Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (19 minutter siden):

Det stemmer at We are Fit er konkurs. Du finner informasjon under navnet  BodyShapes AS.

We Are Fit er BodyShapes eget varmermerke.

https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp?kid=20220000652967&sokeverdi=998522110

Takk ☺️ Greit å se det svart på hvitt. Litt trist er det, de beste treningstightsene jeg har er derfra 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*blueberry* skrev (1 minutt siden):

Takk ☺️ Greit å se det svart på hvitt. Litt trist er det, de beste treningstightsene jeg har er derfra 🙈

Litt trist ja, de hadde fint tøy. Flaks for HD at hun takket nei til samarbeid, i grevens tid.

Butikken gikk tydeligvis strålende for noen år siden. Var det da de begynte å bruke influencere i markedsføringen det gikk til helvete tro?

-Noen av de store aktørene bruker mer på markedsføring enn vi har i total omsetning. Det sier seg selv da at det er utfordrende. Heldigvis har vi lykkes med Google AdWords og Facebook, noe som er ganske krevende.

https://no.ehandel.com/artikler/bodyshapes-no-man-blir-ikke-stor-av-a-kjore-porsche/381532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (1 minutt siden):

Litt trist ja, de hadde fint tøy. Flaks for HD at hun takket nei til samarbeid, i grevens tid.

Butikken gikk tydeligvis strålende for noen år siden. Var det da de begynte å bruke influencere i markedsføringen det gikk til helvete tro?

-Noen av de store aktørene bruker mer på markedsføring enn vi har i total omsetning. Det sier seg selv da at det er utfordrende. Heldigvis har vi lykkes med Google AdWords og Facebook, noe som er ganske krevende.

https://no.ehandel.com/artikler/bodyshapes-no-man-blir-ikke-stor-av-a-kjore-porsche/381532

Jeg tror de hadde dårlig kundeservice, selv kjøpte jeg mitt hos tights.no (ikke den beste servicen der heller, men god salgspris). 

HD kunne nok ikke ta imot samarbeidet tenker jeg. De ville vel vært konkurrent mot Bara som hun er samarbeidspartner med. Bara har hun jo frontet i mange år så da er det jo greit å holde seg til de, og akkurat der har hun troverdighet igjen fordi de klærne ser vi ofte i bruk (spesielt nå som hun er tilbake på trening). 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Finlay said:

Litt trist ja, de hadde fint tøy. Flaks for HD at hun takket nei til samarbeid, i grevens tid.

Butikken gikk tydeligvis strålende for noen år siden. Var det da de begynte å bruke influencere i markedsføringen det gikk til helvete tro?

-Noen av de store aktørene bruker mer på markedsføring enn vi har i total omsetning. Det sier seg selv da at det er utfordrende. Heldigvis har vi lykkes med Google AdWords og Facebook, noe som er ganske krevende.

https://no.ehandel.com/artikler/bodyshapes-no-man-blir-ikke-stor-av-a-kjore-porsche/381532

Det har generelt vært stor nedgang i netthandel etter pandemien begynte å gi slipp. Sleng på høy prisstigning og trangere økonomi hos folk flest så har du en herlig kombo. 

Vet ikke om det er årsaken her altså, men det er tilfellet for mange nettbutikker om dagen. De poppet jo opp over en lav sko under pandemien og det er ikke rom for alle. Det er så sykt mange nettbutikker som selger egne treningsmerker nå at jeg er imponert over hvor lenge mange har overlevd... 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (1 time siden):

Lite ødelegger inntrykket av et antrekk mer enn i dette tilfelle en sort kjole full av hår og støv/lo...

Ja en klesbørste burde være innafor før en tar bilde med en kjole full av hår/lo osv 

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (6 timer siden):

Seriøst? Skjerp deg. Innlegget er rapportert, men du bør slette det. Detter er bare slemt og totalt unødvendig. 

 

Orly skrev (5 timer siden):

Rapportert, hva i all verden er poenget med å skrive  noe sånt som dette? 

Det er vel for at bedriften ”Helene Drage” ,eksplisitt spør sine følgere om deres meninger. I dette tilfellet; om hun burde kjøpe denne kjolen eller ei.  -Altså, hun vill ha, og ber om respons. 
 

0AC187AC-68F3-4BB4-984D-D7C96E0A411C.jpeg
 

Når man ber om respons, kan man ikke diktere denne. 

Endret av Perle
Leifer
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perle skrev (29 minutter siden):

 

Det kansjer er for at bedriften ”Helene Drage” eksplisitt, spør sine følgere om deres meninger. I dette tilfellet, om hun burde kjøpe denne kjolen.  Altså, hun vill ha og ber om respons. 
 

0AC187AC-68F3-4BB4-984D-D7C96E0A411C.jpeg
 

Når man ber om respons, kan man ikke diktere denne. 

Modellen på bildet bærer forsåvidt kjolen med stil. Så lenge hun står heelt stille.

Tør ikke tenke på hvordan den vil se ut på en kvinne med store bryst, og som beveger seg😂

Vil kanskje si utringningen ikke er "litt drøy", men drøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man styler ikke en sort kjole med en loete cardigan over skuldrene. Jeg gikk i svart tynn genser på jobb idag med en loete ullcardigan over. Kunne ikke ta den av selvom jeg var varm, for så jo ut som om jeg hadde rulla meg i fire røytende katter 🤣 ting som loer må være i samme farge, eller alltid på. Funker ikke som accessoirer 😆

Endret av Summeer
  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (3 timer siden):

Modellen på bildet bærer forsåvidt kjolen med stil. Så lenge hun står heelt stille.

Tør ikke tenke på hvordan den vil se ut på en kvinne med store bryst, og som beveger seg😂

Vil kanskje si utringningen ikke er "litt drøy", men drøy.

Slike kjoler kan - uavhengig av kroppsstørrelsen øvrig - være fine/sexy på de som har mindre bryster. Har man store pupper - som Helene - , så blir det fort bare vulgært. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sozzen said:

Samarbeider hun med Bara mer? De har jo fått masse nyheter. Da pleide jo hun og få de. Lenge siden eg har sett reklame for de.

I posten med annonse for den joggedressen nevne hun at grunnen til at hun ikke har kjøpt de klærne før er pga et annet samarbeid mtp treningsklær. Siden det var avsluttet kunne hun nå bli sponsa av et nytt merke. Første jeg tenkte var da at Bara er historie hos HD. 
Blir spennende å se om hun da dropper alt av treningstøy fra Bara, da vet vi iallefall hvor troverdig anbefalingene hennes er 😉

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Godt gjort med resultater på treningen allerede, etter så kort tid og etter at hun alltid skriver «litt er bedre enn ingenting». Tror ikke dama trener veldig hardt, men møter opp og tar bilder for å dokumentere at hun er «flink». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tullerikke skrev (19 minutter siden):

Godt gjort med resultater på treningen allerede, etter så kort tid og etter at hun alltid skriver «litt er bedre enn ingenting». Tror ikke dama trener veldig hardt, men møter opp og tar bilder for å dokumentere at hun er «flink». 

Det er uansett bedre enn å sitte hjemme. Motivasjonen kommer etterhvert, men enig i at hun kanskje bør gjøre reels hjemme. Det må ta veldig med tid. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tullerikke skrev (3 timer siden):

Godt gjort med resultater på treningen allerede, etter så kort tid og etter at hun alltid skriver «litt er bedre enn ingenting». Tror ikke dama trener veldig hardt, men møter opp og tar bilder for å dokumentere at hun er «flink». 

Tja. Jeg oppnår i alle fall raskt resultater av trening i form av at jeg føler meg bedre, så jeg ser ikke problematikken med å si noe slikt. Hun er jo i tillegg ganske rund, og da oppnår man ofte en form for merkbare resultater raskere enn normalvektige. 
 

Og hun har helt rett i at litt trening ér bedre enn ingenting. For det er det.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvor hun får disse spørsmålene fra? Er jo generelt ganske lite engasjement i kommentarfeltet, og helene legger ikke ut mye variert innhold heller. 

Men blir tydeligvis bombardert med spørsmål, og frekke kommentarer

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Tripptrapp1 skrev (49 minutter siden):

Tja. Jeg oppnår i alle fall raskt resultater av trening i form av at jeg føler meg bedre, så jeg ser ikke problematikken med å si noe slikt. Hun er jo i tillegg ganske rund, og da oppnår man ofte en form for merkbare resultater raskere enn normalvektige. 
 

Og hun har helt rett i at litt trening ér bedre enn ingenting. For det er det.

Litt er bedre enn ingenting, absolutt, men resultater( ref. rumpa har løfta seg 10 hakk)? Nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

h/k skrev (3 timer siden):

Det er uansett bedre enn å sitte hjemme. Motivasjonen kommer etterhvert, men enig i at hun kanskje bør gjøre reels hjemme. Det må ta veldig med tid. 

Ja, viktig å bygge en vane og få treningen til å bli en naturlig del av hverdagen :) Det kan ta tid å komme i rytme, kan være mye mental jobb i det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...