AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2761 Del Skrevet 11. september 2019 8 minutter siden, Neutral90 skrev: Takk for svar 👍 vil du vurdere streken min som «på vei» eller vanlig svak? Tenker den kanskje nærmer seg, for det var litt styrke på streken. Men det er egentlig umulig å si. Anonymkode: cbeec...4d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 11. september 2019 #2762 Del Skrevet 11. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker den kanskje nærmer seg, for det var litt styrke på streken. Men det er egentlig umulig å si. Anonymkode: cbeec...4d1 sant?! Tiden får vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 11. september 2019 #2763 Del Skrevet 11. september 2019 13 timer siden, Patriotpaula skrev: Jeg vil si nesten positiv 😊 Test igjen senere i dag? Var litt svakere når jeg testet etter jobb.. får se igjen imorra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2019 #2764 Del Skrevet 11. september 2019 Hjelp. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2019 #2765 Del Skrevet 12. september 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hjelp. Anonymkode: ec3c0...65e Vil si det er rett før den blir positiv! Anonymkode: 75e10...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2019 #2766 Del Skrevet 13. september 2019 Nærmer jeg meg? 🙈 Anonymkode: dd69f...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. september 2019 #2767 Del Skrevet 13. september 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nærmer jeg meg? 🙈 Anonymkode: dd69f...7fe Umulig å si 🤷♀️ For noen kunne det vært rett før, for andre kunne det fortsatt tatt litt tid før positiv test 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegundres Skrevet 13. september 2019 #2768 Del Skrevet 13. september 2019 Halleluja ! Endelig. Håper virkelig egget slipper denne gangen og pp1 er i gang Ja brukt pinner til monitoren i en sånn anna. Men funket bra det vet ikke om lilla er østrogen eller LH og omvendt men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 13. september 2019 #2769 Del Skrevet 13. september 2019 Nederste er i dag - EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 13. september 2019 #2770 Del Skrevet 13. september 2019 2 minutter siden, Snurrepurre skrev: Nederste er i dag - EL? Jeg vil si at den er negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J1994 Skrevet 13. september 2019 #2771 Del Skrevet 13. september 2019 1 time siden, Snurrepurre skrev: Nederste er i dag - EL? Jeg hadde selv tolket den som negativ, men siden den er såpass sterk ville jeg testet morgen og kveld for å prøve å fange opp lh-toppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 14. september 2019 #2772 Del Skrevet 14. september 2019 Tror dere EL nærmer seg? Egentlig er jeg på overtid når det kommer til EL men fortsetter å teste siden jeg ikke har fått positiv test enda. Den øverste er syklus dag 13, de i midten 16 og siste dag 17. Mulig jeg blir gira fordi den nyeste har fersk farge og ser sterke ut... Tror egentlig jeg begynte å teste litt seint, skulle starte dag 8 men jeg glemte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 14. september 2019 #2773 Del Skrevet 14. september 2019 13 timer siden, J1994 skrev: Jeg hadde selv tolket den som negativ, men siden den er såpass sterk ville jeg testet morgen og kveld for å prøve å fange opp lh-toppen Aah! I dag er den en del svakere, så «misset» nok med testingen. men, så lenge vi har lagt inn aksjer så er jo sjansen like stor 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carjo4 Skrevet 14. september 2019 #2774 Del Skrevet 14. september 2019 (endret) Jeg som la inn bildet over her, tok en test nå på kvelden. Er bare maks 3 timer siden jeg gikk på do sist, drakk et helt glass før jeg tisset også. Vet ikke om testen kan bli svakere da? Testen er hvertfall ikke blitt sterkere enn i morges... Føler det ikke går fremover 🤷🏽♀️ Endret 14. september 2019 av Carjo4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2775 Del Skrevet 15. september 2019 Hjelp! Tester el for fryseforsøk og er redd vi mistet el. Kan testene variere så mye? Vet at man ikke skal tolke digitale, men vanskelig å la vær. begge er tatt med 24 t mellomrom... Anonymkode: dd69f...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingmaeg Skrevet 15. september 2019 #2776 Del Skrevet 15. september 2019 Hvilke av disse to er positive? Tok en dagen før den første som var soleklar negativ, så den gidder jeg ikke laste opp. Den kraftigste er fra i går, den litt svakere fra i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 15. september 2019 #2777 Del Skrevet 15. september 2019 40 minutter siden, ingmaeg skrev: Hvilke av disse to er positive? Tok en dagen før den første som var soleklar negativ, så den gidder jeg ikke laste opp. Den kraftigste er fra i går, den litt svakere fra i kveld Den nederst er klart negativ. Den øverste vil jeg si er nesten positiv? Men synes kanskje test-streken er en anelse svakere enn kontrollstreken selv om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingmaeg Skrevet 15. september 2019 #2778 Del Skrevet 15. september 2019 18 minutter siden, Patriotpaula skrev: Den nederst er klart negativ. Den øverste vil jeg si er nesten positiv? Men synes kanskje test-streken er en anelse svakere enn kontrollstreken selv om. Var det jeg og syntes, får se i morgen om det fortsetter nedover eller om det bare er to negative før en positiv 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2779 Del Skrevet 15. september 2019 Noen som har noen formening om disse eggløsningstestene? Dette er første gang jeg prøver slike tester. Etter dag 13 ble det svakere igjen. I følge kalenderen min skal jeg ha eggløsning på dag 14. 🤔 blir ikke klok på dette. Anonymkode: f4e0a...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2019 #2780 Del Skrevet 15. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har noen formening om disse eggløsningstestene? Dette er første gang jeg prøver slike tester. Etter dag 13 ble det svakere igjen. I følge kalenderen min skal jeg ha eggløsning på dag 14. 🤔 blir ikke klok på dette. Anonymkode: f4e0a...6e9 Ikke annet enn at de alle er negative Anonymkode: 119b5...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå