Gå til innhold

Helene Drage


Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Jeg skulle ønske alle disse slanke-bloggerne forsvant. Hvordan forsvare at du er fornøyd med deg selv men drive en blogg om slanking?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Plannergirl
1 time siden, kahaki skrev:

Jeg skulle ønske alle disse slanke-bloggerne forsvant. Hvordan forsvare at du er fornøyd med deg selv men drive en blogg om slanking?

Helse selvfølgelig. Ikke alle slanker seg for utseende 🙄

Endret av Plannergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Jeg kom over bildene hun tok for Lillefrekke, og til sammenligning er jo hun bare halve personen idag. Skjønner jo at hun er fornøyd selv om det tar litt av med selfies.

Halve personen? Tror ikke det nei. Lillefrekke har tatt bilder sånn hun faktisk ser ut( eller så ut før operasjonen da). Hun selv er flink til å ta bilder så hun ser mye slankere ut enn hun er. Hun er fortsatt veldig overvektig.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kahaki skrev:

Jeg skulle ønske alle disse slanke-bloggerne forsvant. Hvordan forsvare at du er fornøyd med deg selv men drive en blogg om slanking?

Kan du ikke være fornøyd med deg selv om du prøver å gå ned i vekt? Er man ikke fornøyd med seg selv om man trener for å bygge muskler? Hvor går grensa?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser det jo godt på de treningsvideoene hun legger ut at hun ikke er så tynn og fit som hun gir utrykk for på mange av bildene hun selv tar. 

Utrolig hva riktig positur gjør på bilder, vanskelig å skjule sannheten på en film.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Flettfrid skrev:

Man ser det jo godt på de treningsvideoene hun legger ut at hun ikke er så tynn og fit som hun gir utrykk for på mange av bildene hun selv tar. 

Utrolig hva riktig positur gjør på bilder, vanskelig å skjule sannheten på en film.

Var innom insta hennes og tok en titt. Synes ikke at det verken synes eller ser ut som at hun har bedrevet med trening over lengre tid.

Som PT så burde man jo gå fram som et godt eksempel. Noe jeg ikke får inntrykk av henne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Var innom insta hennes og tok en titt. Synes ikke at det verken synes eller ser ut som at hun har bedrevet med trening over lengre tid.

Som PT så burde man jo gå fram som et godt eksempel. Noe jeg ikke får inntrykk av henne.

Hun har jo vært gjennom en ganske stor operasjon der hun hadde en stund hvor hun ikke kunne trene. Før det var det vell hipp som happ med både kosthold og trening. Kan jo ikke forvente at muskler bare skal sprette frem på noen måneder når man starta på BMi oppi 45 sjiktet, selv om hun har gått ned mye. 

At hun er ute etter bekreftelse og noe oppmerksomhets syk er vell ikke noe å diskutere, hun er blogger, det er jo greia dems. 

Enig i at det blir mye hud og poseringer, men når man her skal få det til å høres ut som hun ikke gjør det hun kan for at hun ikke er tynn å topptrent allerede så blir det for teit. Starter du på 120kg(?) er du ikke 65 kg i løpet av et halvt år. Og etter en operasjon har du platåer, sånn er det bare. Hvor hun er nå har hun vell ikke delt, men det er da ikke tvil om at hun er mindre nå enn hun var for en månedstid siden!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, arnoyb skrev:

Hun har jo vært gjennom en ganske stor operasjon der hun hadde en stund hvor hun ikke kunne trene. Før det var det vell hipp som happ med både kosthold og trening. Kan jo ikke forvente at muskler bare skal sprette frem på noen måneder når man starta på BMi oppi 45 sjiktet, selv om hun har gått ned mye. 

At hun er ute etter bekreftelse og noe oppmerksomhets syk er vell ikke noe å diskutere, hun er blogger, det er jo greia dems. 

Enig i at det blir mye hud og poseringer, men når man her skal få det til å høres ut som hun ikke gjør det hun kan for at hun ikke er tynn å topptrent allerede så blir det for teit. Starter du på 120kg(?) er du ikke 65 kg i løpet av et halvt år. Og etter en operasjon har du platåer, sånn er det bare. Hvor hun er nå har hun vell ikke delt, men det er da ikke tvil om at hun er mindre nå enn hun var for en månedstid siden!

Jeg aner abslutt ingenting om henne. Visste ikke en gang at hun var blogger. Dermed stilte jeg meg kritisk til hva hun holder på med. Men bra at hun har snudd om på livet. Det er bra og det skal hun ha ros for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Jeg aner abslutt ingenting om henne. Visste ikke en gang at hun var blogger. Dermed stilte jeg meg kritisk til hva hun holder på med. Men bra at hun har snudd om på livet. Det er bra og det skal hun ha ros for.

Ja mener det jeg også. Om hun klarer livstilsendringa på lang sikt gjenstår jo selvfølgelig å se...

Jeg drar alle bloggere/instagrammere/snappere osv under samme kammen altså. Etter min mening er de i det absolutt øvre sjiktet hva oppmerksomhets syk kommer til alle sammen... Så da tenker jeg at å kritisere for at de søker oppmerksomhet er litt døfødt. At det kan være irriterende er jeg derimot enig i. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plannergirl
1 time siden, kahaki skrev:

@arnoyb @Plannergirl

dette tror dere ikke på selv en gang.

 

Synd du er så utseendefokusert at du har har sånne synspunkt. Enten har du aldri prøvd å gå ned i vekt eller så må du jobbe med selvbildet 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, arnoyb skrev:

Ja mener det jeg også. Om hun klarer livstilsendringa på lang sikt gjenstår jo selvfølgelig å se...

Jeg drar alle bloggere/instagrammere/snappere osv under samme kammen altså. Etter min mening er de i det absolutt øvre sjiktet hva oppmerksomhets syk kommer til alle sammen... Så da tenker jeg at å kritisere for at de søker oppmerksomhet er litt døfødt. At det kan være irriterende er jeg derimot enig i. 

Dette er jeg 100% enig med deg i👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppgir å være str 38/40 på insta story nå, så da er det ingen tvil om at hun kjøper tøy som er for smått. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tutsi123 skrev:

Oppgir å være str 38/40 på insta story nå, så da er det ingen tvil om at hun kjøper tøy som er for smått. 

38/40 på zizzi er vel litt annerledes enn i andre butikker? Vet ikke, men hun ser ikke ut som en 38 egentlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tutsi123 skrev:

Oppgir å være str 38/40 på insta story nå, så da er det ingen tvil om at hun kjøper tøy som er for smått. 

Ja det så man ganske tydlig heromdagen på treningsfilmen med den svarte tightsen.. Trodde det var padding på rumpe/lår, men var bare søm som strammet noe veldig rundtomkring... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, miss summers skrev:

38/40 på zizzi er vel litt annerledes enn i andre butikker? Vet ikke, men hun ser ikke ut som en 38 egentlig. 

Zizzi starter med 42.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Moonwalker skrev:

Zizzi starter med 42.

Ok, takk. Da vet jeg ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er IKKE str 38! Hun er sikkert 30 kg tyngre en meg, ikke faen om vi bruker samme størrelse i klær.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit, jeg kjøper også str. 38 i mye klær (varierer mellom 34 og 38). Da må hun ha gått ned veldig mye i det siste! Jeg er definitivt mye mindre enn henne. Litt lavere er jeg og!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...