Gå til innhold

Mrchristian83


Tjukk Norris

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjokka, hvorfor er du så opphengt i denne fyren? For all del, det er veldig underholdende. Jeg er bare litt nyskjerrig. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
7 timer siden, EtLiteTroll skrev:

Sjokka, hvorfor er du så opphengt i denne fyren? For all del, det er veldig underholdende. Jeg er bare litt nyskjerrig. 

Alltid vært nysgjerrig på dette jeg også, så utrolig mye hat men alikavel må vedkommende følge med og får med seg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
På 28.10.2019 den 12.05, 29_j skrev:

Syntes Christian og søstra er helskjønne. Kan ikke finne noe negativt ved de i det hele tatt:)

Enig! Og dama som Christian har funnet seg virker perfekt til han. Syns de er underholdende🙏🏼

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Jegserdeg
3 timer siden, Hyachint31 skrev:

Så koselig at de skal ha baby 🥰

Så glad på deres vegne🥰 Så får vi krysse fingrene for at de ikke eksponere deres fremtidige sønn.😅

Endret av Jegserdeg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er rart at han ikke var med på ultralyd når de skulle få vite kjønnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegserdeg
1 time siden, Anne 69 skrev:

Jeg synes det er rart at han ikke var med på ultralyd når de skulle få vite kjønnet

Et ord til deg: Corona.

Og hva vet vel vi, kanskje han var med inn og de spilte inn denne scenen som han ikke visste det? Vet om flere som ikke får ha med seg ledsager på sykehusene nå. Så synes ikke dette var rart, tvert om egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser han har begynt å selge merch, men da må vel alt merkes som reklame. Lite som er merket slik jeg ser det. Han er kanskje ny i gamet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Jegserdeg skrev:

Et ord til deg: Corona.

Og hva vet vel vi, kanskje han var med inn og de spilte inn denne scenen som han ikke visste det? Vet om flere som ikke får ha med seg ledsager på sykehusene nå. Så synes ikke dette var rart, tvert om egentlig!

Sykehuset her tillater partner å være med ved ultralyd/fødsel, så jeg glemte å tenke på at det er ulik praksis rundt omkring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka

Har han starta "butikk" nå og selger solbriller og t skjorter og noe annet meget uinteressant? Hvem kjøper 3 stk krus til en pris av 507 kr ? Eller vent, prisen var satt ned, de var på salg nå til 400 kroner et eller annet, så de var nok ikke så enkle og selge 😂 Trodde dette var noe han gjorde for å hjelpe sin mor igjennom en tøff hverdag. Ja han har jo alltid uttalt at dette var noe han gjorde på fritiden sin og var kun for at moren kunne bruke humor som medisin. Jaja, men der fikk vi bekreftelsen. Han gjør det for han håper på masse reklame inntekter, så han kan fortsette å kjøpe seg merkeklær på finn.no og en million kroners båt. 

Men når han går så langt og vurderer seg selv i samme klasse som Rune Bjerga, da må der en reality check til. Alvorlig talt Christian, du er da ikke en komiker ? Det var det som kom fram på salgsiden, han lå under komikere. Det er jentene som lager moroa. Uten moren og kjæresten, så hadde han aldri klart å få så mange følgere. Det går på repeat fremdeles, med andenebb grimasjen.

Er han fritatt for å merke med reklame?? Hmm, tror jeg må tipse forbruker rådet, for her viser Christian igjen sin manglende holdning ovenfor lover og regler. Og pengene/inntekten på disse kaffikrusa og t skjortene, går de i deres egen lomme? Ja jeg bare lurer siden han driver denne FB siden sin kun for å hjelpe moren sin. Christian er til og med så raus at han legger ved et signert kort fra han og moren 😂  På tide han jekker seg ned noen hakk igjen, for nå er han så høy på seg selv igjen. Han er lang ifra noen A kjendis. Det vises jo veldig godt i denne tråden, da med tanke på hvor få det er som gidder engasjere seg, og alle de som har kommentert med hvem denne fýren er. 

Endret av Sjokka
Tilføying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sjokka skrev:

Har han starta "butikk" nå og selger solbriller og t skjorter og noe annet meget uinteressant? Hvem kjøper 3 stk krus til en pris av 507 kr ? Eller vent, prisen var satt ned, de var på salg nå til 400 kroner et eller annet, så de var nok ikke så enkle og selge 😂 Trodde dette var noe han gjorde for å hjelpe sin mor igjennom en tøff hverdag. Ja han har jo alltid uttalt at dette var noe han gjorde på fritiden sin og var kun for at moren kunne bruke humor som medisin. Jaja, men der fikk vi bekreftelsen. Han gjør det for han håper på masse reklame inntekter, så han kan fortsette å kjøpe seg merkeklær på finn.no og en million kroners båt. 

Men når han går så langt og vurderer seg selv i samme klasse som Rune Bjerga, da må der en reality check til. Alvorlig talt Christian, du er da ikke en komiker ? Det var det som kom fram på salgsiden, han lå under komikere. Det er jentene som lager moroa. Uten moren og kjæresten, så hadde du aldri klart å få så mange følgere.

Er han fritatt for å merke med reklame?? Hmm, tror jeg må tipse forbruker rådet, for her viser Christian igjen sin manglende holdning ovenfor lover og regler. Og pengene/inntekten på disse kaffikrusa og t skjortene, går de i deres egen lomme? Ja jeg bare lurer siden han driver denne FB siden sin kun for å hjelpe moren sin. Christian er til og med så raus at han legger ved et signert kort fra han og moren 😂  På tide han jekker seg ned noen hakk igjen, for nå er han så høy på seg selv igjen. Han er lang ifra noen A kjendis. Det vises jo veldig godt i denne tråden, da med tanke på hvor få det er som gidder engasjere seg, og alle de som har kommentert med hvem denne fýren er. 

1. .....

2. Han har merket som reklame

God helg da, Sjokka.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
1 minutt siden, Turkis Sau skrev:

1. .....

2. Han har merket som reklame

God helg da, Sjokka.

Slutt og lyv, han har så langt derifra merket alt med reklame. Det burde du og vite siden du siterer meg. God helg til deg også Tyrkis sau. Ble påminnet han her ifra en annen tråd, så klarte ikke la være å skrive noe. Det var nå kjedelig at noen skulle minne meg på han her, nå som denne tråden var gått helt i glemmeboka. Men jeg orker ikke bruke tid på han og denne tråden, men varsle forbrukerrådet skal jeg nå gjøre. Screenshoten av umerket reklame har jeg, selv om @Turkis Sau påstår han merker 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjokka

Har fulgt litt med på snappen til christian idag, og hjelpe meg, mannen er jo sykelig opptatt av å filme absolutt alt han/de gjør. Det er ikke normalt å være så besatt av å filme seg selv døgnet rundt. Om det ikke er hvert minutt han poster noe, så er det flere ganger i timen. Dette kan umulig være sunt og bra for forholdet. Mobiltelefonen går foran forholdet, det er det liten tvil om. Merker han også har begynt å plage kjæresten, på lik linje som han har gjort med moren. Han sitter og drikker øl, og filmer selvsagt det også, og trekker i kjæresten om at nå kunne hun trege hun var gravid. Han visste det han sa var feil, for han tok seg i det med en gang og sa nei han bare tulla. Stakar kjæresten som er full av hormoner og må ha den ertingen etter seg døgnet rundt. Ta vare på samboeren din Christian istedenfor og erte og plage henne hele veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sjokka skrev:

Har fulgt litt med på snappen til christian idag, og hjelpe meg, mannen er jo sykelig opptatt av å filme absolutt alt han/de gjør. Det er ikke normalt å være så besatt av å filme seg selv døgnet rundt. Om det ikke er hvert minutt han poster noe, så er det flere ganger i timen. Dette kan umulig være sunt og bra for forholdet. Mobiltelefonen går foran forholdet, det er det liten tvil om. Merker han også har begynt å plage kjæresten, på lik linje som han har gjort med moren. Han sitter og drikker øl, og filmer selvsagt det også, og trekker i kjæresten om at nå kunne hun trege hun var gravid. Han visste det han sa var feil, for han tok seg i det med en gang og sa nei han bare tulla. Stakar kjæresten som er full av hormoner og må ha den ertingen etter seg døgnet rundt. Ta vare på samboeren din Christian istedenfor og erte og plage henne hele veien. 

Foreslår at du retter all kritikken direkte til Christian, sikkert mulig å nå han på flere kanaler.

Det er opplagt mange som liker han, og jeg syns humoren hans til tider er er morsom.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sjokka skrev:

Har fulgt litt med på snappen til christian idag, og hjelpe meg, mannen er jo sykelig opptatt av å filme absolutt alt han/de gjør. Det er ikke normalt å være så besatt av å filme seg selv døgnet rundt. Om det ikke er hvert minutt han poster noe, så er det flere ganger i timen. Dette kan umulig være sunt og bra for forholdet. Mobiltelefonen går foran forholdet, det er det liten tvil om. Merker han også har begynt å plage kjæresten, på lik linje som han har gjort med moren. Han sitter og drikker øl, og filmer selvsagt det også, og trekker i kjæresten om at nå kunne hun trege hun var gravid. Han visste det han sa var feil, for han tok seg i det med en gang og sa nei han bare tulla. Stakar kjæresten som er full av hormoner og må ha den ertingen etter seg døgnet rundt. Ta vare på samboeren din Christian istedenfor og erte og plage henne hele veien. 

Tror ikke det er særlig sunt for deg å følge han. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Sjokka
På 5.6.2020 den 0.51, Isabella82 skrev:

Ser han har begynt å selge merch, men da må vel alt merkes som reklame. Lite som er merket slik jeg ser det. Han er kanskje ny i gamet.

Vikinggirl som er kjent for å forsvare denne mannen, og går imot all negativ kritikk rettet mot C.O påstår han merker reklamen 🤣 Skjønner ikke hvorfor hun lyver rundt denne reklamemwrkingen. Vi vet jo det ikke er tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokka
På 6.6.2020 den 17.18, Turkis Sau skrev:

1. .....

2. Han har merket som reklame

God helg da, Sjokka.

Hadde du ikke noe å kommentere på punkt 1? Den som tier samtykker heter det. Og nå ønsker jeg deg god helg @Turkis Sau for siste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...