Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det blir helt usaklig å spekulere i at hun ikke har gått ned noe særlig i vekt. Altså, hun har gått ned mange kilo. Ingen tvil om det! Men str 38 er hun et stykke unna og helt ærlig så er vel ikke det noe mål i seg selv heller?

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo gått ned mye, det ser man jo veldig godt på de bildene. Å det skal hun ha skryt for 👏 

Håper bare hun klarer å fortsette den veien hun har gått vektmessig siden operasjonene, å når normalvekt. Å da selvfølgelig klarer å holde den, så ikke operasjonene blir bortkastet. 

 

Jeg kjenner flere som har tatt samme operasjon som i dag er større enn de var før de ble opererte. Å det syns jeg er misbruk av helsevesentes penger.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Flettfrid skrev:

Håper bare hun klarer å fortsette den veien hun har gått vektmessig siden operasjonene, å når normalvekt. Å da selvfølgelig klarer å holde den, så ikke operasjonene blir bortkastet. 

Jeg synes hun kan være fornøyd med den vekten hun har fått nå. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, cerruti skrev:

Jeg synes hun kan være fornøyd med den vekten hun har fått nå. 

Hjelper ikke hva vi syns, om hun ikke er det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Butternut skrev:

Tror hun leser her inne mtp det siste innlegget..:plystre:

..og en ting til; jeg skulle ønske at hun hadde beholdt det lange, fine og naturlige håret sitt!! 

Det skrev hun her om dagen, at frisøren måtte klippe bort mye fordi det er veldig tynt og flisete etter operasjonen. 

Veldig trist å lese at denne tråden blir like stygg som den forrige, det så lenge lyst ut. Håper ikke de her inne som skriver så stygge ting, snakker slik til folk i virkeligheten også. På en annen side så burde de jo ikke skrive ting de ikke hadde turt å si til Helene face to face😏

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Birdo skrev:

Det skrev hun her om dagen, at frisøren måtte klippe bort mye fordi det er veldig tynt og flisete etter operasjonen. 

Veldig trist å lese at denne tråden blir like stygg som den forrige, det så lenge lyst ut. Håper ikke de her inne som skriver så stygge ting, snakker slik til folk i virkeligheten også. På en annen side så burde de jo ikke skrive ting de ikke hadde turt å si til Helene face to face😏

Enig , utrolig stygt mye av det som skrives i denne tråden 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, loveli skrev:

Hvorfor? Hun er fremdeles veldig stor ift hva som er anbefalt.

Hun har gått ned mye og klarer nok å gå ned til en sunn vekt ganske snart.

Jeg tror ikke den vekten hun har nå er så usunn akkurat da...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

Jeg fatter ikke hvorfor hun fortsetter å blogge...de 10 siste innleggene...5 kommentarer...Hun har blogget i 10-11 år...på tide å begynne å variere innholdet litt mer og by på andre ting enn pupper og rompe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Beatbox skrev:

Jeg fatter ikke hvorfor hun fortsetter å blogge...de 10 siste innleggene...5 kommentarer...Hun har blogget i 10-11 år...på tide å begynne å variere innholdet litt mer og by på andre ting enn pupper og rompe...

På bloggen sier hun at hun vil motivere og inspirere. Det gjorde hun en periode etter siste "oppgjør" om disse lettkledde bildene til en hver tid. Men nå er det tilbake i samme greie. Bare eksponeringsbehov, og fryktelig lite innhold. Hvem blir inspirert av enhjørning-fjas og andre folk sine rumper? Hva skjedde med matinspirasjon, hverdagstips, treningstips og tanker rundt livsstilsendring? 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
4 minutter siden, panzerpølsa skrev:

På bloggen sier hun at hun vil motivere og inspirere. Det gjorde hun en periode etter siste "oppgjør" om disse lettkledde bildene til en hver tid. Men nå er det tilbake i samme greie. Bare eksponeringsbehov, og fryktelig lite innhold. Hvem blir inspirert av enhjørning-fjas og andre folk sine rumper? Hva skjedde med matinspirasjon, hverdagstips, treningstips og tanker rundt livsstilsendring? 

WORD! Hadde vært mye mer interessant om hun kunne delt tankene rundt eksponeringsbehovet sitt..f.eks...tankene rundt sitt forhold til mat..litt mer enn at * jeg liker ikke å lage mat *....og droppe dette awesome-greiene sine..hun er den første som stadig viser at hun ikke tror på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli
2 timer siden, cerruti skrev:

Jeg tror ikke den vekten hun har nå er så usunn akkurat da...

Hun har antageligvis en BMI innenfor "fedme"-området, så jo, vekten er usunn.

Jeg tror hun skal videre ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo ikke slutte å blogge for hun er jo en INFLUENSER, en mer offentlig person enn den vanlige mannen/damen i gata, må vite..........

Virker som hun ser på sin egen berømmelse et  par hakk høyere enn virkeligheten....

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon til skade og svar til dette. 

Sol, admin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lest litt på bloggen hennes nå, syns ho

virker ekte stolt og reflektert. Mye pupper og rosa hår osv men det gjør bildene mer interessante enn om det bare var en overvektig jente der liksom. Nei, alle fordommene jeg hadde etter å ha lest her forsvant litt faktisk. Og jeg er en rimelig negativ person

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 9.29, Ikanonym skrev:

Lest litt på bloggen hennes nå, syns ho

virker ekte stolt og reflektert. Mye pupper og rosa hår osv men det gjør bildene mer interessante enn om det bare var en overvektig jente der liksom. Nei, alle fordommene jeg hadde etter å ha lest her forsvant litt faktisk. Og jeg er en rimelig negativ person

Reflektert med tanke på hva?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tutsi123 skrev:

Reflektert med tanke på hva?

Feks. Over sin egen situasjon. Mye frem og tilbake og d er ho klar over. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo i hvert fall ikke være bra for en skjør psyke med denne evige poserende eksponeringen. - Ikke for noen egentlig. 

Endret av cerruti
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...