Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

8 timer siden, Jaymie skrev:

Hun har vært konsekvent dårlig lenge. Ikke la alt handle om vekt. 

Syns hun har blitt mer og mer nedlatende den siste tiden. Virker som hun ser seg selv som bedre enn de fleste, nå som hun har funnet noe som får henne ned i vekt. Dette har også vært en greie de tidligere gangene hun har gått ned i vekt. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Syns hun har blitt mer og mer nedlatende den siste tiden. Virker som hun ser seg selv som bedre enn de fleste, nå som hun har funnet noe som får henne ned i vekt. Dette har også vært en greie de tidligere gangene hun har gått ned i vekt. 

Holdningen hennes er dårlig ja, og den blir verre når noe "fungerer for henne". Allikevel er dette litt det samme som hos andre folk med restriktive kosthold og bastante meninger. Vektdiskusjon i denne tråden går ofte utenfor temaet og blir usaklig, derfor blir det så dumt å dra det inn igjen. Det gir også Helene god grunn til å feie bort kritikken som usaklig isteden for konstruktiv tilbakemelding. Jeg vil heller fokusere på at merkingen hennes nå snart er på linje med Sophie Elise sin, og at mottak av konstruktiv kritikk møtes med fullt forsvar (og hersketeknikker) i kommentarfelt og som forsvarstaler på story. Det er også blitt tydeligere dobbeltmoral de siste månedene, og det viser at Helene sin bedrift jobber på samme kyniske måte som de større influencerne.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaymie skrev:

Holdningen hennes er dårlig ja, og den blir verre når noe "fungerer for henne". Allikevel er dette litt det samme som hos andre folk med restriktive kosthold og bastante meninger. Vektdiskusjon i denne tråden går ofte utenfor temaet og blir usaklig, derfor blir det så dumt å dra det inn igjen. Det gir også Helene god grunn til å feie bort kritikken som usaklig isteden for konstruktiv tilbakemelding. Jeg vil heller fokusere på at merkingen hennes nå snart er på linje med Sophie Elise sin, og at mottak av konstruktiv kritikk møtes med fullt forsvar (og hersketeknikker) i kommentarfelt og som forsvarstaler på story. Det er også blitt tydeligere dobbeltmoral de siste månedene, og det viser at Helene sin bedrift jobber på samme kyniske måte som de større influencerne.

Kunne ikke vært mer enig🙌

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Jaymie skrev:

Helt enig. Samtidig er det en tydelig trend som viser at når vekta går nedover så blir moralen lavere.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FotbaIlflua skrev:

Helt enig. Samtidig er det en tydelig trend som viser at når vekta går nedover så blir moralen lavere.

Så bare det hun postet tidligere i dag om de gamle gubbene på gymmen, som senere ble slettet. Nedlatende og kanskje ikke så smart da gymmen også er arbeidsplassen hennes. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, panzerpølsa skrev:

Så bare det hun postet tidligere i dag om de gamle gubbene på gymmen, som senere ble slettet. Nedlatende og kanskje ikke så smart da gymmen også er arbeidsplassen hennes. 

Seriøst? Det fikk ikke jeg med meg, men det har jo vært stories fra arbeidsplass, til og med i arbeidstiden, tidligere så jeg er ikke overrasket. Lite profesjonelt spesielt siden hun er senterleder akkurat nå. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jaymie skrev:

Seriøst? Det fikk ikke jeg med meg, men det har jo vært stories fra arbeidsplass, til og med i arbeidstiden, tidligere så jeg er ikke overrasket. Lite profesjonelt spesielt siden hun er senterleder akkurat nå. 

Hun måtte trene tidlig, for i 9-tiden var det gamle gubber som var der, og det var umulig å holde avstand mtp smittevern. Reagerer på at hun omtaler andre betalende medlemmer, og blander fritid/jobb sånn. I tillegg henger hun ut en gruppe i forhold til å ikke overholde smittevern. Men ble slettet kjapt, å erstattet med at hun likte å trene alene. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Hun måtte trene tidlig, for i 9-tiden var det gamle gubber som var der, og det var umulig å holde avstand mtp smittevern. Reagerer på at hun omtaler andre betalende medlemmer, og blander fritid/jobb sånn. I tillegg henger hun ut en gruppe i forhold til å ikke overholde smittevern. Men ble slettet kjapt, å erstattet med at hun likte å trene alene. 

Veldig enig i dette, og det er dessverre ikke en engangshendelse heller (xxl tiden feks). 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Jaymie skrev:

Veldig enig i dette, og det er dessverre ikke en engangshendelse heller (xxl tiden feks). 

Men å snakke nedlatende om de som betaler lønna hennes er kanskje greit for henne. Jeg vet i alle fall hvor jeg ikke skal legge igjen en krone. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, panzerpølsa skrev:

Håpløst!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Outfit bilde på story (ikke merket), to stories senere «forresten, genseren er fra bubbleroom reklame». 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, silverdoe skrev:

Nokon med meir peiling enn meg som kan svare om dette stemmer? 🙂

Screenshot_20201024-190312_Instagram.jpg

Så lenge det er så kort mellom postene er ikke dette innafor. Det blir litt samme «grooming» som Sophie Elise bruker. Det gjør at vi har større assosiasjon til produktet før reklamen kommer. Dette gjør hun 100% med vilje 🙄

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, Summeer skrev:

Du hadde nok rett, og hun ble avslørt. For nå er bildet uten reklamemerking fjernet fra story😉

Selvfølgelig, dette skjer hver gang. Først late som ingenting, så forsvare det, til slutt slette det. Samme metode som hele influencerbransjen bruker det. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

HD må da være den minst interessante påvirkeren. Hun henger enten i denne  ringen på en lite flatterende måte, eller står med beina krysset som om hun er tissetrengt.

Jeg følger henne Ikke, men titter innom pga denne tråden - så det er ikke tvil om at bloggere får klikk pga tråder her inne. Jeg kan ikke, ikke om jeg legger godviljen til en gang, finne noe som helst interessant ved henne. 

Endret av Twistdott
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
14 timer siden, Summeer skrev:

Du hadde nok rett, og hun ble avslørt. For nå er bildet uten reklamemerking fjernet fra story😉

Og ho vart visst ganske sur fordi eg hadde spurt her inne om det stemte 😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, silverdoe skrev:

Og ho vart visst ganske sur fordi eg hadde spurt her inne om det stemte 😂

Og bilde med genseren på er lagt ut igjen idag. Den burde vel strengt tatt merkes denne gangen også 😆🤪

Og knallbra reklame "jeg går aldri i jeans. Hater jeans. Men NÅ passer de" (samme som hun påsto da hun dro dem på med tang for noen mnd siden  og sikkert har brukt i mellomtiden siden hun eeeelsker jeansene til *annonsør* )🤣🤣🤣

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Summeer skrev:

😆🤪

Og knallbra reklame "jeg går aldri i jeans. Hater jeans. Men NÅ passer de" (samme som hun påsto da hun dro dem på med tang for noen mnd siden  og sikkert har brukt i mellomtiden siden hun eeeelsker jeansene til *annonsør* )🤣🤣🤣

Hun sa akkurat det samme sist da hun prøvde disse. At hun egentlig hater jeans, men disse var så gode at de skulle garantert brukes, men de har vært MIA til nå. 

Hun er også veldig glad i å bruke uttrykket "dette er seriøst det beste" når hun skal reklamere for noe for samarbeidspartnere. Jeg klarer overhodet ikke ta det seriøst når jeg vet at hun får betalt for det. Og stiller spørsmålstegn ved at MyRevolution f.eks. seriøst har den beste Mct-olja. Hvor mange typer har hun faktisk prøvd over tid når hun påstår det. Mulig det seriøst er den beste for lommeboka hennes hvis følgerne benytter rabattkoden. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Twistdott skrev:

HD må da være den minst interessante påvirkeren. Hun henger enten i denne  ringen på en lite flatterende måte, eller står med beina krysset som om hun er tissetrengt.

Jeg følger henne Ikke, men titter innom pga denne tråden - så det er ikke tvil om at bloggere får klikk pga tråder her inne. Jeg kan ikke, ikke om jeg legger godviljen til en gang, finne noe som helst interessant ved henne. 

Jeg skulle ønske hun kunne by litt mer på seg selv og drite i alle hatere og den utrolig dritkjedelige kritikken hun hele tiden må ta hensyn til. Jeg følger ingen pga hvordan de merker annonsene sine, det er det andre organ som tar seg av. Jeg vil høre deres tanker om ting, uten å sikre seg i alle ender mot at noen skal bli fornærmet. 
syns forøvrig hun ser fin og naturlig ut på hoopen. Digger å se at en frodig kvinnekropp kan posere og bli tatt bilde av også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...