Tough cookie Skrevet 8. september 2020 #141 Del Skrevet 8. september 2020 Hva betyr klein? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 8. september 2020 #142 Del Skrevet 8. september 2020 2 timer siden, Tough cookie skrev: Hva betyr klein? 🤔 Mye, men intet positivt. Det betyr dårlig, kvalmende, pinlig, teit, flau, ubehagelig etc etc. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 9. september 2020 #143 Del Skrevet 9. september 2020 Amazing. Humorsiden blir nå til en reise som skal handle om Christian sitt liv som far. Desperat etter følgere er åpenbart. Stadig reklame om å følge han her og der. Kvalmende å bruke sitt barn for klikk. Dette blir igjen et tegn på Christian ikke klarer å opprettholde humorsiden sin selv, han bruker familien rundt seg for å opprettholde forretningen. Nå blir han like ille som som disse bloggene som blottlegger ungene sine. Babyen blir offer for humorsiden slik at Christian kan fortsette å være i sin kjendistilværelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pøbelkråka Skrevet 11. september 2020 #144 Del Skrevet 11. september 2020 For meg noen bortskjemte voksne som har mor/svigermor boende som hushjelp før fødsel... TO voksne, de klarer vel for fader å vaske sine egne vindu og resten av bolig selv🥴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormontrollet Skrevet 11. september 2020 #145 Del Skrevet 11. september 2020 46 minutter siden, Pøbelkråka skrev: For meg noen bortskjemte voksne som har mor/svigermor boende som hushjelp før fødsel... TO voksne, de klarer vel for fader å vaske sine egne vindu og resten av bolig selv🥴 Er du seriøs? Har det slått deg inn at hun kanskje hadde lyst til å vaske vindu og føle seg nyttig når hun først er på besøk? Har du forsøkt å bo ett stykke unna familie? Ikke? Det har jeg! Mine foreldre kom på besøk da jeg var gravid, de bodde 90 mil unna, og jaggu så gjorde de alt fra å henge opp lampe til å vaske gulv. Forventet jeg det? Ba jeg om det? Nei! Klarte vi å gjøre tingene selv? Ja! Men, de insisterte på å føle seg nyttige og å gjøre noe koselig for oss da samboer var på jobb og jeg vagga rundt hjemme med bekkenløsning. Var de hos meg før fødsel for å være hushjelp? Nei, de hadde ett ønske om å få være i rundt når deres første barnebarn kom til verden, og akkurat det ville vi gjerne tillate de! Og her er neppe jeg og min familie unik. Ting er ikke alltid så sort/hvit som du fremstiller det med to «late» voksne. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 11. september 2020 #146 Del Skrevet 11. september 2020 1 time siden, Pøbelkråka skrev: For meg noen bortskjemte voksne som har mor/svigermor boende som hushjelp før fødsel... TO voksne, de klarer vel for fader å vaske sine egne vindu og resten av bolig selv🥴 Hun gravide har ligget på sofaen hele svangerskapet. Har selv født barn, og var veldig kvalm de første månedene, men lå ikke på sofaen for det om. Vasket, ryddet og spydde om hverandre. Å ha en mor eller svigermor rundt meg hadde jeg aldri klart. Et par dager før fødselen vasket jeg hele huset. Hun gravide burde ta seg i sammen, du er ikke syk men gravid. Komme seg ut av sofaen og gjøre noe nyttig, dette er latskap. De passer hverandre godt Christian og Cecilia for de er like glad i sofaen begge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 11. september 2020 #147 Del Skrevet 11. september 2020 1 time siden, Always skrev: Hun gravide har ligget på sofaen hele svangerskapet. Har selv født barn, og var veldig kvalm de første månedene, men lå ikke på sofaen for det om. Vasket, ryddet og spydde om hverandre. Å ha en mor eller svigermor rundt meg hadde jeg aldri klart. Et par dager før fødselen vasket jeg hele huset. Hun gravide burde ta seg i sammen, du er ikke syk men gravid. Komme seg ut av sofaen og gjøre noe nyttig, dette er latskap. De passer hverandre godt Christian og Cecilia for de er like glad i sofaen begge 2 Den eneste som bør ta seg sammen her er du, tenk å slenge så mye dritt om andre mennesker. Dette ble for dumt. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 11. september 2020 #148 Del Skrevet 11. september 2020 12 minutter siden, Hollie321 skrev: Den eneste som bør ta seg sammen her er du, tenk å slenge så mye dritt om andre mennesker. Dette ble for dumt. Slenge dritt? Det er jo en realitet. Christian ligger på sofaen etter jobb, drikker Pepsi og tygger knask. Cecilia har vi sett liggende på sofaen i mange måneder. Følger du dem ikke siden du ikke har fått med deg det? Fikk du med deg når Christian var på skjønnhets salong og fikk ansiktmassasje da? Det var kremer og ansiktsmasker og gudene må vite hva. Hva ser Cecilia i denne kleine selvopptatte mann som er sykelig opptatt av hår og ansiktspleie, og filmer seg selv mens han får ansiktsmassasje. Gi meg en ekte mann og ikke denne feminine 36 åringen som skal bruke sin sønn for klikk. Avskyelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 11. september 2020 #149 Del Skrevet 11. september 2020 10 minutter siden, Always skrev: Slenge dritt? Det er jo en realitet. Christian ligger på sofaen etter jobb, drikker Pepsi og tygger knask. Cecilia har vi sett liggende på sofaen i mange måneder. Følger du dem ikke siden du ikke har fått med deg det? Fikk du med deg når Christian var på skjønnhets salong og fikk ansiktmassasje da? Det var kremer og ansiktsmasker og gudene må vite hva. Hva ser Cecilia i denne kleine selvopptatte mann som er sykelig opptatt av hår og ansiktspleie, og filmer seg selv mens han får ansiktsmassasje. Gi meg en ekte mann og ikke denne feminine 36 åringen som skal bruke sin sønn for klikk. Avskyelig. Er du seriøs nå? Du ligger aldri på sofaen du da eller? Eller spiser du aldri godis? Han snapper da støtt og stadig når han er ute å går tur, er ute å spiller golf osv. Hva i alle dager har spa behandling med latskap å gjøre? Hva har kremer og hårpleie med latskap og gjøre? Han må vel få lov å ta vare på huden sin om han vil det? Hadde han ikke gjort det hadde vel det også vert feil. At Cecilia er dårlig å ikke får gjort mye hjemme nå har jeg full forståelse for, for jo man kan faktisk bli syk av å være gravid. Du ser når hun går at hun har forferdelig vondt, det er ikke latskap, skal hu risikere varige skader i bekkenet for å vaske vinduer tenker du da eller? Han er ikke avskyelig, jeg foreslår at du slutter å følge han siden du blir så hinsiders provosert av helt uskyldige ting. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 11. september 2020 #150 Del Skrevet 11. september 2020 23 minutter siden, Hollie321 skrev: Er du seriøs nå? Du ligger aldri på sofaen du da eller? Eller spiser du aldri godis? Han snapper da støtt og stadig når han er ute å går tur, er ute å spiller golf osv. Hva i alle dager har spa behandling med latskap å gjøre? Hva har kremer og hårpleie med latskap og gjøre? Han må vel få lov å ta vare på huden sin om han vil det? Hadde han ikke gjort det hadde vel det også vert feil. At Cecilia er dårlig å ikke får gjort mye hjemme nå har jeg full forståelse for, for jo man kan faktisk bli syk av å være gravid. Du ser når hun går at hun har forferdelig vondt, det er ikke latskap, skal hu risikere varige skader i bekkenet for å vaske vinduer tenker du da eller? Han er ikke avskyelig, jeg foreslår at du slutter å følge han siden du blir så hinsiders provosert av helt uskyldige ting. Jeg synes han er avskyelig. Jeg følger han ikke. O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 11. september 2020 #151 Del Skrevet 11. september 2020 De får være som de er, både den ene og den andre i dette forholdet, men jeg er stygt redd for at dette barnet kommer til å bli mye eksponert på sosiale media. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 12. september 2020 #152 Del Skrevet 12. september 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar til dette. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 12. september 2020 #153 Del Skrevet 12. september 2020 På 11.9.2020 den 11.13, Always skrev: Hun gravide har ligget på sofaen hele svangerskapet. Har selv født barn, og var veldig kvalm de første månedene, men lå ikke på sofaen for det om. Vasket, ryddet og spydde om hverandre. Å ha en mor eller svigermor rundt meg hadde jeg aldri klart. Et par dager før fødselen vasket jeg hele huset. Hun gravide burde ta seg i sammen, du er ikke syk men gravid. Komme seg ut av sofaen og gjøre noe nyttig, dette er latskap. De passer hverandre godt Christian og Cecilia for de er like glad i sofaen begge 2 En kan bli veldig syk av å være gravid. Selv om du har vært gravid betyr det ikke at du blir hele verdens målestokk i hva en skal kunne orke i et svangerskap. Det vitner om lav sosial intelligens og manglende kunnskap dessverre. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trynefaktor Skrevet 13. september 2020 #154 Del Skrevet 13. september 2020 På 11.9.2020 den 11.13, Always skrev: Hun gravide har ligget på sofaen hele svangerskapet. Har selv født barn, og var veldig kvalm de første månedene, men lå ikke på sofaen for det om. Vasket, ryddet og spydde om hverandre. Å ha en mor eller svigermor rundt meg hadde jeg aldri klart. Et par dager før fødselen vasket jeg hele huset. Hun gravide burde ta seg i sammen, du er ikke syk men gravid. Komme seg ut av sofaen og gjøre noe nyttig, dette er latskap. De passer hverandre godt Christian og Cecilia for de er like glad i sofaen begge 2 Vil du ha en premie? Flink gravid, flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 14. september 2020 #155 Del Skrevet 14. september 2020 De utgir seg for å være veganere, men hørte tydelig det var planer om å servere reker på en sammenkomst. Troverdigheten lenge leve 🤣 Ellers er jeg spent på fortsettelsen. Siden blir vel hetende Mrs Cecilia nå, istedenfor MrChristian ? Eller skal han fortsette i sitt eget navn, når alt han gjør er å bruke andre familiemedlemmer for egen vinning? Nå får jeg vel som øra flagrer igjen av fanklubben. 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 14. september 2020 #156 Del Skrevet 14. september 2020 1 time siden, Always skrev: De utgir seg for å være veganere, men hørte tydelig det var planer om å servere reker på en sammenkomst. Troverdigheten lenge leve 🤣 Ellers er jeg spent på fortsettelsen. Siden blir vel hetende Mrs Cecilia nå, istedenfor MrChristian ? Eller skal han fortsette i sitt eget navn, når alt han gjør er å bruke andre familiemedlemmer for egen vinning? Nå får jeg vel som øra flagrer igjen av fanklubben. 🙈 Det er lenge siden han har kalt seg veganer, det er ikke lenge siden han sa at han prøver å spise mest mulig veganske, men at det er utfordrende så han kaller seg ikke veganer. Du sier du ikke følger han, men du får jo tydligvis med deg alt likevel. Har ingen ting med fan klubb å gjøre, man skal ikke finne på ting for å slenge dritt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 14. september 2020 #157 Del Skrevet 14. september 2020 @Hollie321 Haha så når kjæresten kom inn i bildet, så ble det for utfordrende for han ? Det var den styrken han hadde i seg. Tror jeg og skal bli veganer idag, så kan jeg imorgen si det ble for utfordrende, så jeg blir fisk og kjøtteter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. september 2020 #158 Del Skrevet 14. september 2020 Tråden er ryddet for avsporing og brukerdebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fullrulle Skrevet 14. september 2020 #159 Del Skrevet 14. september 2020 16 timer siden, Always skrev: De utgir seg for å være veganere, men hørte tydelig det var planer om å servere reker på en sammenkomst. Troverdigheten lenge leve 🤣 Ellers er jeg spent på fortsettelsen. Siden blir vel hetende Mrs Cecilia nå, istedenfor MrChristian ? Eller skal han fortsette i sitt eget navn, når alt han gjør er å bruke andre familiemedlemmer for egen vinning? Nå får jeg vel som øra flagrer igjen av fanklubben. 🙈 Fanklubb? Absolutt ikke, men når noen (som tidligere poengtert) med lavere sosial intelligens lirer av seg dritt bare for å være en dritt så svarer jeg. Du minner litt om en 5 åring som passer på alle andre, men som ikke klarer å se seg selv. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Always Skrevet 16. september 2020 #160 Del Skrevet 16. september 2020 GRAVIDITET ER IKKE EN SYKDOM! Der kom innlegget hvor han forsvarer forloveden, som forventet. Jammen har hun litt å slite med. Hele 8 (!!!!) diagnoser har hun å streve med. Kvalme, hodepine, nesten ingen søvn, hudkløe, oppkast, fatique, bekkenproblemer og ryggproblemer. Puh! Merkelig hvordan disse damene rundt Christan får så mange diagnoser å slite med. Hva er hensikten bak det å legge ut bilder av svigerfamilien sammen med lange skriverier om hvor unike og fantastiske de er? Dette hører hjemme i bryllupstalen, og IKKE på en offentlig FB side. Hvor blir det av "humoristen" Christian? Han som kalte seg komiker tidligere, men innså han måtte endre det til humorist. Beklager, jeg glemte det, Christian er verken komiker eller humorist, det ses klart og tydelig nå som der ikke er noe å trekke på smilebåndet av. Som Tv Haugaland spurte i intervjuet, er det Cecilia som skal overta rollen etter Gro nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg