Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lill :) skrev (2 minutter siden):

Når du har så lite content å fylle (Hobby) salgskanalene med, at du må bruke «haters» for å få opp engasjementet. 

214B8FF6-F671-43B3-B012-9DF300A7A138.jpeg

Everwear...😅  Hvorfor skrive på et språk hun åpenbart ikke behersker? 

  • Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 minutter siden):

Everwear...😅  Hvorfor skrive på et språk hun åpenbart ikke behersker? 

Mener hun every day Wear? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (11 minutter siden):

Når du har så lite content å fylle (Hobby) salgskanalene med, at du må bruke «haters» for å få opp engasjementet. 

214B8FF6-F671-43B3-B012-9DF300A7A138.jpeg

Everwear faktisk 😂🤦‍♀️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (14 minutter siden):

Når du har så lite content å fylle (Hobby) salgskanalene med, at du må bruke «haters» for å få opp engasjementet. 

214B8FF6-F671-43B3-B012-9DF300A7A138.jpeg

Hun er ikke den første som gjør det da😂 

Kjenner igjen både Anne Brith og Kokkejævel her. Alt hatet, alle de stygge meldingene de får i en eller annen innboks.

Det koker vel greit ned til at de leser trådene sine på kg, og henter inspirasjon til innlegg her. Men det funker jo, engasjerer følgerne, og som trøst og støtte. "Vi står sammen mot haterne💞"

Men inspirerende kan det jo knapt sies å være, for noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finlay skrev (3 minutter siden):

Hun er ikke den første som gjør det da😂 

Kjenner igjen både Anne Brith og Kokkejævel her. Alt hatet, alle de stygge meldingene de får i en eller annen innboks.

Det koker vel greit ned til at de leser trådene sine på kg, og henter inspirasjon til innlegg her. Men det funker jo, engasjerer følgerne, og som trøst og støtte. "Vi står sammen mot haterne💞"

Men inspirerende kan det jo knapt sies å være, for noen..

...venter i spenning på fakkeltog 🍿😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (På 19.9.2022 den 18.17):

Jeg tror ikke på at noen sa at hun hadde stygge lår idag, og hun var rett ut i hæppyhæppy tiktok reel. Vedder på at dette er konstruert. 

..en grunn til å vise kløft og mage..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (På 19.9.2022 den 18.17):

Jeg tror ikke på at noen sa at hun hadde stygge lår idag, og hun var rett ut i hæppyhæppy tiktok reel. Vedder på at dette er konstruert. 

Jeg har tenkt litt på denne, og jeg tror egentlig ikke at det er så viktig om denne historien er sann eller ikke. Det viktigste som kommer frem her er det samme som i SE tråden; at vi alle antar at det er usant fordi HD har konstruert slike historier før, og det sier også noe om hvor lite troverdighet HD har nå for tiden. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne en god stund og skjønte fort at det var noe som ikke stemte. 

Jeg har aldri funnet kontoen inspirerende men fascinerende. Aldri kommentert/likt noe eller brukt rabattkodene men synes hele sirkuset er skikkelig underholdende!😅 Det har blitt en konto jeg går inn på hvis jeg kjeder meg. Blir stadig overrasket over ting og spesielt de «trøstende» ordene til følgerne hvis ikke de har hatt en sånn perfekt barnehagestart som henne eller om du ikke har synlige kragebein er du like mye verdt altså men se på mine!🤩

Jeg har også inntrykk av at de historiene som dukker opp med jevne mellomrom ikke er sanne men med håp om å skape et engasjement da det ellers skjer lite i hverdagen. 

  • Liker 12
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for all del. De produktene er veldig bra, men åpenbart ikke på alle. Huden hennes har vel aldri vært mer irritert siden hun startet på det greiene?😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (28 minutter siden):

Altså, for all del. De produktene er veldig bra, men åpenbart ikke på alle. Huden hennes har vel aldri vært mer irritert siden hun startet på det greiene?😅

Tror hun overser det siden hun får betalt...🙄

Endret av Beatbox
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har også redigert huden sin. For det første så er hun da lovpålagt å merke all PR hun poster hvor det brukes filter for å endre utseende. For det andre er det er heller ikke troverdig reklame for et hudpleieprodukt

 

Screenshot_20220921_094628_com.instagram.android.jpg

Endret av Miranda16
  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miranda16 skrev (1 time siden):

Hun har også redigert huden sin. For det første så er hun da lovpålagt å merke all PR hun poster hvor det brukes filter for å endre utseende. For det andre er det er heller ikke troverdig reklame for et hudpleieprodukt

 

Screenshot_20220921_094628_com.instagram.android.jpg

Imponerende at noen som har en reklame kanal som en «hobby», bruker så mye tid på juks og løgner. Det er jo år siden hun fortalte at hun ikke bruker filter. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvilken bedrift hun snakker om som hun var skeptisk til, men som alle andre influensere samarbeidet med og som gikk konkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lama13 skrev (8 minutter siden):

Er det noen som vet hvilken bedrift hun snakker om som hun var skeptisk til, men som alle andre influensere samarbeidet med og som gikk konkurs?

We are fit. 

F.eks I Raad har 700K utestående hos de, honorare for oppdrag hun nå aldri får utbetalt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (27 minutter siden):

We are fit. 

F.eks I Raad har 700K utestående hos de, honorare for oppdrag hun nå aldri får utbetalt.

Hvor finner du ut at We are fit er konkurs? 

Må si det er litt kjipt, for jeg elsker de klærne selv om jeg ikke har kjøpt fra de direkte🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (30 minutter siden):

Hvor finner du ut at We are fit er konkurs? 

Må si det er litt kjipt, for jeg elsker de klærne selv om jeg ikke har kjøpt fra de direkte🙈

Det stemmer at We are Fit er konkurs. Du finner informasjon under navnet  BodyShapes AS.

We Are Fit er BodyShapes eget varmermerke.

https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20220000652967&sokeverdi=998522110

Endret av Finlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...