Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Den kjolen er ALT for kort. Når man ser "buksa" på strømpebuksa så dekker ikke kjolen rompa. Sømmen som skal være under bysten er også oppe å hilser på puppene, så kjolen burde vært en str eller to større. Nå er den en litt lang genser....

Endret av Summeer
  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lill :) skrev (1 time siden):

Da har du ikke lest i enkelte tråder. Mange som får kritikk for å bruke klær fra fast fashion butikker, og for et overforbruk av polyester.  Sara Emilie får samme fokus pga bikini/undertøys kolleksjonen sin. Det må være lov å stille kritiske spørsmål om den ræva reklamen HD fronter, uten at det skal dreie seg om hennes vekt eller følgernes  vekt. Det er vel ingen som spør seg om en tredemølle har en maks vektgrense? Man regner med at den tåler all slags vekt ?Det hadde vært nyttig info tenker jeg, at denne har en maks vekt. 

Jeg begynner å forstå at det finnes temmelig mange late og ignorante forbrukere der ute. For meg det en selvfølge at utstyr som en enkel mølle til hjemmebruk har begrensinger i bruk. Det kommer av m.a av pris, utseende (den er spinkel) og hvordan den markedsføres. Det er også en selvfølge for meg at produsenten oppgir slike begrensinger, men at det er kundens oppgave å lete informasjonen opp eller etterspørre den. For meg er det helt automatisk at jeg sjekker at produktet er egnet til den bruken jeg har tiltenkt den før jeg kjøper. Det er en naturlig del av å være en moderne, bevisst forbruker.

Og du har helt rett i at jeg ikke er tilstede i mange influensertråder på KG. Antar at de er mye av det samme ekkokammeret i de andre som denne og CBE-tråden: Innimellom er det brukere som kommer med velbegrunnet kritikk av bedriften, men disse drukner dessverre i et hav av hakking på stil, utseende og hvordan de allokerer tiden sin på bakgrunn av at det ikke er slik de burde være ifølge bruker X, Y og Z.

Det er bare å se på siste tilskudd til denne tråden: Kjolen til HD er for kort, for liten og beltet er dessuten stygt. Det er på det nivået det «debatteres». Retten til selvbestemmelse er nedfelt i Grunnloven, men den gjelder tydeligvis ikke for halvkjente influensere når de skal velge hvilke klær de selv skal gå i. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (18 minutter siden):

Jeg begynner å forstå at det finnes temmelig mange late og ignorante forbrukere der ute. For meg det en selvfølge at utstyr som en enkel mølle til hjemmebruk har begrensinger i bruk. Det kommer av m.a av pris, utseende (den er spinkel) og hvordan den markedsføres. Det er også en selvfølge for meg at produsenten oppgir slike begrensinger, men at det er kundens oppgave å lete informasjonen opp eller etterspørre den. For meg er det helt automatisk at jeg sjekker at produktet er egnet til den bruken jeg har tiltenkt den før jeg kjøper. Det er en naturlig del av å være en moderne, bevisst forbruker.

Og du har helt rett i at jeg ikke er tilstede i mange influensertråder på KG. Antar at de er mye av det samme ekkokammeret i de andre som denne og CBE-tråden: Innimellom er det brukere som kommer med velbegrunnet kritikk av bedriften, men disse drukner dessverre i et hav av hakking på stil, utseende og hvordan de allokerer tiden sin på bakgrunn av at det ikke er slik de burde være ifølge bruker X, Y og Z.

Det er bare å se på siste tilskudd til denne tråden: Kjolen til HD er for kort, for liten og beltet er dessuten stygt. Det er på det nivået det «debatteres». Retten til selvbestemmelse er nedfelt i Grunnloven, men den gjelder tydeligvis ikke for halvkjente influensere når de skal velge hvilke klær de selv skal gå i. 

Late forbrukere faktisk..Det er vel derfor FT eksisterer også da eller? Når de gjelder HD så er hun god på å lage dårlige reklamer for bedriftene hun representerer, og reklame for denne mølla er intet unntak(skal ikke spekulere i om det er på grunn av latskap) . At HD ikke er noe moteguru er vel heller ikke noe nytt. Influensere inkludert HD kan gjerne kle seg i hva de vil, men de får jo respons på det også. Være seg negativt eller positivt, det er vel en del av å være en påvirker vil jeg anta. Å dra inn grunnloven er jo bare helt på trynet når det gjelder det vi diskuterer,  blir bare en billig hersketeknikk. 

Endret av Lill :)
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den falske zippen fra koppen, og når hun vifter med hånda for å få mannen til å snu kamera på den høst-reelsen. Det blir så cringe å se på. De har holdt på i mange år, hvorfor ikke litt bedre kvalitet på det.  

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
EtLiteTroll skrev (28 minutter siden):

Den falske zippen fra koppen, og når hun vifter med hånda for å få mannen til å snu kamera på den høst-reelsen. Det blir så cringe å se på. De har holdt på i mange år, hvorfor ikke litt bedre kvalitet på det.  

Hun glemte å svelge😂😂 Og hva er greia med å trykke det som ser ut som nakent underliv på gulvet🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så og si alle influencere har reklamert for den walkingpad´en, inkludert fotballfrue som har et proft treningsstudio inkludert proff tredemølle, i kjelleren. 

Ingen har opplyst om max vektgrensen. Så hvorfor skal Helene få kritikk for å ikke gjøre det samme? Har man en høy bmi så sjekker man maxvekt på ei tredemølle før man drar kort å kjøper den. Ikke vits å klage pga Influenceren sa jo ikke noe om det.

Som forbruker så har man et vist ansvar for å sette seg inn i ett produkt før man kjøper noe. Man kjøper ikke bare blindt i vei et produkt som koster endel. 

Jeg er enig i at hvis man reklamerer for noe som ikke skal brukes under svangerskap og amming så skal det opplyses om i en reklame, nettopp pga det kan være til skade for et foster/baby. Men ikke noe som går på din egen vekt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har HD fobi mot bukser/kle på seg på underkroppen? Alltid når hun sitter på gulvet er det kun overkroppen som er påkledd.. det gir så merkelig inntrykk.. 

• Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (2 timer siden):

Så og si alle influencere har reklamert for den walkingpad´en, inkludert fotballfrue som har et proft treningsstudio inkludert proff tredemølle, i kjelleren. 

Ingen har opplyst om max vektgrensen. Så hvorfor skal Helene få kritikk for å ikke gjøre det samme? Har man en høy bmi så sjekker man maxvekt på ei tredemølle før man drar kort å kjøper den. Ikke vits å klage pga Influenceren sa jo ikke noe om det.

Som forbruker så har man et vist ansvar for å sette seg inn i ett produkt før man kjøper noe. Man kjøper ikke bare blindt i vei et produkt som koster endel. 

Jeg er enig i at hvis man reklamerer for noe som ikke skal brukes under svangerskap og amming så skal det opplyses om i en reklame, nettopp pga det kan være til skade for et foster/baby. Men ikke noe som går på din egen vekt. 

Fordi dette er en tråd om HD. Hadde jeg vært aktiv i tråden om CBE hadde jeg bedt om det samme der. Det er en høyst relevant spesifikasjon som kan hindre bomkjøp ved opplysning. Som influencer tjener man på å opplyse om slike «feller/ unntak» ved produkter fordi det gir større troverdighet. 

Reklame bør opplyse om de viktigste spesifikasjonene og de viktigste begrensningene. Influencere driver med reklame.

Og det er mange overvektige som ikke sjekker maksvekt, ingen av de jeg kjenner gjør det. Det er alltid jeg som må opplyse de om at denne tingen/ aktiviteten ikke tåler den og den vekta. Selv er jeg normalvektig. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (33 minutter siden):

Er faren og stemora med på hyttetur, så sitter hun halvnaken på gulvet😳 

Jepp, og hytten er leid. Glad det ikke er min hytte🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kritikkverdig å reklamere for noe man ikke bruker selv. Pushe på andre noe for å tjene småpenger selv. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, tullerikke said:

Er faren og stemora med på hyttetur, så sitter hun halvnaken på gulvet😳 

18 minutter siden, mumrikk1 said:

Jepp, og hytten er leid. Glad det ikke er min hytte🙈

Halvnaken?? 

Hun har en lang genser/kjolegenser. Så bare legger er å være halvnaken? 

Denne tråden overrasker stadig med nye konservative og pripne nivåer altså. Det er jo bare komisk. 😂 

Du er glad det ikke er din hytte fordi noen kanskje kommer borti golvet ditt med huden sin?? Jeg kan love deg at de som leier hytte finner på langt mer snuskete ting enn å sitte på golvet altså... 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Albbas skrev (22 minutter siden):

Halvnaken?? 

Hun har en lang genser/kjolegenser. Så bare legger er å være halvnaken? 

Denne tråden overrasker stadig med nye konservative og pripne nivåer altså. Det er jo bare komisk. 😂 

Du er glad det ikke er din hytte fordi noen kanskje kommer borti golvet ditt med huden sin?? Jeg kan love deg at de som leier hytte finner på langt mer snuskete ting enn å sitte på golvet altså... 😂 

Den dekker knapt rompa. Veldig spesielt, men de er vel vant med å se henne med minst mulig klær uansett. Trashy dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er da ikke halvnaken? Hadde vært mer naturlig å ha en strømpebukse under, men hver sin smak. Kan ikke se at dette var  noe å kritiserte. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, tullerikke said:

Den dekker knapt rompa. Veldig spesielt, men de er vel vant med å se henne med minst mulig klær uansett. Trashy dame.

Den dekker jo mer enn rumpa hvis hun står. Holder ikke det da? Inne på ei hytte?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (1 time siden):

Fordi dette er en tråd om HD. Hadde jeg vært aktiv i tråden om CBE hadde jeg bedt om det samme der. Det er en høyst relevant spesifikasjon som kan hindre bomkjøp ved opplysning. Som influencer tjener man på å opplyse om slike «feller/ unntak» ved produkter fordi det gir større troverdighet. 

Reklame bør opplyse om de viktigste spesifikasjonene og de viktigste begrensningene. Influencere driver med reklame.

Og det er mange overvektige som ikke sjekker maksvekt, ingen av de jeg kjenner gjør det. Det er alltid jeg som må opplyse de om at denne tingen/ aktiviteten ikke tåler den og den vekta. Selv er jeg normalvektig. 

Så lenge det ikke fremsettes et krav fra oppdragsgiver om at teknisk informasjon rundt denne walkingpadden må inkluderes i reklamen, noe de garantert ikke har som krav om siden de 18 andre Influencerne som reklamerer for den ikke oppgir info om max vekt og annen teknisk info så må heller ikke Helene informere om det. Likt for alle som reklamerer. 

Går du seriøst rundt å sjekker maxvekt på ting (hvor da? Trengsenter? Heis?) og uoppfordret informerer overvektige folk at de er for tunge? Du bare påtar deg uoppfordret det ansvaret som en grei normalvektig person?  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
skruf skrev (7 minutter siden):

Så lenge det ikke fremsettes et krav fra oppdragsgiver om at teknisk informasjon rundt denne walkingpadden må inkluderes i reklamen, noe de garantert ikke har som krav om siden de 18 andre Influencerne som reklamerer for den ikke oppgir info om max vekt og annen teknisk info så må heller ikke Helene informere om det. Likt for alle som reklamerer. 

Går du seriøst rundt å sjekker maxvekt på ting (hvor da? Trengsenter? Heis?) og uoppfordret informerer overvektige folk at de er for tunge? Du bare påtar deg uoppfordret det ansvaret som en grei normalvektig person?  

Jeg sjekker maksgrensen på heis. Jeg velger alltid trappa, men hvis jeg en sjelden gang må ta heisen, så venter jeg heller hvis det er flere overvektige som skal være med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...