Gå til innhold

Mrchristian83


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Always skrev:

Ingen bitter eks. Hjelpes hvordan det blir spekulert i denne tråden. Ta å tenk på x'en til Christian, når dere henger henne ut for å være en gal stalker.

Alle andre som tar screenshot av uærlige hensikter, er de også gale? Morsom utsagn da 😂

Så fint at du tok til deg det jeg skrev, og tenkte at alt var ment for deg, til tross for at jeg ikke nevnte noen navn. Det vitner tross alt om noe selvinnsikt😊

Av det jeg har sett så virker han og dama som en perfekt match. De er virkelig søte sammen. Jeg hadde klikka for lenge siden, men han har funnet seg ei som er lik han sånn sett. 
 

Og ja, jeg syns det er merkelig å ta fullt av screenshots av det folk legger ut, for å kunne sende tidspunkt til arbeidsgiver. Da tenker jeg det er på tide å finne seg en ny og sunnere hobby.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nesten så jeg håper karen er klar over denne tråden. Så han kan være litt obs på menneskene rundt seg.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 18.39, DianaV skrev:

Det er nesten så jeg håper karen er klar over denne tråden. Så han kan være litt obs på menneskene rundt seg.. 

Han er fullstendig klar over tråden, og en ivrig bruker selv av kvinneguiden. Tipper han er inne flere ganger daglig for å følge med hva som skrives om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Always skrev:

Han er fullstendig klar over tråden, og en ivrig bruker selv av kvinneguiden. Tipper han er inne flere ganger daglig for å følge med hva som skrives om han. 

Hvoran vet du det ?, og hvorfor mener du at du vet så mye om denne karen ?

Du mener jo å vite mye mere enn andre som følger litt med på SoMe kanalene hannes.

Kanskje det er på tide å undebygge påstandene dine, ellers ser det bare ut som ondsinnet trolling.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Infinity skrev:

Hvoran vet du det ?, og hvorfor mener du at du vet så mye om denne karen ?

Du mener jo å vite mye mere enn andre som følger litt med på SoMe kanalene hannes.

Kanskje det er på tide å undebygge påstandene dine, ellers ser det bare ut som ondsinnet trolling.

 

Du følger ikke nok med. Han har jo selv skrevet og snakket om kvinneguiden på sine kanaler. Så da vet jeg nok mer enn deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Always skrev:

Du følger ikke nok med. Han har jo selv skrevet og snakket om kvinneguiden på sine kanaler. Så da vet jeg nok mer enn deg. 

Ikke verst at  du har fått med deg det når du ikke følger han, og du vet også at han er en ivrig bruker av KG?

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Dette er rått! Utrolig imponert over alt Christian får til. Skal gi bort billetter i julegave til to venninner av meg. Blir en fantastisk kveld ute på byen ❤️ 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Centimeteren skrev (1 minutt siden):

Dette er rått! Utrolig imponert over alt Christian får til. Skal gi bort billetter i julegave til to venninner av meg. Blir en fantastisk kveld ute på byen ❤️ 

Ja, han er selger, og ikke komiker. Lykke til på showet. Husk å applauder Rune Bjerga. 

Hva forventer dere egentlig å få oppleve på dette showet? Bortsett fra kappspising og andenebb grimasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle må begynne en plass! Verken Else Kåss eller Kristian Valen statet på topp. Hvorfor er det ikke ekte om man har en regissør? De aller fleste har da det! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Hollie321 skrev (15 minutter siden):

Alle må begynne en plass! Verken Else Kåss eller Kristian Valen statet på topp. Hvorfor er det ikke ekte om man har en regissør? De aller fleste har da det! 

Ta poenget da. Ingen klarer slå Kristian Valen, jeg ler bare jeg ser mannen. Tror du Valen hadde kommet seg på en scene hvis han ikke hadde en bakgrunn i et radioprogram, og var sinnsykt morsom som person? Tror du Kristian Valen hadde fått fullsatte saler av å danse i et julekostyme, alias Christian? Ta og se på små klipp av Kristian Valen, Hans Morten Hansen, og for den saks skyld Else Kåss, og fortell meg hva Christian skal klare å prestere på en scene?? Det blir NADA i forskjell fra de andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LysOgVarme skrev (1 minutt siden):

Ta poenget da. Ingen klarer slå Kristian Valen, jeg ler bare jeg ser mannen. Tror du Valen hadde kommet seg på en scene hvis han ikke hadde en bakgrunn i et radioprogram, og var sinnsykt morsom som person? Tror du Kristian Valen hadde fått fullsatte saler av å danse i et julekostyme, alias Christian? Ta og se på små klipp av Kristian Valen, Hans Morten Hansen, og for den saks skyld Else Kåss, og fortell meg hva Christian skal klare å prestere på en scene?? Det blir NADA i forskjell fra de andre. 

Kanskje du skal gi han en sjanse ;) kan jo hende du tar feil! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Hollie321 skrev (4 minutter siden):

Kanskje du skal gi han en sjanse ;) kan jo hende du tar feil! 

Ja når han skal levere andre sine morsomheter så.... 🙃 Hvorfor ser vi ikke disse morsomhetene på snap? 

Endret av LysOgVarme
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LysOgVarme skrev (45 minutter siden):

Ta poenget da. Ingen klarer slå Kristian Valen, jeg ler bare jeg ser mannen. Tror du Valen hadde kommet seg på en scene hvis han ikke hadde en bakgrunn i et radioprogram, og var sinnsykt morsom som person? Tror du Kristian Valen hadde fått fullsatte saler av å danse i et julekostyme, alias Christian? Ta og se på små klipp av Kristian Valen, Hans Morten Hansen, og for den saks skyld Else Kåss, og fortell meg hva Christian skal klare å prestere på en scene?? Det blir NADA i forskjell fra de andre. 

For meg kan alle slå Kristian Valen, all den tid jeg ikke synes han er det minste morsom. Det har ikke slått deg at humor er forskjellig, og at ikke alle liker det du liker. Nå synes ikke jeg at Christian er så veldig morsom heller, men nå synes altså noen det, og det må de vel få lov til uten at du skal rakke ned på deres type humor? Helt ærlig virker det som om du har noe personlig imot Christian, og bruker alle anledninger til å rakke ned på ham, og det er faktisk ufint! 
 

Bare la være å gå på showet hans du, det kan du fint klare uten å fortelle alle andre om hvor ubrukelig han tydeligvis er i dine øyne. Jeg velger hva slags humor jeg liker, hvilke show jeg går på og ikke og hvem jeg velger å støtte, helt uten å rakke ned på dem jeg ikke deler humor med. Det burde du prøve også. 
 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, LysOgVarme said:

Ta poenget da. Ingen klarer slå Kristian Valen, jeg ler bare jeg ser mannen. Tror du Valen hadde kommet seg på en scene hvis han ikke hadde en bakgrunn i et radioprogram, og var sinnsykt morsom som person? Tror du Kristian Valen hadde fått fullsatte saler av å danse i et julekostyme, alias Christian? Ta og se på små klipp av Kristian Valen, Hans Morten Hansen, og for den saks skyld Else Kåss, og fortell meg hva Christian skal klare å prestere på en scene?? Det blir NADA i forskjell fra de andre. 

Selv Kristian Valen både har, og HADDE regissør i sin spede start på Radio1 i Stavanger. Kjente du Valen på tidlige 90 tallet kanskje? Har du sett showet til Veronica Simone? Det ble en suksess, sammen med Rune Bjerga. Tviler på at Veronica fikk Rune til å lage showet sitt, Rune ser et potensiale og satser på en person - Veronica skrev sitt eget show. Altså, Rune ser potensiale i Christian og satser. Tror nok at Christian fint klarer å skrive et bra show hvor han samtidig setter søkelyset på et viktig tema. Et tema han og Gro hadde planer om å lage show på, dessverre falt Gro bort før det ble en realitet - Så hvorfor skal ikkje Christian lage dette showet likevel?

Men at du forguder Kristian Valen så skjønner man jo at du ikkje liker så mye annet...

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Rosaboble15 skrev (1 minutt siden):

For meg kan alle slå Kristian Valen, all den tid jeg ikke synes han er det minste morsom. Det har ikke slått deg at humor er forskjellig, og at ikke alle liker det du liker. Nå synes ikke jeg at Christian er så veldig morsom heller, men nå synes altså noen det, og det må de vel få lov til uten at du skal rakke ned på deres type humor? Helt ærlig virker det som om du har noe personlig imot Christian, og bruker alle anledninger til å rakke ned på ham, og det er faktisk ufint! 
 

Bare la være å gå på showet hans du, det kan du fint klare uten å fortelle alle andre om hvor ubrukelig han tydeligvis er i dine øyne. Jeg velger hva slags humor jeg liker, hvilke show jeg går på og ikke og hvem jeg velger å støtte, helt uten å rakke ned på dem jeg ikke deler humor med. Det burde du prøve også. 
 

 

Fullstendig klar over vi alle har forskjellig humor. Men når Valen har gått for fullsatte saler år etter år, så sier det sitt.  Bra vi er enige om at Christian ikke er morsom da ihvertfall.

Ps: Har jeg sagt jeg skal gå på showet? Har du fått inntrykk av at jeg vil bruke penger på en person som jeg ikke finner morsom??

Kvinneguiden er dessverre en ufin plass, hvor vi kritiserer og diskuterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LysOgVarme
Influenseren skrev (2 minutter siden):

Selv Kristian Valen både har, og HADDE regissør i sin spede start på Radio1 i Stavanger. Kjente du Valen på tidlige 90 tallet kanskje? Har du sett showet til Veronica Simone? Det ble en suksess, sammen med Rune Bjerga. Tviler på at Veronica fikk Rune til å lage showet sitt, Rune ser et potensiale og satser på en person - Veronica skrev sitt eget show. Altså, Rune ser potensiale i Christian og satser. Tror nok at Christian fint klarer å skrive et bra show hvor han samtidig setter søkelyset på et viktig tema. Et tema han og Gro hadde planer om å lage show på, dessverre falt Gro bort før det ble en realitet - Så hvorfor skal ikkje Christian lage dette showet likevel?

Men at du forguder Kristian Valen så skjønner man jo at du ikkje liker så mye annet...

 

Jeg vet godt hvem Valen er ja, truffet han en rekke ganger. Men å si jeg forguder Valen er ikke riktig, og det er heller ikke riktig å si jeg ikke liker så mye annet. 😂 Har vært på flere kjente sine stand up jeg 😉 Men ja, jeg ler så jeg griner hver gang av bl.a. Valen. 

Christian må sette opp så mange show han vil for meg, selv velger jeg å gå på Rune Bjerga sine. Han er naturlig morsom, Christian prøver for hardt. Han vil, men får det ikke til 🤡

Rune Bjerga tjener penger uansett på dette, selv om det kan bli nedtur for Christian. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mumlehumle

Kan se for meg at showet blir at han prater om moren sin og viser klipp med han og moren som alle følgerene han har sett før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...