Gå til innhold

"Drapet i Holmenkollen" ny true-crime på TVN


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Anonym72 skrev:

Mest sannsynlig er hun uskyldig. Hun sies å være kristen og vet i hjertet sitt hva som er sannheten. Jeg tror samvittigheten hennes er ren.

Tuller du nå? Hva har religion med dette å gjøre? Hvem som helst kan påstå at de er kristne. Nå er størstedelen av usa kristne, så jeg synes det ikke det sier noe om hennes skyld eller uskyld. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, miss spjåk said:

Tuller du nå? Hva har religion med dette å gjøre?

Tar selvkritikk på at det burde vært avsnitt mellom setningene og at poenget ikke kom godt nok frem. Som kristen tror jeg hun er opptatt av sin egen samvittighet overfor Gud. Hvis hun har noe med drapet å gjøre vil hun kanskje bekjenne hva hun gjort før hun dør. Men jeg heller mot at hun er uskyldig og at hun ikke har noe å gjøre opp for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym72 skrev:

Mest sannsynlig er hun uskyldig. Hun sies å være kristen og vet i hjertet sitt hva som er sannheten. Jeg tror samvittigheten hennes er ren.

Haha, såkalte Kristne utfører like mange udåder som ikkekristne!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, SupaWoman skrev:

Haha, såkalte Kristne utfører like mange udåder som ikkekristne!

Enig der,sett mange eksempler på det opp gjennom årene...spesielt fra usa.

Anonymkode: cbed1...877

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.4.2019 den 8.08, Sorbus skrev:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/1n69bK/nye-undersoekelser-avsloerer-ingen-dna-spor-fra-minna-thompson?utm_source=vgfront&utm_content=row-4

 

Det var vel dette da som var grunnen til utsettelse? Bra at eiendelene er utlevert og DNA-prøver er tatt, synd det ikke førte noe sted.

Sitat fra artikkelen: "- Denne saken kommer til å få et etterspill. Jeg akter å fremme en begjæring overfor politimesteren i Oslo om at man tar opp saken til full ny vurdering. Der man tar innover seg alle bevis, og gjennomgår måten denne etterforskningen er gjennomført på, sier Myhre (Minna Thompsons norske advokat)."

Jeg håper at det blir full gjennomgang av denne saken, og at man da også får analysert klærne som ble funnet på Høvikodden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, NordicViking skrev:

Sitat fra artikkelen: "- Denne saken kommer til å få et etterspill. Jeg akter å fremme en begjæring overfor politimesteren i Oslo om at man tar opp saken til full ny vurdering. Der man tar innover seg alle bevis, og gjennomgår måten denne etterforskningen er gjennomført på, sier Myhre (Minna Thompsons norske advokat)."

Jeg håper at det blir full gjennomgang av denne saken, og at man da også får analysert klærne som ble funnet på Høvikodden.

Det kunne jo hende de klærne tilhører en annen uløst sak, så jeg kan ikke fatte at politiet skal destruere disse før de er undersøkt! Selv om jeg mener at de mest sannsynlig tilhører denne saken...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 4/14/2019 at 7:56 PM, Vampyrina said:

Det kunne jo hende de klærne tilhører en annen uløst sak, så jeg kan ikke fatte at politiet skal destruere disse før de er undersøkt! Selv om jeg mener at de mest sannsynlig tilhører denne saken...

Uansett er det jo bare merkelig å beslutte destruering av de,

Ikke for 15 år siden, ikke for 10 år siden, ikke for 5 år siden.

Når noen viser interesse for de, nei, DA må de destrueres.

Hvis ikke bare Grete Metlid fikk i oppgave å møte familien, ta seg pent ut på tv og høflig avvise familiens anmodninger og legge saken helt død fra Politiets og offentlighetens side.

"Nei, saken er stengt og det er ikke aktuelt å gjenoppta den på noe som helst tidspunkt, selv om nye beviser skulle komme frem, uavhengig av fra hvilke kilder og på hvilket tidpunkt."

Spill for galleriet.

Anonymkode: 039d4...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/13/2019 at 5:28 PM, SupaWoman said:

Haha, såkalte Kristne utfører like mange udåder som ikkekristne!

Man er ikke kristen fordi man er perfekt. Man er kristen fordi man skjønner at man trenger frelse via Jesus/Gud.

Anonymkode: a8c04...7ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange episoder er det totalt sett i denne serien??

Anonymkode: a8c04...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange episoder er det totalt sett i denne serien??

Anonymkode: a8c04...7ef

6.

Anonymkode: 039d4...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

6.

Anonymkode: 039d4...059

Aha! Da kan jeg avslutte abbonnementet mitt på Dplay nå. :)

Takk. :) 

Anonymkode: a8c04...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.4.2019 den 14.20, Anonym72 skrev:

Tar selvkritikk på at det burde vært avsnitt mellom setningene og at poenget ikke kom godt nok frem. Som kristen tror jeg hun er opptatt av sin egen samvittighet overfor Gud. Hvis hun har noe med drapet å gjøre vil hun kanskje bekjenne hva hun gjort før hun dør. Men jeg heller mot at hun er uskyldig og at hun ikke har noe å gjøre opp for. 

Så alle troende er lovlydige?

Terrorister også? 

Anonymkode: 4bb48...715

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, AnonymBruker said:

Så alle troende er lovlydige?

Nei. Det er ikke redelig debatteknikk å tillegge folk ytringer de ikke har skrevet. Poenget var: Hvis hun har noe med drapet å gjøre vil hun kanskje bekjenne hva hun gjort før hun dør. 

Legg merke til ordet kanskje. 

Endret av Anonym72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Klær for siste episode nå.

Anonymkode: dceed...883

Klar skulle det være. 

Anonymkode: dceed...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Maria og familien som aldri fikk svar på hvem som drepte Anni 💔

Men for en lettelse for Minna Thompson å endelig - etter så mange år, få navnet sitt renvasket!! 

Enda et tragisk bevis på norske politiets udugelighet i mord-etterforskning. 

Anonymkode: 8a359...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 hours ago, AnonymBruker said:

Stakkars Maria og familien som aldri fikk svar på hvem som drepte Anni 💔

Men for en lettelse for Minna Thompson å endelig - etter så mange år, få navnet sitt renvasket!! 

Enda et tragisk bevis på norske politiets udugelighet i mord-etterforskning. 

Anonymkode: 8a359...fc6

Minna kan ikke bli ordentlig renvasket før klærne fra Høvidkodden er analysert.

Anonymkode: 039d4...059

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvem er så dumme at de dumper blodige klær fra et dra i skogen hvor det ferdes folk? Fremfor å destruere dem, gjemme de bort etc.

Anonymkode: 4bb48...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvem er så dumme at de dumper blodige klær fra et dra i skogen hvor det ferdes folk? Fremfor å destruere dem, gjemme de bort etc.

Anonymkode: 4bb48...715

Fra et drap*

Anonymkode: 4bb48...715

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Men hvem er så dumme at de dumper blodige klær fra et dra i skogen hvor det ferdes folk? Fremfor å destruere dem, gjemme de bort etc.

Anonymkode: 4bb48...715

Tja, kanskje en person fra et land langt borte som bare er på besøk her og ikke kjenner områdene særlig godt, og trodde at det å bare dra et lite stykka unna åstedet var bra nok......

Anonymkode: 039d4...059

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...