Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

På 27.2.2020 den 16.45, Gjest Rettfralevra skrev:

Stemmer det at Talla var gift med en kvinne før hun ble sammen F.?

På 27.2.2020 den 17.06, minister-mio skrev:

Ja

Som hun forøvrig, for de av dere som ikke har fulgt med blogg osv en god stund, hang ut på det aller groveste da det ble slutt. Det var helt vilt. Den gang på sin egen blogg, før snapchat osv tok av.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Vrinsk skrev:

Som hun forøvrig, for de av dere som ikke har fulgt med blogg osv en god stund, hang ut på det aller groveste da det ble slutt. Det var helt vilt. Den gang på sin egen blogg, før snapchat osv tok av.

Det var ganske voldsomt det hun skrev om sin eks den gangen. Godt det ble sletta og borte fra internett. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, BethD skrev:

Jaaaaa herregud! Er så misunnelig jeg kunne grått. Hver dag. Orker ikke se når hun snapper det for jeg blir så forbanna på vårt eget crappy vaskerom 😂

Jeg og fy fader så fint ☺ blir deprimert av vaskerommet vårt for å si det sånn 😂😂 skulle leid inn Rikke som interiørdesign ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
2 timer siden, Monabe87 skrev:

Linn har slutta... «lurer på hvorfor»...🙄

Er vel flere mnd siden Linn trakk seg tilbake, da hun slet med sykdom og ikke hadde overskudd eller ønske om å snappe så mye. Hun snapper litt til og fra på sin egen konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.3.2020 den 10.47, Vrinsk skrev:

Ja, det var helt vilt! Den gang trodde jeg på Tall...beklagelig vis. Nå tror jeg ikke på noe hun kommer med!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pålur skrev:

Ja, det var helt vilt! Den gang trodde jeg på Tall...beklagelig vis. Nå tror jeg ikke på noe hun kommer med!

ikke jeg heller,.... det viser jeg jo gang på gang... fader at den tråden ble stengt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
Akkurat nå, Mowepe skrev:

ikke jeg heller,.... det viser jeg jo gang på gang... fader at den tråden ble stengt.

Er ikke stengt, blir bare moderert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mowepe skrev:

Den blir nok åpnet snart igjen, og er Talla smart, ja så slettet hun sine SoMe kanaler umiddelbart.

Har akkurat sendt mail i forhold til spleis innsamlingen hennes snapvideoer som vedlegg fra hennes forklaring på hvorfor hun trenger penger.

Jeg spytta i en ubetydelig sum, det som provoserer meg er at hun kjøper take away, pusser opp gang og framskynder spleis når hun nå ser hun blir avslørt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Pålur skrev:

Den blir nok åpnet snart igjen, og er Talla smart, ja så slettet hun sine SoMe kanaler umiddelbart.

Har akkurat sendt mail i forhold til spleis innsamlingen hennes snapvideoer som vedlegg fra hennes forklaring på hvorfor hun trenger penger.

Jeg spytta i en ubetydelig sum, det som provoserer meg er at hun kjøper take away, pusser opp gang og framskynder spleis når hun nå ser hun blir avslørt.

jeg rapporterte den og. men fikk bare svar at det var frivillig å gi, å at det var lov å opprette spleis til å finansiere gjeld... kan jo hende din rapport går gjennom da.... synd du gikk på limpinnen... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mowepe skrev:

jeg rapporterte den og. men fikk bare svar at det var frivillig å gi, å at det var lov å opprette spleis til å finansiere gjeld... kan jo hende din rapport går gjennom da.... synd du gikk på limpinnen... 

Ikke store summen jeg ga, men delte 5000,- på forskjellige donasjoner og skulle gladelig gitt de 150,- som jeg gav til noen andre!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RockOn
Akkurat nå, RockOn skrev:

Jeg fikk med meg at hun sa hun var gift med en kvinne helt i starten, men hun sa da aldri noe stygt om henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RockOn skrev:

Jeg fikk med meg at hun sa hun vargift med en kvinne helt i starten, men hun s da aldri noe stygt om henne?

Nei hun har ikke nevnt henne på snapp

Men hun nevnte henne i bloggen tidligere. Langet ut om hvor forferdelig hun var mot henne. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med Astridkokk egentlig? Forkjøla og trasker rundt i butikker. Spurte hun om dette, men fikk til svar at det ikke er Corona. Har hun testet seg siden hun er så sikker på det? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, Solfridmedhatten skrev:

Hva er greia med Astridkokk egentlig? Forkjøla og trasker rundt i butikker. Spurte hun om dette, men fikk til svar at det ikke er Corona. Har hun testet seg siden hun er så sikker på det? 

hun sier hun bare er forkjøla... men tror ikke hun hat testet seg nei.. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
12 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Huff. Burde holde seg hjemme! 

82DBB4BA-DE9F-4248-9C98-1DC883AC874C.jpeg

282000F1-A765-4B00-86EF-4C0317600E6B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BethD
14 timer siden, Solfridmedhatten skrev:

Det er det vel bare hun som vet.... 

Er selv forkjøla, holder meg borte fra butikken men vet jo at det ikke er corona... har ingen av symptomene utenom rennende nese. Vondt i bihulene så er nok det, men folk hadde vel fått helt panikk om jeg kom borti dem nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...