Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva tenker dere om den siste videoen hennes på YT? Er hun en god amabassadør /reklameplakat for «frisk uten sukker?»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah

Perfeksjonisten i meg blir litt irritert når hun sier hun har kuttet ut sukker og kunstige søtstoff, når sannheten er at hun fortsatt inntar det, dog i moderate mengder. Det blir som jeg har nevnt tidligere, man sier man har slutta å røyke men tar seg en røyk en gang i blant - da har man ikke slutta å røyke. Da røyker man av og til. Helene spiser sukker og mat/drikke med kunstige søtstoff av og til. Hun har ikke kutta ut noe som helst. 

Jeg har ikke sett hele videoen, men skal se om jeg får gjort det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Odalsjinta92 skrev:

Hva tenker dere om den siste videoen hennes på YT? Er hun en god amabassadør /reklameplakat for «frisk uten sukker?»

Jeg synes det. Riktignok synes jeg hun sa mye rart i den videoen, særlig det med at samboeren hennes får alle pengene hennes inn på kontoen sin og gir henne en hundrings i lommepenger. Det tror jeg ikke var helt sant. Men synes hun har gjort en bra jobb med sukkerkuttet. Kult å se henne så gira på dette også, tydelig at hun er veldig glad for valget sitt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Odalsjinta92 skrev:

Hva tenker dere om den siste videoen hennes på YT? Er hun en god amabassadør /reklameplakat for «frisk uten sukker?»

Syns det er litt frem og tilbake. Først kuttet alt. Så kuttet litt. Ingen Pepsi Max. Ett glass på 17 mai. To glass på 17 mai. 
 

Er helt for at ho prøver å bli sunnere. Veldig bra. Har selv kuttet sukker og karbohydrater og kroppen responderer veldig bra på det. 
 

Men ærlighet er gull og avogtil føler jeg ho glemmer litt hva ho selv har sagt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun har funnet noe som hun klarer å stå i over tid. Frykter hun går litt hardt ut, med tanke på at hun ikke er så veldig flink å fullføre (ikke ment som kritikk, vi er mange som er slik). Det blir kjekt å følge om hun klarer dette og hvilken forskjell det vil gjøre for henne. Krysser fingrene for at det ikke blir nok en nedtur. Jeg synes forøvrig det er greit med en og annen sprekk, om det er det som skal til for å ikke gi opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Hebi skrev:

Syns det er litt frem og tilbake. Først kuttet alt. Så kuttet litt. Ingen Pepsi Max. Ett glass på 17 mai. To glass på 17 mai. 
 

Er helt for at ho prøver å bli sunnere. Veldig bra. Har selv kuttet sukker og karbohydrater og kroppen responderer veldig bra på det. 
 

Men ærlighet er gull og avogtil føler jeg ho glemmer litt hva ho selv har sagt. 

At hun ikke kutter 100 %, men av og til faller for fristelsen gjør at ( for meg ) blir lettere å relatere seg til. 
Jeg hadde aldri klart å følge noe eller noen som aldri unner seg noe utenfor det opplegget de måtte bruke. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.4.2020 den 11.26, tutsi123 skrev:

Jeg tviler om hun er særlig engasjert i samfunnet. Hun, som i egne øyne er mer intelligent enn gjennomsnittet, burde da dermed forstå at det var smartere å promotere sitt samfunnsengasjement med jevnlige oppdateringer enn å poste bilder av seg selv, som er helt uinteressant. Det holder på ingen måte med 5 for hvalen innimellom alle selvportrettene. 

Er ikke fru Drage med i MDG? Synes å huske noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
På 5.6.2020 den 15.47, RoNo skrev:

Håper hun har funnet noe som hun klarer å stå i over tid. Frykter hun går litt hardt ut, med tanke på at hun ikke er så veldig flink å fullføre (ikke ment som kritikk, vi er mange som er slik). Det blir kjekt å følge om hun klarer dette og hvilken forskjell det vil gjøre for henne. Krysser fingrene for at det ikke blir nok en nedtur. Jeg synes forøvrig det er greit med en og annen sprekk, om det er det som skal til for å ikke gi opp. 

Ingenting er galt i å sprekke litt. Problemet er når du ikke kaller det for sprekk men for "jeg følger ikke en livsstil eller diett jeg spiser det jeg vil". Og det er ikke innafor å si at du har slutta med noe helt, når du ikke har gjort det. Det sender feil signaler. 

Endret av Lirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lirah skrev:

Ingenting er galt i å sprekke litt. Problemet er når du ikke kaller det for sprekk men for "jeg følger ikke en livsstil eller diett jeg spiser det jeg vil". 

Ja, du har helt rett. Om man ikke er naturlig selvregulerende må man bevisst begrense seg. Diett er jo en midlertidig tilstand for å nå målet raskere. Å ikke ha valgt livsstil om man vil ned i vekt kan sikkert funke for mange, men jeg tror nok Helene trenger mer struktur og regler. Jeg tviler på hun kan spise det hun vil uten det gjør det vanskeligere for henne. Nå er vel ikke Helene helt tydelig i kommunikasjon om hun egentlig ønsker å gå ned i vekt, men hun har tross alt gjort mye for å få det til. Bortsett fra å ikke gi opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nok et feilmerket innlegg på Instagram👏 sponset undertøy er ikke nok, det skal stå merket reklame/annonse og hvem annonsøren er.... forøvrig mye selfies av dragen for tiden, flere titalls bilder hver dag på både ig og snapchat🙄 må være rart å ha et liv hvor man føler et sånt behov for å legge ut bilder av seg selv 24/7..., 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Hege1980 skrev:

nok et feilmerket innlegg på Instagram👏 sponset undertøy er ikke nok, det skal stå merket reklame/annonse og hvem annonsøren er.... forøvrig mye selfies av dragen for tiden, flere titalls bilder hver dag på både ig og snapchat🙄 må være rart å ha et liv hvor man føler et sånt behov for å legge ut bilder av seg selv 24/7..., 

Helt ekstremt mye...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

800 for en kommode der malingen ser skjoldete ut, kan kjøpe finere kommode på ikea for mye mindre.

synes det burde mer øvelse til når det kommer til oppussing av møbler. Ser ikke bra ut enda. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det imponerer meg at hun, og alle andre bloggere, klarer å trekke inn magen samtidig som de smiler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun ser mer glad ut for tiden og har mer glød. Tydelig at opplegget fungerer for henne nå, håper hun klarer å fortsette med det :) 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, alix skrev:

Den rosa bhen hennes ser utrolig ukomfortabel ut på henne 😳

Ja, det mangler jo "sidepanel" på hennes høyre side, man ser bare cupen og sidehud. Og det er løse tråder på cupen, så kvaliteten på bhen kan ikke være allverdens.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Summeer skrev:

Ja, det mangler jo "sidepanel" på hennes høyre side, man ser bare cupen og sidehud. Og det er løse tråder på cupen, så kvaliteten på bhen kan ikke være allverdens.

Å det virker ikke som det er noe særlig hold i den bhen heller. Ikke noe jeg ville kjøpt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Summeer skrev:

Ja, det mangler jo "sidepanel" på hennes høyre side, man ser bare cupen og sidehud. Og det er løse tråder på cupen, så kvaliteten på bhen kan ikke være allverdens.

Elsker fargen! Men ser fryktelig ubehagelig ut å ha på seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...