Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Glemte å legge ved bildet. 🙃

IMG_20201217_222228_544.jpg

Anonymkode: 50b39...226

Her syns jeg det er tydelig at dag 16 er sterkere enn de andre, men jeg syns ikke den ser helt positiv ut. Men det kan hende den er like sterk, vanskelig å se når streken er smalere (selv om ikke det skal ha noe å si altså). I slike tilfeller pleier jeg å ta en digital på samme urin for jeg syns det er vanskelig å tolke tvilstilfeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Ja enig i det at det så noe muffens ut med den. Greit med en second opinion 🙂 tok en nå, litt tidligere på dagen enn før, siden jeg skal jobbe hele kvelden, og da så den sånn ut. Synes det ser ganske positivt ut nå egentlig, har jo den 19 i følge EL kalkulatoren 🙂 

IMG_20201218_150456_669.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruttveig skrev (5 timer siden):

Ja enig i det at det så noe muffens ut med den. Greit med en second opinion 🙂 tok en nå, litt tidligere på dagen enn før, siden jeg skal jobbe hele kvelden, og da så den sånn ut. Synes det ser ganske positivt ut nå egentlig, har jo den 19 i følge EL kalkulatoren 🙂 

Ja denne ville jeg kvalifisert som positiv 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Så gøy, da er det kanskje allerede en sjanse for at noe er på gang allerede etter vi hadde "juleverkstedet" vårt i 5 tiden i morges og denne tok jeg klokka 14 idag 🥰 kan jo ikke vite ennå da, men jeg er så veldig spent, klarer jo ikke tenke på annet. Vi har planlagt nok en date etter jobb når han lille har sovnet, for å sikre oss extra sjanser. 💗 Så får vi se om det blir en ekstra fin start på året, ellers nå vi bare prøve videre 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor jeg ikke har fått utslag på eggløsning denne månen? Jeg har testet fra dag 7 til i dag som er dag 13 i syklus.. Har pleid å få positiv eggløsningstest fra dag 13 som er i dag... Jeg har en syklus på ca 26-27 dager, kan det skje at eggløsningen kan skje senere enn andre måner selvom jeg har ganske regelmessig syklus? 

Er bare så redd for at jeg ikke får det denne månen, men det har jo slått ut alle de andre månene 🤷‍♀️

Jeg har brukt clearblue fertilitetsmonitor og det har slått ut på østrogen nivået som det står det skal slå ut på før Lh stigningen, men det er 6 dager siden nå 😮

Anonymkode: 4234c...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er det noen som vet hvorfor jeg ikke har fått utslag på eggløsning denne månen? Jeg har testet fra dag 7 til i dag som er dag 13 i syklus.. Har pleid å få positiv eggløsningstest fra dag 13 som er i dag... Jeg har en syklus på ca 26-27 dager, kan det skje at eggløsningen kan skje senere enn andre måner selvom jeg har ganske regelmessig syklus? 

Er bare så redd for at jeg ikke får det denne månen, men det har jo slått ut alle de andre månene 🤷‍♀️

Jeg har brukt clearblue fertilitetsmonitor og det har slått ut på østrogen nivået som det står det skal slå ut på før Lh stigningen, men det er 6 dager siden nå 😮

Anonymkode: 4234c...222

Sist måned fikk jeg EL slim rett før jeg til vanlig har eggløsning. Eggløsning kom ikke likavel. 1,5 uke senere kom den og syklusen gikk den måneden fra ca fast på 28 dager til plutselig 37 dager 🤷🏻‍♀️ 

Temper, så visste det ikke var grunn til å stresse den dagen IKM opprinnelig var og mensen ikke kom. Den kom 1,5 uke for seint 🙄

Denne måneden tilbake til normalen igjen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvorfor jeg ikke har fått utslag på eggløsning denne månen? Jeg har testet fra dag 7 til i dag som er dag 13 i syklus.. Har pleid å få positiv eggløsningstest fra dag 13 som er i dag... Jeg har en syklus på ca 26-27 dager, kan det skje at eggløsningen kan skje senere enn andre måner selvom jeg har ganske regelmessig syklus? 

Er bare så redd for at jeg ikke får det denne månen, men det har jo slått ut alle de andre månene 🤷‍♀️

Jeg har brukt clearblue fertilitetsmonitor og det har slått ut på østrogen nivået som det står det skal slå ut på før Lh stigningen, men det er 6 dager siden nå 😮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så det kan skje at den kommer senere denne månen da? 

Jeg har hatt eggløsningslim for ca 5 dager siden.. Får bare håpe d slår ut på eggløsningstest de neste dagene da 🤞🤞

Anonymkode: 4234c...222

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Beklager spam fra meg, men fikk jo denne testen dagen etter den jeg postet som du og jeg mente var positiv. Den må vel iallfall være superpositiv? Den ble tatt i 14tiden igår, koste oss i 2tiden på natta samme kveld. For 3 eller 4 natt på rad nå, da bør det vel kalles et godt forsøk, eller er det verdt det å gjøre et siste forsøk i kveld? Må innrømme jeg begynner å bli sliten og sår og trøtt etter 4-6 timers søvn i dagevis nå, men en natt til skal vi jo kunne klare 🙂 har jo lest det er lurt å spare opp svømmere i en dag eller to, men er redd det er for sent da. Takk for svar og beklager spam igjen, har aldri lagt ut så mange bilder av urin og delt så mye tidspunkt av sex før. Er glad jeg får svar og hjelp til å bli klok på det her 😅 💚

IMG_20201219_141940_801.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) kan disse være positive? Bilde tatt etter 5min. Samme urin, kunne ikke dy meg:)

6AB42F31-4977-4AC7-8938-02920F7F77C2.jpeg

Anonymkode: 2e9ae...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har alltid brukt Clearblue advanced digital el test. Fikk blinkende smilefjes i går og fast smilefjes i dag tidlig. 

Jeg har aldri brukt el strips før så har ikke helt peiling på de. Ser denne positiv ut? Når bør jeg evt ta neste test? Om 4 timer eller i morgen tidlig? :)

20201224_141554.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regner man el når stripsen blir negativ igjen? 

Jeg er ikke så kjent med el testing :)

 

20201225_114501.jpg

Anonymkode: 7af04...c66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.12.2020 den 11.48):

Regner man el når stripsen blir negativ igjen? 

Kan gå alt fra 12-36 timer til EL etter at strimmelen har blitt negativ igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk først forholdsvis sterk teststrek, på SD 15. Men vil ikke si helt positiv, eller? 

Noen timer senere på kvelden fikk jeg svakere strek. Kan toppen være over, eller kan streken øke i styrke igjen? Pleier å få positiv SD 16. 

 

0BB02743-1F0F-49BB-869D-199817657996.thumb.jpeg.dabcc34a7dc97c395f8a72a3921b7850.jpeg

7525F555-ECB1-49AA-BBC4-7211CA9C6443.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 23.12.2020 den 11.30):

Hei:) kan disse være positive? Bilde tatt etter 5min. Samme urin, kunne ikke dy meg:)

6AB42F31-4977-4AC7-8938-02920F7F77C2.jpeg

Anonymkode: 2e9ae...5ca

Veldig svake streker, både test og kontrollstrek. Har opplevd at noen av disse testene kan ha dårlig oppsugingsevne av og til. Jeg ville nok uansett sagt at testene var negative. 

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den øverste positiv? Har tatt en hver dag på ettermiddagen, men denne tok jeg nå nettopp. Like sterk farge på strekene, men noe tynnere.

 

Hadde MA med utskrapning i begynnelsen av desember, og har ikke fått mensen igjen, så trodde kanskje eggløsning hadde vært, men nå øyner jeg et håp om at eggløsning er på vei😅

IMG_20201230_123428.jpg

Anonymkode: 5a5a7...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er den øverste positiv? Har tatt en hver dag på ettermiddagen, men denne tok jeg nå nettopp. Like sterk farge på strekene, men noe tynnere.

 

Hadde MA med utskrapning i begynnelsen av desember, og har ikke fått mensen igjen, så trodde kanskje eggløsning hadde vært, men nå øyner jeg et håp om at eggløsning er på vei😅

IMG_20201230_123428.jpg

Anonymkode: 5a5a7...0be

Den øverste vil jeg tro er like før eller pos ja, legg inn aksjer 😅😁🎉 har du en app du kan legge den inn på for å se %? 😊

Anonymkode: 538a4...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Fikk først forholdsvis sterk teststrek, på SD 15. Men vil ikke si helt positiv, eller? 

Noen timer senere på kvelden fikk jeg svakere strek. Kan toppen være over, eller kan streken øke i styrke igjen? Pleier å få positiv SD 16. 

 

0BB02743-1F0F-49BB-869D-199817657996.thumb.jpeg.dabcc34a7dc97c395f8a72a3921b7850.jpeg

7525F555-ECB1-49AA-BBC4-7211CA9C6443.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Tipper den har vært positiv, om den daler i styrke.. Har du flere tester eller app for å holde øye med stigningen? 😊

Anonymkode: 538a4...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...