Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

3 timer siden, FotbaIlflua skrev:

Hun er IKKE str 38! Hun er sikkert 30 kg tyngre en meg, ikke faen om vi bruker samme størrelse i klær.

Samme her! Det er faktisk ikke mulig. Kanskje hvis hun klemmer seg inn i noe med mye stretch, men reelt er hun ikke en str 38. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sa selv at hun brukte 44/46 i bukser, noe som er mer realistiske størrelser på klærne hun burde kjøpe. Dette er plagg det ikke er noe særlig slingringsmonn i. 

Tror hun nå er såpass fokusert på sin egen vekt nå at hun prøver å få størrelsene så små som mulig, uten at klærne nødvendigvis passer slik som de skal, kun for å skryte av at hun bruker en "liten" størrelse.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev hun ikke her om dagen at vekten har stått stille lenge? Eller at det gikk saktere? Jeg tror nok at hun vil være en 38 da, men det blir litt feil og presse på seg for små plagg. Har egentlig alltid syntes at hun brukte for små klær generelt, men det gjelder jo flere bloggere også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver nå at hun må oppe i 44-46 i bukser og at passformen har mye å si. 

44-46 er nok mye mer hennes str enn 38 ja. 

 

*skrivefeil

Endret av Flettfrid
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, Flettfrid skrev:

Hun skriver nå at hun må oppe i 44-46 i bukser og at passformen har mye å si. 

44-46 er nok mye mer hennes str enn 38 ja. 

 

*skrivefeil

At hun nå må opp i str 44-46 eller at hun nå er nede i str 44-46? Er hun nå oppe i 44-46 så må jo det bety at hun nå er større enn tidligere, og det kan hun vel ikke være...? 🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, miss summers skrev:

38/40 på zizzi er vel litt annerledes enn i andre butikker? Vet ikke, men hun ser ikke ut som en 38 egentlig. 

38/40 på zizzi tilsvarer vel nærmest noe og 50 i vanlige butikker. Da jeg var litt større kjøpte jeg et plagg på den butikken i str s som andre steder ville vært xl.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SunnivaOslo skrev:

38/40 på zizzi tilsvarer vel nærmest noe og 50 i vanlige butikker. Da jeg var litt større kjøpte jeg et plagg på den butikken i str s som andre steder ville vært xl.

Hun mener garantert i vanlig butikk. Tviler på at hun ønsker å fortsette å handle på Zizzi nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cerruti skrev:

Hun mener garantert i vanlig butikk. Tviler på at hun ønsker å fortsette å handle på Zizzi nå.

Men hun er altfor stor for str 38

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke Helene få lov å bruke de klærne hun vil? Syns det blir jævla teit å ¨diskutere størrelser på klær, alle veit jo at det aldri henger på greip. Jeg har bukser i størrelser 38-46- de er like jævla store. Jeg har topper i rangen S-XXL.  En taits kan jeg bruke i str M og en annen en må jeg opp i XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL for å få over baken..

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, SunnivaOslo skrev:

38/40 på zizzi tilsvarer vel nærmest noe og 50 i vanlige butikker. Da jeg var litt større kjøpte jeg et plagg på den butikken i str s som andre steder ville vært xl.

Feil det,

S= 42/44  M= 46/48 L=50/52 XL= 54/56

Zizzi begynner på 42, så 38/40 Finnes ikke. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, MarianneE skrev:

Feil det,

S= 42/44  M= 46/48 L=50/52 XL= 54/56

Zizzi begynner på 42, så 38/40 Finnes ikke. 

Greit nok men hun er ikke en vanlig str 38. Husk at det er store forskjeller fra merke til merke og er seff annerledes med en treningstights i str 38 enn jeans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun redigerer bildene sine mye. Se det seneste bildet i sykkelshorts på insta, og zoom inn på beina. Flaut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 11.17, kahaki skrev:

Jeg skulle ønske alle disse slanke-bloggerne forsvant. Hvordan forsvare at du er fornøyd med deg selv men drive en blogg om slanking?

Du tuller nå? Du mener altså at om man slanker seg så kan man ikke være fornøyd med seg selv? Det har ikke slått deg at en person slanker seg fordi de er fornøyd med seg selv og ønsker å ta vare på kroppen sin? Nei, vet du hva. Skulle ønske dere som forsvarte overvekt og fedme lukket munnen en stund for så å skaffe dere litt kunnskap om overvekt og dets negative effekt på kroppen. Dere er en forferdelig innflytelse på mennesker og deres helse. 

Angående Helene Drage så er jeg ikke fan av dama og følger henne knapt. Hun er ekstremt kroppsfiksert i mine øyne. Var innom profilen hennes på instagram i dag for å se hvor langt hun har kommet (var vell innom sist en gang i vår), og ser at vekten har stått stille men herregud så mye hun har gått ned siden hun tok operasjonen. Glad på hennes vegne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, hippyskippy said:

Hun redigerer bildene sine mye. Se det seneste bildet i sykkelshorts på insta, og zoom inn på beina. Flaut. 

Ja, jeg har også lagt merke til det og syns det er trist. Hun som var så i mot det før. Når folk som skal fronte kroppspositivisme og selvaksept redigerer kroppen sin sånn mister de all troverdighet hos meg i hvertfall. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mehr ser du selv hva du skriver?

Du er ikke fornøyd med deg selv om du ikke vil være tjukk. Hvis du vil slanke deg så ønsker du å endre deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mehr said:

Du tuller nå? Du mener altså at om man slanker seg så kan man ikke være fornøyd med seg selv? Det har ikke slått deg at en person slanker seg fordi de er fornøyd med seg selv og ønsker å ta vare på kroppen sin? Nei, vet du hva. Skulle ønske dere som forsvarte overvekt og fedme lukket munnen en stund for så å skaffe dere litt kunnskap om overvekt og dets negative effekt på kroppen. Dere er en forferdelig innflytelse på mennesker og deres helse. 

Angående Helene Drage så er jeg ikke fan av dama og følger henne knapt. Hun er ekstremt kroppsfiksert i mine øyne. Var innom profilen hennes på instagram i dag for å se hvor langt hun har kommet (var vell innom sist en gang i vår), og ser at vekten har stått stille men herregud så mye hun har gått ned siden hun tok operasjonen. Glad på hennes vegne. 

Tror hun skrev at hun hadde gått ned 40 kg og det er jo utrolig bra. Skjønner godt at hun er fornøyd med det :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvor fornøyd man er når man redigerer beina SÅ åpenbart..40 kg er jo kjempebra, synd at hun må ty til slike metoder da:/

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...