Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

Tillater produksjonen mobbing av Jamilla? Hva faen?

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tillater produksjonen mobbing av Jamilla? Hva faen?

Anonymkode: 20c4f...0da

Håper produksjonen griper inn og at det vil få noen konsekvenser for deltakerne, for måten de er på mot Jamilla er virkelig ikke okei! Kjenner jeg blir både sint og lei meg på hennes vegne. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, maria:) skrev:

Håper produksjonen griper inn og at det vil få noen konsekvenser for deltakerne, for måten de er på mot Jamilla er virkelig ikke okei! Kjenner jeg blir både sint og lei meg på hennes vegne. 

Hva foregår? 

Spoiletråd: så føl gjerne behov for å spoile;)

Anonymkode: 672c1...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tillater produksjonen mobbing av Jamilla? Hva faen?

Anonymkode: 20c4f...0da

Syns faktisk de er skikkelig ufine mot henne. Mario, Sofie, Henrik og Simen særlig. Igår da hun splittet M/S så var det helt okei, men idag var det plutselig et problem da de innså at det mest sannsynlig er en i deres allianse som sjekker ut. Syns det er drøyt, og jeg syns Jamilla er tøff som tør å stå imot Sofie og gjengen.

Sofie må ut snart, hun får så mye tv tid og er faktisk bare irriterende å høre på!! Jeg begynner å få mer og mer sansen for Thea, likte ikke henne i starten, men hun vokser på meg.

Mario og Henrik er umodne guttunger.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar

Jeg hadde sansen for TIX frem til slutten av episoden, dette så jeg ikke komme..veldig skuffende oppførsel. Synes at enkelte på PH oppfører seg som drittunger fra en random ungdomsskole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea røk. Holdningen til Tea irriterer meg, så jeg hadde vel egentlig håpet at hun hadde røket. 

Andreas "Tix" er så fryktelig barnslig. Flere av deltakerne der tar meg tilbake til ungdomsskolen. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri sett en så barnslig sesong. De holder jo på som på ungdomskolen.

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.4.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Tillater produksjonen mobbing av Jamilla? Hva faen?

Anonymkode: 20c4f...0da

Mobbing å mobbing da... De er uenig om spillet. Ingen som har gått på personangrep, slik som jamillas bestevennine "Melina, stygg feit å bleik Johnsen" gjorde. 

Slutt å kall alt som ikke er rosenrødt å badeferie for mobbing!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Mobbing å mobbing da... De er uenig om spillet. Ingen som har gått på personangrep, slik som jamillas bestevennine "Melina, stygg feit å bleik Johnsen" gjorde. 

Slutt å kall alt som ikke er rosenrødt å badeferie for mobbing!! 

Hva var det Andreas drev med helt på slutten av gårsdagens episode. Synes det var ganske uspiselig. 

Anonymkode: d2376...fcc

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Mobbing å mobbing da... De er uenig om spillet. Ingen som har gått på personangrep, slik som jamillas bestevennine "Melina, stygg feit å bleik Johnsen" gjorde. 

Slutt å kall alt som ikke er rosenrødt å badeferie for mobbing!! 

De henger jo henne ut. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Jegogduogvito skrev:

Mobbing å mobbing da... De er uenig om spillet. Ingen som har gått på personangrep, slik som jamillas bestevennine "Melina, stygg feit å bleik Johnsen" gjorde. 

Slutt å kall alt som ikke er rosenrødt å badeferie for mobbing!! 

Hva i all verden har Jamillas bestevenninne med PH å gjøre?! Og jo, det er faen meg MYE mobbing der! Grunnen til at du ikke ser det er fordi du elsker Sofie, det ser man fra dine tidligere innlegg!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Lea sier at Robin har spilt skittent i dagens episode? Hvordan har han spilt skittent? Han har da vitterlig spilt spillet for å safe seg selv og tatt valg som gir han en fordel. Tenker det er det mest naturlige og at hun hadde gjort akkurat det samme selv om hun fikk muligheten.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den som kommer best ut av denne episoden igjen er Robin!

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahahaha den kommentaren fra Robin at Lea måtte skli hjem til norge måtte jeg le godt av 😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tuppa skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Lea sier at Robin har spilt skittent i dagens episode? Hvordan har han spilt skittent? Han har da vitterlig spilt spillet for å safe seg selv og tatt valg som gir han en fordel. Tenker det er det mest naturlige og at hun hadde gjort akkurat det samme selv om hun fikk muligheten.

Er ikke det et standard-uttrykk de bruker når de er uenige i noe som er gjort? Basically: gjør du noe annet enn hva de ønsker spiller du skittent. Logisk tankemåte det der🙄

Anonymkode: dbafe...794

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om Mario prøver å kneble alle der inne, hvis ikke de gjør som han sier så blir han flyforbanna. Faen som jeg spyr av det mennesket der!

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ganske komisk at Mario hisser seg så fælt opp over de som ikke spiller og bare flyter, mens når noen faktisk tar tøffe valg på sin egen måte (Jamilla) så var det visst feil det og. 

Anonymkode: d2376...fcc

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ganske komisk at Mario hisser seg så fælt opp over de som ikke spiller og bare flyter, mens når noen faktisk tar tøffe valg på sin egen måte (Jamilla) så var det visst feil det og. 

Anonymkode: d2376...fcc

Også snakker han så høyt om at man skal stå for det man gjør, men gjorde han det da med Bettina? Neppe. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så forbanna over at Mario og Sofie beskylder Robin og Thea for å spille skittent, når de eneste som virkelig har oppført seg jævlige på den måten er de selv. Måten de sendte hjem Bettina på var fæl, begge to lovet å safe henne til ansiktet hennes, og gikk etterpå og snakket dritt om henne og ba folk sende henne ut bak ryggen hennes. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden har Jamillas bestevenninne med PH å gjøre?! Og jo, det er faen meg MYE mobbing der! Grunnen til at du ikke ser det er fordi du elsker Sofie, det ser man fra dine tidligere innlegg!

Anonymkode: 20c4f...0da

Haha nei jeg elsker ikke sofie. Synes bare alle som skriver her er like saueflokk som de der inne! Dere vet ingenting om hvordan noen der inne egentlig er eller hva som har skjedd 24/7. Synes IKKE der er mobbing! Hvis du vil se badeferie kan du reise til granca å slutte å følge med et program som paradise som du VET handler om drama, for det er det det er, drama, ikke mobbing. 

Men gøy at du er så engasjert at du kjenner igjen inleggene mine da! Bare veldig dumt å engasjere seg i noe du tydeligvis ikke takler å se på.

Hadde det ikke vert noe drama hadde dere klaget på kjedeli sesong, å når det er drama skrikes det om mobbing. 

Å det første skrev jeg fordi jeg mistenker at jamilla ikke er så ulik sin vennine, men de er gode på redigering å klipping i pærra, det skal de ha.  

Ellers synes jeg Tea Kristine virker mye mer usympatisk en sofie, og liker Tea å Robin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...