Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke annet enn at de alle er negative

Anonymkode: 119b5...507

Var det jeg regnet med. Får prøve på nytt neste gang

Anonymkode: f4e0a...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har testet etter eggløsning i 6 dager nå. Er nå 13 dager etter mens, jeg får som regel eggløsning på dag 14/15. Nå har jeg hatt 5 dager med blinkende smiley.

Har brukt strimler samtidig med digitalt smilefjes, men disse er konstant like svake. Burde de ikke begynt å bli sterkere, når smileyen har blinket i 5 dager? 

77DF5B98-65C9-4139-A3D6-11DF5384D353.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har testet etter eggløsning i 6 dager nå. Er nå 13 dager etter mens, jeg får som regel eggløsning på dag 14/15. Nå har jeg hatt 5 dager med blinkende smiley.

Har brukt strimler samtidig med digitalt smilefjes, men disse er konstant like svake. Burde de ikke begynt å bli sterkere, når smileyen har blinket i 5 dager? 

77DF5B98-65C9-4139-A3D6-11DF5384D353.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Bildet ovenfor er morgenurin. Legger ved en strimmel tatt i kveld. Mulig teststreken her er litt sterkere? 

F937B360-5528-4F9B-B3C0-862B56084435.jpeg

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er deres erfaringer med clear blue sine digitale? Leser nå at blinkende smiley betyr stigning i østrogennivå, stabil smiley betyr stigning i lh/det nærmer seg lh-topp. Dette kom ikke tydelig fram i pakningsvedlegget. 

Synes disse digitale testene egentlig var mer forvirrende enn strimler. 

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen tanker om denne her? Hadde eggløsning forrige helg. Eller jeg fikk positiv eggløsningstest da, og jeg hadde eggløsningsslim som rant skikkelig(som jeg pleier å ha ved eggløsning).. 

 

0A181F87-F2AB-4F20-B6F3-0040F1E07A50.png

Anonymkode: ec3c0...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen tanker om denne her? Hadde eggløsning forrige helg. Eller jeg fikk positiv eggløsningstest da, og jeg hadde eggløsningsslim som rant skikkelig(som jeg pleier å ha ved eggløsning).. 

 

0A181F87-F2AB-4F20-B6F3-0040F1E07A50.png

Anonymkode: ec3c0...65e

Prøvd å ta en graviditetstest? Hørt om flere som får positive EL tester ved graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, og har ul-kontroll i morgen. Tror jeg har funnet lh-toppen nå i kveld, nesten? Bildet ovenfor det med sterkest strek er fra i morges. De to øverste er fra i går. 

3D0BCC84-551C-49F1-AEBF-F31974FA4461.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Fiiol skrev:

Skal ha fryseforsøk i naturlig syklus, og har ul-kontroll i morgen. Tror jeg har funnet lh-toppen nå i kveld, nesten? Bildet ovenfor det med sterkest strek er fra i morges. De to øverste er fra i går. 

3D0BCC84-551C-49F1-AEBF-F31974FA4461.jpeg

Enig - nesten 👌🏼😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Enig - nesten 👌🏼😊

Takk! Stigningen kom så fort, tenker toppen kanskje blir i natt/i morgentidlig? 🤔 Første fryseforsøk, det var mer nervepirrende enn jeg hadde trodd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fiiol skrev:

Takk! Stigningen kom så fort, tenker toppen kanskje blir i natt/i morgentidlig? 🤔 Første fryseforsøk, det var mer nervepirrende enn jeg hadde trodd! 

Det kan godt være at toppen kommer meget snarlig ja :) Ønsker deg lykke til 🤞🏻❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Patriotpaula skrev:

Det kan godt være at toppen kommer meget snarlig ja :) Ønsker deg lykke til 🤞🏻❤️

Det gjorde den. Teststreken ble sterkere enn kontrollstreken i dagmorges, 7 timer senere. Igjen, takk! Så godt å få en second opinion rett før leggetid. Satser på at tid for innsett kan kalkuleres perfekt nå. Takk du, og lykke til med lille frøet selv! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Fiiol skrev:

Det gjorde den. Teststreken ble sterkere enn kontrollstreken i dagmorges, 7 timer senere. Igjen, takk! Så godt å få en second opinion rett før leggetid. Satser på at tid for innsett kan kalkuleres perfekt nå. Takk du, og lykke til med lille frøet selv! 

Hurra 🥳 Da håper jeg det blir lagt en god plan i dag 🤩 Begynner å bli veldig spennende her i gården, klarer nok ikke å holde meg unna testing en uke til 😬🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra 🥳 Da håper jeg det blir lagt en god plan i dag 🤩 Begynner å bli veldig spennende her i gården, klarer nok ikke å holde meg unna testing en uke til 😬🙊

Det ble det. Innsett av blasto om nøyaktig en uke. Å, spennende!! Lykke til! 😍

Sånn. Da skal jeg ikke spamme eggløsningstråden mer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hatt blinkende på clearblue digital i noen dager nå 😊

Tok denne nå, midt på dagen. Positiv? 

 

Hvordan "regime" (herregud. Finner ikke bedre ord.) kjører dere mtp sex og testing? 

IMG_20190923_153431.thumb.jpg.a34e2700aafa7deb2a1932f25bb7c4fb.jpg

Anonymkode: 74717...155

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hatt blinkende på clearblue digital i noen dager nå 😊

Tok denne nå, midt på dagen. Positiv? 

 

Hvordan "regime" (herregud. Finner ikke bedre ord.) kjører dere mtp sex og testing? 

IMG_20190923_153431.thumb.jpg.a34e2700aafa7deb2a1932f25bb7c4fb.jpg

Anonymkode: 74717...155

Den er positiv. Ha sex når dere føler for det, om det er hver dag eller annenhver dag har ikke noe å si.

Anonymkode: cbeec...4d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, sashimi skrev:

Vet den er negativ pr. nå. Men begynner det å nærme seg noe, skal tro? 20190924_124824.thumb.jpg.d674101e9cb243609beca2d15078f9c5.jpg

Vanskelig å si. Det er grei nok farge på streken, men det varierer hos den enkelte hvor lang tid det tar før testen blir positiv. 

Anonymkode: 75e10...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...