AnonymBruker Skrevet 16. september 2019 #2781 Del Skrevet 16. september 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Ikke annet enn at de alle er negative Anonymkode: 119b5...507 Var det jeg regnet med. Får prøve på nytt neste gang Anonymkode: f4e0a...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2782 Del Skrevet 19. september 2019 Har testet etter eggløsning i 6 dager nå. Er nå 13 dager etter mens, jeg får som regel eggløsning på dag 14/15. Nå har jeg hatt 5 dager med blinkende smiley. Har brukt strimler samtidig med digitalt smilefjes, men disse er konstant like svake. Burde de ikke begynt å bli sterkere, når smileyen har blinket i 5 dager? Anonymkode: 75e10...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2019 #2783 Del Skrevet 19. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har testet etter eggløsning i 6 dager nå. Er nå 13 dager etter mens, jeg får som regel eggløsning på dag 14/15. Nå har jeg hatt 5 dager med blinkende smiley. Har brukt strimler samtidig med digitalt smilefjes, men disse er konstant like svake. Burde de ikke begynt å bli sterkere, når smileyen har blinket i 5 dager? Anonymkode: 75e10...fc8 Bildet ovenfor er morgenurin. Legger ved en strimmel tatt i kveld. Mulig teststreken her er litt sterkere? Anonymkode: 75e10...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2784 Del Skrevet 20. september 2019 Hva er deres erfaringer med clear blue sine digitale? Leser nå at blinkende smiley betyr stigning i østrogennivå, stabil smiley betyr stigning i lh/det nærmer seg lh-topp. Dette kom ikke tydelig fram i pakningsvedlegget. Synes disse digitale testene egentlig var mer forvirrende enn strimler. Anonymkode: 75e10...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2785 Del Skrevet 20. september 2019 Noen tanker om denne her? Hadde eggløsning forrige helg. Eller jeg fikk positiv eggløsningstest da, og jeg hadde eggløsningsslim som rant skikkelig(som jeg pleier å ha ved eggløsning).. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 20. september 2019 #2786 Del Skrevet 20. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen tanker om denne her? Hadde eggløsning forrige helg. Eller jeg fikk positiv eggløsningstest da, og jeg hadde eggløsningsslim som rant skikkelig(som jeg pleier å ha ved eggløsning).. Anonymkode: ec3c0...65e Prøvd å ta en graviditetstest? Hørt om flere som får positive EL tester ved graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #2787 Del Skrevet 22. september 2019 Er denne positiv? Anonymkode: 3c9ff...039 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 22. september 2019 #2788 Del Skrevet 22. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? Anonymkode: 3c9ff...039 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 22. september 2019 #2789 Del Skrevet 22. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? Anonymkode: 3c9ff...039 Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 22. september 2019 #2790 Del Skrevet 22. september 2019 Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, og har ul-kontroll i morgen. Tror jeg har funnet lh-toppen nå i kveld, nesten? Bildet ovenfor det med sterkest strek er fra i morges. De to øverste er fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. september 2019 #2791 Del Skrevet 22. september 2019 19 minutter siden, Fiiol skrev: Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, og har ul-kontroll i morgen. Tror jeg har funnet lh-toppen nå i kveld, nesten? Bildet ovenfor det med sterkest strek er fra i morges. De to øverste er fra i går. Enig - nesten 👌🏼😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 22. september 2019 #2792 Del Skrevet 22. september 2019 3 minutter siden, Patriotpaula skrev: Enig - nesten 👌🏼😊 Takk! Stigningen kom så fort, tenker toppen kanskje blir i natt/i morgentidlig? 🤔 Første fryseforsøk, det var mer nervepirrende enn jeg hadde trodd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. september 2019 #2793 Del Skrevet 22. september 2019 3 minutter siden, Fiiol skrev: Takk! Stigningen kom så fort, tenker toppen kanskje blir i natt/i morgentidlig? 🤔 Første fryseforsøk, det var mer nervepirrende enn jeg hadde trodd! Det kan godt være at toppen kommer meget snarlig ja Ønsker deg lykke til 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 23. september 2019 #2794 Del Skrevet 23. september 2019 8 timer siden, Patriotpaula skrev: Det kan godt være at toppen kommer meget snarlig ja Ønsker deg lykke til 🤞🏻❤️ Det gjorde den. Teststreken ble sterkere enn kontrollstreken i dagmorges, 7 timer senere. Igjen, takk! Så godt å få en second opinion rett før leggetid. Satser på at tid for innsett kan kalkuleres perfekt nå. Takk du, og lykke til med lille frøet selv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 23. september 2019 #2795 Del Skrevet 23. september 2019 3 timer siden, Fiiol skrev: Det gjorde den. Teststreken ble sterkere enn kontrollstreken i dagmorges, 7 timer senere. Igjen, takk! Så godt å få en second opinion rett før leggetid. Satser på at tid for innsett kan kalkuleres perfekt nå. Takk du, og lykke til med lille frøet selv! Hurra 🥳 Da håper jeg det blir lagt en god plan i dag 🤩 Begynner å bli veldig spennende her i gården, klarer nok ikke å holde meg unna testing en uke til 😬🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiiol Skrevet 23. september 2019 #2796 Del Skrevet 23. september 2019 26 minutter siden, Patriotpaula skrev: Hurra 🥳 Da håper jeg det blir lagt en god plan i dag 🤩 Begynner å bli veldig spennende her i gården, klarer nok ikke å holde meg unna testing en uke til 😬🙊 Det ble det. Innsett av blasto om nøyaktig en uke. Å, spennende!! Lykke til! 😍 Sånn. Da skal jeg ikke spamme eggløsningstråden mer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2797 Del Skrevet 23. september 2019 Hatt blinkende på clearblue digital i noen dager nå 😊 Tok denne nå, midt på dagen. Positiv? Hvordan "regime" (herregud. Finner ikke bedre ord.) kjører dere mtp sex og testing? Anonymkode: 74717...155 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2798 Del Skrevet 23. september 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hatt blinkende på clearblue digital i noen dager nå 😊 Tok denne nå, midt på dagen. Positiv? Hvordan "regime" (herregud. Finner ikke bedre ord.) kjører dere mtp sex og testing? Anonymkode: 74717...155 Den er positiv. Ha sex når dere føler for det, om det er hver dag eller annenhver dag har ikke noe å si. Anonymkode: cbeec...4d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sashimi Skrevet 24. september 2019 #2799 Del Skrevet 24. september 2019 Vet den er negativ pr. nå. Men begynner det å nærme seg noe, skal tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #2800 Del Skrevet 24. september 2019 2 timer siden, sashimi skrev: Vet den er negativ pr. nå. Men begynner det å nærme seg noe, skal tro? Vanskelig å si. Det er grei nok farge på streken, men det varierer hos den enkelte hvor lang tid det tar før testen blir positiv. Anonymkode: 75e10...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå