Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

1 time siden, tutsi123 skrev:

Dårlig reklame for xxl å ha henne som ansatt. Hun er neppe lønnet for å sitte å gjøre seg til på SOME. Så jeg håper hun får en irettesettelse fra leder.

De har sikkert lunsj og pauser på XXL også, som alle andre steder.. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å klage, på sosiale medier, at hun kjeder seg på jobb, er ikke greit. Fryktelig respektløst. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, miss summers skrev:

Å klage, på sosiale medier, at hun kjeder seg på jobb, er ikke greit. Fryktelig respektløst. 

Det er jeg faktisk helt enig i. Om man er blogger/influenser med en "normal" jobb så bør den jobben holdes unna de sosiale mediekanalene. Jeg hadde ikke akseptert at mine ansatte blogget om jobben, osv. Man er en representant for bedriften også i de 16 timene man ikke er på jobb, men spesielt i de 8 timene man får betalt for. Faktisk kan arbeidsgiver kreve at telefon og sosiale medier ikke skal være tilgjengelig i arbeidstiden.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Spøkelse skrev:

De har sikkert lunsj og pauser på XXL også, som alle andre steder.. 

Filmer også i butikken .......

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Spøkelse skrev:

De har sikkert lunsj og pauser på XXL også, som alle andre steder.. 

Du verden for en talentløs kommentar :D Har du i det hele tatt vært i arbeidslivet ??  Om snappene er i butikken eller på pauserommet spiller ingen rolle,så lenge hun er på jobb og ikledd uniform. Hun er i det hele tatt svært umoden på mange plan,og det er trist å være vitne til at ikke noen i familien tar affære og sørger for at hun blir beskyttet mot seg selv.Hun er vel 31? Men opptrer som en pre-teenager. 

Endret av tutsi123
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, tutsi123 skrev:

Du verden for en talentløs kommentar 😄 Har du i det hele tatt vært i arbeidslivet ??  Om snappene er i butikken eller på pauserommet spiller ingen rolle,så lenge hun er på jobb og ikledd uniform. Hun er i det hele tatt svært umoden på mange plan,og det er trist å være vitne til at ikke noen i familien tar affære og sørger for at hun blir beskyttet mot seg selv.Hun er vel 31? Men opptrer som en pre-teenager. 

Haha, for en kommentar du selv skriver? 👏 Utrolig unødvendig provoserende start på første del av innlegget ditt. 

For å svare på resten: jeg er helt enig med mye av det andre som er sagt. Jeg syns likevel at i denne tråden (og flere av de andre om bloggere) så blir det innmari flisespikkeri på unødvendige ting fremfor de (som regel) mange andre tingene det kanskje er "viktigere" å bry seg om. At HD bruker Snapchat på jobben/pausen/mens hun har på seg uniform er i seg selv en ikke-sak. Innholdet, derimot. Min kommentar var rettet mot at det ikke er et problem at hun tar en snap med jobbklær på. Ikke gjør oss andre til noen slags gudevesen som aldri har sjekket sosiale medier i løpet av en arbeidsdag.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har allerede usunne vaner såpass tidlig etter operasjonen. Hun må virkelig passe seg...legge om til en sunnere livsstil om dette skal vare. Å gå ned nok+holde vekten etter sleeve er knallhardt.. 

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, miss summers skrev:

Å klage, på sosiale medier, at hun kjeder seg på jobb, er ikke greit. Fryktelig respektløst. 

Hun har jo holdt på sånn med samtlige arbeidsgivere hun har hatt. Ingen god reklame for noen av dem spør du meg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kahaki skrev:

Hun har jo holdt på sånn med samtlige arbeidsgivere hun har hatt. Ingen god reklame for noen av dem spør du meg.

Ingen god reklame for henne selv som arbeidstaker.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært her og lest, så nå har hun tatt en selfie i arbeidsuniform hvor hun smiler😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pollen skrev:

Hun har vært her og lest, så nå har hun tatt en selfie i arbeidsuniform hvor hun smiler😂

Men så dumt å gjøre dette «offentlig» på jobb? - Skal ikke helst tlf og SoMe være lagt bort da? 

Hun har gått ned mye - det skal hun ha!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Pollen skrev:

Hun har vært her og lest, så nå har hun tatt en selfie i arbeidsuniform hvor hun smiler😂

hahahaha ja er det ikke flott at hun tok en selfie,så følgerne får se hvordan hun ser ut i dag.Det er jo sååååååå lenge siden forrige selfie :D 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pollen skrev:

Hun har vært her og lest, så nå har hun tatt en selfie i arbeidsuniform hvor hun smiler😂

Er en slakk BH arbeidsuniform der? 😳 Det er vel stort sett det hun er ikledd på disse selfiene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Flettfrid skrev:

Man ser jo tydelig på filmene hun har lagt ut på instastory nå at hun ikke er en str 38, 48 stemmer vel mer. Kanskje det var en skrivefeil fra hennes side? 🤔🙈

Hun har sagt det ved en annen anledning også. Hun må tro vi er dumme. Ble et rant når hun ble beskyldt for å redigere leggene. Nytter ikke å lyve når alt er veldokumentert på SOME

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hun har sagt det ved en annen anledning også. Hun må tro vi er dumme. Ble et rant når hun ble beskyldt for å redigere leggene. Nytter ikke å lyve når alt er veldokumentert på SOME

Beskyldt, problemet er jo at det stemmer at hun redigerte leggene. Har hun ikke innrømmer det enda?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kahaki skrev:

Beskyldt, problemet er jo at det stemmer at hun redigerte leggene. Har hun ikke innrømmer det enda?

Hun innrømmer aldri noe og kommer heller ikke til å gjøre det. Nå er ikke redigering noe unikt for henne. Nesten samtlige, hvis ikke alle av de største influencerne redigerer bildene sine. Bare et lett søk på IG så flommer det over av redigerte lår og legger

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns oppriktig synd på Drage for tiden, det hele virker fryktelig desperat og panisk i mine øyne. Det er faktisk bare trist å se. Kan ikke forstå at innlegg fører frem til noe positivt, hverken på snap eller Instagram. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest- silje

Jeg synes hun ser slankere ut i april, enn nå https://www.helenedrage.no/2019/04/22/50-raske-sporsmal-og-svar/ men det kan jo såklart være redigering det også da. 

Hun er ikke en 38 i størrelse, ikke i vanlig klesbutikk, ja hun bruker (for) små klær, men hun får nok ikke på seg en vanlig str 38. Legger ved bilde av en dame som bruker 38 i overdel og 40 i underdel.

 

2854283.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...