrevet 2. oktober 2020 3 timer siden, *Stjerne*støv* skrev: Jeg mener når begge foreldre er kronisk syke, så burde de ikke utvide familien enda mer. Små barn tar mye energi. Hvorfor ikke fokusere på de man allerede har når man ikke er 100%? nå har de 2 små barn og en baby, ikke rart koppen sier ifra. (føler meg litt som en bitch nå😅) Hvorfor dømme dem? Mari har forklart dette tidligere om sykdom og barn. Nå var det litt spesielt, da mannen skulle på noe greier i forhold til sykdommen sin, og at han ikke var hjemme på perm pga corona. Det er tøft. Jeg har selv vært hjemme i tre uker mens mannen min var på kurs med to barn og full jobb og ingen familie til hjelp. Nå synes jeg ikke at Mari har sagt at det har vært pga sykdom hos henne eller han i det siste på snappen sin. De har et barn som har hatt utfordringer som baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 2. oktober 2020 #985 Del Skrevet 2. oktober 2020 Men hun har jo familie å lene seg på. Synes det var litt rart at han måtte komme hjem for så å gå i gang med arbeid i campingvognen. Jeg hadde strukket meg veldig langt om min mann hadde en sånn type sykdom. Selv om det hadde vært tøft. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 4. oktober 2020 #986 Del Skrevet 4. oktober 2020 Jm var 2 år i går, og alle som har vært med å starte det opp har sluttet uten om Talla. Jm var ikke som det var i oppstart fasen. Det har tapt seg veldig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 5. oktober 2020 #987 Del Skrevet 5. oktober 2020 Virker ikke som Mari og mannen får solgt huset. Synes det er mye fram og tilbake med de. Skal kjøpe nytt, selge huset, bygge hus, ommøblere på soverommene for endte gang. Hun har selv sagt at de går i minus hver mnd fordi de bruker for mye penger. Så er kanskje derfor de ikke kommer seg videre i boligsituasjonene. Jeg personlig hadde jobbet hardere for målene mine da og ikke kjøpt campingvogn og startet på nok ett prosjekt når de allerede virker til å ha mer enn nok å ta tak i med både helse og økonomi. Mannen har vel ms og synes nesten Mari leiter etter diagnoser og er sååå dårlig i ene øyeblikket, men kan alikevell starte på x antall prosjekter. Og babyen som aldri sover.....hun bysser og bysser inni stuen, hva med å komme seg ut på en tur feks. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 6. oktober 2020 #988 Del Skrevet 6. oktober 2020 12 timer siden, KAMLMI skrev: Virker ikke som Mari og mannen får solgt huset. Synes det er mye fram og tilbake med de. Skal kjøpe nytt, selge huset, bygge hus, ommøblere på soverommene for endte gang. Hun har selv sagt at de går i minus hver mnd fordi de bruker for mye penger. Så er kanskje derfor de ikke kommer seg videre i boligsituasjonene. Jeg personlig hadde jobbet hardere for målene mine da og ikke kjøpt campingvogn og startet på nok ett prosjekt når de allerede virker til å ha mer enn nok å ta tak i med både helse og økonomi. Mannen har vel ms og synes nesten Mari leiter etter diagnoser og er sååå dårlig i ene øyeblikket, men kan alikevell starte på x antall prosjekter. Og babyen som aldri sover.....hun bysser og bysser inni stuen, hva med å komme seg ut på en tur feks. Har du kronisk sykdom selv? Synes du bare finner negativt hos dem. Mannen hennes har vært frisk fra ms i mange år og fikk et tilbakeslag i vinter. Han er frisk igjen nå. Mari fortalte grunnen til at de gjør om ting nå fordi at hun tjener mer og det gjør mannen også ved å bytte jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskejento Skrevet 26. oktober 2020 #989 Del Skrevet 26. oktober 2020 Er det bare jeg som reagerer på dagens snapper sin filming i bilen mens hun kjører? Synes det skjer hveeeeer gang den personen snapper. Det er vel strengt tatt ulovlig 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 29. oktober 2020 #990 Del Skrevet 29. oktober 2020 På 6.10.2020 den 8.33, Litenoggod skrev: Har du kronisk sykdom selv? Synes du bare finner negativt hos dem. Mannen hennes har vært frisk fra ms i mange år og fikk et tilbakeslag i vinter. Han er frisk igjen nå. Mari fortalte grunnen til at de gjør om ting nå fordi at hun tjener mer og det gjør mannen også ved å bytte jobb. Man blir ikke frisk fra MS som jeg har hørt om. Men man har gode og dårlige perioder. Akkurat som mange andre kroniske sykdommer. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 30. oktober 2020 #991 Del Skrevet 30. oktober 2020 7 timer siden, MsFri skrev: Man blir ikke frisk fra MS som jeg har hørt om. Men man har gode og dårlige perioder. Akkurat som mange andre kroniske sykdommer. Nei man blir ikke frisk, men man er «frisk» den måten at man ikke har anfall på en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsFri Skrevet 30. oktober 2020 #992 Del Skrevet 30. oktober 2020 4 timer siden, Litenoggod skrev: Nei man blir ikke frisk, men man er «frisk» den måten at man ikke har anfall på en god stund Eller en god periode, som jeg ville kalt det 😊 man har fortsatt sykdommen og man vet ikke når neste dårlig periode kommer. frisk = kurert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 23. desember 2020 #993 Del Skrevet 23. desember 2020 Ser på Instagram at Sara har sendt frøkna i Bhg på lillejulaften, mens hun er hjemmeværende og mannen har hjemme kontor. Fleste folk unngår å sende barn på Sfo og barnehage nå før jul pga korona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 23. desember 2020 #994 Del Skrevet 23. desember 2020 Litenoggod skrev (31 minutter siden): Ser på Instagram at Sara har sendt frøkna i Bhg på lillejulaften, mens hun er hjemmeværende og mannen har hjemme kontor. Fleste folk unngår å sende barn på Sfo og barnehage nå før jul pga korona Det kan vel likevel hende de har ting å ordne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 25. desember 2020 #995 Del Skrevet 25. desember 2020 Litenoggod skrev (På 23.12.2020 den 10.02): Ser på Instagram at Sara har sendt frøkna i Bhg på lillejulaften, mens hun er hjemmeværende og mannen har hjemme kontor. Fleste folk unngår å sende barn på Sfo og barnehage nå før jul pga korona Herregud. Er så sykt idiotisk at man ska måtte tenke på å bli dømt for noe sånt. Hva vet du om hva som skjer med dem? Kanskje de måtte ordne ting? Kanskje barnet hadde hatt godt av noen timer med lek istedetfor å være sammen med stressede foreldre? Lov å tenke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PollyPocket Skrevet 27. desember 2020 #996 Del Skrevet 27. desember 2020 Litenoggod skrev (På 23.12.2020 den 10.02): Ser på Instagram at Sara har sendt frøkna i Bhg på lillejulaften, mens hun er hjemmeværende og mannen har hjemme kontor. Fleste folk unngår å sende barn på Sfo og barnehage nå før jul pga korona Du som har fibromyalgi, jobber turnus og har 2 barn, trenger du ikke litt alenetid for å hente deg inn igjen?? BethD skrev (På 25.12.2020 den 9.33): Herregud. Er så sykt idiotisk at man ska måtte tenke på å bli dømt for noe sånt. Hva vet du om hva som skjer med dem? Kanskje de måtte ordne ting? Kanskje barnet hadde hatt godt av noen timer med lek istedetfor å være sammen med stressede foreldre? Lov å tenke litt Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 27. desember 2020 #997 Del Skrevet 27. desember 2020 PollyPocket skrev (27 minutter siden): Du som har fibromyalgi, jobber turnus og har 2 barn, trenger du ikke litt alenetid for å hente deg inn igjen?? Enig! Hvem har sagt at jeg har små barn? Har ikke barn som går hverken i Bhg eller barneskole. Så får mye alenetid når de er såpass store og det er fordelen med turnus at man har fri når de er på skolen. veldig rart å sende synes jeg når halve Norge har skriket i hele desember om å stenge skoler og Bhg for å unngå smitte i romjula så folk kan være sammen med familiene sine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 29. desember 2020 #998 Del Skrevet 29. desember 2020 Hvorfor er det «kun» Marianne som snapper? Diagnose snakk er kjedelig! Å hun blir aldri ferdig, syns hun «bommer» mye og feil informerer også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 29. desember 2020 #999 Del Skrevet 29. desember 2020 Minni75 skrev (59 minutter siden): Hvorfor er det «kun» Marianne som snapper? Diagnose snakk er kjedelig! Å hun blir aldri ferdig, syns hun «bommer» mye og feil informerer også. Føler det er for mye diagnose snakk og mye temaer rundt forskjellige problemstillinger. Forstår at hun er opptatt av det, men det blir kjedelig i lengden. jm har tapt seg mye, synes det ikke var som det var med Rikke, Linn og Mari og Ann Kristin. Liker hun nye Jannike hittil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 9. januar 2021 #1000 Del Skrevet 9. januar 2021 Hvorfor får Talla være med på joviale? Mindre jovial skal du lete lenge etter🤡 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå