Bokdamen Skrevet 31. mai 2019 #181 Del Skrevet 31. mai 2019 14+6, fortsatt tre uker igjen til OUL og jeg synes tiden har mer eller mindre stoppet opp 🙄 Men bare fire uker til sommerferie, og det er ganske topp 🤩💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 31. mai 2019 #182 Del Skrevet 31. mai 2019 Her er det litt over to uker til OUL, er 16+2 nå. Magen har akkurat begynt å vokse litt, synes det har skjedd mye de siste dagene. Det er bare moro! Jeg venter i spenning på de første små bevegelsene, men ingenting enda. Vet at jeg har morkaken bak, så håper å kjenne det om ikke alt for lenge!🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 31. mai 2019 Forfatter #183 Del Skrevet 31. mai 2019 11 timer siden, Isolde skrev: Hvordan går det med folk? Har noen vært på OUL enda? Vi skal dit i neste uke, gleder meg! Her er det oul om 13 dager! Gleder meg såå masse til å få vite kjønnet og høre hjertelyd igjen. Og ikke minst se at alt forhåpentligvis står bra til!🤞🏽 Magen er umulig å holde inne nå, men er fortsatt veeeeldig liten så synes ikke😅 Er 16+5 idag🥰 Igår kjente jeg noen bevegelser inn mot magen, utrolig spesiell følelse! Måtte også ty til allergimedisiner nå. Legen min har sagt det ikke er trygt, men det fant jeg jo ut bare er tull! På tryggmammamedisin.no står all info om blant annet allergimedisiner som er trygge å bruke. Og en annen lege sa det va helt trygt, så da kjører jeg på! Skal bli deilig å bli bedre i formen igjen å kunne puste normalt😅🙈 Gleder meg til å høre hvordan det går med deg og dere andre på oul 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 31. mai 2019 #184 Del Skrevet 31. mai 2019 54 minutter siden, Tuttaa skrev: Her er det oul om 13 dager! Gleder meg såå masse til å få vite kjønnet og høre hjertelyd igjen. Og ikke minst se at alt forhåpentligvis står bra til!🤞🏽 Magen er umulig å holde inne nå, men er fortsatt veeeeldig liten så synes ikke😅 Er 16+5 idag🥰 Igår kjente jeg noen bevegelser inn mot magen, utrolig spesiell følelse! Måtte også ty til allergimedisiner nå. Legen min har sagt det ikke er trygt, men det fant jeg jo ut bare er tull! På tryggmammamedisin.no står all info om blant annet allergimedisiner som er trygge å bruke. Og en annen lege sa det va helt trygt, så da kjører jeg på! Skal bli deilig å bli bedre i formen igjen å kunne puste normalt😅🙈 Gleder meg til å høre hvordan det går med deg og dere andre på oul 🤩 Så gøy!! Jeg er 17+3 idag og fortsatt ikke kjent bevegelser, men magen har begynt å vokse. Skal på OUL i slutten av neste uke. Gleder meg til å se at alt står bra til! Tiden går aaaaltfor sakte nå 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 31. mai 2019 Forfatter #185 Del Skrevet 31. mai 2019 38 minutter siden, Isolde skrev: Så gøy!! Jeg er 17+3 idag og fortsatt ikke kjent bevegelser, men magen har begynt å vokse. Skal på OUL i slutten av neste uke. Gleder meg til å se at alt står bra til! Tiden går aaaaltfor sakte nå 😇 Åhh bare 5 dager mellom oss! Så gøy😍 Alt står nok bra til skal du se🥰 Uff ja... tiden går suuper sakte! Mye av grunnen er at jeg vil vite kjønnet NÅ haha😂 Har dere fått vite det allerede eller får dere vite det på oul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 1. juni 2019 #186 Del Skrevet 1. juni 2019 13 timer siden, Tuttaa skrev: Åhh bare 5 dager mellom oss! Så gøy😍 Alt står nok bra til skal du se🥰 Uff ja... tiden går suuper sakte! Mye av grunnen er at jeg vil vite kjønnet NÅ haha😂 Har dere fått vite det allerede eller får dere vite det på oul? Veldig moro! Hehe, jeg vil også vite kjønnet NÅ! Nå teller jeg ned dager til vi får vite det på OUL. Er det din første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 1. juni 2019 #187 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg fikk en liten pekepinn på TUL om kjønn og regner egentlig med at det stemmer. Er helt innstilt på at det er en gutt, lurer på om de skal dele rom, diskuterer kun guttenavn og er ganske fornøyd med at alle skjorter og sixpencer kan brukes igjen. Så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal på OUL, så får vi heller ta overraskelsen om det skulle vise seg å være en jente 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 1. juni 2019 #188 Del Skrevet 1. juni 2019 Vi fikk vite på TUL i uke 13 at vi mest sannsynlig venter en liten gutt 💙 Har hatt guttefølelse en stund selv, så tror det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 1. juni 2019 Forfatter #189 Del Skrevet 1. juni 2019 5 timer siden, Isolde skrev: Veldig moro! Hehe, jeg vil også vite kjønnet NÅ! Nå teller jeg ned dager til vi får vite det på OUL. Er det din første? Hihi teller ned dager jeg også🙈 Så skal bare barnefar få vite det, for vi har kjøpt sånn ballong man kan ta blått eller rosa inni. Planen var jo å forhåpentligvis få vite det på tidlig ul, men det ble jo for tidlig visst😅 Så da blir det litt mindre folk bare når vi sprekker ballongen for jeg klarer ikke vente til helga etter oul😂🙈 Ja er min første, barnefar sin andre☺️ Er det din første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 1. juni 2019 Forfatter #190 Del Skrevet 1. juni 2019 4 timer siden, Bokdamen skrev: Jeg fikk en liten pekepinn på TUL om kjønn og regner egentlig med at det stemmer. Er helt innstilt på at det er en gutt, lurer på om de skal dele rom, diskuterer kun guttenavn og er ganske fornøyd med at alle skjorter og sixpencer kan brukes igjen. Så jeg krysser fingrene for at alt er som det skal på OUL, så får vi heller ta overraskelsen om det skulle vise seg å være en jente 😅 Åhh heldige! Super greit at man kan bruke tøy om igjen! Gjenbruk❤️👍🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 1. juni 2019 Forfatter #191 Del Skrevet 1. juni 2019 3 timer siden, Sequel skrev: Vi fikk vite på TUL i uke 13 at vi mest sannsynlig venter en liten gutt 💙 Har hatt guttefølelse en stund selv, så tror det stemmer Åhh så spennende!😍 Da er det nok gutt💙 Har på magefølelsen selv at det er gutt, men alle rundt meg tror det er jente😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 1. juni 2019 #192 Del Skrevet 1. juni 2019 6 timer siden, Tuttaa skrev: Hihi teller ned dager jeg også🙈 Så skal bare barnefar få vite det, for vi har kjøpt sånn ballong man kan ta blått eller rosa inni. Planen var jo å forhåpentligvis få vite det på tidlig ul, men det ble jo for tidlig visst😅 Så da blir det litt mindre folk bare når vi sprekker ballongen for jeg klarer ikke vente til helga etter oul😂🙈 Ja er min første, barnefar sin andre☺️ Er det din første? Så gøy!! Skal du dra på ul alene da? Min mann skal være med han, men tror han hadde likt det hvis jeg overrasket han med sånn ballong! Vår første ja, og vi er begge så lykkelige! Ønsket oss barn lenge, og så fant vi hverandre og fant kjærligheten, og bestemte oss for å prøve å få barn. Og det satt på første forsøket 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 2. juni 2019 Forfatter #193 Del Skrevet 2. juni 2019 1 time siden, Isolde skrev: Så gøy!! Skal du dra på ul alene da? Min mann skal være med han, men tror han hadde likt det hvis jeg overrasket han med sånn ballong! Vår første ja, og vi er begge så lykkelige! Ønsket oss barn lenge, og så fant vi hverandre og fant kjærligheten, og bestemte oss for å prøve å få barn. Og det satt på første forsøket 😇 Nei nei, han er med på alt av timer. Så han skal være med på oul, så får bare han vite kjønnet å lager klar ballongen til senere på dagen🥰 Jaa kjøp sånn ballong! Vi kjøpte på surpriseworld👍🏽 Gleder meg til å få vite det😍 Ååh så fint!! Tenk at det satt på første skudd også når man prøver! Glad på deres vegne☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 2. juni 2019 #194 Del Skrevet 2. juni 2019 11 timer siden, Tuttaa skrev: Nei nei, han er med på alt av timer. Så han skal være med på oul, så får bare han vite kjønnet å lager klar ballongen til senere på dagen🥰 Jaa kjøp sånn ballong! Vi kjøpte på surpriseworld👍🏽 Gleder meg til å få vite det😍 Ååh så fint!! Tenk at det satt på første skudd også når man prøver! Glad på deres vegne☺️ Aah skjønner! Jeg vet ikke om noen av oss klarer å vente, så vi vil nok begge vite kjønnet med en gang. Kanskje vi kjøper sånn ballong til neste baby 🥰 glad på deres vegne også 😊 det er en spennende tid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 7. juni 2019 #195 Del Skrevet 7. juni 2019 På 1.6.2019 den 18.43, Tuttaa skrev: Åhh så spennende!😍 Da er det nok gutt💙 Har på magefølelsen selv at det er gutt, men alle rundt meg tror det er jente😂 I dag er den store dagen for meg!! Såå spent 😀 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nalla Skrevet 7. juni 2019 #196 Del Skrevet 7. juni 2019 2 timer siden, Isolde skrev: I dag er den store dagen for meg!! Såå spent 😀 Lykke til! 😁 Føles ut som en evighet å vente helt til onsdag her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #197 Del Skrevet 7. juni 2019 7 timer siden, Isolde skrev: I dag er den store dagen for meg!! Såå spent 😀 Ååh!! Masse lykke til ja☺️ Gleder meg til å høre! Teller ned dagene til torsdag her😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 7. juni 2019 #198 Del Skrevet 7. juni 2019 3 timer siden, Tuttaa skrev: Ååh!! Masse lykke til ja☺️ Gleder meg til å høre! Teller ned dagene til torsdag her😅 Det er en frisk liten jente 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuttaa Skrevet 7. juni 2019 Forfatter #199 Del Skrevet 7. juni 2019 4 timer siden, Isolde skrev: Det er en frisk liten jente 💜 Ååååå!!! Gratulerer så masse😍💖 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isolde Skrevet 8. juni 2019 #200 Del Skrevet 8. juni 2019 12 timer siden, Tuttaa skrev: Ååååå!!! Gratulerer så masse😍💖 Tusen takk!! Jeg er så lykkelig. Har ønsket meg jente men ikke turt å håpe på det helt, men det var tydelig at det var en jente i magen så jeg blir overrasket hvis det kommer en gutt 🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå