Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Rekker ikke å rydde når livet leves på some. 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet

Det fortsetter og det fortsetter i samme kroppsfokus.

• Liker 15
Skrevet
3 timer siden, cerruti skrev:

Ja, intet nytt under solen hverken på det ene eller det andre viset. Forutsigbar, intetsigende og gørr kjedelig. 

• Liker 9
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor ho refser en VG artikkel om at det ikke et sunt å gå ned fort. Så går ho ut på insta og viser *løs* hud på magen for no har ho gått ned masse for fort. 🙈🙈🙈🙈

• Liker 31
Skrevet

Det ser så vondt/ubehagelig ut uten BH (ref insta) og litt sært å legge ut såpass med kløft at man får kommentarer fra andre menn når man er (lykkelig?) gift.

• Liker 13
Skrevet (endret)

Jeg undrer meg på...hennes voldsomme fokus på seg selv, sin kropp og sitt utseende, forstår hun ikke selv når dette bikker over til å bli nesten parodisk? Hun er godt over 30 år og står og vrir og bukler seg forran speilet og beundrer seg selv i alle vinkler som et lite barn som akkurat har oppdaget sitt eget speilbilde.

Og den type omvendt psykologi som benyttes for å fremsnakke sitt eget utseende blir bare rar og sær. Det fremstår ikke særlig smart når ei på hennes alder rett frem og i fullt alvor poengterer hvor fin og vakker hun er, like vakker med eller uten sminke. Og endelig har hun sluppet fri fra løsvipper og løsnegler sitt tyrrani...ja, hallo , du er over 30! Grow up!

Hennes overdrevne kroppsfokus absolutt hele tiden er svært kontraproduktivt opp mot det hun forsøker å formidle  verdimessig- du er like verdifull som du er eller noe sånt. Det er bare kropp og poseringer vi ser skjønner du. Så hvis det er noe ønske om å være troverdig og fremme kroppspositivisme og indre styrke bør det gjøres på en annen måte. Vi hører deg ikke i all støyen.

Endret av Jammf
  • Liker 37
Skrevet
43 minutter siden, Jammf skrev:

Jeg undrer meg på...hennes voldsomme fokus på seg selv, sin kropp og sitt utseende, forstår hun ikke selv når dette bikker over til å bli nesten parodisk? Hun er godt over 30 år og står og vrir og bukler seg forran speilet og beundrer seg selv i alle vinkler som et lite barn som akkurat har oppdaget sitt eget speilbilde.

Og den type omvendt psykologi som benyttes for å fremsnakke sitt eget utseende blir bare rar og sær. Det er fremstår ikke særlig smart når ei på hennes alder rett frem og i fullt alvor poengterer hvor fin og vakker hun er, like vakker med eller uten sminke. Og endelig har hun sluppet fri fra løsvipper og løsnegler sitt tyrrani...ja, hallo , du er over 30! Grow up!

Hennes overdrevne kroppsfokus absolutt hele tiden er svært kontraproduktivt opp mot det hun forsøker å formidle  verdimessig- du er like verdifull som du er eller noe sånt. Det er bare kropp og poseringer vi ser skjønner du. Så hvis det er noe ønske om å være troverdig og fremme kroppspositivisme og indre styrke bør det gjøres på en annen måte. Vi hører deg ikke i all støyen.

Helt enig ! Jeg følger ikke henne lenger for det blir for mye selfies og utseende/kropp. 

• Liker 11
Skrevet

Så enig med dere alle over 🙌🏼

Flere som la merke til den latterlig tilgjorte stemmen på story da hun stod på badet i bikini og kommenterte løse huden? 🙈🙈

• Liker 13
Skrevet
1 time siden, alix skrev:

Flere som la merke til den latterlig tilgjorte stemmen på story da hun stod på badet i bikini og kommenterte løse huden? 🙈🙈

Ja, forferdelig.Babystemme,jeg blir flau

• Liker 11
Skrevet

For noen bilder, er hele greia en spøk? Parodi?

Hvorfor er det ingen som stopper henne? Mads? Hjelp henne.

• Liker 9
Gjest Heartgirl
Skrevet
18 timer siden, cerruti skrev:

Jeg ser at HD har et positivt syn på kropp og utseende, og hun er stolt av kroppen. Hun har hjulpet flere som har noen kilo ekstra på kroppen sin å elske utseendet sitt. 

HD har et naturlig forhold til kropp og utseende i forhold til mange andre influencere som lar seg sprøyte inn alskens mulig svineri i kroppene sine. Ære være HD for at hun tør å være ærlig om kropp og utseende ❤️ Det er flere bloggere/influencere som skulle lære av HD. 

Skrevet

Merker kjole som reklame på story men ikke i feeden..håpløst dårlig på merking😳👎

• Liker 5
Skrevet
16 minutter siden, Heartgirl skrev:

Jeg ser at HD har et positivt syn på kropp og utseende, og hun er stolt av kroppen. Hun har hjulpet flere som har noen kilo ekstra på kroppen sin å elske utseendet sitt. 

HD har et naturlig forhold til kropp og utseende i forhold til mange andre influencere som lar seg sprøyte inn alskens mulig svineri i kroppene sine. Ære være HD for at hun tør å være ærlig om kropp og utseende ❤️ Det er flere bloggere/influencere som skulle lære av HD. 

😂😂

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, alix skrev:

Der var så flaut å høre på😬

• Liker 7
Gjest Lirah
Skrevet

Om man har vært veldig stor så vil man få løshud uansett hvor lang tid man bruker på å gå ned i vekt...... Er ikke slik at hud på magisk vis trekker seg sammen eller forsvinner. 

Skrevet

Den stemmen på den bikinisnappen tenker jeg er mer humor enn baby, minner litt om cess når hun gjør til stemmen sin litt. 

Tenker at HD faktisk er fornøyd med kroppen sin som den er og ønsker å formidle det, føler ikke hun er noe bedre eller verre enn mange andre bloggere som liker å vise seg litt frem.

Jeg har en helt normal kropp, med noen kilo for mye i følge bmi skalaen. Jeg kan også noen ganger føle meg skikkelig fin, hvis jeg har klær som sitter bra osv. Men jeg har ikke noe behov for å formidle det til andre (annet enn mannen). Bloggere er vel generelt litt gladere i å eksponere seg (derfor de velger den bransjen?). Og hun deler jo store deler av dagen sin, alt fra mat, lesing, tur, avslapping, hunder og også noe kropp. De som irriterer seg så over det kan jo bare slutte å følge?! Jeg skjønner helt ærlig ikke det behovet for å kommentere andre negativt?! 

Helt ærlig tror jeg mange flere reagerer negativt fordi hun har noen kilo mer enn idealvekten (hva nå enn det er). Hadde hun gjort akkurat det samme men hatt en «perfekt» kropp, så hadde nok reaksjonene vært mye mildere.. 

• Liker 6
Skrevet
4 minutter siden, SusanneLorentze skrev:

Helt ærlig tror jeg mange flere reagerer negativt fordi hun har noen kilo mer enn idealvekten (hva nå enn det er). Hadde hun gjort akkurat det samme men hatt en «perfekt» kropp, så hadde nok reaksjonene vært mye mildere.. 

Da må du lese hva som skrives inne på CBE-tråden 🙈

• Liker 6
Skrevet
31 minutter siden, Lirah skrev:

Om man har vært veldig stor så vil man få løshud uansett hvor lang tid man bruker på å gå ned i vekt...... Er ikke slik at hud på magisk vis trekker seg sammen eller forsvinner. 

Hud trekker seg sammen jo, ikke magisk i det hele tatt. Men har man vært stor så vil man nok få noe løs hud.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...