Gå til innhold

Mrchristian83


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Ser ut som den første tråden ble slettet, starter en ny jeg da.

 

Denne fyren.. Det finnes jo mange som eksponerer seg vel mye i sosiale media, men han her.. han filmer jo hver eneste dag, så og si alt fra mårra til kveld? Flott at han og moren har et nært forhold men det er jo fader meg ikke normalt å filme hele dagen til sin mor ca. Filme henne mens hun røyker og håne henne for det.. (Et av mange eksempler) jeg forstår bare ikke greia..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig behov for oppmerksomhet . Det begynte med korte filmsnutter men nå har han nok blitt for høy på seg selv og skal filme alt mulig! Det blir for mye . Dessverre. For morsom var han. Nå syns jeg synd på han som prøver så hardt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Sjokka
På 11.3.2019 den 9.20, Tjukk Norris skrev:

Ser ut som den første tråden ble slettet, starter en ny jeg da.

 

Denne fyren.. Det finnes jo mange som eksponerer seg vel mye i sosiale media, men han her.. han filmer jo hver eneste dag, så og si alt fra mårra til kveld? Flott at han og moren har et nært forhold men det er jo fader meg ikke normalt å filme hele dagen til sin mor ca. Filme henne mens hun røyker og håne henne for det.. (Et av mange eksempler) jeg forstår bare ikke greia..?

Det er blitt Christian sitt varemerke. Håne, plage og skremme moren.. Det er alt han klare å prestere. Forståelig folk kommenter "psyko" i innleggene hans. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 11.3.2019 den 12.08, Måne1234 skrev:

Veldig behov for oppmerksomhet . Det begynte med korte filmsnutter men nå har han nok blitt for høy på seg selv og skal filme alt mulig! Det blir for mye . Dessverre. For morsom var han. Nå syns jeg synd på han som prøver så hardt. 

Synes og synd i han. Igår filmet han seg selv med en bursdagshatt på hodet og cider boksen i hånden. Har vi sett det før??? Ånei, aldrig 😉 Det er det samme som går igjen hele tiden. Repetisjon på repetisjon. En smule oppbrukt hele "mannen". Moren og for den slags skyld. Brøle og hisse seg sånn opp pga en avisartikkel om MrPhil ? Jada, det er også helt normalt😉

En ting er sikkert. All den plagingen han driver med av moren så bor det definitivt en mobber i han. Ingen klarer å finne på sånne ting uten og ha det i seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen gjør meg uvel. Fronter at mobbing er ok fordi moren er syk og får glede av al oppmerksomheten. 

Alt er unaturlig, og forberedt på forhånd. Blir klein av han når jeg ser hvordan han oppfører seg med vennene sine også.. 

får han seg dame noen gang, synes jeg oppriktig synd på hun som må ha svingermor på slep fra morgen til kveld! Særlig når svigermor attpåtil tar så mye plass, og sønnen skal gjøre en sene ut av ingenting.

Ser disse Stavanger bærtene på snap er veldig begeistret for denne mannen, Ann Kristin la ut «da var det gjort» og bilde av dem sammen for noen dager siden på snap, kanskje noe mellom dem to. Det blir isåfall en høylytt familie 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Fantastisk @Anonym1990. Jeg blir også uvel og får en vond  magefølelse hver gang jeg ser på. Du har så rett i det du  skriver. De er falske og utspekulerte både mor og sønn. Christian brukte båt hornet for å vekke Gro 17mai. Men ærlig talt! Dette var sååå planlagt. Gro hadde IKKE reagert slik hun gjorde om hun virkelig sov. Og hvor var <nettopp våknet ansiktet> på Gro? Bedrageri hele MrChristian...Og disse Laxoberal avførings dråpene Gro helte i Cola'en til Christian. Og Christian satt liksom på do hele kvelden, og han begynte til og med å gå på do etter en time og to. Hvor dumme tror de vi er? De fungerer ikke slik i det hele tatt. Det tar mange timer før du springer på do.

Til Christian: Jeg har selv fått disse dråpene på resept, når jeg ble utskrevet fra sykehuset. Det tar mange timer før jeg måtte på do, noen ganger kommer det ikke før neste morning.. Selv avføringsmiddel som sykehuset bruker til å tømme tarmen for avføring, tar lengre tid enn det du presenterer for oss her !!  Løgn og fanteri alt du driver på med.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Justsaying
2 minutter siden, Sjokka skrev:

Fantastisk @Anonym1990. Jeg blir også uvel og får en vond  magefølelse hver gang jeg ser på. Du har så rett i det du  skriver. De er falske og utspekulerte både mor og sønn. Christian brukte båt hornet for å vekke Gro 17mai. Men ærlig talt! Dette var sååå planlagt. Gro hadde IKKE reagert slik hun gjorde om hun virkelig sov. Og hvor var <nettopp våknet ansiktet> på Gro? Bedrageri hele MrChristian...Og disse Laxoberal avførings dråpene Gro helte i Cola'en til Christian. Og Christian satt liksom på do hele kvelden, og han begynte til og med å gå på do etter en time og to. Hvor dumme tror de vi er? De fungerer ikke slik i det hele tatt. Det tar mange timer før du springer på do.

Til Christian: Jeg har selv fått disse dråpene på resept, når jeg ble utskrevet fra sykehuset. Det tar mange timer før jeg måtte på do, noen ganger kommer det ikke før neste morning.. Selv avføringsmiddel som sykehuset bruker til å tømme tarmen for avføring, tar lengre tid enn det du presenterer for oss her !!  Løgn og fanteri alt du driver på med.... 

Og da han skremte moren utenfor i hagen og hun liksom fikk krem i hele fjeset, hun hadde ikke krem eller hva det var foran briller etc da hun gikk inn fra hagen men da hun kom på kjøkkenet var det gris i hele fjeset og foran brillene. 

Veldig lett gjennomskuelige sketsjer, greitnok underholdning men når det er så regissert mister det sjarmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
7 minutter siden, Justsaying skrev:

Og da han skremte moren utenfor i hagen og hun liksom fikk krem i hele fjeset, hun hadde ikke krem eller hva det var foran briller etc da hun gikk inn fra hagen men da hun kom på kjøkkenet var det gris i hele fjeset og foran brillene. 

Veldig lett gjennomskuelige sketsjer, greitnok underholdning men når det er så regissert mister det sjarmen.

Stemmer det 👍 Brillene griset de til når hun kom inn. Det som er morsomt er at Gro og Christian tror de klarer å lure folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Justsaying
Akkurat nå, Sjokka skrev:

Stemmer det 👍 Brillene griset de til når hun kom inn. Det som er morsomt er at Gro og Christian tror de klarer å lure folk.

De må jo forstå at folk gjennomskuer dem. De burde heller gå for det ekte, det varer lengre. Til sluttnfår de mer negativ omtale enn positiv om de ikke klarer være troverdig. Men de er jo fine folk, hadde likt de bedre om de var ærligere bare :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Justsaying skrev:

De må jo forstå at folk gjennomskuer dem. De burde heller gå for det ekte, det varer lengre. Til sluttnfår de mer negativ omtale enn positiv om de ikke klarer være troverdig. Men de er jo fine folk, hadde likt de bedre om de var ærligere bare :) 

Bare så synd at de har klart og bygge opp en så «stor» følgerskare på løgn og fanteri. 

Men er vel en grunn til at han bare er med moren, eller kollegaer fra jobb. Han har vel ingen andre. Og ja, tør påstå det når du filmer 24/7 og ingen andre en familie og kollegaer er med deg. Hadde det enda vært «stille» en 3-5 timer så skulle jeg skjønt det. Men det oppdateres hver time omtrent.  Resten av tiden han ikke filmer går vel til og planlegge alt, og lure følgere trill rundt. 

ALLLLLVOOOORLIGtalt er vel også ganske oppbrukt nå. Har avfulgt dem, jeg OOOORRRRRKKKEEERR ikke mer.. så kunstig at fyameg 

 

(rettet skrivefeil)

Endret av Anonym1990.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
2 minutter siden, Justsaying skrev:

De må jo forstå at folk gjennomskuer dem. De burde heller gå for det ekte, det varer lengre. Til sluttnfår de mer negativ omtale enn positiv om de ikke klarer være troverdig. Men de er jo fine folk, hadde likt de bedre om de var ærligere bare :) 

De viser hele Norge at de er uærlige. Det værste var når Gro utnyttet MS'en til å få et nytt gratis lysrør hun selv var skyld i å knuse. Gro gikk inn i butikken og sa: <Jeg er så lei meg. Jeg har MS og mistet følelsen i hånden og derfor knuste lysrøret jeg nettopp kjøpte>. Butikken fikk empati for henne og ga henne et nytt. Ren svindel er det hun gjorde der. Dette la de ut på snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

De viser hele Norge at de er uærlige. Det værste var når Gro utnyttet MS'en til å få et nytt gratis lysrør hun selv var skyld i å knuse. Gro gikk inn i butikken og sa: <Jeg er så lei meg. Jeg har MS og mistet følelsen i hånden og derfor knuste lysrøret jeg nettopp kjøpte>. Butikken fikk empati for henne og ga henne et nytt. Ren svindel er det hun gjorde der. Dette la de ut på snap.

Herreminhatt, snakk om og utnytte. 

 

Nå skal ikke jeg sitte her og være bedreviter, men  jeg bare er nyskjerrig. De lagde en lang film om hvor syk moren var, som om hun skulle blitt borte i morgen. Men tar det ikke veldig mye krefter og blir skremt hele tiden, spise sterk / sur mat, filme slik de gjør osv osv.. jeg hadde blitt oppriktig sliten om jeg alltid måtte være «på» i den grad hun er 🤔 men det er meg da.. mulig oppmerksomhet gir energi, aner ikke. Burde kanskje satse på sosiale medier så muskelplagene mine blir borte 😂 

de legger jo ut disse utfordringene overalt også! Er ute på FACEBOOK, nå ute på YOUTUBE, nå ute på INSTAGRAM, små klipp ligger nå på SNAPCHAT.

JADA VI HAR SETT DEG!!!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
17 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Herreminhatt, snakk om og utnytte. 

 

Nå skal ikke jeg sitte her og være bedreviter, men  jeg bare er nyskjerrig. De lagde en lang film om hvor syk moren var, som om hun skulle blitt borte i morgen. Men tar det ikke veldig mye krefter og blir skremt hele tiden, spise sterk / sur mat, filme slik de gjør osv osv.. jeg hadde blitt oppriktig sliten om jeg alltid måtte være «på» i den grad hun er 🤔 men det er meg da.. mulig oppmerksomhet gir energi, aner ikke. Burde kanskje satse på sosiale medier så muskelplagene mine blir borte 😂 

de legger jo ut disse utfordringene overalt også! Er ute på FACEBOOK, nå ute på YOUTUBE, nå ute på INSTAGRAM, små klipp ligger nå på SNAPCHAT.

JADA VI HAR SETT DEG!!!!!

Åja. De har beskrevet at Gro lever på overtid. Hun har iflg dem selv tidligere fått beskjed om hun hadde 5 år igjen og leve. I videoen forteller Gro hun har 28% lungekapasitet. Men allikevel så jeg henne i full gang med vann aerobic på GranCa når de var med i charterfeber. Hun hopper i fallskjerm og synger en hel sang UTEN å måtte hive etter pusten. En person som har 28% lungekapasitet må ha oksygentilførsel ved reiser med fly, og det er ikke mulig å gjøre sånne aktiviteter som gro gjør. 

Gro har og sagt at etter hver utfordring ligger hun utslått i lenestolen resten av dagen. Da er det imponerende hva hun klarte å gjøre på chatterfeber. Der var det timevis med filming fra heldags båttur, hvor hun hoppet i vannet og badet. Og badingen i vinter med frostgraďer ute Imponerende med 28% lungekapasitet....Harmonerer ikke en plass den sykdomshistorien. Hun er jammen frisk til å være så syk som de forteller om gang på gang. Men på den måten har hun/de skaffet seg empati fra naive følgere som sender henne gaver i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Sjokka skrev:

Åja. De har beskrevet at Gro lever på overtid. Hun har iflg dem selv tidligere fått beskjed om hun hadde 5 år igjen og leve. I videoen forteller Gro hun har 28% lungekapasitet. Men allikevel så jeg henne i full gang med vann aerobic på GranCa når de var med i charterfeber. Hun hopper i fallskjerm og synger en hel sang UTEN å måtte hive etter pusten. En person som har 28% lungekapasitet må ha oksygentilførsel ved reiser med fly, og det er ikke mulig å gjøre sånne aktiviteter som gro gjør. 

Gro har og sagt at etter hver utfordring ligger hun utslått i lenestolen resten av dagen. Da er det imponerende hva hun klarte å gjøre på chatterfeber. Der var det timevis med filming fra heldags båttur, hvor hun hoppet i vannet og badet. Og badingen i vinter med frostgraďer ute Imponerende med 28% lungekapasitet....Harmonerer ikke en plass den sykdomshistorien. Hun er jammen frisk til å være så syk som de forteller om gang på gang. Men på den måten har hun/de skaffet seg empati fra naive følgere som sender henne gaver i posten.

Jeg er sjokkert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Christian pakker sin mor inn i 2 sorte søppelsekker. Taper godt igjen for å få det tett og skal suge (bruker støvsugeren) all luft ut av disse sekkene med moren inni. Jeg sitter som et spørsmåltegn. Skal det være morsomt? Eller skremmende??  Er dette underholdning? SYKT merkelig hvertfall. Hvordan kommer han på alt dette? Tidligere engang rullet han moren inn i et sofabord gulvteppe og støvsugde moren i ansiktet. De gjestesnapper for Revehietsnap idag. Selvfølgelig kaster han en bøtte vann over Gro når hun "helt uvitende" kommer gående ut. Reaksjonen til Gro var: Nei men Chris da. (Så ingen tegn til hun støkk til der. Ìkke ett skrik engang. Hun bare stanset rolig, og det var jo en naturlig reaksjon 😂

Endret av Sjokka
Tilføre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri før hverken sett eller hørt noe om han C., men er i sjokk når jeg nå har lest her på KG om han. Han kan umulig være frisk. (Kan bare tenke hvis min sønn hadde pakket meg inn i søppelsekker, jeg hadde jo tatt han som gal). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka
4 minutter siden, Oppland skrev:

Jeg har aldri før hverken sett eller hørt noe om han C., men er i sjokk når jeg nå har lest her på KG om han. Han kan umulig være frisk. (Kan bare tenke hvis min sønn hadde pakket meg inn i søppelsekker, jeg hadde jo tatt han som gal). 

Og folk ler av dette og kommenterer jeg ler så jeg tisser på meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det søppelsekkgreiene har han plukket opp fra en greie som går rundt på Instagram og YouTube fortida..  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sjokka skrev:

Og folk ler av dette og kommenterer jeg ler så jeg tisser på meg.

 

Hva? Jeg er helt rystet over dette. Ja, ja vi mennesker er forskjellige.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
5 minutter siden, Oppland skrev:

Hva? Jeg er helt rystet over dette. Ja, ja vi mennesker er forskjellige.

Jeg har vært sjokka lenge. Plaging og skremme og kaste ei bøtte vann på moren skal være underholdning. Men Gro er jo med på dette. Merkelige begge 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...