Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, gjest- silje skrev:

Jeg synes hun ser slankere ut i april, enn nå https://www.helenedrage.no/2019/04/22/50-raske-sporsmal-og-svar/ men det kan jo såklart være redigering det også da. 

Hun er ikke en 38 i størrelse, ikke i vanlig klesbutikk, ja hun bruker (for) små klær, men hun får nok ikke på seg en vanlig str 38. Legger ved bilde av en dame som bruker 38 i overdel og 40 i underdel.

 

2854283.jpg

Dette ser mer riktig ut ja! Skjønner ikke hvorfor det er så om å gjøre å skal ha så små klær? Man burde da bare bruke den størrelsen man har, og ferdig med det. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, BeverTramp skrev:

Imgur april - juni

 

Lar linken tale for seg selv

Uff! Jeg tenkte mitt angående kostholdet hennes tidlig etter operasjonen, men håpte for hennes del at det skulle gå bra. Sammenlikningen du postet viser jo hvilken retning det går. Uansett hva jeg mener om HD sin eksponering og annet, unner jeg ikke henne at hun skal skli tilbake til der hun var. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vært kjempeflink til å trene...der er eg imponert...men, kostholdet er likevel det viktigste!!

Har en minimage, ja....men, maange små måltid blir mye tilslutt....skummelt.....håper hun ringer og får hjelp til å snu dette og tips om måltidsrytme osv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Moongirl skrev:

Hun har vært kjempeflink til å trene...der er eg imponert...men, kostholdet er likevel det viktigste!!

Har en minimage, ja....men, maange små måltid blir mye tilslutt....skummelt.....håper hun ringer og får hjelp til å snu dette og tips om måltidsrytme osv. 

Er ikke sikkert det er så mye trening. Det at hun snapper fra trening betyr ikke at hun trener noe særlig. Trur hun er mer opptatt av å dokumentere at hun er på treningsentreet. Trur det er mer selfies enn trening desverre..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett mye eller lite trening så er jo kostholdet det viktigste. Hjelper ikke hvor mye man trener om kaloriinntaket er mye høyere enn man forbrenner. 

 

Å spise for lite kan også virke inn på vektnedgang, da holder kroppen igjen å vektnedgangen stopper.

Mener å ha lest at hun lå veldig lavt på kalorier, å det trenger ikke være utelukkende positivt.

Skal man unne seg en is, en cider, ett glass vin eller noe kos hver dag så går det fort feil veien.

Om psyken ikke spiller på lag i tillegg så er det vanskelig å holde rett kurs. 

En ting til som kan spille inn til en del kvinner er hormonprevansjon, en del kvinner får stor vektoppgang og sliter med å gå ned med hormonprevansjon. 

Endret av Flettfrid
La til 2 settninger.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La nå denne HD få leve i sin fantasiverden,med kunstige negler,vipper og you name it.La henne få spise hva hun vil, og vi burde ikke bry oss om at hun er på vei til å ese ut igjen.Det går jo kun utover henne selv.

 

Jeg tror de fleste som så på henne som et forbilde,nå er våknet opp.Å være så selvopptatt som HD er svært usunt og unormalt,men hun om det.Det er lite aktivitet i kommentarfeltet og det er ikke vanskelig å forstå.

 

Skal man ned i vekt må man spise mindre enn man forbrenner.det gjelder også de med andre utfordringer som hormonpreventiver ,pcos,stoffskifteproblematikk og de som sitter i rullestol for å nevne noe.

Trening er ikke nødvendig for å gå ned i vekt,om det er det som er målet.Men med styrketrening kan man,om man trener riktig bygge muskelmasse.Økt muskelmasse gjør at man kan spise mer,uten å legge på seg.

 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun leser her inne mtp det siste innlegget..:plystre:

..og en ting til; jeg skulle ønske at hun hadde beholdt det lange, fine og naturlige håret sitt!! 

Endret av Butternut
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig at hun aldri nevner at det er her hun leser om seg selv. Og seriøst. Den dama der klarer aldri i verden å presse seg inn i str 38.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, Butternut skrev:

Tror hun leser her inne mtp det siste innlegget..:plystre:

..og en ting til; jeg skulle ønske at hun hadde beholdt det lange, fine og naturlige håret sitt!! 

Det er ingenting å lure på....når * altfor * mange av innleggene hennes er de reneste tilsvarene til det som det til enhver tid diskuteres om her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Beatbox
Akkurat nå, hippyskippy skrev:

Eier hun ikke klær?

Som vi ser er hun sponset med undertøy og hun eier bikinier...ja og litt treningstøy :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosalie skrev:

På bildene i siste blogginnlegget ser hun ikke mye mindre ut enn før operasjonen:  https://www.helenedrage.no/2019/07/30/jeg-deler-det-som-foles-naturlig/ Hun har mindre mage og slankere midje, men ellers ser jeg ikke stor forskjell.

Dette innlegget (hennes altså) var bare dumt. Å rettferdiggjøre alkohol i sosiale medier og at hun kjeder seg på jobb, med at det gjør sikkert andre også. Beklager, men dette var virkelig fordummende. 

Og nei, hun ser nesten ut som samme størrelse. Operasjon var åpenbart ingen løsning. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser mye mindre ut. Husk det var voldsom oppstilling og posering før hun gikk ned såpass mye som hun har gjort. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, cerruti skrev:

Jeg synes hun ser mye mindre ut. Husk det var voldsom oppstilling og posering før hun gikk ned såpass mye som hun har gjort. 

Det er fortsatt den samme oppstillingen og poseringen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34
2 minutter siden, hippyskippy skrev:

Virkelig ett bevis på hvordan foto kan lyve. Slik har hun jo aldri sett ut på noen bilder hun selv har valgt å legge ut. Når man ser bildene fra lille frekke blir saken rundt operasjon også helt noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...