Gå til innhold

Mrchristian83


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Always skrev:

GRAVIDITET ER IKKE EN SYKDOM! Der kom innlegget hvor han forsvarer forloveden, som forventet. Jammen har hun litt å slite med. Hele 8 (!!!!) diagnoser har hun å streve med. Kvalme, hodepine, nesten ingen søvn, hudkløe, oppkast, fatique, bekkenproblemer og ryggproblemer. Puh! Merkelig hvordan disse damene rundt Christan får så mange diagnoser å slite med. 

Hva er hensikten bak det å legge ut bilder av svigerfamilien sammen med lange skriverier om hvor unike og fantastiske de er? Dette hører hjemme i bryllupstalen, og IKKE på en offentlig FB side. Hvor blir det av "humoristen" Christian? Han som kalte seg komiker tidligere, men innså han måtte endre det til humorist. Beklager, jeg glemte det, Christian er verken komiker eller humorist, det ses klart og tydelig nå som der ikke er noe å trekke på smilebåndet av. Som Tv Haugaland spurte i intervjuet, er det Cecilia som skal overta rollen etter Gro nå?

Har forsvart deg tidligere, skrivestilen din og reaksjonene dine på denne karen avslører deg. Men som andre her sier, du bør bare holde deg borte fra kanalene hans. Det er ikke vits å følge så veldig nøye med på noen du åpenbart ikke liker, hva er poenget med det liksom? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.9.2020 den 6.56, Always skrev:

De utgir seg for å være veganere, men hørte tydelig det var planer om å servere reker på en sammenkomst. Troverdigheten lenge leve 🤣 Ellers er jeg spent på fortsettelsen. Siden blir vel hetende Mrs Cecilia nå, istedenfor MrChristian ? Eller skal han fortsette i sitt eget navn, når alt han gjør er å bruke andre familiemedlemmer for egen vinning? 

Nå får jeg vel som øra flagrer igjen av fanklubben. 🙈

Søsteren er vel veganer og har gitt ut kokebok osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 12.08, Maskopi skrev:

Søsteren er vel veganer og har gitt ut kokebok osv.

Forskjellen er søsteren er EKTE veganer. Christian har gitt seg ut til å være veganer, noe som ikke er sant. I hans hode er det visst stort og fint å utgi seg som veganer, men etterlever han det privat? Mange veganere har vendt ham ryggen, nettop pga falskhet og uærligheren. En ekte veganer skal ha gode etiske verdier, noe Christian IKKE har.

Nå må folk se å få opp øynene for denne falske mannen. 

Endret av Always
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Always skrev:

Forskjellen er søsteren er EKTE veganer. Christian har gitt seg ut til å være veganer, noe som ikke er sant. I hans hode er det visst stort og fint å utgi seg som veganer, men etterlever han det privat? Mange veganere har vendt ham ryggen, nettop pga falskhet og uærligheren. En ekte veganer skal ha gode etiske verdier, noe Christian har.

Nå må folk se å få opp øynene for denne sleipe mannen. 

Hvorfor spiller det så stor rolle for deg om han er ekte veganer eller ikke? Er du veganer kanskje? Hadde du satt deg inn i veganmiljøet hadde du skjønt at sånne fanatikere som deg er de som ødelegger for veganere. At man gjør LITT er bedre enn ingenting med tanke på miljøet og dyrevelferden. Hysteriske veganere som lever som religiøse og stenger ute de som ikke klarer å leve 100% vegansk er de som ødelegger rykte til veganere for det er ofte de som roper høyest. Pust litt med magen og la være å sjekke hans SOME hele tiden, så tror jeg du får det mye bedre med deg selv. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hollie321 skrev:

Hvorfor spiller det så stor rolle for deg om han er ekte veganer eller ikke? Er du veganer kanskje? Hadde du satt deg inn i veganmiljøet hadde du skjønt at sånne fanatikere som deg er de som ødelegger for veganere. At man gjør LITT er bedre enn ingenting med tanke på miljøet og dyrevelferden. Hysteriske veganere som lever som religiøse og stenger ute de som ikke klarer å leve 100% vegansk er de som ødelegger rykte til veganere for det er ofte de som roper høyest. Pust litt med magen og la være å sjekke hans SOME hele tiden, så tror jeg du får det mye bedre med deg selv. 8

Forventer du jeg ska svare på disse spørsmålene dine? Tråden handler ikke om meg, men om Christian. Hvis du sluttet å sitere meg, så tenker jeg du ville hatt det mye bedre med deg selv. Må passe på blodtrykket ditt.

Ps: Hvis en.person sier han er veganer, så forventer jeg han er ærlig, og lever etter navnet veganer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Always skrev:

Forventer du jeg ska svare på disse spørsmålene dine? Tråden handler ikke om meg, men om Christian. Hvis du sluttet å sitere meg, så tenker jeg du ville hatt det mye bedre med deg selv. Må passe på blodtrykket ditt.

Ps: Hvis en.person sier han er veganer, så forventer jeg han er ærlig, og lever etter navnet veganer

Det kalles en diskusjon, du diskuterer jo ikke, du bare spyr ut dine egne meninger.. men deg om det 🙂 jeg gidder ikke diskutere med noen som ikke er åpne for diskusjon 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Always skrev:

Forskjellen er søsteren er EKTE veganer. Christian har gitt seg ut til å være veganer, noe som ikke er sant. I hans hode er det visst stort og fint å utgi seg som veganer, men etterlever han det privat? Mange veganere har vendt ham ryggen, nettop pga falskhet og uærligheren. En ekte veganer skal ha gode etiske verdier, noe Christian har.

Nå må folk se å få opp øynene for denne sleipe mannen. 

😂😂😂😂 Er han sleip fordi han ikke er EKTE veganer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 timer siden, Always skrev:

Ps: Hvis en.person sier han er veganer, så forventer jeg han er ærlig, og lever etter navnet veganer

Akkurat her er jeg enig! Enten er man veganer, eller ikke. 

Selv sier jeg at jeg spiser plantebasert. For jeg kan finne på å kjøpe sko med skinn, ikke veganske hudprodukter osv. Og da er jeg ingen veganer. Var veganer i mange år og levde etter det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Dævendøtte said:

Akkurat her er jeg enig! Enten er man veganer, eller ikke. 

Selv sier jeg at jeg spiser plantebasert. For jeg kan finne på å kjøpe sko med skinn, ikke veganske hudprodukter osv. Og da er jeg ingen veganer. Var veganer i mange år og levde etter det. 

Men skal ikke en veganer få lov til å slutte å være veganer uten å bli kalt for sleip? Må da være helt greit å slutte med et livssyn eller hva man skal kalle det. 

Er det like sleipt med kjøttetere som går over til å bli veganere? Eller religiøse som finner ut at de ikke tror likevel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
2 minutter siden, Albbas skrev:

Men skal ikke en veganer få lov til å slutte å være veganer uten å bli kalt for sleip? Må da være helt greit å slutte med et livssyn eller hva man skal kalle det. 

Er det like sleipt med kjøttetere som går over til å bli veganere? Eller religiøse som finner ut at de ikke tror likevel? 

Jeg svarte på et helt annet spørsmål. Men man er uansett ikke en nestenveganer, enten er man det, eller ikke.

For å svare på ditt spørsmål, så jo, en veganer bør få slutte å være veganer uten å bli kalt for sleip. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Jeg svarte på et helt annet spørsmål. Men man er uansett ikke en nestenveganer, enten er man det, eller ikke.

For å svare på ditt spørsmål, så jo, en veganer bør få slutte å være veganer uten å bli kalt for sleip. 

Han har vert veganer, men har selv sagt at han ikke lengre spiser 100% vegansk, dette har han hatt en lang story på. 
 

selvsagt er man ikke veganer når man ikke spiser vegansk lengre, men Christian har selv sagt at han ikke spiser helt vegansk lengre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
10 minutter siden, Hollie321 skrev:

Han har vert veganer, men har selv sagt at han ikke lengre spiser 100% vegansk, dette har han hatt en lang story på. 
 

selvsagt er man ikke veganer når man ikke spiser vegansk lengre, men Christian har selv sagt at han ikke spiser helt vegansk lengre. 

Ja? Jeg har ikke kalt Christian noe som helst jeg. Skulle jeg sagt noe som helst om han, så hadde det bare blitt sleip ;) Veganer eller ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stygge noen av dere er i oppførsel her, sier så mye fæle ting og dømmer mennesker dere aldeles ikke kjenner. For dere kjenner dem ikke selvom de er offentlig personer.

Det er faktisk mulig å slite såpass mye under graviditet som kjæresten hans, det er ingen hemmelighet. Selvom dere selv ikke har opplevd det, så har andre. Hvor er omtanken for andre? Dere vet bare hva disse menneskene sier og legger ut i snuttene sine, tenk hvor mye vi faktisk ikke ser av hverdagen dems også. Selvom noen deler offentlig ting om seg selv er det ikke fritt frem og være stygg mot andre. Jeg synes disse menneskene virker hyggelige jeg, og det er fint å se kjærligheten mellom han og kjæresten. Og forholdet han og moren hadde var også flott og unikt. Har dere kanskje tenkt på at han valgte å inkludere moren i vidoene sine såpass mye, for at hun som var syk lenge skulle ha det morsomt tiden hun hadde igjen? Nå er hun død, likevel sitter noen å skriver de styggeste ting. Er det noen som har tenkt på sorgen over moren han bærer på selvom kanskje ikke han snakker så mye om det? 

Det er ikke ofte jeg gidder slenge meg på diskusjon i sånne tråder som dette, men her måtte jeg bare si noe. Og nå blir sikkert jeg halshugd også, det får så bare være. 

Feie for egen dør først er det noe som heter, jeg foreslår at vi gjør det istedenfor å gå så hardt ut mot andre mennesker og hva vi synes er så feil av dem. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Trude4 skrev:

😂😂😂😂 Er han sleip fordi han ikke er EKTE veganer? 

😂 Antar du ler av hva du selv har skrevet, for jeg har IKKE skrevet han er sleip fordi han ikke er ekte veganer. DET var dine ord, og IKKE mine 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, 29_j skrev:

Jeg må le av alle irritasjonene dine. Syntes jeg ser du sitter å ergrer deg over dette. Ja Cecilia er kanskje den nye Gro? 

Jeg ergrer meg ikke i det hele tatt, men kjekt du fikk le litt 😉 Selv må jeg le av at du alltid kommer med en intetsigende kommentar. Poenget var at mannen som intervjuet de, spurte om Cecilia var den som skulle bli etterfølgeren. Hvorfor det?? For Gro var den morsomme, Christian klarer ikke å være en humorist selv, det har Tv Haugaland også sett. Dessuten tar du feil, Cecilia klarer aldri å overta den rollen, selv om det er det Christian håper på. Tok du det nå, eller må jeg forklare deg en gang til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare lest de siste to sidene i denne tråden, men blir overrasket over nivået av diskusjon. Det virker som at noen her er en bitter eks, eller en fan som har levd i et fantasiforhold med Kristian. 
 

Jeg er helt enig i at det er viktig å merke riktig. Men som andre her har påpekt, så trenger ikke produkter som åpenbart er egen vare. 
Man fremstår derimot litt smågal om man tar screenshots av tidspunkt noen er på sosiale medier for å gi til arbeidsgiver. Om arbeidsgiver var så opptatt av dette, klarer de vel utmerket å følge dette opp uansett. 
 

Og hvorvidt noen har mange utfordringer med graviditet eller ikke er individuelt, og ingenting å henge seg opp i.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Kinder skrev:

Jeg har bare lest de siste to sidene i denne tråden, men blir overrasket over nivået av diskusjon. Det virker som at noen her er en bitter eks, eller en fan som har levd i et fantasiforhold med Kristian. 
 

Jeg er helt enig i at det er viktig å merke riktig. Men som andre her har påpekt, så trenger ikke produkter som åpenbart er egen vare. 
Man fremstår derimot litt smågal om man tar screenshots av tidspunkt noen er på sosiale medier for å gi til arbeidsgiver. Om arbeidsgiver var så opptatt av dette, klarer de vel utmerket å følge dette opp uansett. 
 

Og hvorvidt noen har mange utfordringer med graviditet eller ikke er individuelt, og ingenting å henge seg opp i.

Ingen bitter eks. Hjelpes hvordan det blir spekulert i denne tråden. Ta å tenk på x'en til Christian, når dere henger henne ut for å være en gal stalker.

Alle andre som tar screenshot av uærlige hensikter, er de også gale? Morsom utsagn da 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...