Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Tja er jo heller ikke det var så lenge sia hu delte puppa fra dusjen heller som kom til alle på felles historien på snap 😆

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fruen92 skrev (11 timer siden):

En video av at hun knyter opp sløyfen på blusen sin og gnir hendene sensuelt over brystene og BH-en..

Fikk tatt film av det😂 Hun la ut at det var feil😅

Få se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruen92 skrev (20 timer siden):

En video av at hun knyter opp sløyfen på blusen sin og gnir hendene sensuelt over brystene og BH-en..

Fikk tatt film av det😂 Hun la ut at det var feil😅

Hvorfor hadde du et behov for å filme det? Den burde du slette hvis hun la den ut ved en feil. Publisering uten samtykke skal du heller ikke gjøre. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (9 timer siden):

Hvorfor hadde du et behov for å filme det? Den burde du slette hvis hun la den ut ved en feil. Publisering uten samtykke skal du heller ikke gjøre. 

Egentlig bare for moro skyld😅 Har da ikke publisert den, jeg.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Finnwife skrev (1 minutt siden):

Ikke så veldig heldig at matplanen hun skal tilby kunder skal være keto.. 

Hun må vel skryte litt av at hun er på keto igjen da… 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Finnwife said:

Ikke så veldig heldig at matplanen hun skal tilby kunder skal være keto.. 

Helt merkelig, for er jo ikke et rent ketoopplegg hun selger? 

Hjelp meg gjerne med å forstå dette (jeg mener det seriøst) 

Har ikke sultfølelse så derfor får man ikke spist, samtidig velges det keto fordi det fjerner småspisingen pga man da får den næringen man trenger. Her skurrer det for meg, og derfor lurer jeg på om noen kan forklare dette. Hvordan kan man slite med småspising hele døgnet, og samtidig ikke ha sultfølelse og derfor ikke får spist til rett tid? Har man ikke sultfølelse så småspiser man vel heller ikke gjennom hele dagen (ref HD selv som stadig klager på at hun glemmer å spise pga manglende sultfølelse) 

Endret av Lileep
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke. «Selv jobber jeg med en og en vane osv…», «selv har jeg jobbet med treningsvanen og nå som den er på plass osv…». Vel, SKIPPERTAKSMETODEN er hun jo kjent for. Hva skjedde egentlig med fødselsdepresjon og spiseforstyrrelsen? Forsvant den med lansering av ny app????Vet jeg er flåsete, men med ett ble hun så positiv a gitt🤣🙈

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, irevin said:

Jeg skjønner heller ikke. «Selv jobber jeg med en og en vane osv…», «selv har jeg jobbet med treningsvanen og nå som den er på plass osv…». Vel, SKIPPERTAKSMETODEN er hun jo kjent for. Hva skjedde egentlig med fødselsdepresjon og spiseforstyrrelsen? Forsvant den med lansering av ny app????Vet jeg er flåsete, men med ett ble hun så positiv a gitt🤣🙈

Treningsvanen etablert etter 1 mnd jevn trening. Spent på hvor lenge den vanen blir holdt, pleier jo å forsvinne etter kort tid, så hun har ingen langvarige resultater å vise til selv. Får håpe kundene oppnår bedre varige resultater enn HD selv 🙂

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innholdet i postene og reelsene går ihvertfall på repeat. Men, det gjelder mange influensere det altså😉

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun tilbake på små ketomåltider igjen nå. Jeg begynner virkelig å lure på gangsynet hennes. Hun beviser i hvert fall at det ikke holder med operasjon, medisin og treningen hennes - det må keto til også. Virkelig inspirerende for de hun skal trene…

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (På 12.5.2024 den 21.30):

Helt merkelig, for er jo ikke et rent ketoopplegg hun selger? 

Hjelp meg gjerne med å forstå dette (jeg mener det seriøst) 

Har ikke sultfølelse så derfor får man ikke spist, samtidig velges det keto fordi det fjerner småspisingen pga man da får den næringen man trenger. Her skurrer det for meg, og derfor lurer jeg på om noen kan forklare dette. Hvordan kan man slite med småspising hele døgnet, og samtidig ikke ha sultfølelse og derfor ikke får spist til rett tid? Har man ikke sultfølelse så småspiser man vel heller ikke gjennom hele dagen? 

Har man ikke sultfølelse, men likevel småspiser hele dagen så er det noe annet som ikke stemmer - da går det vel i kjedespising, etc. som ikke går på sult (behov), men ønsker, belønning og hva man vet er godt?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente jeg hadde henne på snapchat tidligere, har hun ikke lagt ut noe på en stund? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste innlegg på Instagram om strekkmerker og mage blir for dumt. Hun drar frem Fotballfrue og Sophie Elise sike flate mager etter graviditet, å messer om at det er greit å ikke ha flat mage uten strekkmerker etter graviditet også. For det første var det vel ikke graviditet som ga Drage magen hun har. Og denne bruken av andre influensere for å fremheve seg selv er ikke særlig greit. Drage har på ingen måte trent fast og spist bra, så det ligger andre ting bak hennes vektnedgang. Så syns hele dette innlegget hadde en ekkel bismak. 

• Liker 14
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (21 minutter siden):

Siste innlegg på Instagram om strekkmerker og mage blir for dumt. Hun drar frem Fotballfrue og Sophie Elise sike flate mager etter graviditet, å messer om at det er greit å ikke ha flat mage uten strekkmerker etter graviditet også. For det første var det vel ikke graviditet som ga Drage magen hun har. Og denne bruken av andre influensere for å fremheve seg selv er ikke særlig greit. Drage har på ingen måte trent fast og spist bra, så det ligger andre ting bak hennes vektnedgang. Så syns hele dette innlegget hadde en ekkel bismak. 

Hun har jo selvfølgelig sett artikkelen om Vida Lill som ble så provosert av Sophie Elise og da skal jo selvfølgelig hun og henge seg på. 

Men så er ikke Helene sin kropp et resultat av graviditet. Hun har vært stor hele veien.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (10 timer siden):

Hun har jo selvfølgelig sett artikkelen om Vida Lill som ble så provosert av Sophie Elise og da skal jo selvfølgelig hun og henge seg på. 

Men så er ikke Helene sin kropp et resultat av graviditet. Hun har vært stor hele veien.

Å innlegget hennes slo helt feil vei ut når du ser på kommentarfelt. Hun prøver desperat å vinkle det inn på at alle kropper er ok å vise frem, mens leserne ønsker mindre kropp i monitor. Det blir bare dummere og dummere. 

Og så dette evinnelige styret rundt hvordan hun prioriterer trening og kosthold i en travel hverdag. Det gjorde hun ikke på noe sett og vis før det innebar kronasjer i kassa. Nå er stortsett hvert innlegg om trening, aktiv livsstil og positive greie. Rart hvordan penger kan motivere selv den lateste skippertak-entusiasten. 

• Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 hours ago, panzerpølsa said:

Å innlegget hennes slo helt feil vei ut når du ser på kommentarfelt. Hun prøver desperat å vinkle det inn på at alle kropper er ok å vise frem, mens leserne ønsker mindre kropp i monitor. Det blir bare dummere og dummere. 

Og så dette evinnelige styret rundt hvordan hun prioriterer trening og kosthold i en travel hverdag. Det gjorde hun ikke på noe sett og vis før det innebar kronasjer i kassa. Nå er stortsett hvert innlegg om trening, aktiv livsstil og positive greie. Rart hvordan penger kan motivere selv den lateste skippertak-entusiasten. 

Ja. Dette var bare nok en mulighet for Drage til å stå og posere rart i bare trusa, tenker jeg. 🥴 å diskutere mammakroppen og strekkmerker var en stor trend hos influencerne for 10 år siden, men det skal altså dras ut i det uendelige av bl.a. Helene. Jeg tror de fleste er møkk lei nå, og det ser man heldigvis i kommentarfeltene!

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere over her fikk sagt akkurat hva jeg tenkte da jeg så innlegget. Hun deler ofte sånt når hun har gått ned litt. Da er det enklere å hive noen «feil» under bussen. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (13 timer siden):

Ja. Dette var bare nok en mulighet for Drage til å stå og posere rart i bare trusa, tenker jeg. 🥴 å diskutere mammakroppen og strekkmerker var en stor trend hos influencerne for 10 år siden, men det skal altså dras ut i det uendelige av bl.a. Helene. Jeg tror de fleste er møkk lei nå, og det ser man heldigvis i kommentarfeltene!

Hun fikk 10-15 ganger mer likes enn på de vanlige innleggene, så tipper hun ser seg fornøyd og at hun oppnådde det hun ønsket.

Kan bare ikke skjønne hvorfor folk liker dette, jeg er også en av de som ikke forstår meg på denne trangen til å kle av seg på SoMe. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Laia said:

Hun fikk 10-15 ganger mer likes enn på de vanlige innleggene, så tipper hun ser seg fornøyd og at hun oppnådde det hun ønsket.

Kan bare ikke skjønne hvorfor folk liker dette, jeg er også en av de som ikke forstår meg på denne trangen til å kle av seg på SoMe. 

Ja, hun er nok veldig fornøyd med seg selv nå! Spesielt etter at KK skrev en artikkel om henne og ranten hennes i dag. 🫠

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...