Snublefot62 Skrevet 5. oktober 2022 #14701 Del Skrevet 5. oktober 2022 tullerikke skrev (34 minutter siden): Hun har fått beskjed om å drikke masse vann etter trening😳 Visste hun ikke det fra før? PersonligTrener HD måtte bli fortalt dette?? 6 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 5. oktober 2022 #14702 Del Skrevet 5. oktober 2022 Snublefot62 skrev (40 minutter siden): PersonligTrener HD måtte bli fortalt dette?? Tydeligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 5. oktober 2022 #14703 Del Skrevet 5. oktober 2022 tullerikke skrev (19 minutter siden): Tydeligvis. Hun er så elendig på merkevarebygging. Jeg skjønner ikke at noen ønsker samarbeid når dette er ståa. I profilen sin skriver hun "personlig trener". Så klarer hun å lire av seg at hun er blitt fortalt at hun må drikke etter trening. Whoha! No shit sherlock? Hun visste nok dette fra før. Men hun bør jo tenke seg om hvordan ting oppfattes. Det gir et dårlig inntrykk av HD som PT når hun gjør sånt. Altså dårlig merkevarebygging. 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. oktober 2022 #14704 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) tullerikke skrev (1 time siden): Hun har fått beskjed om å drikke masse vann etter trening😳 Visste hun ikke det fra før? Venter bare på: -"Hvor er drikkeflasken fra?" -"Sender deg pm" Endret 5. oktober 2022 av Finlay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 5. oktober 2022 #14705 Del Skrevet 5. oktober 2022 Finlay skrev (42 minutter siden): Venter bare på: -"Hvor er drikkeflasken fra?" -"Sender deg pm" Den er fra Rusta😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 5. oktober 2022 #14706 Del Skrevet 5. oktober 2022 mumrikk1 skrev (6 timer siden): Den er fra Rusta😅 😂🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 5. oktober 2022 #14707 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) Altså, så utrolig mye lite gjennomtenkt hun legger ut for tiden. Jeg håper virkelig hun ikke kjører etter å ha inntatt medikament som omdannes til morfin. Hvorfor hun har en trang til å vise at hun har et halvt brett med paralgin forte i veska skjønner jeg virkelig ikke! Endret 5. oktober 2022 av Lileep 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 5. oktober 2022 #14708 Del Skrevet 5. oktober 2022 Lileep skrev (7 minutter siden): Altså, så utrolig mye lite gjennomtenkt hun legger ut for tiden. Jeg håper virkelig hun ikke kjører etter å ha inntatt medikament som omdannes til morfin. Hvorfor hun har en trang til å vise at hun har et halvt brett med paralgin forte i veska skjønner jeg virkelig ikke! En smule desperat, og tom for ideer kanskje? Og hva skal hun med en neve tamponger? Trodde da hun brukte de fantastiske mensentrusene fra Ellos😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 5. oktober 2022 #14709 Del Skrevet 5. oktober 2022 3 minutter siden, Finlay said: En smule desperat, og tom for ideer kanskje? Og hva skal hun med en neve tamponger? Trodde da hun brukte de fantastiske mensentrusene fra Ellos😅 Haha det er sant 🙈 tabbe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 5. oktober 2022 #14710 Del Skrevet 5. oktober 2022 hvem legger en sminkekost dirkete ned i veska? 😳 + jeg hadde ikke giddet å bære på så mange ting, eks et leppeprodukt holder 😅 Når det gjelder de tablettene, kanskje hun har blitt inspirert av SE og ønsker oppmerksomhet.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 5. oktober 2022 #14711 Del Skrevet 5. oktober 2022 Lileep skrev (32 minutter siden): Altså, så utrolig mye lite gjennomtenkt hun legger ut for tiden. Jeg håper virkelig hun ikke kjører etter å ha inntatt medikament som omdannes til morfin. Hvorfor hun har en trang til å vise at hun har et halvt brett med paralgin forte i veska skjønner jeg virkelig ikke! Skal vel illustrere menssmerter kanskje🤷♀️ Men tamponger når hun bruker menstruse. Altså, hun finnes ikke troverdig på en flekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 5. oktober 2022 #14712 Del Skrevet 5. oktober 2022 28 minutter siden, tullerikke said: Skal vel illustrere menssmerter kanskje🤷♀️ Men tamponger når hun bruker menstruse. Altså, hun finnes ikke troverdig på en flekk. Uansett hva det skal illustrere, så er det ikke greit å legge ut bilde av morfinpreparater (kodein). Hun hadde fint fått frem poenget med å ha smertestillende tilgjengelig med kun Paracet. Mulig jeg er sær asså, men hva er vitsen? 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 5. oktober 2022 #14713 Del Skrevet 5. oktober 2022 Nå kommer det reklame for twistshake.... bare vent 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Marshmallow** Skrevet 5. oktober 2022 #14714 Del Skrevet 5. oktober 2022 (endret) 11 minutter siden, Lileep said: Uansett hva det skal illustrere, så er det ikke greit å legge ut bilde av morfinpreparater (kodein). Hun hadde fint fått frem poenget med å ha smertestillende tilgjengelig med kun Paracet. Mulig jeg er sær asså, men hva er vitsen? Jeg mistenker at siden medikamenter er i «vinden» så gjør hun alt for at folk skal diskutere henne 🙄 Endret 5. oktober 2022 av **Marshmallow** må bare påpeke jeg tror ikke hun har et problem, men jeg tror at hun gjør det for oppmerksomhet .. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 5. oktober 2022 #14715 Del Skrevet 5. oktober 2022 Ingen ligger på dødsleie og tenker at det var kjekt å leve i rot heller.... Slutt å vinkle alle unnskyldninger....du orker ikke. Si heller det!!!!! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 5. oktober 2022 #14716 Del Skrevet 5. oktober 2022 Hvasierdu skrev (1 minutt siden): Ingen ligger på dødsleie og tenker at det var kjekt å leve i rot heller.... Slutt å vinkle alle unnskyldninger....du orker ikke. Si heller det!!!!! Hun var da like lat og hadde det like rotete før barn også🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 5. oktober 2022 #14717 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg forsvarer vanligvis HD, da jeg synes mye i denne tråden er langt over grensa, men å legge ut bilde av vanedannende medisiner er totalt skivebom av henne! Er det liksom sånn at hun bruker det mot menssmerter? Paralgin forte mot menssmerter er jo galskap, kan ikke tro en lege har foreskrevet dem til det. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. oktober 2022 #14718 Del Skrevet 6. oktober 2022 EtFo skrev (3 timer siden): Jeg forsvarer vanligvis HD, da jeg synes mye i denne tråden er langt over grensa, men å legge ut bilde av vanedannende medisiner er totalt skivebom av henne! Er det liksom sånn at hun bruker det mot menssmerter? Paralgin forte mot menssmerter er jo galskap, kan ikke tro en lege har foreskrevet dem til det. Jeg synes heller ikke det er greit å legge ut, men jo det er flere som har fått paralgin forte mot menssmerter , blant annet meg. Det er vel omtrent siste utvei, Om du googler ser du forøvrig også at flere andre har fått det samme. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 6. oktober 2022 #14719 Del Skrevet 6. oktober 2022 4 hours ago, Orly said: Jeg synes heller ikke det er greit å legge ut, men jo det er flere som har fått paralgin forte mot menssmerter , blant annet meg. Det er vel omtrent siste utvei, Om du googler ser du forøvrig også at flere andre har fått det samme. Vi trenger vel egentlig ikke spekulere i hvorfor hun har fått det. Spørsmålet mitt er mer; hva er grunnen til å vise disse reseptbelagte tablettene? Hva tenkte hun det ville bidra til? Trodde hun ingen ville se hva det var? Vil hun skape spekulasjoner? Jeg tror hun ønsker å bli diskutert, og bryr seg ingenting om hva som fører til diskusjonen. Nytt lavmål nådd ✅ 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 6. oktober 2022 #14720 Del Skrevet 6. oktober 2022 Lileep skrev (13 minutter siden): Vi trenger vel egentlig ikke spekulere i hvorfor hun har fått det. Spørsmålet mitt er mer; hva er grunnen til å vise disse reseptbelagte tablettene? Hva tenkte hun det ville bidra til? Trodde hun ingen ville se hva det var? Vil hun skape spekulasjoner? Jeg tror hun ønsker å bli diskutert, og bryr seg ingenting om hva som fører til diskusjonen. Nytt lavmål nådd ✅ Vel når noen skriver det er galskap og at hun ikke kan tro en lege har foreskrevet det, så synes jeg det er viktig å ta til motmæle for det er leger som skriver det ut. Men totalt unødvendig å legge det ut ja! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå