Gå til innhold

Kan lege tenne på sine pasienter/tidligere pasienter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det får jeg da aldri håpe. Brannskadeavdelingene ville blitt fulle.

Anonymkode: 15144...234

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde først denne tråden handlet om hvorvidt leger kunne sette fyr på pasientene sine etter konsultasjon..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg TS.. Han sa da dette kun for å være hyggelig når du satt der og rakket ned på deg selv, du skjønner vel det selv?😅

Anonymkode: ed8dc...b64

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er fysisk umulig for en lege å bli opphisset av en pasient. Det har aldri forekommet da leger har en annen psyke enn andre.

:ironi:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forskjell på kvinnelige helsearbeidere som ser peniser og mannlige helsearbeidere som jobber med vaginaer.

Ukjente peniser gjør som kjent kvinner kvalme og traumatiserte. Mange menn studerer medisin utelukkende for å kunne gjøre hobbyen sin, vaginaer, til levevei.

Så TS, ikke utelukk at han runket til fantasier om deg når han kom hjem. Men om han viser det minste hint om seksuelle tanker om deg må du anmelde han til politiet.

Anonymkode: 5aadd...914

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste leger er slitne, overarbeidet, har lite tid før neste pasient, har ofret 7+ år på studier der de har sett alt fra hjerner, menneske-lik, og masse mus. De gidder nok ikke underholde seg med fantasien om den særdeles spesielle musa di. Det er det nok mest du som liker å gjøre. 

Anonymkode: 03740...9e4

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det forskjell på kvinnelige helsearbeidere som ser peniser og mannlige helsearbeidere som jobber med vaginaer.

Ukjente peniser gjør som kjent kvinner kvalme og traumatiserte. Mange menn studerer medisin utelukkende for å kunne gjøre hobbyen sin, vaginaer, til levevei.

Så TS, ikke utelukk at han runket til fantasier om deg når han kom hjem. Men om han viser det minste hint om seksuelle tanker om deg må du anmelde han til politiet.

Anonymkode: 5aadd...914

Dette er syke tanker.

Anonymkode: 2faa3...b07

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er syke tanker.

Anonymkode: 2faa3...b07

Jepp😧

Anonymkode: 68335...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det forskjell på kvinnelige helsearbeidere som ser peniser og mannlige helsearbeidere som jobber med vaginaer.

Ukjente peniser gjør som kjent kvinner kvalme og traumatiserte. Mange menn studerer medisin utelukkende for å kunne gjøre hobbyen sin, vaginaer, til levevei.

Så TS, ikke utelukk at han runket til fantasier om deg når han kom hjem. Men om han viser det minste hint om seksuelle tanker om deg må du anmelde han til politiet.

Anonymkode: 5aadd...914

Du kommer med et godt argument. 

Jeg jobber selv i helsevesenet og sett en ørten av nakne mennesker. For meg helt normalt. 

Det er deg helt sikkert før leger også, men man har jo øyne og smak. Man ser jo hva som er tiltrekkende og hva som ikke er. Det er vel ikke å stikke under en stol at leger setter mer pris på ei ung flott dame til GU undersøkelse, enn ei eldre? 

I den setting tenker jeg det kan være lett å huske på vaginaen til den pene, unge, flotte damen som var innom. Spesiellt hvis du da har fulgt opp denne kvinnen og hatt en god kjemi. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er syke tanker.

Anonymkode: 2faa3...b07

Ja det er helt sykt at leger kan ha seksuelle tanker. De er jo laget av noe helt annet..🤯

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mye tennende å sitte mellom beina til kvinner og se rett inn i vagina, finnes ikke tennende. Og settingen rundt er jo noe helt annet enn sexy. 

Jeg er sykepleier og har sett, vasket, satt kateter på mange, mange menn i alle aldre. Og jeg har aldri, aldri tenkt noen sexuelle tanker om det. Da er jeg på jobb og har helt klare pasient/helsepersonell forhold i tankene. Det finnes ikke noe sexy i en sånn setting. 

Anonymkode: 25d07...560

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke mye tennende å sitte mellom beina til kvinner og se rett inn i vagina, finnes ikke tennende. Og settingen rundt er jo noe helt annet enn sexy. 

Jeg er sykepleier og har sett, vasket, satt kateter på mange, mange menn i alle aldre. Og jeg har aldri, aldri tenkt noen sexuelle tanker om det. Da er jeg på jobb og har helt klare pasient/helsepersonell forhold i tankene. Det finnes ikke noe sexy i en sånn setting. 

Anonymkode: 25d07...560

Det kommer helt an på settingen du er i. For en lege er det nok mer tennende å sitte på kontoret å prate, kjenne på magen eller andre kroppslige undersøkelser - enn det å ta en GU ja. Jeg selv jobber innen helse, sett mye underliv. Tar også setter kateter på personer, men det sier seg selv at det er lite tennende. I en GU test har jeg opplevd at legen førte inn 2 fingre i kjeden, å jeg skal jeg være ærlig, var det jo ikke akkurat ubehagelig. Hvis legen lever ut tankene da, kan det fort bli seksuelt. Det at en lege i ettertid kan bli betatt av en pasient er jo fullt mulig.

Håper du forstod hva jeg mente:-)

Anonymkode: 7ad7f...0db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kommer med et godt argument. 

Jeg jobber selv i helsevesenet og sett en ørten av nakne mennesker. For meg helt normalt. 

Det er deg helt sikkert før leger også, men man har jo øyne og smak. Man ser jo hva som er tiltrekkende og hva som ikke er. Det er vel ikke å stikke under en stol at leger setter mer pris på ei ung flott dame til GU undersøkelse, enn ei eldre? 

I den setting tenker jeg det kan være lett å huske på vaginaen til den pene, unge, flotte damen som var innom. Spesiellt hvis du da har fulgt opp denne kvinnen og hatt en god kjemi. 

Anonymkode: 7ad7f...0db

Feil. Alt ved dette er feil.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lege som var seksuelt tiltrukket av meg, men ikke i forbindelse med GU. Hadde noen få timer der jeg tok opp noen helseplager og merket det gradvis (ingen undersøkelser på private områder, altså). Han virket ikke spesielt opptatt av å skjule det, men gjorde ingenting over streken heller. Men det var ubehagelig nok for meg og jeg byttet. 

Anonymkode: 45739...3a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer helt an på settingen du er i. For en lege er det nok mer tennende å sitte på kontoret å prate, kjenne på magen eller andre kroppslige undersøkelser - enn det å ta en GU ja. Jeg selv jobber innen helse, sett mye underliv. Tar også setter kateter på personer, men det sier seg selv at det er lite tennende. I en GU test har jeg opplevd at legen førte inn 2 fingre i kjeden, å jeg skal jeg være ærlig, var det jo ikke akkurat ubehagelig. Hvis legen lever ut tankene da, kan det fort bli seksuelt. Det at en lege i ettertid kan bli betatt av en pasient er jo fullt mulig.

Håper du forstod hva jeg mente:-)

Anonymkode: 7ad7f...0db

Slike scenarioer som du beskriver kan lett føre til brudd på helsepersonelloven og pasientrettighetsloven! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ubegripelig at noen kan tenne på livmorhals, en vaginas slimhinner og eventuelle andre ulumskheter. Selv om en er mann, og uten å være erklært hjernedød.

At leger kan finne enkelte pasienter fysisk tiltrekkende, kanskje, men har ikke helt trua på at en GU får noen til å nappe villt i løken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser bare hvor lite dere damer vet om menns tenningsmønstre.

Damer tenker at siden de selv ikke ville bli tent av å se et kjønnsorgan i et sterilt miljø, så vil heller ingen menn gjøre det. Det er helt feil. En mann kan fint tenne vilt på å "sitte mellom beina til kvinner og se rett inn i vagina".

Anonymkode: 5aadd...914

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hverken lege eller mann, men jordmor. 

Jeg ser så utrolig mange underliv og jeg har ingen formening om det er stygt, pent, hårete eller trimmet. Ei heller eieren av underlivet.

Når man har en slik jobb har det overhodet ingenting med seksualitet å gjøre, og det vil jeg tippe er sånn for de fleste leger også. 

Anonymkode: 0e844...e53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...