Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, Neutral90 skrev:

Takk for svar 👍 vil du vurdere streken min som «på vei» eller vanlig svak?

Tenker den kanskje nærmer seg, for det var litt styrke på streken. Men det er egentlig umulig å si.

Anonymkode: cbeec...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker den kanskje nærmer seg, for det var litt styrke på streken. Men det er egentlig umulig å si.

Anonymkode: cbeec...4d1

:vetikke: sant?! Tiden får vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Patriotpaula skrev:

Jeg vil si nesten positiv 😊 Test igjen senere i dag? 

Var litt svakere når jeg testet etter jobb.. får se igjen imorra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp.

C8D8F717-11C1-44D6-9ADB-A46761B89546.jpeg

Anonymkode: ec3c0...65e

Vil si det er rett før den blir positiv!

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nærmer jeg meg? 🙈

image.jpg

Anonymkode: dd69f...7fe

Umulig å si 🤷‍♀️ For noen kunne det vært rett før, for andre kunne det fortsatt tatt litt tid før positiv test 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halleluja ! Endelig.

Håper virkelig egget slipper denne gangen og pp1 er i gang :)

Ja brukt pinner til monitoren i en sånn anna. Men funket bra det :) vet ikke om lilla er østrogen eller LH og omvendt men :)

309970-4c6d49d95dc07691b6cbd7508398f922.jpg

309971-f68ad78b8aeccd08da25e301084b2acf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snurrepurre skrev:

Nederste er i dag - EL? 

5EFA78D2-A4BE-4331-B4B7-3E0FF1B9BEFB.jpeg

Jeg hadde selv tolket den som negativ, men siden den er såpass sterk ville jeg testet morgen og kveld for å prøve å fange opp lh-toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere EL nærmer seg? Egentlig er jeg på overtid når det kommer til EL men fortsetter å teste siden jeg ikke har fått positiv test enda. Den øverste er syklus dag 13, de i midten 16 og siste dag 17. Mulig jeg blir gira fordi den nyeste har fersk farge og ser sterke ut... Tror egentlig jeg begynte å teste litt seint, skulle starte dag 8 men jeg glemte det.

IMG_20190914_115618.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, J1994 skrev:

Jeg hadde selv tolket den som negativ, men siden den er såpass sterk ville jeg testet morgen og kveld for å prøve å fange opp lh-toppen :)

Aah! I dag er den en del svakere, så «misset» nok med testingen. :) men, så lenge vi har lagt inn aksjer så er jo sjansen like stor 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som la inn bildet over her, tok en test nå på kvelden. Er bare maks 3 timer siden jeg gikk på do sist, drakk et helt glass før jeg tisset også. Vet ikke om testen kan bli svakere da? Testen er hvertfall ikke blitt sterkere enn i morges... Føler det ikke går fremover 🤷🏽‍♀️

IMG_20190914_194308.jpg

Endret av Carjo4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Tester el for fryseforsøk og er redd vi mistet el. Kan testene variere så mye? Vet at man ikke skal tolke digitale, men vanskelig å la vær.

begge er tatt med 24 t mellomrom...

EB8BBDC2-E599-4C72-9E9F-44BDC64B6D67.jpeg

Anonymkode: dd69f...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av disse to er positive? Tok en dagen før den første som var soleklar negativ, så den gidder jeg ikke laste opp. Den kraftigste er fra i går, den litt svakere fra i kveld

4B054EBC-0A60-4122-8D32-22B95677079B.jpeg

556598AD-C0C3-43AD-BACC-B48A323E1E0A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, ingmaeg skrev:

Hvilke av disse to er positive? Tok en dagen før den første som var soleklar negativ, så den gidder jeg ikke laste opp. Den kraftigste er fra i går, den litt svakere fra i kveld

4B054EBC-0A60-4122-8D32-22B95677079B.jpeg

556598AD-C0C3-43AD-BACC-B48A323E1E0A.jpeg

Den nederst er klart negativ. Den øverste vil jeg si er nesten positiv? Men synes kanskje test-streken er en anelse svakere enn kontrollstreken selv om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Den nederst er klart negativ. Den øverste vil jeg si er nesten positiv? Men synes kanskje test-streken er en anelse svakere enn kontrollstreken selv om.

Var det jeg og syntes, får se i morgen om det fortsetter nedover eller om det bare er to negative før en positiv 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har noen formening om disse eggløsningstestene? Dette er første gang jeg prøver slike tester. Etter dag 13 ble det svakere igjen. I følge kalenderen min skal jeg ha eggløsning på dag 14. 🤔 blir ikke klok på dette. 

A94BA21C-76CD-4D0F-A408-E01B9F6A31E9.jpeg

Anonymkode: f4e0a...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har noen formening om disse eggløsningstestene? Dette er første gang jeg prøver slike tester. Etter dag 13 ble det svakere igjen. I følge kalenderen min skal jeg ha eggløsning på dag 14. 🤔 blir ikke klok på dette. 

A94BA21C-76CD-4D0F-A408-E01B9F6A31E9.jpeg

Anonymkode: f4e0a...6e9

Ikke annet enn at de alle er negative

Anonymkode: 119b5...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...