Finnwife Skrevet 14. juli 2019 #181 Del Skrevet 14. juli 2019 Ikke tror jeg hun *vil* mer ned, hvis man ser på matinntaket. Det har det ikke blitt noe endring på, iallefall. Cider stappa med sukker pluss annen alkohol, bubblewaffel og smågodt. Treninga veier ikke i nærheten opp med kaloriinntaket.. Sier ikke at man ikke kan kose seg, men tror i overkant mange tar operasjonen for å kunne fortsette samme usunne livsstilen, uten å stå i akutt fare for å dø av den... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 14. juli 2019 #182 Del Skrevet 14. juli 2019 2 timer siden, Finnwife skrev: Ikke tror jeg hun *vil* mer ned, hvis man ser på matinntaket. Det har det ikke blitt noe endring på, iallefall. Cider stappa med sukker pluss annen alkohol, bubblewaffel og smågodt. Treninga veier ikke i nærheten opp med kaloriinntaket.. Sier ikke at man ikke kan kose seg, men tror i overkant mange tar operasjonen for å kunne fortsette samme usunne livsstilen, uten å stå i akutt fare for å dø av den... Samme har jeg lagt merke til 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 14. juli 2019 #183 Del Skrevet 14. juli 2019 Hun skriver på insta at nå, når hun har en normalvektig kropp, da er det ikke lov for henne å vise den fram lenger. Hun er fremdeles ganske overvektig, ikke i nærheten av en normalvektig kropp. Tar jeg feil? Er hun så slank nå at trollene tar henne fordi hun ser så flott ut? 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 14. juli 2019 #184 Del Skrevet 14. juli 2019 Jeg synst hun såg tynnere ut på bilder fra mars/april enn hva hun gjør nå. Men går vel ikke siden hun nettopp tok operasjon? Mulig jeg ser feil 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 14. juli 2019 #185 Del Skrevet 14. juli 2019 (endret) Masse som er slettet @Orly Det er bare ikke ryddemeldinger lenger. Endret 14. juli 2019 av kahaki 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 14. juli 2019 #186 Del Skrevet 14. juli 2019 2 timer siden, Orly skrev: Nok en gang lurer jeg på hvorfor all diskusjon om vekten får stå i denne tråden. Bør jaggu modereres mer her inne Vekt, trening og vise fram mest mulig hud er grunnsteinene i bloggen hennes og hennes sosiale medier. Blandet med diverse kloke utsagn om å elske kroppen sin uansett vekt. Da er det naturlig at man kan diskutere hennes vekt, kropp og hvordan hun fronter den. Det er jobben hennes, tross alt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 14. juli 2019 #187 Del Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, Pollen skrev: Hun skriver vel «mer normal» og ikke at hun har blitt normalvektig. Det er godt mulig. Hun skriver uansett at hun fikk heiarop når hun var overvektig, og nå når hun, etter eget utsagn, ikke er overvektig lenger, da får hun hat. Hun er langt unna slank. Når det gjelder trening, er hun ganske sterk i enkelte muskelgrupper, men er fremdeles for tung til at teknikken hennes er riktig. Til og med jeg som er amatør ser at teknikken ikke er riktig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 14. juli 2019 #188 Del Skrevet 14. juli 2019 Bullshit. Hun har fått kritikk for kroppsfokus også da hun var større/på sitt største. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 14. juli 2019 #189 Del Skrevet 14. juli 2019 1 time siden, FotbaIlflua skrev: Det er godt mulig. Hun skriver uansett at hun fikk heiarop når hun var overvektig, og nå når hun, etter eget utsagn, ikke er overvektig lenger, da får hun hat. Hun er langt unna slank. Når det gjelder trening, er hun ganske sterk i enkelte muskelgrupper, men er fremdeles for tung til at teknikken hennes er riktig. Til og med jeg som er amatør ser at teknikken ikke er riktig. Nå er jeg lubben da, men jeg kan løfte fletta av hvem som helst i veldig mange øvelser på teknikk. Tror ikke tyngden er utløsende faktor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 15. juli 2019 #190 Del Skrevet 15. juli 2019 12 timer siden, CabinCruiser skrev: Nå er jeg lubben da, men jeg kan løfte fletta av hvem som helst i veldig mange øvelser på teknikk. Tror ikke tyngden er utløsende faktor. Jeg snakker ikke om å løfte, jeg snakker om å klare å utføre riktig teknikk på styrkeøvelser. Noe som kan være vanskelig når man er veldig polstret. Hun er tross alt utdannet pt, så man bør kunne forvente at hun har teknikken inne selv om hun skal jobbe som pt og lære teknikken videre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 15. juli 2019 #191 Del Skrevet 15. juli 2019 Nye podkasten - veldig mye repetisjon - og inspirasjon fra Funkygines siste innlegg? Samtidig er det vel lettere å si dette når en selv har mistet x antall kg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 15. juli 2019 #192 Del Skrevet 15. juli 2019 Herregud Helene, du har ikke "løshud!" Den vektnedgangen har gått sakte men sikkert nedover, på riktig måte med trening. Den "huden" du snakker om, er slik ALLE med noe fettprosent har! Skal jeg kalle min "bollemage" for løshud?? Men det var akkurat samme forrige runden, da ville hun ha gratis operasjon for å fjerne det lille ekstra som var igjen av hud.. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 15. juli 2019 #193 Del Skrevet 15. juli 2019 18 minutter siden, Finnwife skrev: Herregud Helene, du har ikke "løshud!" Den vektnedgangen har gått sakte men sikkert nedover, på riktig måte med trening. Den "huden" du snakker om, er slik ALLE med noe fettprosent har! Skal jeg kalle min "bollemage" for løshud?? Men det var akkurat samme forrige runden, da ville hun ha gratis operasjon for å fjerne det lille ekstra som var igjen av hud.. Nei, dette er ikke løs hud. Tenkte det samme! Det er fett rett og slett. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 15. juli 2019 #194 Del Skrevet 15. juli 2019 Hun skjønner ikke hva løshud er. Hun fekk spørsmål fra en følgerne på Instagram om løshud. Det kunne trenes vekk i følge Helene 🤦🏻♀️ 🤦🏻♀️ 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 15. juli 2019 #195 Del Skrevet 15. juli 2019 Man må også ha veldig mye mer heng enn det hun hadde. Tror nok hun gikk litt i kjelleren da avslaget kom desverre. Synes hun skal være fornøyd med at det ikke ble verre, hun var (og er enda) flink og trene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 15. juli 2019 #196 Del Skrevet 15. juli 2019 Alle har "løshud" når man krøker magen sin på den måten!🙄 Og det er da virkelig ikke hud heller slik som folk påpeker. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 17. juli 2019 #197 Del Skrevet 17. juli 2019 Dronninga av slankende positurer ✌🏻 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 17. juli 2019 #198 Del Skrevet 17. juli 2019 Skjønner at hun er fornøyd med seg selv, men hun er jo fortsatt veldig, veldig stor. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arnoyb Skrevet 17. juli 2019 #199 Del Skrevet 17. juli 2019 Akkurat nå, Pollen skrev: Skjønner at hun er fornøyd med seg selv, men hun er jo fortsatt veldig, veldig stor. Men er det ikke innafor å være fornøyd underveis? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 17. juli 2019 #200 Del Skrevet 17. juli 2019 Jeg kom over bildene hun tok for Lillefrekke, og til sammenligning er jo hun bare halve personen idag. Skjønner jo at hun er fornøyd selv om det tar litt av med selfies. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå