Gå til innhold

Mrchristian83


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, 29_j skrev:

Ser ut som kjærligheten blomstrer. Jeg har familie der fra, så jeg er endel der. Skal dit neste uke. 🙂 vakker plass. 

Ja det var ei jente med 😃😍 

Byen er fantastisk, og har mye flott og gammel historie, herlige gater og parker, skjønne kaféer og butikker. Ikke minst det flotte muséet Mælands gården. Der kan jeg vandre i timesvis. Fikk lyst på en ny tur dit nå! Har ei venninne som driver kafé der, ligger litt avsides men har de beste bollene, nystekte og deilige! 

Endret av Viking-girl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Syns det ser ut som at han har funnet ei dame som passer han perfekt. Hvertfall det som ses via skjermen😊 Fint par! Og syns hun er heldig som får en knakanes gøy svigermor😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjekk og morsom mann som fortjener det beste! Blir nesten sjalu jeg når jeg hører han har fått dame :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Centimeteren skrev:

Utrolig kjekk og morsom mann som fortjener det beste! Blir nesten sjalu jeg når jeg hører han har fått dame :)

He he..Samme her 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest TyrkiskPepper

Ser søsteren skal være gjest på torsdag hos detuperfekteliv, blir spennende å bli kjent med henne og hvorfor familien velger vegetarmat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym1990. skrev:

Bare jeg som synes det er spesielt og være med mamma og kjøpe dildo? (Facebook video). 

Det var vel ikke det som var poenget, at de skulle være med mamma og kjøpe dildo? Det var vel ment å lage en morsom greie. Hvor morsomt det var kan det jo være delte meninger om 😊 Men alle liker ikke alt..  som med det meste her i verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dagens beste. Christian har funnet sin rette, uten tvil. For ei dame kjæresten hans er.. Jeg tar bølgen for henne altså. Endelig fikk Christian sin velfortjente payback time. 

Jeg har aldri sett en mer satt ut mann i mitt liv. Synes han så ut som en liten uskyldige gutt der han stod. Helt satt ut og fikk ikke fram et ord nesten. Hvor ble det av den kjepphøye Christian i denne filmen mon tro? Hvor ble det av den selvsikre Christian som alltid skal tøffe seg og vise hvor selvsikker han er? Først trodde han det spøkte, og fikk angst, men så var det bare Gro som satt i sofaen i kosa seg med popcorn.

Dette var morsomt !. Dette var ekte ! Det er jentene som lager moroa. Heia Gro og Cecilia. Hold på denne dama Christian. Det blir ingen MrChristian's FB side uten disse 2 damene. (Tipper han hadde blitt rasende om det var moren og søstera som fant på denne spøken, men det kunne han ikke når det var kjæresten som stod bak det hele og filma) 🎉🏅🏆🎖🏀

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
14 timer siden, 29_j skrev:

Se der ja. Liker at du er positiv til holdningene. 😉👏👌

Helt fantastisk🤣

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Helt fantastisk🤣

 

Var det egentlig så fantastisk?? Jeg applauderer kjæresten til Christian som var den som klarte å sette Christian ut. Det er fantastisk det ! Og ja, jeg lo høyt der Gro satt i sofaen med popcorn og sa: Hei skatten min. Det er også fantastisk at Gro endelig har fått ei med på laget, for det er damene som lager hele FB siden. Denne siden hadde aldri fungert uten Gro. Det Christian selv serverer, er dessverre bare gjentakelse, som vi har sett hundre ganger før. Ref: insta konto når han står og gaper og lager den samme grimasjen vi har sett 100 ganger før og "synger" Celin Dion. Snappinga er dessverre lik. 

Kunne tro han hadde velgt dame for å ha ei med på laget i denne businessen sin. Men jeg velger å tro det er kjærlighet, for dama stråler og Christian ser mer tilfreds ut med dette forholdet. Jenta har jo til og med fått han til å bytte ut femi skjortene med gensere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så at kjæresten til Christian skulle gjeste en snapkonto nå denne uken. Det gleder jeg meg til 😊Ser ut som om Christian har finnet en skikkelig match av ei dame, med tanke på humor og sprell. De er så skjønne ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Sjokka skrev:

Hm. Rullestolen blir ikke brukt i Krakow, hvor de går og går dagen lang, men finner den fram på noen timers bytur som feks Gladmaten ? Harmonerer ikke i det hele tatt dette her. Dessuten underlig at videoen med sjokoladepålegget klint ut på baken, sluttet å gå FØR vi fikk sett reaksjonen til Gro. Grunnen kan ikke være annet enn at Gro ble rasende. 

Skulle likt å sett reaksjonen til Christian hvis det var han som skulle gå ut slik. Han hadde klikka. Smakløs "humor". Glad jeg ikke gidder å følge med de så mye lengre. Håper Christian tok oppgaven med å vaske kjolen ! 

Hun har vel en sykdom som varierer, med gode og dårlige dager. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Snop skrev:

Hun har vel en sykdom som varierer, med gode og dårlige 

Slettet

Endret av Sjokka
Slettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sjokka skrev:

Merkelig de vet det på forhånd da, før de reiser på ferie. Nope, dette svelger ikke jeg.

Merkelig at du vet så mye bedre enn henne hva som er praktisk å gjøre i forhold til hennes sykdom. Jeg hadde en diagnose med lignende og varierende symptomer for noen år siden og har alltid reist uten rullestol. Måtte ved ett tilfelle leie en. Helt greit. Mye mer praktisk. Svelger du ikke det heller?

Dessuten kan det hende at de har den med uten å bruke den, uten at de skal måtte bevise det for noen som helst. 

Synes uansett det at du sitter bak en skjerm og stiller spørsmålstegn til noe så teit, sier tusen ganger mer om deg enn disse folka. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sjokka skrev:

Hm. Rullestolen blir ikke brukt i Krakow, hvor de går og går dagen lang, men finner den fram på noen timers bytur som feks Gladmaten ? Harmonerer ikke i det hele tatt dette her. Dessuten underlig at videoen med sjokoladepålegget klint ut på baken, sluttet å gå FØR vi fikk sett reaksjonen til Gro. Grunnen kan ikke være annet enn at Gro ble rasende. 

Skulle likt å sett reaksjonen til Christian hvis det var han som skulle gå ut slik. Han hadde klikka. Smakløs "humor". Glad jeg ikke gidder å følge med de så mye lengre. Håper Christian tok oppgaven med å vaske kjolen ! 

Nå er jo det seg slik at med hennes sykdom så er det opp å nedturer, og for alt du vet kan hun ha den med seg eller kanskje de låner en der nede.
Dem er ihvertfall flinke å ta mange pauser som jeg har sett, å nå har det jo seg sånn at klimaet der nede er noe annet enn her hjemme også. Jeg synes det er kjempe flott at sønn og datter tar med Moren på tur og de har det så trivelig.
Å spekulere slik angående noen andres sykdom er usmakelig, Christian har skrevet og sagt det  mange ganger at alt som legges ut er godkjent av has Mor.
Jeg håper bare ikke Christian og familien slutter å dele sitt liv ilag med oss, jeg har god sans for denne familien og har hvert fan siden dem var på Charterfeber, flotte mennesker!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...