AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #101 Skrevet 12. august 2016 Legge med ett bilde her.. den som er tatt i dag torsdag(til høyre) den er positiv??? Den på onsdag( venstre) er vell negativ?? Trenger hjelp til å tolke disse?? Anonymkode: cb928...80e
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #102 Skrevet 12. august 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Legge med ett bilde her.. den som er tatt i dag torsdag(til høyre) den er positiv??? Den på onsdag( venstre) er vell negativ?? Trenger hjelp til å tolke disse?? Anonymkode: cb928...80e Onsdag oppe og torsdag nede mente jeg ** Anonymkode: cb928...80e
Snurrepurre Skrevet 12. august 2016 #103 Skrevet 12. august 2016 Negativ på onsdag og positiv på torsdag ja :-)
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #104 Skrevet 12. august 2016 5 minutter siden, Snurrepurre skrev: Negativ på onsdag og positiv på torsdag ja :-) så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) Anonymkode: cb928...80e
Silfen Skrevet 12. august 2016 #105 Skrevet 12. august 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) Anonymkode: cb928...80e Du burde ha sex i går og i dag. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #106 Skrevet 12. august 2016 har hørt at eggløsning skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv test... hvorfor skulle jeg da hatt sex i går og i dag ? har hatt det men ja ... Anonymkode: cb928...80e
Silfen Skrevet 12. august 2016 #107 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: har hørt at eggløsning skjer i løpet av 24-48 timer etter positiv test... hvorfor skulle jeg da hatt sex i går og i dag ? har hatt det men ja ... Anonymkode: cb928...80e 12-36. Så må du tenke på at sæden bruker 12 timer for å nå egglederen og egget bruker 12 timer ned dit. Og at det lever kun i 24 timer.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #108 Skrevet 12. august 2016 2 minutter siden, Silfen skrev: 12-36. Så må du tenke på at sæden bruker 12 timer for å nå egglederen og egget bruker 12 timer ned dit. Og at det lever kun i 24 timer. ja okei... godt jeg hadde sex i gå og i dag da:D hehheeh ut i fra eggløsningskalkulator skal jeg ha eggløsning på lørdagen se:P så da får vi bare se om jeg treffer da heheheh Anonymkode: cb928...80e
Snurrepurre Skrevet 12. august 2016 #109 Skrevet 12. august 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: så da burde jeg ha sex hvartfall innen de neste 48 timene for å treffe eggløsningen ?? :)) Anonymkode: cb928...80e Det er anbefalt å ha sex et par dager før eggløsningen for at det skal ligge litt sæd og vente på egget sæden kan leve i alt fra 2-5 dager. Egget lever, som silfen sier, bare i 1 døgn, og bruker en del av tiden på vandringen . Altså annenhver dag med sex i fruktbar periode (rundt der hvor EL snart bør komme) og gjerne en ekstra gang den dagen man har EL Hehe!
AnonymBruker Skrevet 12. august 2016 #110 Skrevet 12. august 2016 1 minutt siden, Snurrepurre skrev: Det er anbefalt å ha sex et par dager før eggløsningen for at det skal ligge litt sæd og vente på egget sæden kan leve i alt fra 2-5 dager. Egget lever, som silfen sier, bare i 1 døgn, og bruker en del av tiden på vandringen . Altså annenhver dag med sex i fruktbar periode (rundt der hvor EL snart bør komme) og gjerne en ekstra gang den dagen man har EL Hehe! da er det bare å kjøre på da :D spennende dette greiene her alså heheh e:P tusen takk for svar alle sammen...;) Anonymkode: cb928...80e 1
Snurrepurre Skrevet 12. august 2016 #111 Skrevet 12. august 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: da er det bare å kjøre på da :D spennende dette greiene her alså heheh e:P tusen takk for svar alle sammen...;) Anonymkode: cb928...80e Lykke til!! :-)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #112 Skrevet 13. august 2016 Okei, Hei igjen folkens.... trenger hjelp... legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den ) forventet el dag den 14.08 sier denne nr 1 er tidlig på fredags morgen nr 2 er på fredags kveld. nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag ) nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) kan dere hjelpe meg og tolke disse ? El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ?? hva er det ?? har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) Anonymkode: cb928...80e 1
emhanse Skrevet 13. august 2016 #113 Skrevet 13. august 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, Hei igjen folkens.... trenger hjelp... legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den ) forventet el dag den 14.08 sier denne nr 1 er tidlig på fredags morgen nr 2 er på fredags kveld. nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag ) nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) kan dere hjelpe meg og tolke disse ? El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ?? hva er det ?? har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) Anonymkode: cb928...80e Noen opplever en bloddråpe eller to når de har el:-) At el-testene er positive tyder bare på at hormonnivået ditt er på topp for å kunne slippe egget. Om det faktisk gjøres vet du ikke med sikkerhet før en evt graviditetstest slår. Men likevel så er detvel først når el-testen er negativ igjen at el skjer. Altså gjerne dagen etter de positive, noe som jo trolig vil være i morgen. Hvis testene fortsetter å være positive videre så kan det ofte tyde på at kroppen jobber med å få sluppet egget og at det derfor kanskje heller ikke skjer. Bare å legge inn aksjer, så lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #114 Skrevet 13. august 2016 Jeg tolker det som eggløsning lørdag. Enkelte opplever små blødninger ved eggløsning. Anonymkode: 650c5...d42
AnonymBruker Skrevet 13. august 2016 #115 Skrevet 13. august 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, Hei igjen folkens.... trenger hjelp... legger ved ett bilde av EL testene mine i helgen... og kalenderen ( for dere som ikke har sett den ) forventet el dag den 14.08 sier denne nr 1 er tidlig på fredags morgen nr 2 er på fredags kveld. nr 3 er tidlig på lørdags morgen ( i dag ) nr 4 er sent på lørdags kveld (i dag ) kan dere hjelpe meg og tolke disse ? El dagen skal være i morgen viss jeg har regnet riktig, men kan jeg faktisk ha hatt el i går eller i dag ? hadde pitte litt blod i utfloden tidligere på kvelden i dag... ?? hva er det ?? har hørt at det er da man er mest fruktbar, så heiv meg i senga med typen jeg sånn just in case;) Anonymkode: cb928...80e så alle de 4 her er positive?? jeg syntes den nederste er svakere enn de andre... Anonymkode: cb928...80e
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #117 Skrevet 14. august 2016 2 timer siden, Silfen skrev: Den nederste er negativ. Relax, I'm The Doctor! ???? hvorfor kommer det opp ?? er du lege ??? er ny her å skjønner ikke så mye Anonymkode: cb928...80e 1
Silfen Skrevet 14. august 2016 #118 Skrevet 14. august 2016 Nei, jeg er ikke lege. Bare fan av dr who.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2016 #119 Skrevet 14. august 2016 3 minutter siden, Silfen skrev: Nei, jeg er ikke lege. Bare fan av dr who. ahhh men da sjønner jeg Anonymkode: cb928...80e
AnonymBruker Skrevet 3. september 2016 #120 Skrevet 3. september 2016 Er dere enige i at denne er positiv? Synes teststreken ser sterkere ut på bildet enn i virkeligheten faktisk.. Anonymkode: 184e9...702
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå