Gå til innhold

Kan lege tenne på sine pasienter/tidligere pasienter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Æsj, denne tråden ga meg frysninger og hjalp hvertfall ikke på angsten min for å gjennomgå intime undersøkelser.

Så gå til ei dame da. Jeg er 30år å for meg er et underliv helt normalt. Altså, tenk å skal ha sex og underlivsprat som et tabu-tema. Det er jo helt naturlig å prate om slikt. 

For meg er det minst kleint å gå til dame. Alikavel går jeg til manne-gynokologer også, fordi jeg ikke bryr meg om det. Min  forrige lege sa til meg at jeg gjerme kunne ta undersøkelsene hos han. Må ikke tro jeg ble innbilsk og tenkte mitt om ddt (for det gjorde jeg ikke). Han vil jo bli dyktig på den fronten også😄Altså deg er et underliv som for leger gjør i snitt ca 2 ganger i uka. Det blir en vane for de. 

Ts!

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva eksakt er det som er så pirrende? Å se livmorhalsen? Eller den ekle utfloden hun kom for? 

Anonymkode: f543c...d4c

Sikkert å se vaginaen. Mange er jo blitt  tatt på , på en uanstendige  måte, blitt misbrukt osv av leger. Så selvsagt er det menn som tenner på kvinnelige kjønn. Selv om de er leger. Men de fleste har jo vett til å ikke gjøre noe med det og opptre normalt.

Da jeg gikk gravid med mitt første barn, var det en gynekolog som tok på oss i den gruppen på en meget uanstendig måte under undersøkelsene. Alle vi i gruppen nektet å ha han videre som lege.Han ble avskjediget pga alkohol og flere slike episoder, så dessverre skjer dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Sikkert å se vaginaen. Mange er jo blitt  tatt på , på en uanstendige  måte, blitt misbrukt osv av leger. Så selvsagt er det menn som tenner på kvinnelige kjønn. Selv om de er leger. Men de fleste har jo vett til å ikke gjøre noe med det og opptre normalt.

Da jeg gikk gravid med mitt første barn, var det en gynekolog som tok på oss i den gruppen på en meget uanstendig måte under undersøkelsene. Alle vi i gruppen nektet å ha han videre som lege.Han ble avskjediget pga alkohol og flere slike episoder, så dessverre skjer dette.

Jeg tenker også naturligvis liker å se vaginaen. Menn er jo skapt for å like det. Selv syntes jeg det ser grapsete ut. 

Poenget var at leger bruker kanskje fantasiene de har sett i løpet av dagen hjemme, å gjør lite med det på jobb. Helt klart. 

Noen få skiller seg ut, å prøver seg på pasienten. Det er jo mindre smart. Men alle har lov å leve med fantasiene, selv ovenfor pasientene!:) 

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlifred, mange skjulte kåtasser av leger også . 🙌

Anonymkode: 7ad7f...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de kan tenne på enkelt tilfeller der det kommer en kvinne/mann de syns er attraktiv, for de er mennesker såklart. Men tror det er sjelden, å når det skjer skal ikke pasient merke noe til dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kakemiriam skrev:

Tror de kan tenne på enkelt tilfeller der det kommer en kvinne/mann de syns er attraktiv, for de er mennesker såklart. Men tror det er sjelden, å når det skjer skal ikke pasient merke noe til dette. 

Jeg må få lov å innrømme det at jeg fikk noen intense, fine blikk fra legen min/tidligere lege? 

Han sluttet forøvrig i dette yrket. Så jeg kunne fint ha prøvd meg nå, ettersom han ikke er lege lengre;) 

Han viste meg ikke utad, men han var så god. Noe de fleste lever er. Men jeg mener bestemt på at jeg følte det var "noe" der. Et blikk sier vel mye, gjør det ikke det da?🤔 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste nettopp at det skal å ett år fra pasient forholdet er opphørt til at lege og pasienten kan utvikle et kjærlighetsforhold. Med mindre det ikke har vært noe psykisk relaterte årsaker i bildet. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ble sendes til et eller annet organ.  Bare ikke mitt!  😯

Anonymkode: 584a3...a3d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.3.2019 den 14.30, AnonymBruker skrev:

Denne tråden ble sendes til et eller annet organ.  Bare ikke mitt!  😯

Anonymkode: 584a3...a3d

Skjønte så absolutt ikke hva du ville frem til med den! 

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.3.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Herlifred, mange skjulte kåtasser av leger også . 🙌

Anonymkode: 7ad7f...0db

De er menn de også ,selv om de er leger 😂 Naivt å tro at bare fordi legefrakken er kommet på, så fordufter tankene og fantasien😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

De er menn de også ,selv om de er leger 😂 Naivt å tro at bare fordi legefrakken er kommet på, så fordufter tankene og fantasien😁

Enig! 😅

Det er bare ufattelig mye sjalusi og naivitet blant enkelte personer i lege-trådene. ;)

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fnugg
På 12.3.2019 den 20.15, Mysticgirl skrev:

Ja det kan han bli, om han liker jenta han undersøker

Da bør den legen strengt tatt henvise videre for gynekologiske undersøkelser.

Om man tenner på plasthansker og spekulum så har man jo en underlig fetisj. Helt i orden å ha det, men da er det på tide å droppe undersøkelser.

Jeg vil si det er et alvorlig tillitsbrudd og overtramp om man merker en viss dragning mot en pasient og velger å gjennomføre en GU, eller for den saks skyld grundig brystundersøkelse for å sjekke for kreft. Man finner lett en plausibel unnskyldning for å henvise videre. 

Og om man også neste visitt fortsatt tenner seksuelt på pasienten eller føler seg usedvanlig tiltrukket så bytter man jobb/sier til pasienten at lista dessverre er blitt full og vedkommende må overføres til annen fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er lege. På en fest nylig ble han spurt av en dame om det var innafor å kontakte en kjekk lege privat etter en undersøkelse. Han sa nei, seff, og at hun bare ville gjøre det ubehagelig for legen. Etterpå sa han til meg at han syns hun virket slitsom - som ikke forsto det. Tror jeg må vise han alle ledetrådene på KG 😆

Anonymkode: 99302...b40

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min er lege. På en fest nylig ble han spurt av en dame om det var innafor å kontakte en kjekk lege privat etter en undersøkelse. Han sa nei, seff, og at hun bare ville gjøre det ubehagelig for legen. Etterpå sa han til meg at han syns hun virket slitsom - som ikke forsto det. Tror jeg må vise han alle ledetrådene på KG 😆

Anonymkode: 99302...b40

Hvilken undersøkelse tenker du på? 

Nå skal du ikke tenke så mye på at noen er ute etter din mann. Fordi om jeg ble betatt av min tidligere lege, så hadde det ingen betydning om hadde vært lege eller ei. For meg var han fantastisk på alle måter. (Han var singel vel og merke,) vi fikk god kjemi. Nå er 3år gått og jeg husker han fortsatt som den fine mannen. 

Hadde jeg formodning møtt han på fest, så tror jeg nesten ikke han hadde husket meg igjen. Og jeg tror ikke han går gjennom ei liste for finne ut av om jeg har vært hans pasient. Det er vel uproblematisk om han og jeg skulle endt sammen den kvelden? :) Kjærlighet over alt. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 15.08, AnonymBruker skrev:

På legekontoret. 

Jeg sa at jeg så ufyselig ut, siden jeg gikk gravid i 8-ende mnd. Oppblåst i ansiktet osv. Da sa han i en vennlig tone tilbake at jeg var ei kjempe søt jente. Følte overhodet ikke det var noe galt i det. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Legen min har sagt at jeg har så god latter, fint hår, er en god mor og har antydet den gode kjemien vi har. 

Hun er gift, har barn og er neppe lesbisk. 

jeg tenker du liker legen bedre enn legen liker deg, og derfor ser etter hint og tegn. 

 

Anonymkode: 8f6fc...60c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Legen min har sagt at jeg har så god latter, fint hår, er en god mor og har antydet den gode kjemien vi har. 

Hun er gift, har barn og er neppe lesbisk. 

jeg tenker du liker legen bedre enn legen liker deg, og derfor ser etter hint og tegn. 

 

Anonymkode: 8f6fc...60c

Har hun konfrontert alke de tingene der? Har jeg liten tro på. Uansett hvilket kjønn. 

Jeg sier ikke jeg har fått et hav med komplimenter. Jeg sier bare at jeg falt litt for han. Absolutt ikke noe å klø seg i hodet for :)

Anonymkode: 7ad7f...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok sjelden de har følelser for pasientene. De har ekstremt mye å gjøre og holde orden på. Men de kan selvfølgelig bli opphisset de også. De er mennesker akkurat som deg, bare mye bedre trent på å skille mellom kropp og følelser/opphisselse. 

Anonymkode: 84de7...6b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dr veldig normalt at legen har forhold med pasienter. Det er en grunn til at det er så mye venting hos leger, for dette skjer gjerne daglig.

Anonymkode: 5c5d3...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2019 den 16.21, AnonymBruker skrev:

Nå er det forskjell på kvinnelige helsearbeidere som ser peniser og mannlige helsearbeidere som jobber med vaginaer.

Ukjente peniser gjør som kjent kvinner kvalme og traumatiserte. Mange menn studerer medisin utelukkende for å kunne gjøre hobbyen sin, vaginaer, til levevei.

Så TS, ikke utelukk at han runket til fantasier om deg når han kom hjem. Men om han viser det minste hint om seksuelle tanker om deg må du anmelde han til politiet.

Anonymkode: 5aadd...914

Du er ikke helt god i hue!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎03‎.‎2019 den 14.56, AnonymBruker skrev:

Forbudt tema og et tema få leger vil snakke om. Antar jeg. 

Lurer på om leger har fantasier rundt pasienter/tidligere pasienter? 

Hadde en ung, kjekk lege som tok GU på meg. Merket aldri noe rart da, men han syntes jeg var ei slt jente. Kan de tenke på dette i etterkant? Eller føler de at de må skyve bort seksuelle tanker? Bare lurer. De er da mennesker de også.   

(Nå håper jeg ikke at jeg blir skjelt huden full av legefruer som nekter å ta til seg dette.);) 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Leger er bare vanlige mennesker de også, om de er klok så sier de ingenting men hva de tenker er det bare de som vet. Selv er jeg sykepleier i 40 åra og kan fortelle deg at her på huset vet jeg med sikkerhet at noen av oss, vi som snakker sammen i fortrolighet, inklusiv meg selv, har så absolutt blitt tent på utvalgte pasienter. Se for deg kropps vask av en pen ung mann, i noen tilfeller fører dette til ereksjon,instruksen er veldig klar : fortsette som om ingenting har hendt og absolutt ikke si eller gjøre noe som kan missforstås. Men i ettertid får det selvfølgelig  tankene våre til å spinne, vi har jo nettopp holdt en stiv penis i hånda, vi er da bare mennesker vi også.....

Anonymkode: 233f8...533

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...