AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #121 Del Skrevet 3. september 2016 Kan dere tyde disse for meg? Jeg synst det såg ut som testen var positiv både ons og torsdag. Testet negativt i går fredag. Er det ikke slik at det er når først testen er negativ egget løsner? Eller kan det være El skjer etter første positive test? test 1: tirsdag test 2: onsdag test 3:torsdag Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theakri Skrevet 3. september 2016 #122 Del Skrevet 3. september 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan dere tyde disse for meg? Jeg synst det såg ut som testen var positiv både ons og torsdag. Testet negativt i går fredag. Er det ikke slik at det er når først testen er negativ egget løsner? Eller kan det være El skjer etter første positive test? test 1: tirsdag test 2: onsdag test 3:torsdag Anonymkode: 31103...009 Eksakt når egget slipper etter positiv test er vel ingen 100% fasit svar på. Men når du nå har fått negativ test så har egget sluppet mest sannsynlig! Jeg er ingen ekspert på dette, men tror det er sånn! og mange får positiv el test to dager på rad deriblant meg, men etter den siste el testen så er det vel snakk om timer før egget slipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #123 Del Skrevet 3. september 2016 14 minutter siden, Theakri skrev: Eksakt når egget slipper etter positiv test er vel ingen 100% fasit svar på. Men når du nå har fått negativ test så har egget sluppet mest sannsynlig! Jeg er ingen ekspert på dette, men tror det er sånn! og mange får positiv el test to dager på rad deriblant meg, men etter den siste el testen så er det vel snakk om timer før egget slipper Tusen takk for at du tok deg tid å svare, men synst du at begge de to testene ser positiv ut?☺️ Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theakri Skrevet 3. september 2016 #124 Del Skrevet 3. september 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for at du tok deg tid å svare, men synst du at begge de to testene ser positiv ut?☺️ Anonymkode: 31103...009 Ingen problem! Ja, begge er positiv! Jeg får også positiv test to dager på rad! Og det skal visst ikke være en negativ ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #125 Del Skrevet 3. september 2016 26 minutter siden, Theakri skrev: Ingen problem! Ja, begge er positiv! Jeg får også positiv test to dager på rad! Og det skal visst ikke være en negativ ting Ååh hvorfor er det en positiv ting?😬 Mannen kom hjem ons kveld, så vi fikk ikke lagt inn noe aksjer i forkant av positiv test, men håper vi er innafor uansett☺️ Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theakri Skrevet 3. september 2016 #126 Del Skrevet 3. september 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååh hvorfor er det en positiv ting?😬 Mannen kom hjem ons kveld, så vi fikk ikke lagt inn noe aksjer i forkant av positiv test, men håper vi er innafor uansett☺️ Anonymkode: 31103...009 vet ikke, jeg bare tror det er en positiv ting! hehehe Ja vi får håpe det!! blir spennende fremover! jeg har el rundt tirsdag-onsdag nå til uken, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #127 Del Skrevet 3. september 2016 6 minutter siden, Theakri skrev: vet ikke, jeg bare tror det er en positiv ting! hehehe Ja vi får håpe det!! blir spennende fremover! jeg har el rundt tirsdag-onsdag nå til uken, spennende! Ok hehe. Spennendes tid dette her. Krysser fingrene for at vi begge to snart er gravid🙌🏻☺️ Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SandyS90 Skrevet 15. september 2016 #128 Del Skrevet 15. september 2016 Hei Nærmer eg meg ein positiv test? 😊 Første gang eg tester med el test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theakri Skrevet 15. september 2016 #129 Del Skrevet 15. september 2016 1 time siden, SandyS90 skrev: Hei Nærmer eg meg ein positiv test? 😊 Første gang eg tester med el test! Begynner å nærme seg ser det ut som fortsett å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SandyS90 Skrevet 16. september 2016 #130 Del Skrevet 16. september 2016 Øverst er fra i går kveld og nederst fra i dag 😊 er den i dag positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. september 2016 #131 Del Skrevet 16. september 2016 Litt vanskelig å se pga sol men den ser nesten positiv ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #132 Del Skrevet 16. september 2016 Er ikke denne ganske sterk farge på til å være ganske så nært IKM??? Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #133 Del Skrevet 16. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke denne ganske sterk farge på til å være ganske så nært IKM??? Anonymkode: 31103...009 Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Theakri Skrevet 16. september 2016 #134 Del Skrevet 16. september 2016 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 31103...009 Mine blir også sånn rett før ikm. aner ikke hvorfor men! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2016 #135 Del Skrevet 16. september 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke denne ganske sterk farge på til å være ganske så nært IKM??? Anonymkode: 31103...009 Merkelig. Blir dine sånn hver gang før IKM? Jeg startet med nesten usynlg strek før EL og den ble besten usynlig igjen etter EL så synst det er rart at den er blitt så mye sterkere nå. Rart hva som skal til for å få et ørlite håp på posiitiv G test☺️ Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emhanse Skrevet 16. september 2016 #136 Del Skrevet 16. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Merkelig. Blir dine sånn hver gang før IKM? Jeg startet med nesten usynlg strek før EL og den ble besten usynlig igjen etter EL så synst det er rart at den er blitt så mye sterkere nå. Rart hva som skal til for å få et ørlite håp på posiitiv G test☺️ Anonymkode: 31103...009 Noen får jo positive el-tester sammen med positive g-tester:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #137 Del Skrevet 17. september 2016 Hei folkens, jeg er helt ny her. Jeg og min mann har akkurat bestemt oss for å begynne å prøve. Vi er 32 år og vi har ingen barn fra før. Skal begynne for fult fra neste måned, jeg har begynt med vitaminer nå. Jeg har ikke gått på hormonell prevansjon på mange år, vi har brukt kondom fordi jeg ikke liker hormoner. Jeg vil si at min syklus er stabil på vanligvis 27 dager. Jeg har en sånn app på telefonen som jeg bruker...i følge den så hadde jeg eggløsning i går. Jeg har også merket flere tegn. Jeg fikk testene i posten i dag og tenkte å prøve en, siden jeg aldri har tisset på en finne før Den var blank..totalt blank. Bare en stripe. Er det normalt da?? Ser jo mange skriver at dere har mild strek hele måneden igjennom? Noen som kan forklare en nybegynner? Anonymkode: 3ec2a...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2016 #138 Del Skrevet 17. september 2016 Jeg skjønner ikke at folk svir av hundrevis av kroner på eggløsningstester, også har de ikke engang tatt seg tid til å lese bruksanvisningen. Når annen hvert bilde av eggløsningstester som blir postet her viser helt tydelige negative tester så må jo folk ha droppet å sette seg inn i hvordan de skal leses. Anonymkode: cd0cc...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #139 Del Skrevet 18. september 2016 Hallo, er nybegynner. Har ikke peiling på hva jeg driver med . Supert om noen kunne forklare litt. det er 15 dager siden første dag med mensen, jeg fikk negativ pinne i går og i forrigårs og tenkte at jaja da er eggløsning vært allerede denne måneden. Men i dag...altså lenge etter mobil kalkulatoren sier at det er eggløsning ser pinnen sånn ut: Dette betyr? Har jeg eggløsning nå? Er ikle det litt sent da? Min cyklus er gjerne på 27 dager Anonymkode: 3ec2a...fe5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 18. september 2016 #140 Del Skrevet 18. september 2016 Det er derfor man ikke kan bruke kalkulator. Den vet ingenting om hvor lang lutealfasendin er. Testen der er så og si positiv. El om en dag eller to vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå