AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2022 #6461 Del Skrevet 12. oktober 2022 Første prøveperiode med eggløsningstester, og det var ganske spennende å se når eggløsningen kom til å skje😃 anbefaler alle å bruke Premom appen for veiledning i fbm el testing og temping. appen tar automatisk bilde og legger inn resultat av testen. Bildene er tatt 5 min etter dypp Anonymkode: e24ae...79d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6462 Del Skrevet 13. oktober 2022 Sofakona skrev (15 timer siden): Huff:( dere får en liten pause nå. Når dere starter opp spør om iui iste for, det er mye billigere og kjappere en ivf. Jeg har pcos og ble gravid slikt da får dere mye mer oppfølging og sterkere medesiner Gjøres iui offentlig?😊 Anonymkode: fe8a4...58a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. oktober 2022 #6463 Del Skrevet 13. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gjøres iui offentlig?😊 Anonymkode: fe8a4...58a Jeg fikk hendvisninh av gynekolog og ble sendt på riksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2022 #6464 Del Skrevet 13. oktober 2022 Hei dere! Den 28. september viste eggløsningstesten fra clearblue et tydelig smilefjes, noe som betydde at jeg hadde eggløsning. I følge menseappen, skulle jeg ha fått mensen 11. oktober. Før selve mensen kommer, har jeg en tendens til å spotte litt. Dette har ikke skjedd denne uka. Jeg har hørt og lest at eggløsningstester noen ganger også er positive når man er gravid. Dette skjedde blant annet da jeg var gravid i 2019, hvor eggløsningstesten var positiv før jeg tok en graviditetstest som også var positiv. Tirsdag kveld tok jeg en eggløsningstest som var positiv (jeg hadde altså eggløsning den 28. september, 6 dager etter endt menstruasjon). Nå viste testen at jeg hadde eggløsning igjen. Trodde kanskje da at jeg var gravid, men kjøpte graviditetstest dagen etterpå som viste negativ. Da er spørsmålet: Hvordan kan jeg med sikkerhet nå stole at clearblue sine eggløsningstester er riktige, når jeg får et positivt svar på eggløsning to uker etter første positive svar? Føler at dette bare gjør meg forvirret. Anonymkode: 0d06a...051 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. oktober 2022 #6465 Del Skrevet 13. oktober 2022 Dessverre kan man ikke stole på disse. En positiv test vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Om du ikke har normalt syklus ( like lengde siste 6-12 mnd) kan du heller ikke bruke app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaug Olsen Skrevet 14. oktober 2022 #6466 Del Skrevet 14. oktober 2022 Litt sjokkert her inne over hvor hardt folk prøver. Jeg får vel hat nå. Men om dere var mine døtre, så ville jeg bedt dere om å ta en pause, og tenke på andre ting enn alle disse forsøkene. Får sikkert enda mer tyn nå, og nå er jeg sikkert slem, men jeg vil foreslå at det er fullt mulig å bli lykkelig uten å få egne biobarn! I tillegg kan man få en hyggelig ut av hormonbobla, om man lar vær å ta alle disse preparatene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6467 Del Skrevet 14. oktober 2022 Olaug Olsen skrev (1 time siden): Litt sjokkert her inne over hvor hardt folk prøver. Jeg får vel hat nå. Men om dere var mine døtre, så ville jeg bedt dere om å ta en pause, og tenke på andre ting enn alle disse forsøkene. Får sikkert enda mer tyn nå, og nå er jeg sikkert slem, men jeg vil foreslå at det er fullt mulig å bli lykkelig uten å få egne biobarn! I tillegg kan man få en hyggelig ut av hormonbobla, om man lar vær å ta alle disse preparatene!!! Har du egne barn? Anonymkode: 1842f...c29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 14. oktober 2022 #6468 Del Skrevet 14. oktober 2022 Olaug Olsen skrev (3 timer siden): Litt sjokkert her inne over hvor hardt folk prøver. Jeg får vel hat nå. Men om dere var mine døtre, så ville jeg bedt dere om å ta en pause, og tenke på andre ting enn alle disse forsøkene. Får sikkert enda mer tyn nå, og nå er jeg sikkert slem, men jeg vil foreslå at det er fullt mulig å bli lykkelig uten å få egne biobarn! I tillegg kan man få en hyggelig ut av hormonbobla, om man lar vær å ta alle disse preparatene!!! Kan si at slik som meg med pcos og 20 cyster så var det ikke bare å slappe av...jeg gikk på medesiner som skulle jeg meg eggløsning...3 av 6 ganger fikk jeg eggløsning....og da kunne eggløsning komme 10-25 dager etter siste pille...da kunne ikke vi bare slappe av og ta det med ro. Med min siste var jeg 36 når jeg ble gravid...vi måtte prøvd. Vi måtte bruke tester, ultralyd, tempe og masse dårlig sex...for at vi heltatt skulle ha en sjanse...så nei...det er ikke alle som bare kan slappe av...ha god sex og ikke stresse 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #6469 Del Skrevet 14. oktober 2022 Tror dere jeg peaket på CD18 som jeg dessverre ikke fikk tatt test på? Betyr det at EL er i dag eller i morgen? Anonymkode: 9587f...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haapefull Skrevet 14. oktober 2022 #6470 Del Skrevet 14. oktober 2022 Er denne positiv??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
colakake Skrevet 15. oktober 2022 #6471 Del Skrevet 15. oktober 2022 Haapefull skrev (17 timer siden): Er denne positiv??? Ja, det vil jeg tro😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2022 #6472 Del Skrevet 15. oktober 2022 Hei! Sliter med å forstå cb advanced digital testene. Jeg fikk fast smilefjes i går på den. Samtidig fikk jeg usikker strimmel fra babyplan. I dag tok jeg ny test med cb digital og den viste og smilefjes. Igjen usikker strimmel. Legger ved bilde av strimlene (begge har blitt noe svakere etter tørking, men var likevel ikke mye sterkere). Trodde fast smilefjes først kom ca. samtidig som ordentlig positive strimler (blinkende smil fikk jeg tidligere). Noen kloke hoder som kan si om dette virker logisk? Anonymkode: 7e10c...d1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6473 Del Skrevet 17. oktober 2022 Første bilde er fra torsdag, andrebilde er fra i går. Tror dere el har vært? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6474 Del Skrevet 17. oktober 2022 Et spørsmål. Hadde på fredag positiv eggløsningtest og synes ut som jeg kjente litt eggløsningsmerte igår. Idag fant jeg det jeg trur er eggløsningslim i trusa og ble usikker. Tok en ny test og den ser negativ ut. Bilde lagt med. Hva tenker dere? Anonymkode: 26933...731 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6475 Del Skrevet 17. oktober 2022 Kan dette nærme seg positiv test Ila noen dager tror dere? Har litt ustabil syklus, men er på CD11 idag🤞🏻 Anonymkode: 90c11...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6476 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et spørsmål. Hadde på fredag positiv eggløsningtest og synes ut som jeg kjente litt eggløsningsmerte igår. Idag fant jeg det jeg trur er eggløsningslim i trusa og ble usikker. Tok en ny test og den ser negativ ut. Bilde lagt med. Hva tenker dere? Anonymkode: 26933...731 EL-slim pleier å komme noen dager før EL, ikke etter. Og siden du fikk positiv EL-test på fredag og denne er negativ, tror jeg ikke det var EL-slim du fant i trusa😊 Anonymkode: 9587f...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6477 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan dette nærme seg positiv test Ila noen dager tror dere? Har litt ustabil syklus, men er på CD11 idag🤞🏻 Anonymkode: 90c11...a3e Sånn pleier testene å være uavhengig om du nærmer deg eller ikke. Hvis du har ustabil syklus, må du bare teste hver dag. Også bør dere ha sex annenhver dag hvis du ikke har noen aning om når "fruktbarhetsuken" din er. Anonymkode: 9587f...0dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6478 Del Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Sånn pleier testene å være uavhengig om du nærmer deg eller ikke. Hvis du har ustabil syklus, må du bare teste hver dag. Også bør dere ha sex annenhver dag hvis du ikke har noen aning om når "fruktbarhetsuken" din er. Anonymkode: 9587f...0dc Mine tester har ikke vært så sterk tidligere, derfor jeg spør. Og jeg har testet to sykluser nå. Jeg har ikke en syklus som er helt ute å kjører, jeg vet at el skal komme denne uken, bare ikke hvilken dag. Men takk for svar, skal fortsette å teste ja😊 Anonymkode: 90c11...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 19. oktober 2022 #6479 Del Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 15.10.2022 den 19.55): Hei! Sliter med å forstå cb advanced digital testene. Jeg fikk fast smilefjes i går på den. Samtidig fikk jeg usikker strimmel fra babyplan. I dag tok jeg ny test med cb digital og den viste og smilefjes. Igjen usikker strimmel. Legger ved bilde av strimlene (begge har blitt noe svakere etter tørking, men var likevel ikke mye sterkere). Trodde fast smilefjes først kom ca. samtidig som ordentlig positive strimler (blinkende smil fikk jeg tidligere). Noen kloke hoder som kan si om dette virker logisk? Anonymkode: 7e10c...d1e Cb sine digitale slår ut tidllgere enn babyplan sine. Begge er til å stole på men erfaringsmessig kommer el 2 dager etter cb digital viser positiv og 1 dag etter babyplan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #6480 Del Skrevet 19. oktober 2022 Laura80 skrev (3 timer siden): Cb sine digitale slår ut tidllgere enn babyplan sine. Begge er til å stole på men erfaringsmessig kommer el 2 dager etter cb digital viser positiv og 1 dag etter babyplan. Kommer den to dager etter at du får det faste/hele smilefjeset, eller det blinkende? (Ikke meg du siterer) Anonymkode: 297e2...2f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå