Gå til innhold

Sommerhytta 2019

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er spleisen avsluttet. På drøyt 400'. 

Hvis dette er så skikkelige folk som man skal ha det til så kan en veldedig organisasjon se frem til en snarlig påfyll på kontoen. 

Anonymkode: 3285b...45e

Jeg, som giver, vil at pengene skal bli brukt til det formålet jeg ga til, Emma og Jostein. Emma studerer, hun kan eventuelt slette studiegjelden sin. Det er et godt formål.

Problemet er ikke at E og J tapte på målstreken, men at de ikke tapte på redelig vis.

Det samme med KK. Problemet er ikke at de vant, men måten de vant på -med partiske dommere.

Anonymkode: 835df...873

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke hvem Aina gav gullhammer til i fjor men i første sesong elsket hun også det homofile paret.... 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, som giver, vil at pengene skal bli brukt til det formålet jeg ga til, Emma og Jostein. Emma studerer, hun kan eventuelt slette studiegjelden sin. Det er et godt formål.

Problemet er ikke at E og J tapte på målstreken, men at de ikke tapte på redelig vis.

Det samme med KK. Problemet er ikke at de vant, men måten de vant på -med partiske dommere.

Men altså, hvis de tapte av uredelige grunner er det jo rettferdighet angående selve konkurransen de trenger, ikke penger fra tilfeldige mennesker som lever seg litt for godt inn i realityserier. Det gir jo ingen mening. Jeg synes fortsatt dette er misforstått hjelp, og at de som gir spytter på de som faktisk trenger hjelp her i samfunnet. Spleisen er helt og fullstendig meningsløs. Gratulerer.

Interessant at du vet så mye om økonomien deres forresten. Håper iallfall de har vett nok til å si nei takk til pengene.

Anonymkode: 66d6e...13c

• Liker 9
Skrevet

Ryddet for brudd på Kvinneguidens retningslinjer for opphavsrett.

Papirfly, mod.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dette er så skikkelige folk som man skal ha det til så kan en veldedig organisasjon se frem til en snarlig påfyll på kontoen. 

Tror k

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal ha det til?

det er lettere for meg å forstå att KK har relasjoner til dommerne (om det hadde noe å si på resultatet eller ikke,så er det utenfor regelverket), en att de som kom på siste plass, og ikke hadde tjangs til å vinne annyway, vill ofre sitt gode navn og rykte på oppspinn og vås?

Gjest Justsaying
Skrevet

Jeg hadde blitt sur hvis jeg ga penger til en spleis for så at de skulle gi det til noen andre. 

Som om hvis penger gitt til kreftforskning ble brukt på noe annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jo, oppegående folk kan bli helt gale når det er en verdi av 3,5 mill på spill. Spesielt når de har jobbet beintøft i 10 uker, det tar på psyken til hvem som helst. Gruppehysteri og konformitet er også ting som spiller inn her. Det var vært småting som har utløst en overdreven reaksjon hos deltagerne som tapte, for deretter å spre seg til en del seere. Det er psykologi 101.

Anonymkode: d16c3...aa5

• Liker 7
Gjest loveli
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, oppegående folk kan bli helt gale når det er en verdi av 3,5 mill på spill. Spesielt når de har jobbet beintøft i 10 uker, det tar på psyken til hvem som helst. Gruppehysteri og konformitet er også ting som spiller inn her. Det var vært småting som har utløst en overdreven reaksjon hos deltagerne som tapte, for deretter å spre seg til en del seere. Det er psykologi 101.

Innspillingen ble avsluttet i oktober... De har hatt god tid til å fordøye skuffelsen om det bare var det som var problemet.

Men det er mer enn som så og jeg tviler sterkt på at 6 deltagere, 4 av dem uten vinnersjanse eller spleis, forteller om juks og/eller favorisering dersom det ikke er tilfellet. Hvorfor ofre sitt gode navn og rykte på å stå sammen med andreplass-paret om denne informasjonen når de ikke har noe å vinne på det? Jo, fordi de vil ha rettferdighet, de får ingenting annet ut av dette.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, loveli said:

Innspillingen ble avsluttet i oktober... De har hatt god tid til å fordøye skuffelsen om det bare var det som var problemet.

Men det er mer enn som så og jeg tviler sterkt på at 6 deltagere, 4 av dem uten vinnersjanse eller spleis, forteller om juks og/eller favorisering dersom det ikke er tilfellet. Hvorfor ofre sitt gode navn og rykte på å stå sammen med andreplass-paret om denne informasjonen når de ikke har noe å vinne på det? Jo, fordi de vil ha rettferdighet, de får ingenting annet ut av dette.

Du er klar over at de tapende parene gikk sammen og krevde NYE innspillingsuker med vinnersjanser for alle? Så jo, det er ganske åpenbart at de alle har økonomisk interesse av kritikken

• Liker 6
Gjest loveli
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er klar over at de tapende parene gikk sammen og krevde NYE innspillingsuker med vinnersjanser for alle? Så jo, det er ganske åpenbart at de alle har økonomisk interesse av kritikken

10 nye innspillingsuker med nye dommere, eller med upartiske dommere.

De er altså villige til å delta i en rettferdig konkurranse, med potensielt det samme utfallet.

Jeg ser fortsatt bare at de er opptatt av rettferdighet.

Det er ikke slik at de krever å få hytta si, økonomisk erstatning, e.l.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, loveli said:

10 nye innspillingsuker med nye dommere, eller med upartiske dommere.

De er altså villige til å delta i en rettferdig konkurranse, med potensielt det samme utfallet.

Jeg ser fortsatt bare at de er opptatt av rettferdighet.

Det er ikke slik at de krever å få hytta si, økonomisk erstatning, e.l.

Morsomt hvordan du later som at du ikke nettopp skrev at to av parene som klager ikke hadde mulighet til å vinne hytta ved å klage, og at de derfor har legitim kritikk. 

Dette er bitre deltagere som gjemmer seg bak «rettferdighetens navn» for å fremme sine egne egoistiske interesser. Det er ingen rettferdighet i hva de har utsatt KK og dommerne for i etterkant. Skamme seg burde de!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Morsomt hvordan du later som at du ikke nettopp skrev at to av parene som klager ikke hadde mulighet til å vinne hytta ved å klage, og at de derfor har legitim kritikk. 

Dette er bitre deltagere som gjemmer seg bak «rettferdighetens navn» for å fremme sine egne egoistiske interesser. Det er ingen rettferdighet i hva de har utsatt KK og dommerne for i etterkant. Skamme seg burde de!

Sier vel litt, når til og med de som visste de ikke ville vinne, synes seieren var urettferdig overfor J og E.. 

Anonymkode: c57fb...e40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier vel litt, når til og med de som visste de ikke ville vinne, synes seieren var urettferdig overfor J og E.. 

Anonymkode: c57fb...e40

A og M har ikke akkurat vist så god selvinnsikt om at de kom til å tape før i siste episode. De tror nok de har gode vinnersjanse ved en ny runde, som er det de alle ber om. En ny runde med innspilling, en ny runde med mulighet til å få hele hytta. Alle de tapende har økonomisk interesse av å delta en gang til. De får også økonomisk kompensasjon ved deltagelse.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Justsaying skrev:

Jeg hadde blitt sur hvis jeg ga penger til en spleis for så at de skulle gi det til noen andre. 

Som om hvis penger gitt til kreftforskning ble brukt på noe annet. 

Nei, det er ikke «som om hvis penger gitt til kreftforskning ble brukt på noe annet.». Sier du at Emma og Jostein har bedt om at folk støtter dem med penger? Til hva da, egentlig? Sier du at å gi et par velbemidlede realitydeltakere som dessverre tapte en konkurranse er det samme som å støtte en forening som driver med forskning på en sykdom som tar tusenvis av liv i året?

Jeg har selv en sjelden kreftsykdom som de ikke vet hvordan de skal behandle, siden det ikke er forsket noe særlig på den. Skam deg for sammenligningen din. Virkelig.

Anonymkode: 66d6e...13c

• Liker 3
Skrevet (endret)
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

A og M har ikke akkurat vist så god selvinnsikt om at de kom til å tape før i siste episode. De tror nok de har gode vinnersjanse ved en ny runde, som er det de alle ber om. En ny runde med innspilling, en ny runde med mulighet til å få hele hytta. Alle de tapende har økonomisk interesse av å delta en gang til. De får også økonomisk kompensasjon ved deltagelse.

A og M hadde nok gitt opp håpet for lenge siden. For Strix betyr det ingenting om hyttene blir fine. Det eneste som betyr noe for de, er att det blir god TV. Badet til A og M var jo en katastrofe, synd for de som laget badet, men gull for de som lager TV.

A og M har nok hatt hyppig kontakt med produksjonsselskapet, og fått beskjed flere ganger «Stå på, dette blir bra TV»

Om det koster en halv million å rydde opp etter noen, så er det jo småpenger i forhold til underholdningsverdien. Det er jo ikke veldedighet Strix driver med. Det er forretning på høgt plan, og om folk ønsker å delta på en slik produksjon, bør jo opplegget som avgjør hvem som vinner være 100%, 

Tv 2 melder att de skal forandre på hvordan det blir gjort i neste runde. Det vil jo si att det som var, ikke var godt nokk.

Endret av Neida så
Feilskriving
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, loveli skrev:

Har M og A det mener du? 

Anonymkode: 66a38...d34

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette engasjementet er på vei til å feide ut.Tv2 har fått det som de vil, eit engasjert publikum som er med å hype opp kommende Sommerhytta produksjoner.

Om noen uker er det ingen som tenker mere på hvordan det går med hverken Jostein og Emma, eller KK.

Men att denne sesongen var underholdende, med en fantastisk cast. Det er  skal de ha👌

Anonymkode: de3ae...1bb

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette engasjementet er på vei til å feide ut.Tv2 har fått det som de vil, eit engasjert publikum som er med å hype opp kommende Sommerhytta produksjoner.

Om noen uker er det ingen som tenker mere på hvordan det går med hverken Jostein og Emma, eller KK.

Men att denne sesongen var underholdende, med en fantastisk cast. Det skal de ha👌

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men att denne sesongen var underholdende, med en fantastisk cast. Det er  skal de ha👌

Det samme skjedde med "Farmen" også. En sesong med såkalte "kjendiser" klarte en del deltakere å smugle inn store menger pizza, brus og sjokolade.        

Dette havnet i alle nettavisene FØR hele sesongen var ferdig sendt på TV. Men likevel fortsatte TV-seerne å følge med på det tullet der. Deres "argument" var at Farmen viss nok var "flott underholdning" å følge med på...  

Anonymkode: ceb0b...540

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis de feks vil gi pengene til Fillip så motsetter du deg det? 

https://www.spleis.no/project/70735

(Tilfeldig spleis jeg kom over på facebook) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...