Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - Spoilertråd


Skeivskank

Anbefalte innlegg

På 27.3.2019 den 15.44, Skeivskank skrev:

Meeeener det var engelsk. 

Det håper jeg ikke. Det lille hun har snakket engelsk som vi har sett, er ikke bra nok. Jeg er engelsklærer selv, og hennes uttale holder ikke mål til å lære bort. 

Anonymkode: a5779...190

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg ikke. Det lille hun har snakket engelsk som vi har sett, er ikke bra nok. Jeg er engelsklærer selv, og hennes uttale holder ikke mål til å lære bort. 

Anonymkode: a5779...190

Enig! Jeg kommer til å være ferdigutdannet lektor i engelsk og norsk våren 2020 og syns også at engelskkunnskapene til Sofie er alt for dårlige. Det skal også sies at jeg syns det er merkelig at noen som underviser barn deltar på Paradise Hotel, jeg vil ikke kalle meg selv prippen, men akkurat her syns jeg grensa går. PH spiller tross alt ekslusivt på kropp og sex, og ikke på en bra eller sunn måte. Det er ikke lenge siden jeg selv gikk på vgs (2010-2013), og hadde en av lærerene mine deltatt på PH ville jeg nok ha mistet en del respekt for den personen. 

Anonymkode: 2bd92...a5b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg ikke. Det lille hun har snakket engelsk som vi har sett, er ikke bra nok. Jeg er engelsklærer selv, og hennes uttale holder ikke mål til å lære bort. 

Anonymkode: a5779...190

Jeg leste nettopp de to innleggene på bloggen hennes, og grammatikken holder ikke for en norsklærer heller. Mangler for eksempel forskjellen mellom å/og. 

Jeg skriver ikke perfekt jeg heller, men jeg har vanskelig for å se for meg en lærer med så mange skrivefeil som det er på den bloggen. 

Anonymkode: 69e25...be8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er så ufattelig barnslig. Han strigråter som en liten guttunge.

Anonymkode: 44134...207

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt gjennomtrekk hos Henrik? Jeg forstår ikke hvorfor han spiller ut sin nærmeste allierte. Hadde respektert det hvis han sto for det og begrunnet det med at han spilte ut sin sterkeste konkurrent, men han begrunnet aldri valget sitt. Skikkelig sleip er han, tror folk gjennomskuer sånt lett. Han er absolutt ikke en sterk spiller, han bare spiller på impuls.

Det til tross er jeg veldig glad for at Walid er ute, han var slitsom! Og for en gjeng sutrepaver :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Walid var snill han. Kan gå ut med hevet hode. 

Anonymkode: b2c91...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2019 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Det håper jeg ikke. Det lille hun har snakket engelsk som vi har sett, er ikke bra nok. Jeg er engelsklærer selv, og hennes uttale holder ikke mål til å lære bort. 

Anonymkode: a5779...190

 Var ikke like ille her

Anonymkode: 36862...e1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Var ikke like ille her

Anonymkode: 36862...e1f

Hva i alle dager gjør hun med stemmen sin?😅

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler walid kommer inn i senere episode og starter å spille med sebastian. Virker som de er bestevenner nå hvis du sjekker instagrammen dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, UnknownSource skrev:

Føler walid kommer inn i senere episode og starter å spille med sebastian. Virker som de er bestevenner nå hvis du sjekker instagrammen dems.

Jeg synes de har nådd maksantallet for å sende inn deltakere på nytt allerede.... 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie får jo skjermtid hele tiden!

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sofie får jo skjermtid hele tiden!

Anonymkode: be346...4ad

Det var deilig den dagen hun var vekke for å sjekke kragebeinet hos legen. Da var det ikke noe Sofiemas hele dagen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er irriterende at Sofie skal alltid skylde på spillet når hun blir sjalu på grunn av hvem Mario hooker med.

Anonymkode: 6ed6d...5c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Mario i gang med ei ny ei "på si" som han lover seg bort til - IGJEN????snakk om å ikke lære🙄  forrige ble så mye at hun måtte ut.. sånn de skal gå ut denne sesongen - lurt av Mario?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette spoiler tråd? Virker som alt det snakkes om her Jan snakkes om i den andre tråden🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 61eed...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser ut som Sofie får Jamilla til å gråte i morgendagens episode, faen for en drittkjerring hun er.

Anonymkode: 20c4f...0da

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofie: "Jeg har andre ting å tenke på; helsa." LOL. 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og lov for at Jamilla tok det valget. Sofie må ut! 

Anonymkode: b5d55...211

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, er dette sesong Sofie eller?

Anonymkode: be346...4ad

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...