Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Unnskyld men jeg synes det som Jamilla blir utsatt for er mye verre enn det som Mariell ble utsatt for. Mariell ble hata av 2 personer, Adrian kom jo etter henne med en gang og støttet henne. Dessuten hvordan kan man ta Johansen seriøst? Hvis hun hadde sagt at jeg var stygg, feit(?) og bleik og jeg var i Marielles sko hadde jeg faktisk ikke tatt meg nær av det og det virket ikke det som det gjorde heller. Her er det en hel gruppe som går mot Jamilla og går inn for å psyke henne ut, det kalles for mobbing.

Anonymkode: 3485f...316

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det et standard-uttrykk de bruker når de er uenige i noe som er gjort? Basically: gjør du noe annet enn hva de ønsker spiller du skittent. Logisk tankemåte det der🙄

Anonymkode: dbafe...794

Kanskje det, men ganske selvmotsigende. Hun hadde gjort det samme selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jegogduogvito skrev:

Haha nei jeg elsker ikke sofie. Synes bare alle som skriver her er like saueflokk som de der inne! Dere vet ingenting om hvordan noen der inne egentlig er eller hva som har skjedd 24/7. Synes IKKE der er mobbing! Hvis du vil se badeferie kan du reise til granca å slutte å følge med et program som paradise som du VET handler om drama, for det er det det er, drama, ikke mobbing. 

Men gøy at du er så engasjert at du kjenner igjen inleggene mine da! Bare veldig dumt å engasjere seg i noe du tydeligvis ikke takler å se på.

Hadde det ikke vert noe drama hadde dere klaget på kjedeli sesong, å når det er drama skrikes det om mobbing. 

Å det første skrev jeg fordi jeg mistenker at jamilla ikke er så ulik sin vennine, men de er gode på redigering å klipping i pærra, det skal de ha.  

Ellers synes jeg Tea Kristine virker mye mer usympatisk en sofie, og liker Tea å Robin.

Drama er ikke det samme som ufyselig oppførsel. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Drama er ikke det samme som ufyselig oppførsel. 

Anonymkode: b5d55...211

Jo egentlig i reality programmer. Du kan se på ribba minutt for minutt, tror jeg vil passe deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld men jeg synes det som Jamilla blir utsatt for er mye verre enn det som Mariell ble utsatt for. Mariell ble hata av 2 personer, Adrian kom jo etter henne med en gang og støttet henne. Dessuten hvordan kan man ta Johansen seriøst? Hvis hun hadde sagt at jeg var stygg, feit(?) og bleik og jeg var i Marielles sko hadde jeg faktisk ikke tatt meg nær av det og det virket ikke det som det gjorde heller. Her er det en hel gruppe som går mot Jamilla og går inn for å psyke henne ut, det kalles for mobbing.

Anonymkode: 3485f...316

Jeg synes det er mye verre når man går på person (utseende). En når man går på taktisk dårlige valg i et spill. 

Å om du hadde tatt deg nær av det eller ikke er irelevant! Jeg hadde iallefall blitt mye mer lei meg for det Melina sa. Så der er vi forskjellige. 

De er jo bare rett å slett personer som ikke går overens. Kan ikke alltid være alles bestevenn. Jamilla snakker jo like stygt om dem bak deres rygg! Kaller dem tom i hode osv 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Jo egentlig i reality programmer. Du kan se på ribba minutt for minutt, tror jeg vil passe deg godt.

Jeg forstår godt at du ikke klarer å skille mellom drama og ufyselig oppførsel. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår godt at du ikke klarer å skille mellom drama og ufyselig oppførsel. 

Anonymkode: b5d55...211

I likemåte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal Jamilla dømmes basert på Melina? Det er jo det som skjer her nå. De er ikke samme person. Å bli utestengt på den måten Jamilla blir er ikke ok, selv i et spill. 

Anonymkode: 321aa...73b

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Fredrik Norum sjekker inn på mandag, ettersom han er fra Bergen + han er venn med henrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal Jamilla dømmes basert på Melina? Det er jo det som skjer her nå. De er ikke samme person. Å bli utestengt på den måten Jamilla blir er ikke ok, selv i et spill. 

Anonymkode: 321aa...73b

På hvilken måte blir hun utestengt? Kan du sette ord på det?

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, 420marcuus skrev:

Tror Fredrik Norum sjekker inn på mandag, ettersom han er fra Bergen + han er venn med henrik.

Hvordan har det seg at det alltid er noen som kjenner hverandre fra før? Plukkes deltagerne fra samme type miljø? El er Norge såpass lite land at det er uungåelig? Neppe. Hvorfor er ikke den geografiske spredningen større. + for at Lea var fra Kvinesdal. Ellers er det de samme byene som dominerer. Synes jeg da. 

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Plukkes deltagerne fra samme type miljø? El er Norge såpass lite land at det er uungåelig? Neppe

Anonymkode: b2c91...642

Er vel en kombinasjon av disse to. Dessuten, å "kjenne noen" er jo et veldig utvannet begrep. Jeg vil jo si at jeg "kjenner" 50% av de som er fra samme kull som meg selv i min hjemby, så om jeg var deltaker og det sjekket inn en deltaker fra min hjemby ville sannsynligheten for at jeg i det minste visste hvem vedkommende var, vært rimelig høy. Kombiner dette med plukking fra typiske PH-miljøer, så er det nesten uungåelig at ikke flere kjenner hverandre.

Anonymkode: a329f...59c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker måten hun sier det der, men innser ikke at det gjelder henne også. Hypocrite

FCC1E4C6-AE06-4273-8859-32D8D27B374E.jpeg

Anonymkode: 6ed6d...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, gutta der overrasker positivt i diskusjonen om Dubai. Sofie derimot sier jo rett ut at hun ikke bryr seg om de problematiske aspektene i Dubai som gutta trekker frem. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi, gutta der overrasker positivt i diskusjonen om Dubai. Sofie derimot sier jo rett ut at hun ikke bryr seg om de problematiske aspektene i Dubai som gutta trekker frem. 

Anonymkode: b5d55...211

Hun elsker Dubai fordi det er et «instagramvennlig» sted🙄 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at Mario og Sofie bare glir gjennom alt skit i denne Dubai-uken. Håper Sofie er den tredje som blir tatt kone av Adrian, og er den han velger i parsermonien slik at Mario fyker til helvete ut av paradise!!!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg håper at Andreas blir nestemann ut. Skjønner at det handler om drama, men det er ikke greit å snakke om mennesker på den måten. 

Anonymkode: 78e58...935

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg håper at Andreas blir nestemann ut. Skjønner at det handler om drama, men det er ikke greit å snakke om mennesker på den måten. 

Anonymkode: 78e58...935

Jeg vil egentlig ha Mario ut først, men ellers er jeg enig. Han har oppført seg usmakelig, og man skulle tro at han som en allerede offentlig person med okei rykte skulle tenke litt mer på imaget sitt. Syns det er litt annerledes med influencerne, for TIX er jo et betydelig større brand, selv om det helt ærlig ikke er min greie. Han er jo ikke en typisk Paradise-deltager, han er en artist og har allerede brutt gjennom. Det at han har vært så ekkel i det siste gjør nok at mange mister respekten for ham, og det er jo ikke ideelt om han faktisk vil lage musikk i det lange løp, og ikke bare være en fad. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.4.2019 den 18.43, 420marcuus skrev:

Tror Fredrik Norum sjekker inn på mandag, ettersom han er fra Bergen + han er venn med henrik.

Fredrik Norum er ikke fra Bergen, han er fra Sortland og ble sannsynligvis kjent med Henrik først under innspillingen. Men Severin Fromreide er fra bergensområdet, og sjekker vel inn om ikke så altfor lenge.

Anonymkode: 56577...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...