Hilde444 Skrevet 7. juli 2019 #161 Del Skrevet 7. juli 2019 Det er bare trist å følge med på henne. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 7. juli 2019 #162 Del Skrevet 7. juli 2019 (endret) 5 timer siden, Hilde444 skrev: Det er bare trist å følge med på henne. Er bare rart å se at hun som påberoper seg å være så imot kroppsfokus/kroppspress i media faktisk er den som bidrar til å holde liv i dette fokuset..Det oser desperat lang vei og det er vanskelig å ta det hun sier på alvor.. Endret 7. juli 2019 av Beatbox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 7. juli 2019 #163 Del Skrevet 7. juli 2019 12 timer siden, Halloi skrev: Ikke mindre enn ti selfier på snapstoryen i dag. Inkludert kløft, hud, bikinilinje og forførende blikk🙈 Håper hun får den bekreftelsen hun trenger, men synes synd på henne at hennes egne tanker om seg selv (som i følge henne selv er høye) ikke er godt nok. Ei heller bekreftelsen hun får fra sin ektemann. Hun skrev jo selv i går at hun hadde en dårlig dag, så da pøses det på med slikt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 7. juli 2019 #164 Del Skrevet 7. juli 2019 28 minutter siden, panzerpølsa skrev: Hun skrev jo selv i går at hun hadde en dårlig dag, så da pøses det på med slikt. Men har det hjulpet de 1643 andre gangene hun har gjort nøyaktig det samme...virker ikke helt sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 7. juli 2019 #165 Del Skrevet 7. juli 2019 Å som jeg skulle ønske at bloggere brukte riktig str i klær før de bretter seg ut på egne blogger.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 7. juli 2019 #166 Del Skrevet 7. juli 2019 På bloggen skeiver hun at hun trengte en hel helg alene på sofaen. Er det vanlig? Jeg hadde blitt gal! De fleste tilbringer vel ikke frivillig en helg på sofaen med mindre det er sykdom inne i bildet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rosalie Skrevet 7. juli 2019 Populært innlegg #167 Del Skrevet 7. juli 2019 3 minutter siden, Kartoffel skrev: På bloggen skeiver hun at hun trengte en hel helg alene på sofaen. Er det vanlig? Jeg hadde blitt gal! De fleste tilbringer vel ikke frivillig en helg på sofaen med mindre det er sykdom inne i bildet? Vi er forskjellige. I perioder er en helg på sofaen kun iført slaskeklær det nærmeste jeg kommer himmelen 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. juli 2019 #168 Del Skrevet 7. juli 2019 3 timer siden, Kartoffel skrev: På bloggen skeiver hun at hun trengte en hel helg alene på sofaen. Er det vanlig? Jeg hadde blitt gal! De fleste tilbringer vel ikke frivillig en helg på sofaen med mindre det er sykdom inne i bildet? Ja, det er helt normalt. Du er ikke noe fasit vettu. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutsi123 Skrevet 8. juli 2019 #169 Del Skrevet 8. juli 2019 Jeg lurer på om det ikke er ganske umodent å være så selvopptatt som denne bloggere og sikkert de fleste andre også er.Og så drittkjedelig å følge.Det er vel få som har noe vettugt å berette i bloggen sin.Drage er intet unntak.Også veldig trist at hun,selv om hun nok ikke har innsikt til å forstå det,bidrar sterkt til det såkalte kroppspresset hun til stadighet gnåler om. Det blir komisk og kleint det hele,for meg i hvertfall :D Jeg har da annet å gjøre enn å kikke på x antall selfier pr uke.At de ikke blir dritlei av sitt eget speilbilde? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 8. juli 2019 #170 Del Skrevet 8. juli 2019 Var flere her som fryktet at hun ville miste hodet helt da hun annonserte at hun hadde bestemt seg for slankeoperasjon.. og jaggu hadde de helt rett! Opplever at hun er mer selvopptatt og overfokusert på egen kropp og utseende enn noen gang. Er bare trist å være vitne til... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyeblikk Skrevet 8. juli 2019 #171 Del Skrevet 8. juli 2019 17 minutter siden, neiognei skrev: Hvor mye bekreftelse kan man få av å vise frem magen sin for 40. dag på rad da.. Ja du sier noe der.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 8. juli 2019 #172 Del Skrevet 8. juli 2019 13 minutter siden, panzerpølsa skrev: Tror kanskje vektnedgangen ikke har gått helt sånn som hun ønsket, altså at dt har stoppet opp en god stund. Selv om hun hele tiden har hevdet at vekt ikke spiller noen rolle, og at hun har rt fornøyd hele veien, er det noe som skurrer. For det er så tydelig når hun har dårlige perioder, for da er eksponeringsbehovet enormt. Sånn er det gjerne med en sleeve-operasjon...blir ikke så drastisk nedgang som med en bypass. Håper hun klarer å fortsette med den treningen hun holder på med, for det blir gull verd for å klare mer nedgang. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 13. juli 2019 #173 Del Skrevet 13. juli 2019 46 minutter siden, Beatbox skrev: Da hun * første gangen * gikk ned 60 kg oppga hun startvekten til å være 140 kg, noe som med hennes høyde gir en BMI på 49.6, men normalvekt for henne og oss andre med tilsvarende høyde ligger på 70 kg og da har man en BMI på 24.8...+ - ....Jeg personlig tror ikke på de opplysningene hun legger ut..det er noe med troverdigheten hennes som har fått seg en smell flere ganger...Eks: bilder kontra folk som har sett henne osv...de sier det er vanvittig stor forskjell.. Tror hun skammer seg mer enn hun vil innrømme ang vekt, startvekt og nåværende vekt. I tillegg skjønner jeg ikke hva hun får ut av responsen på de bildene hun legger ut. Det er i hovedsak eldre, og ekle mannfolk. Hun etterlyser respons på årets bilder i bikini, der hun i fjor ble hyllet i følge seg selv. Nå når hun har normal kropp, har det endrer seg sier hun. Jeg tror folk er dritlei hele kroppsmaset, og de eneste som fortsatt heier og roser, er nettopp disse herremennene. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 13. juli 2019 #174 Del Skrevet 13. juli 2019 31 minutter siden, panzerpølsa skrev: Tror hun skammer seg mer enn hun vil innrømme ang vekt, startvekt og nåværende vekt. I tillegg skjønner jeg ikke hva hun får ut av responsen på de bildene hun legger ut. Det er i hovedsak eldre, og ekle mannfolk. Hun etterlyser respons på årets bilder i bikini, der hun i fjor ble hyllet i følge seg selv. Nå når hun har normal kropp, har det endrer seg sier hun. Jeg tror folk er dritlei hele kroppsmaset, og de eneste som fortsatt heier og roser, er nettopp disse herremennene. Så enig med deg! Det har endret seg.... fordi folk ..som du sier..begynner å bli mektig lei hennes kroppsfokus/ kroppsmas døgnet rundt! Og som vi alle vet; mannfolka digger fordelene hennes og dess mer jo bedre for dem....* hjelp ass *.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 13. juli 2019 #175 Del Skrevet 13. juli 2019 Jeg lurer litt på hvem som sier at det ikke er motiverende, inspirerende og greit at hun tar bilder av seg nå kontra før. Har aldri sett noen kommentere det. Er det kanskje fordi folk er så lei at de rett og slett ikke gidder og si noe lengre? Synes hun maser veldig om dette med bikini altså..who cares liksom? 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 13. juli 2019 #176 Del Skrevet 13. juli 2019 16 minutter siden, Butternut skrev: Jeg lurer litt på hvem som sier at det ikke er motiverende, inspirerende og greit at hun tar bilder av seg nå kontra før. Har aldri sett noen kommentere det. Er det kanskje fordi folk er så lei at de rett og slett ikke gidder og si noe lengre? Synes hun maser veldig om dette med bikini altså..who cares liksom? Det at hun skriver/snakker mye om dette med bikini er bare en unnskyldning for å kunne vise frem sin bikini-kledde kropp..over and over and over again... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. juli 2019 #177 Del Skrevet 13. juli 2019 Håper hun når drømmevekta si nå når hun har operert, men håper hun slutter med disse vise seg fram bildene hele tiden. Bloggen har blitt dødskjedelig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 13. juli 2019 #178 Del Skrevet 13. juli 2019 Målet med gastric bypass og sleeve er ofte ikke å bli normalvektig med bmi <25. Det er mange mange som ikke klarer det, og det var heller aldri noe målsetning i seg selv. Det vet alle gjennom startkurs og de obligatoriske møtene med ernæringsfysiolog/lege/sykepleier. Man har en forventning om å gå ned så og så mange prosent av selve overvekten! Forskjell der altså, så folk må slutte å tenke at de som har gjennomgått bariatrisk kirurgi skal komme under bmi på 25. For mange er det tilnærmet umulig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 13. juli 2019 #179 Del Skrevet 13. juli 2019 2 minutter siden, Cati skrev: Målet med gastric bypass og sleeve er ofte ikke å bli normalvektig med bmi <25. Det er mange mange som ikke klarer det, og det var heller aldri noe målsetning i seg selv. Det vet alle gjennom startkurs og de obligatoriske møtene med ernæringsfysiolog/lege/sykepleier. Man har en forventning om å gå ned så og så mange prosent av selve overvekten! Forskjell der altså, så folk må slutte å tenke at de som har gjennomgått bariatrisk kirurgi skal komme under bmi på 25. For mange er det tilnærmet umulig. Jeg synes hun har gått ned nok, men det virker som hun selv vil ned mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lagerbestilling Skrevet 13. juli 2019 #180 Del Skrevet 13. juli 2019 (endret) Helene Drage er ikke en tøddel verre enn alle de andre bloggerne som også elsker å spille på kropp. Jeg syns hvert fall ikke noe om å applaudere bloggere som retusjerer og redigerer for at ting skal fremstå mer "delikat" og "glanset", og så shame de som velger å vise kroppen akkurat slik den er, helt uten filter og "lys/skygge". Jeg syns ellers at alle disse oppmerksomhetssyke damene kan ta disse bildene og legge i nattbordsskuffen til gubben sin, ferdig med det. Jeg føler meg hvert fall ikke i målgruppa som heterofil, gift kvinne når jeg ser sånne bilder. Endret 14. juli 2019 av Lagerbestilling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå