Frøken_fjong1 Skrevet 27. april 2019 #221 Del Skrevet 27. april 2019 Rart at det plutselig kommer så mange nye her i denne tråden. Som ikke ser galskapen i å la en to åring være alene under bading. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #222 Del Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Rart at det plutselig kommer så mange nye her i denne tråden. Som ikke ser galskapen i å la en to åring være alene under bading. 2 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Rart at det plutselig kommer så mange nye her i denne tråden. Som ikke ser galskapen i å la en to åring være alene under bading. Hun var jo ikke langt unna??? Og heller ikke lenge borte sa hun jo, hadde hun kun sittet der så hadde hun jo latt det andre barnet sitt være alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 27. april 2019 #223 Del Skrevet 27. april 2019 26 minutter siden, Anonym_567 skrev: Hun var jo ikke langt unna??? Og heller ikke lenge borte sa hun jo, hadde hun kun sittet der så hadde hun jo latt det andre barnet sitt være alene Spedbarn som ligger på en trygg (!) plass kan fint gås fra noen minutter, ikke et barn som bader. Hadde Talla lagt yngste i babygym på gulvet hadde hun fint kunne bade ungen sin 3m unna. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #224 Del Skrevet 27. april 2019 6 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Spedbarn som ligger på en trygg (!) plass kan fint gås fra noen minutter, ikke et barn som bader. Hadde Talla lagt yngste i babygym på gulvet hadde hun fint kunne bade ungen sin 3m unna. Er sikker på at talla hadde kontroll, hvorfor skal folk hakke på alt hun gjør 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 27. april 2019 #225 Del Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, Anonym_567 skrev: Er sikker på at talla hadde kontroll, hvorfor skal folk hakke på alt hun gjør Man kan aldri ha kontroll over drukning. Det er som å kjøre uten bilbelte fordi man tror man kan ha kontroll over at man ikke kræsjer. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #226 Del Skrevet 27. april 2019 4 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Man kan aldri ha kontroll over drukning. Det er som å kjøre uten bilbelte fordi man tror man kan ha kontroll over at man ikke kræsjer. Det var ikke så mye vann i det badekaret altså, talla var ikke langt unna, men hva talla velger å gjøre er vel virkelig ikke ditt problem? Det var nok ikke første gang det barnet badet heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 27. april 2019 #227 Del Skrevet 27. april 2019 6 minutter siden, Anonym_567 skrev: Det var ikke så mye vann i det badekaret altså, talla var ikke langt unna, men hva talla velger å gjøre er vel virkelig ikke ditt problem? Det var nok ikke første gang det barnet badet heller. https://www.familieverden.no/Helse/Sikkerhet-og-forstehjelp/Kan-barnet-bade-litt-alene/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #228 Del Skrevet 27. april 2019 8 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: https://www.familieverden.no/Helse/Sikkerhet-og-forstehjelp/Kan-barnet-bade-litt-alene/ Ja, skjønner jo jeg også at et barn ikke skal bade alene. Men hva så da om hun gikk ifra en liten stund, det er ikke noe du får gjort med det uansett? Hvorfor ser du på det talla legger ut da, hvis du skal klage på alt hun gjør? Blokk hun da, istedenfor å sitte på kvinne guiden å snakke dritt! Er talla sitt barn, ikke ditt, la hun gjøre som hun vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. april 2019 #229 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Skremmende at et barn som bader alene blir bagatellisert med «hva så da? Tror Talla hadde kontroll. Vi får ikke gjort noe med det. Haha hu satt 3 meter unna» 3 meter unna var nok til at det barnet klarte og gå ut av badekaret, opp i en skuff. Ut med bind og tampong, hive det i badekaret, barnet oppi igjen. DET tar ikke 2 minutter. Jeg selv er mamma til flere. Minste er 3, og jeg går A L D R I fra barnet alene på badet i badebaljen. A L D R I, ikke for og hente en klut på tørkestativet en gang. Drukning kan skje uansett mengde av vann. Hva om barnet hadde sklidd, detti på magen i badebaljen og den er så trang at barnet ikke hadde fått snudd seg med en gang? KANSKJE den ikke hadde druknet nei, men det barnet kunne fått en skikkelig skrekk for og bade igjen, slått seg kraftig. DET skjedde IKKE nei, men hva med neste gang?! Babygymmen kan fint barnet ligge alene på, om den er på GOLVET så klart, men et badende barn bør ha en voksen/ungdom tilstede for oppsyn! For meg er dette omsorgssvikt. Det tar ikke to minutter for et barn i badekar det der. Nei. Slutt og forsvar dette, dette er ikke ok! Få opp øynene! (rettet skrivefeil) Endret 27. april 2019 av Anonym1990. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #230 Del Skrevet 27. april 2019 1 minutt siden, Anonym1990. skrev: Skremmende at et barn som bader alene blir bagatellisert med «hva så da? Tror Talla hadde kontroll. Vi får ikle gjort noe med det. Haha hu satt 3 meter unna» 3 meter unna var nok til at det barnet klarte og gå ut av badekaret, opp i en skuff. Ut med bind og tampong, hive det i badekaret, barnet oppi igjen. DET tar ikke 2 minutter. Jeg selv er mamma til flere. Minste er 3, og jeg går A L D R I fra barnet alene på badet i badebaljen. A L D R I, ikke for og hente en klut på tørkestativet en gang. Drukning kan skje uansett mengde av vann. Hva om barnet hadde sklidd, detti på magen i badebaljen og den er så trang at barnet ikke hadde fått snudd seg med en gang? KANSKJE den ikke hadde druknet nei, men det barnet kunne fått en skikkelig skrekk for og bade igjen, slått seg kraftig. For meg er dette omsorgssvikt. Det tar ikke to minutter for et barn i badekar det der. Nei. Slutt og forsvar dette, dette er ikke ok! Få opp øynene! Mente at det ikke er noe å få gjort med dette nå. Det var en kurv med bind og tamponger, den kan ha stått rett utenfor dusjen, talla sa «har du vært i kurven til mamma», det tar ikke veldig lang tid å tømme en kurv oppi et badekar. Dette er talla sitt barn, ikke ditt. Talla sa idag/igår at når hun sist badet 2åringen så satt hun på gulvet inne der hele tiden. Mente det ikke som at det er greit å gå fra barn i badekar, men det var ikke lenge, sier hun selv. Det er ikke noe å få gjort med dette nå uansett. Hjelper ihvertfall ikke å sitte her på kvinne guiden å snakke om dette da, eller syns du det? Bare la talla være i fred, blokk henne da istedenfor. Jeg har fulgt med på talla lenge, hun passer godt på barna sine, men om du syns dette var omsorgssvikt så skal du få lov til det, men slutt å sitte her å snakk dritt om andre. Det får du, eller alle dere her, ikke noe ut av. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 27. april 2019 #231 Del Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, Anonym_567 skrev: Mente at det ikke er noe å få gjort med dette nå. Det var en kurv med bind og tamponger, den kan ha stått rett utenfor dusjen, talla sa «har du vært i kurven til mamma», det tar ikke veldig lang tid å tømme en kurv oppi et badekar. Dette er talla sitt barn, ikke ditt. Talla sa idag/igår at når hun sist badet 2åringen så satt hun på gulvet inne der hele tiden. Mente det ikke som at det er greit å gå fra barn i badekar, men det var ikke lenge, sier hun selv. Det er ikke noe å få gjort med dette nå uansett. Hjelper ihvertfall ikke å sitte her på kvinne guiden å snakke om dette da, eller syns du det? Bare la talla være i fred, blokk henne da istedenfor. Jeg har fulgt med på talla lenge, hun passer godt på barna sine, men om du syns dette var omsorgssvikt så skal du få lov til det, men slutt å sitte her å snakk dritt om andre. Det får du, eller alle dere her, ikke noe ut av. Er det å snakke dritt å diskutere altså? Krenka.no kanskje? Altså skjerp deg, når noen setter ett barn i fare er det greit å diskutere det, og kanskje Talla faktisk tenker seg om en ekstra gang neste gang. Med mindre hun skal trasse mot de som kommer med bekymring og kritikk. Det er ingen her som slenger dritt eller prøver å ta Talla på alt hun gjør. Men det må være lov å komme med bekymringer når det er barn som settes i fare. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. april 2019 #232 Del Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, Anonym_567 skrev: Mente at det ikke er noe å få gjort med dette nå. Det var en kurv med bind og tamponger, den kan ha stått rett utenfor dusjen, talla sa «har du vært i kurven til mamma», det tar ikke veldig lang tid å tømme en kurv oppi et badekar. Dette er talla sitt barn, ikke ditt. Talla sa idag/igår at når hun sist badet 2åringen så satt hun på gulvet inne der hele tiden. Mente det ikke som at det er greit å gå fra barn i badekar, men det var ikke lenge, sier hun selv. Det er ikke noe å få gjort med dette nå uansett. Hjelper ihvertfall ikke å sitte her på kvinne guiden å snakke om dette da, eller syns du det? Bare la talla være i fred, blokk henne da istedenfor. Jeg har fulgt med på talla lenge, hun passer godt på barna sine, men om du syns dette var omsorgssvikt så skal du få lov til det, men slutt å sitte her å snakk dritt om andre. Det får du, eller alle dere her, ikke noe ut av. For det første er ikke dette dritt, men en reell bekymring. Ikke noe og få gjort noe med nå? Der tar du feil. Forhåpentligvis leser hun dette og gjør det aldri igjen. Allerede der er kanskje noe godt kommet ut av dette, hun har LÆRT og mulig fått opp øynene. Ikke tuller med dette lengre heller. «Badet minste idag og holdt hun i hånden hele tiden, lover» sykt, at det gjøres morsomheter på bekostning av omsorg. Latterlig. Samme om det er kurv eller skuff, kurven var ikke i vannet men blind og ob var. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #233 Del Skrevet 27. april 2019 1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev: Er det å snakke dritt å diskutere altså? Krenka.no kanskje? Altså skjerp deg, når noen setter ett barn i fare er det greit å diskutere det, og kanskje Talla faktisk tenker seg om en ekstra gang neste gang. Med mindre hun skal trasse mot de som kommer med bekymring og kritikk. Det er ingen her som slenger dritt eller prøver å ta Talla på alt hun gjør. Men det må være lov å komme med bekymringer når det er barn som settes i fare. Det hjelper jo virkelig ikke å «diskutere» på KG uansett? Talla sier selv at hun mye heller vil at folk skal tørre å komme til trynet hennes å si det. Så gjør det da, send hun en melding, istedenfor å diskutere her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. april 2019 #234 Del Skrevet 27. april 2019 1 minutt siden, Anonym_567 skrev: Det hjelper jo virkelig ikke å «diskutere» på KG uansett? Talla sier selv at hun mye heller vil at folk skal tørre å komme til trynet hennes å si det. Så gjør det da, send hun en melding, istedenfor å diskutere her. Hun ser her også, så ingen fare. Ingen på snap som elsker og bli snakket om på KG mere en Talla. Nå får hun det slik hun ønsker. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 27. april 2019 #235 Del Skrevet 27. april 2019 1 minutt siden, Anonym_567 skrev: Det hjelper jo virkelig ikke å «diskutere» på KG uansett? Talla sier selv at hun mye heller vil at folk skal tørre å komme til trynet hennes å si det. Så gjør det da, send hun en melding, istedenfor å diskutere her. Du har vel sett hva hun har sagt om folk kommer med det til hun også sant? Hun går rett i angrepsposisjon , og skal blokke de. Dette gjelder ikke bare henne, det er dessverre flere som «skal bare skal bare» når ungene bader og går fra de. Så om dette kan gjøre at bare en ekstra person tenker seg om og ikke forlater barnet alene under bading, så er jeg fornøyd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. april 2019 #236 Del Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Du har vel sett hva hun har sagt om folk kommer med det til hun også sant? Hun går rett i angrepsposisjon , og skal blokke de. Dette gjelder ikke bare henne, det er dessverre flere som «skal bare skal bare» når ungene bader og går fra de. Så om dette kan gjøre at bare en ekstra person tenker seg om og ikke forlater barnet alene under bading, så er jeg fornøyd. Legge ut brukernavn og hele pakken offentlig. Og slenger på en «slutt og spør om nudes(?)». Kritikk og saklig diskusjon eksisterer jo ikke, er hate med en gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #237 Del Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, Frøken_fjong1 skrev: Du har vel sett hva hun har sagt om folk kommer med det til hun også sant? Hun går rett i angrepsposisjon , og skal blokke de. Dette gjelder ikke bare henne, det er dessverre flere som «skal bare skal bare» når ungene bader og går fra de. Så om dette kan gjøre at bare en ekstra person tenker seg om og ikke forlater barnet alene under bading, så er jeg fornøyd. Hva er vits i å gå i angrep mot talla da. Da kan dere skrive om folk generelt da, at man ikke skal gå ifra barn som bader. Det er helt greit, men dere retter det mot Talla, at hun gjorde det, det er ikke greit. Ja, jeg har sett hun har blokket noen, men det skjønner jeg veldig godt, jeg ville heller ikke latt folk som bare klager se på det jeg legger ut. Skriv det heller på Snap da til hun, la hun blokke dere da, eller blokk hun selv, hvis alt hun legger ut provoserer dere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 27. april 2019 #238 Del Skrevet 27. april 2019 Akkurat nå, Anonym_567 skrev: Hva er vits i å gå i angrep mot talla da. Da kan dere skrive om folk generelt da, at man ikke skal gå ifra barn som bader. Det er helt greit, men dere retter det mot Talla, at hun gjorde det, det er ikke greit. Ja, jeg har sett hun har blokket noen, men det skjønner jeg veldig godt, jeg ville heller ikke latt folk som bare klager se på det jeg legger ut. Skriv det heller på Snap da til hun, la hun blokke dere da, eller blokk hun selv, hvis alt hun legger ut provoserer dere. Det er akkurat dette. Og diskutere med heiaropene er som og diskutere med en murvegg. Du har virkelig ikke forstått det. Hejdå. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 27. april 2019 #239 Del Skrevet 27. april 2019 3 minutter siden, Anonym_567 skrev: Hva er vits i å gå i angrep mot talla da. Da kan dere skrive om folk generelt da, at man ikke skal gå ifra barn som bader. Det er helt greit, men dere retter det mot Talla, at hun gjorde det, det er ikke greit. Ja, jeg har sett hun har blokket noen, men det skjønner jeg veldig godt, jeg ville heller ikke latt folk som bare klager se på det jeg legger ut. Skriv det heller på Snap da til hun, la hun blokke dere da, eller blokk hun selv, hvis alt hun legger ut provoserer dere. Jeg er så lei slike mennesker som ikke klarer å diskutere saklig, og som sier alt er klaging. Ingen her har sagt at alt hun legger ut provoserer , og ingen har sagt at alt hun gjør må klages på. Slutt med de beskyldningene dine og diskuter sak i stedenfor brukerdebatt 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_567 Skrevet 27. april 2019 #240 Del Skrevet 27. april 2019 15 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Jeg er så lei slike mennesker som ikke klarer å diskutere saklig, og som sier alt er klaging. Ingen her har sagt at alt hun legger ut provoserer , og ingen har sagt at alt hun gjør må klages på. Slutt med de beskyldningene dine og diskuter sak i stedenfor brukerdebatt poenget mitt er at det ikke er vits å sitte på kvinneguiden å diskutere om Talla, eller andre på snapchat. ærlig talt, voksne damer, som noen skrev her tidligere hadde jeg vært flau av å være banret deres om jeg hadde sett dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå