Gå til innhold

Termin november 2019


Tuttaa

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Tuttaa skrev:

Har ikke handlet mye her heller, et par bodyer bare egentlig. Men har noen arveklær fra ei venninne og fra søsteren min som vi skal få etterhvert. Vil ikke handle stort før senere da jeg ikke ser poenget med at alt skal ligge klart i flere mnd.. Tror vi begynner i slutten av august/september med å få tak i litt flere ting/møbler. Frem til da blir det bare noen søte små klær i ny og ne🥰 

Har dere begynt å få mage enda? Jeg er 22+3 idag, men om jeg ikke sier jeg er gravid er det ingen som ser det.. ser fortsatt bare "småtjukk" ut på en måte🙈 alle blir like overraska over hvor liten magen er til å være 5+ mnd på vei.. 

Vi har kjøpt barnevogn, men fikk akkurat den vi ville ha til en god pris. Ellers bare bodyer og søte klær. Resten venter vi med til september.

Magen min har poppet skikkelig ut! Den har blitt stor! Jeg er 22+5 og ser plutselig veldig gravid ut🙈 På morgenen er den mindre og kvelden større, så mye pga mat og luft osv også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Familytree
På 11.3.2019 den 13.28, Tuttaa skrev:

Hei☺️ Ååh så kjekt det var noen her inne! Den 18 ja, spennende🤩 Trist å høre... da krysser vi alt vi kan krysse for at denne lille sitter💖Og gratulerer så masse til deg også! Blir det din første?

Er også veldig redd for spontanabort, da dette er mitt første svangerskap. Så håper peanøtten holder seg inni der. Har termin den 7.november sa legen idag. 

Synes også dagene går super sakte, bare teller ned dagene til jeg kan puste litt lettere ut. Har du fått flere symptomer allerede sånn som meg? Her er puppene sprengte, kvalmen sniker seg innpå og hormonene er over alt😅 prøver å holde meg i skinnet da,hehe!

 

Beklager men hvar er en termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er ganske synlig her også. Ingen som har kommentert det enda. For de som kjenner meg er det en tydelig gravidmage, men er litt usikker på om folk jeg ikke kjenner bare tenker jeg er rund? Hvertfall med genser på, med bare singlet/t-skjorte er det ingen tvil håper jeg 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Isolde skrev:

Vi har kjøpt barnevogn, men fikk akkurat den vi ville ha til en god pris. Ellers bare bodyer og søte klær. Resten venter vi med til september.

Magen min har poppet skikkelig ut! Den har blitt stor! Jeg er 22+5 og ser plutselig veldig gravid ut🙈 På morgenen er den mindre og kvelden større, så mye pga mat og luft osv også. 

Ja men er jo lurt å se etter ting man trenger når det er salg! Så det er jo bare lurt😊 Ja er mye sommerklær nå, så føler ikke det er poeng å kjøpe så mye slikt🙈 

Ååh du er heldig!! Jeg vil også ha gravid mage🙄🙈 Den kommer sikkert snart hos meg og 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Irisiri skrev:

Magen er ganske synlig her også. Ingen som har kommentert det enda. For de som kjenner meg er det en tydelig gravidmage, men er litt usikker på om folk jeg ikke kjenner bare tenker jeg er rund? Hvertfall med genser på, med bare singlet/t-skjorte er det ingen tvil håper jeg 😜

Heldig❤️ Jeg går med stramme men stretchy kjoler da ingen av mine bukser passer og jeg er treig med å kjøpe ny bukse🙈 men i så stram kjole så tror fortsatt folk rundt jeg bare er rund😂 Magen er liksom ikke blitt skikkelig babymage enda, bare litt større nederst på en måte.. Har din blitt rund rund? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Tuttaa skrev:

Heldig❤️ Jeg går med stramme men stretchy kjoler da ingen av mine bukser passer og jeg er treig med å kjøpe ny bukse🙈 men i så stram kjole så tror fortsatt folk rundt jeg bare er rund😂 Magen er liksom ikke blitt skikkelig babymage enda, bare litt større nederst på en måte.. Har din blitt rund rund? 

Ja, vil si den er blitt rund rund, men det var ikke før nå i uke 20-22. I kjoler som er stramme under puppene vises det spesielt godt. Skjer mye hver uke nå. Tar magebilder ukentlig, og denne uken hadde det skjedd mye igjen! 

Vi er alle forskjellige, så som du sier kommer nok magen din også snart 😊 Skjønner du gleder deg, er jo bare koselig med litt stor mage.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Irisiri skrev:

Ja, vil si den er blitt rund rund, men det var ikke før nå i uke 20-22. I kjoler som er stramme under puppene vises det spesielt godt. Skjer mye hver uke nå. Tar magebilder ukentlig, og denne uken hadde det skjedd mye igjen! 

Vi er alle forskjellige, så som du sier kommer nok magen din også snart 😊 Skjønner du gleder deg, er jo bare koselig med litt stor mage.

Er litt misunnelig altså🙈🥰 Kos deg med babymagen! Håper min kommer litt snart også ja.. ukentlige bilder er kjempe lurt! Det har jeg faktisk helt glemt ut😱 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei hei jenter!😊

Hvordan går det med dere?

Her går det veldig fint, føler meg egentlig ikke særlig gravid foruten om når hun sparker som en helt inni magen🥰 Storebror sier hun vil ut men det er jo aalt for tidlig🙈 Imorgen er det 100 dager igjen😍Vant også gravid fotografering! Så det skjer i oktober☺️ Har dere planlagt noe sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går egentlig veldig bra for tiden! Formen er god (bortsett fra litt dårlig søvn og halsbrann), jeg føler meg fortsatt noenlunde lett i kroppen og frøkna i magen har det bra og spreller rundt med masse liv 🙌

Er 24+0 i dag og synes det er ganske deilig å være såpass langt (selv om det går ganske sakte fremover). Her er også den kommende storebroren klar for at hun skal komme ut, men han må smøre seg med tålmodighet en før mnd til 😅 

Blir ikke noe gravdfoto, men tenkte vi skulle ta bilde av ungene hos fotograf i desember. Vi gir oss med to, så tenkte det kunne være kjekt med et skikkelig bilde av dem 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også fint, bekkenet har dog begynt å krangle litt, så krysser fingrene for at det skal gå greit å begynne i jobb igjen etter ferien. Ellers er det mye liv og det er så deilig å kjenne på 🥰 Tror ikke det blir gravidfoto på oss, sjekket litt rundt og det var så stive priser. Mannen har et ganske godt kamera, så vi får heller prøve noe selv tenker jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det også bra! Kan ikke klage på formen 😊

Jeg tror det blir gravidfoto. En fotograf her tilbyr pakke med gravidfoto og nyfødtfoto. Nyfødtfoto blir det uansett, så da kan jeg jo bare slå til med gravidfoto også. Vet ikke om dette blir første og siste graviditet eller om det kaanskje kan bli en til senere, så er jo hyggelig å ha noen fine bilder å se tilbake på.

Veldig usikker på hvilken uke jeg skal gå for🤔 Hva gjør du?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.8.2019 den 18.27, Irisiri skrev:

Her går det også bra! Kan ikke klage på formen 😊

Jeg tror det blir gravidfoto. En fotograf her tilbyr pakke med gravidfoto og nyfødtfoto. Nyfødtfoto blir det uansett, så da kan jeg jo bare slå til med gravidfoto også. Vet ikke om dette blir første og siste graviditet eller om det kaanskje kan bli en til senere, så er jo hyggelig å ha noen fine bilder å se tilbake på.

Veldig usikker på hvilken uke jeg skal gå for🤔 Hva gjør du?

Så bra det går fint med dere 🥰

Nyfødtfoto tenker jeg det blir her også☺️ Om det blir samme plass som jeg vant gravidfoto får vi se på.. Har satt opp time 4 uker før termin! Så blir spennende å se hvor stor magen er da. Den er fortsatt veldig veldig liten selv om jeg er 26+4 idag🤷🏼‍♀️ Tenker det kan være fint når magen ikke er alt for stor også med gravidfoto, om du heller vil det☺️

Kjedelig om bekkenet begynner å krangle @Sequel 😅 Satser på det ordner seg og du kan gå ut i jobb😊

Ja halsbrann glemte jeg! @Bokdamen . Det sliter jeg også med.. Men novaluzid tyggetabletter funker bra. Høres ut som en bra idé med bilde av begge barna, blir nok fine bilder😍

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Nå begynner det endelig å nærme seg. På tide å puste liv i denne tråden? Jeg er i uke 34 og begynner å bli veldig klar for å bli ferdig:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt iniativ @Fiona2015

Jeg er 33+6 i dag og jeg er også veldig klar for å bli ferdig. Etter en perioden med 20% sykemelding fikk jeg plutselig veldig problemer med symfysen/bekkenet denne uken og har blitt 50% sykemeldt til permisjon. Helt riktig avgjørelse, men merker allerede at tiden går enda saktere med kortere arbeidsdager 😅

Hva gleder og gruer dere andre dere til?

Gleder meg til å bli kjent med et helt nytt mennesker, oppleve mini bli storebror og bære masse i bæresjal (håper jeg) 💕

Gruer meg til alt som har med søvn å gjøre... Blir hun som broren blir det trilling i timesvis og våkning neste hver time på natt 😬😖😴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bokdamen skrev:

Godt iniativ @Fiona2015

Jeg er 33+6 i dag og jeg er også veldig klar for å bli ferdig. Etter en perioden med 20% sykemelding fikk jeg plutselig veldig problemer med symfysen/bekkenet denne uken og har blitt 50% sykemeldt til permisjon. Helt riktig avgjørelse, men merker allerede at tiden går enda saktere med kortere arbeidsdager 😅

Hva gleder og gruer dere andre dere til?

Gleder meg til å bli kjent med et helt nytt mennesker, oppleve mini bli storebror og bære masse i bæresjal (håper jeg) 💕

Gruer meg til alt som har med søvn å gjøre... Blir hun som broren blir det trilling i timesvis og våkning neste hver time på natt 😬😖😴

Veldig kjekt å få liv her inne igjen ja!

Hørtes lurt ut å bli 50% sykemeldt! Viktig å slappe av nå på slutten om man ikke er helt i form😊 Strikker du? Viss ikke er jo serier veldig gøy for å få tiden til å gå. 

Nå er jeg 36+0 akkurat idag og gleder meg til å bli ferdig faktisk. Graviditeten har vært tyngre nå på slutten, med bekkenproblemer, ryggen osv😅 
 

Som deg gleder jeg meg til å treffe henne og bli mamma! Alt som følger med. Gå masse trilleturer. Se alle jeg er glad i holde henne🥰 Gleder meg også til annerledes søvn, slippe å måtte tisse 24/7 og bli helt utslitt pga det, da vil jeg heller være utslitt pga en baby som trenger meg🙈 oooog å få kroppen min alene! 🤩

Gruer meg til å føde! Og til renselsen etterpå, samt at jeg er redd for at jeg ikke tørr å løfte henne osv da hun er så liten og ny🙈 men regner med det går bra også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli så godt å få kroppen sin tilbake. Er uvant å ha begrensninger på hva jeg klarer. Synes tiden går skikkelig sakte, men det hjelper at det bare er noen uker igjen på jobb. Har egentlig ikke gjort så mye klart hjemme. Fint å sette i gang med dette nå for å få dagene til å gå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...