Gå til innhold

Jovialemammaer

Gjest BethD

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mowepe skrev:

Er så enig. Di ungene får jo med seg alt... hun er jo ofte veldig sint på Snap.  Med ungene rett ved... skjønner ikke helt hva hun tenker med...😬  

Ja, hun er det. Får inntrykk av at de sitter mye foran TV mens hun snakker inn i kamera. Ikke sikkert det stemmer, men sitter igjen med det inntrykket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mowepe skrev:

Er så enig. Di ungene får jo med seg alt... hun er jo ofte veldig sint på Snap.  Med ungene rett ved... skjønner ikke helt hva hun tenker med...😬  

Blir mye å forklare seg for henne når de starter på skolen. Og de små begynner å snakke om ting som skjer hjemme.. Men det er heldigvis ikke mitt bord! Selvom jeg blir veldig bekymret for situasjonen til barna oppi dette. 

Det er jo helt klart at Talla sliter og har det kjipt. Men da bør hun faktisk heller be om hjelp da. Fra noen som kan hjelpe. Ikke sitte på snapp og surve ? Eller er jeg skikkelig dust i tankemåte min nå?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Blir mye å forklare seg for henne når de starter på skolen. Og de små begynner å snakke om ting som skjer hjemme.. Men det er heldigvis ikke mitt bord! Selvom jeg blir veldig bekymret for situasjonen til barna oppi dette. 

Det er jo helt klart at Talla sliter og har det kjipt. Men da bør hun faktisk heller be om hjelp da. Fra noen som kan hjelpe. Ikke sitte på snapp og surve ? Eller er jeg skikkelig dust i tankemåte min nå?

Etter et lite dykk på Google for å få litt klarhet i noe av det hun kommer med fant jeg i det minste ut at hun faktisk har vært gift med en dame .

Ikke at det er noe galt i det altså.

http://hhavna.blogspot.com/2015/01/?m=1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Hukulebonusmammaen skrev:

Etter et lite dykk på Google for å få litt klarhet i noe av det hun kommer med fant jeg i det minste ut at hun faktisk har vært gift med en dame .

Ikke at det er noe galt i det altså.

http://hhavna.blogspot.com/2015/01/?m=1

..og da het hun visst Jenny Katharina, hun som alltid har blitt kalt Talla. Blir helt svimmel, jeg. Ikke lett å følge med. Når man leser den bloggen der og sammenlikner div historier er jeg ikke helt sikker på hva som er sant og ikke. 

Endret av EllaSays
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, EllaSays skrev:

..og da jeg hun visst Jenny Katharina, hun som alltid har blitt kalt Talla. Blir helt svimmel, jeg. Ikke lett å følge med. Når man leser den bloggen der og sammenlikner div historier er jeg ikke helt sikker på hva som er sant og ikke. 

hæææ..... heter hun egentlig jenny katharina ??? for lengre ned på den siden står det nemlig at en tatto var fra talla, bohemen tatto... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mowepe skrev:

hæææ..... heter hun egentlig jenny katharina ??? for lengre ned på den siden står det nemlig at en tatto var fra talla, bohemen tatto... 

Tror hun egentlig het bare Katharina. Så ballet det på seg.. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, EllaSays skrev:

Tror hun egentlig het bare Katharina. Så ballet det på seg.. 

googla litt nå .. hun heter litt av hvert.. jenny talla, katharina talla, talla jenny... nå er jeg hvertfall forvirret., hahaha hun sier hun og F har vært sammen i snart 5 år ?? men det kan jo ikke stemme når hun da har giftet seg med ei dame i 2015.... det gir jo iiKKE mening,,

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Mowepe skrev:

googla litt nå .. hun heter litt av hvert.. jenny talla, katharina talla, talla jenny... nå er jeg hvertfall forvirret., hahaha hun sier hun og F har vært sammen i snart 5 år ?? men det kan jo ikke stemme når hun da har giftet seg med ei dame i 2015.... det gir jo iiKKE mening,,

Hun giftet seg i 14, det er tilbakeblikk til 14 som ligger ute på den linken. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tessa12 skrev:

Hun giftet seg i 14, det er tilbakeblikk til 14 som ligger ute på den linken. 

aaah, sånn og forstå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun fikk visst navnet Katharina. Var visst bestefaren hennes som bestemte navnet hennes.

Jeg blir svett av alt det surret her jeg 🙃

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimelig spesielt å legge ut at hun tar på seg tatoveringsoppdrag i kveld fordi hun trenger penger. Gavekort kan ikke brukes fordi hun trenger cash inn... Er det sånn man driver hvit business? Spør fordi jeg ikke vet. Jeg trodde man tok ut lønn av samlet inntekt per mnd etter at skatt og husleie/utstyr m.m. var betalt, ikke at man tok deler av hvert beløp for hvert oppdrag? Stakkars kundene som har (og vil bli) avlyst, når noen plutselig får en drop inn. Selv kunstnere kan tvinge seg til å gjøre en jobb selv om de er sykemeldt tydeligvis. Så mye for at syke kunstnere gjør dårlig kunst.

Endret av Miss.Wildfox
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Rimelig spesielt å legge ut at hun tar på seg tatoveringsoppdrag i kveld fordi hun trenger penger. Gavekort kan ikke brukes fordi hun trenger cash inn... Er det sånn man driver hvit business? Spør fordi jeg ikke vet. Jeg trodde man tok ut lønn av samlet inntekt per mnd etter at skatt og husleie/utstyr m.m. var betalt, ikke at man tok deler av hvert beløp for hvert oppdrag? Stakkars kundene som har (og vil bli) avlyst, når noen plutselig får en drop inn. Selv kunstnere kan tvinge seg til å gjøre en jobb selv om de er sykemeldt tydeligvis. Så mye for at syke kunstnere gjør dårlig kunst.

Tenkte det samme. Hvorfor avlyse kunder som har avtalt tid for så å ta inn en tilfeldig person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig businessmodell. Ville trodd at gavekortpenger ble satt inn på en konto og tatt ut når gavekort ble brukt. Alle jeg kjenner med sånn type firma tar ut fast beløp av firmaet, hvis ikke blir det jo nesten umulig å få forutsigbarhet i økonomien. 

Digresjon: jeg lurer jo på hvor mye et par av de Joviale tjener. Både Talla og Frkak er mye ute og spiser/take away, det er svindyrt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså hun Charlene hva faaaaaader er det hun holder på med. Prøver å få følgere på Instagram ved å slenge ut magevalken..? Hver. Eneste. Dag? 

Håper hun kan få hjelp fra noen profesjonelle, hun sliter åpenbart med noe og virker desperat etter bekteftelse og det å prøve å få følgere og likes.. Når du legger ut bilder av kvisene på rumpa di for å vise hvor ekte du er, da har du virkelig misforstått.. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, addict skrev:

Men altså hun Charlene hva faaaaaader er det hun holder på med. Prøver å få følgere på Instagram ved å slenge ut magevalken..? Hver. Eneste. Dag? 

Håper hun kan få hjelp fra noen profesjonelle, hun sliter åpenbart med noe og virker desperat etter bekteftelse og det å prøve å få følgere og likes.. Når du legger ut bilder av kvisene på rumpa di for å vise hvor ekte du er, da har du virkelig misforstått.. 

Tror kanskje hun prøver å være Sara Emilie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD skrev:

Tror kanskje hun prøver å være Sara Emilie :)

Hun er vel ikke hos joviale mammaer? Har sett hun gjeste der, men hun er ikke fast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, Solfridmedhatten skrev:

Hun er vel ikke hos joviale mammaer? Har sett hun gjeste der, men hun er ikke fast?

Nei tror ikke hun er fast :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg vurderte bestille time hos henne for 15 mnd siden isj, da hun hadde studioet i Larvik og det blei ganske i nærområdet.. Men noe sa meg at jeg ikke burde.. Ganske glad for det nå ass! 

Tør ikke tenke på om jeg hadde måttet brått betale dobbelt opp for ei medium tatto eller noe fordi hun trengte penger ...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, EllaSays skrev:

Merkelig businessmodell. Ville trodd at gavekortpenger ble satt inn på en konto og tatt ut når gavekort ble brukt. Alle jeg kjenner med sånn type firma tar ut fast beløp av firmaet, hvis ikke blir det jo nesten umulig å få forutsigbarhet i økonomien. 

Digresjon: jeg lurer jo på hvor mye et par av de Joviale tjener. Både Talla og Frkak er mye ute og spiser/take away, det er svindyrt. 

Ja var det jeg også trodde var normalen, at man tar ut fast lønn, men jeg har så lite peiling på slike detaljer angående egen virksomhet. Virker ikke særlig profesjonelt.

Angående at hun er «sykemeldt» er vel egentlig det noe hun burde være uansett. Hun har jo en heftig infeksjon i en tatovering selv. Tenk om det er typ gule stafylokokker og hun påfører den smitten videre? 🥴 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev:

Ja var det jeg også trodde var normalen, at man tar ut fast lønn, men jeg har så lite peiling på slike detaljer angående egen virksomhet. Virker ikke særlig profesjonelt.

Angående at hun er «sykemeldt» er vel egentlig det noe hun burde være uansett. Hun har jo en heftig infeksjon i en tatovering selv. Tenk om det er typ gule stafylokokker og hun påfører den smitten videre? 🥴 

Jikes!! Nå er jeg enda mer fornøyd med at jeg valgte å ikke bestille time 😂

Men hun er jo på joviale idag da! 
så tar ikke lang tid før det kommer noen tirader tenker jeg. Regner med hun selv følger med her inne eller evnt har noen som er snokere for henne. Ref. Bare til et av bildene på snapp hvor hun ga oss fingeren 👌

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...