Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

hvis du ser på siden på bilde jeh sendte også ser på traileren av hva Robin hadde på så ser du hva jeg snakker om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, UnknownSource said:

Her er et enda et bilde hvis dere ikke så det, men det kan være at de prøver og lure oss

597E7E57-1F3D-49CC-930E-B9B71420BFA8.jpeg

Det er vel krona til sofie? 

Anonymkode: 321aa...73b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, UnknownSource skrev:

Her er et enda et bilde hvis dere ikke så det, men det kan være at de prøver og lure oss

597E7E57-1F3D-49CC-930E-B9B71420BFA8.jpeg

Det er krona til Sofie. Du ser det svarte håret bak "Paradise hotel" og pannen hennes nederst.

Anonymkode: 04d1c...e9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Justsaying skrev:

Hvorfor måtte Floyd dra?

Han hadde visst skjult noe for produksjonen før avreise. Usikker på hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
42 minutter siden, Wera1 skrev:

Han hadde visst skjult noe for produksjonen før avreise. Usikker på hva.

Kan jo ikke være en dom eller noe sånt, for det har jo Robin også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et personlig forhold? Forstod det som at han var i et forhold? Eller er det noe annet? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har også sagt at han slo til en i produksjonen??

 

Anonymkode: 8fd4a...113

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen har også sagt at han slo til en i produksjonen??

 

Anonymkode: 8fd4a...113

Han hadde  vært ufin og voldelig mot sin exsamboer! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, FruBagn skrev:

Han hadde  vært ufin og voldelig mot sin exsamboer! 😂

Jammen hva med Robin da?? Han er jo dømt for vold og han får bli mens Floyd blir kasta ut? What? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Jammen hva med Robin da?? Han er jo dømt for vold og han får bli mens Floyd blir kasta ut? What? 

https://www.vg.no/rampelys/i/VRnkgV/voldsdoemte-robin-24-i-paradise-hotel-derfor-faar-han-delta

Åpenhet.

Men hvis dette er riktig så har Floyd virkelig dummet seg ut. Han spurte jo VIP-laget om hva de syntes om vold mot jenter den første dagen! Med henvisning til Robin.

Endret av Ellam
La til siste avsnitt.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra de ryktene som er, så er nok dommene til Floyd vesentlig mye mer alvorlig enn de Robin har. Robin har vel en voldsdom, men Floyd har i hvert fall to dommer for alvorlige forhold. 

Anonymkode: 321aa...73b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jammen hva med Robin da?? Han er jo dømt for vold og han får bli mens Floyd blir kasta ut? What? 

 Mens Floyd har skjerpa seg er Robin fortsatt like  egosentrisk og derfor er bedre bedre TV .Desuten er Floyd fra team h......... mens Robin er mer VIP ../

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 20.3.2019 den 20.24, UnknownSource skrev:

Den som ryker imorgen på parsermonien er Mario, jeg er 100% sikker. På grunn av traileren til imorgen så kunne man se mario lei seg og rett ved siden av mario så var det gull shorte, og på samme trailer så kunne man se at den eneste som hadde på gull shorte var Robin. Om dere ikke tror meg kom tilbake imorgen også si til meg at jeh hadde rett.

Lol. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoket på IG for å finne forhold mellom deltakere (for å få tips om hvem som kommer lengre, hvem som samarbeider senere osv.) og fremtidige som dukker opp (skriver disser navnene i bold), og hva jeg tror/ser:

1. Sofie og Tea K ser ut som de har et godt forhold (kaller hverandre "bff" eller noe sånt på deres IG story). 

2. Sofie er på bursdagen til Henrik (IG story), der i hvert fall henne, Mario, Walid, Kine Toråsen og Jamilla Wais er invitert. Senere legger hun [Sofie] ut en video der tidligere nevnte, Marthe, Sebastian, og en som kan være Markus Sælid(?) (vanskelig å se, gikk raskt) er med, og hun har tagget videoen med "@paradisehotel babes". 

3. Fredrik Norum, Jamilla, Kine og Markus kommer sannsynligvis inn, for de kommenterer sånn som typisk PH-deltakere gjør på hverandres bilder, og de er i samme vennekrets som tidligere nevnte. 

4. Sofie følger kun 584, og to av dem heter "Riera", som Mario, til etternavn (hun hadde added dem nylig haha, er ikke så detektiv). Hun sier at henne og Mario ikke er i noe forhold akkurat nå (blogg), men det er søtt antar jeg.

5. Så snublet over disse her. Det er en fyr som heter Simen Dahl, som er fulgt av både Jamilla, Sofie, Fredrik, Sebastian, Walid, Mario, Tea og Henrik. Kan være en felles venn eller noe sånt da. Mia Enoksen faller i samme båt som Dahl + venn med noen EOTB deltakere. En Adele Warhaug følges av både Sofie, Markus, og Tea, så kanskje hun også, ikke vet jeg. 

6. Føler han Henrik kommer tilbake, fordi han har god kontakt med disse deltakerne jeg spekulerer kommer inn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen Dahl har vel kommet inn? 

 

Jamilla kommer inn, det er jeg sikker på. Hun er nær venn med Melina fra Ex on the beach også, så det kan bli mye drama.

Anonymkode: 321aa...73b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Simen Dahl har vel kommet inn? 

 

Jamilla kommer inn, det er jeg sikker på. Hun er nær venn med Melina fra Ex on the beach også, så det kan bli mye drama.

Anonymkode: 321aa...73b

Har faktisk ikke sett ferdig denne uka, men tror denne Simen heter Olsen til etternavn om jeg husker riktig. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...